Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Disponibil din: 2021-03-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma Suedeza angajeaza soferi categoria CE Firma are baza la Malmo si efectueaza transport de marfuri generale doar intern in Suedia. Camioane de generatie noua Scania si Volvo dotate cu : invertor,cuptor micro,cafetiera,frigider Cerinte: - Experienta de minim 5 ani - Conducem marfa de grupaj. Poate fi orice de la 1 la 5-6 descărcare încărcare - Pernis categoria CE - Atestat transport marfa - ADR - constitue grupaj - Card tahograf - Limba engleza scris vorbit nivel conversational ( se lucreaza direct cu disponenti suedezi in limba engleza) - Disponibil la program de 3 luni de munca - 1 luna liber - Disponibil pe un program de 11 luni de muncă 25 de zile vacanță plus 2 săptămâni de Crăciun (22-23 decembrie - 6-7 sau 13 ianuarie, în funcție de cât de mult loc de muncă există) - Seriozitate Se Ofera : - Contract de munca suedez cu depunere acte pentru rezidenta in suedia - Weekend la baza din Malmo , unde aveti la dispozitie , bucatarie, toalete, dusuri, masini de spalat, uscatoare , camera de recreere Se respecta programul de lucru si este interzis manipularea tahografului Salariul atractiv in functie de zilele lucratoare din luna si perfomanta (nu se fac favoruri) Trimiteti CV in limba engleza la email Pentru detalii puteti suna la numarul de telefon afisat in anunt. Salariu tot de la 30 000 SEK netto - 38 000 SEK netto Depinde cum lucrezi Vă rugăm să contactați prin e-mail sau să trimiteți un mesaj în aplicație The Swedish company hires CE category drivers The company is based in Malmo and transports general goods only domestically in Sweden. New generation Scania and Volvo trucks equipped with: inverter, micro oven, coffee maker, refrigerator Requirements: - Experience at least 5 years - We drive groupage cargo. It can be anything from 1 to 5-6 unloading loading - Requirement CE category - Cargo transport certificate - ADR - Groupage - Tachograph card - Written and spoken English at a conversational level (working directly with Swedish managers in English) - Available on a schedule of 3 months of work - 1 month off - Available on a schedule of 11 months of work 25 days holiday plus 2 weeks christmas (December 22-23 - January 6-7 or 13 depend how much job there is) - Seriousness It offers : - Swedish employment contract with submission of documents for residency in Sweden - Weekend at the base in Malmo, where you have at your disposal, kitchen, toilets, showers, washing machines, dryers, relaxing room The work schedule is respected and the manipulation of the tachograph is prohibited Attractive salary depending on the working days of the month and performance (no favors are given) Send your CV in English to email For details, you can call the phone number displayed in the ad or send email to Salary all from 30 000 SEK netto - 38 000 SEK Netto It depends on how you work Please contact by email or send message in the application
-
Promovat
Angajez persoane cu fara experienta pentru vanzare fructe legume si un baiat pentru incarcat descarcat in bucuresti sec 3 salariu incepe de la 2500 lei pana la 4500 lei in functie de experienta si randament.Angajez personal si din provincie fete baieti sau familii carora le ofer si cazare,valabil si pentru elevi care vor doar pe timpul veri sa lucreze. Un loc de muncă se afla in Afumați și mai multe locuri in sec 3.
-
Promovat
Colegii nostri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forte noi pentru portofoliul de proiecte in continua crestere si cauta colegi cu urmatoarele abilitati care vor sa se califice la locul de munca in meseria de Operator CNC: - Experienta pe un post de lacatus mecanic minim 2 ani - Responsabili - Promptitudine fata de incadrarea in termene - Cunostinte desen tehnic - Cunostinte minime de operare calculator - Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilitati - Executarea operatiilor de debitare pentru realizarea constructiilor metalice, pieselor si semifabricatelor pe baza documentatiei primite: scadentar si desene de executie Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Tichete de Masă - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă Daca ai citit tot anuntul si ai ajuns pana aici, acum fa pasul final si aplica! Trimite CV-ul pe adresa de email sau suna la 0720 221 199 0759 045 980. Te va contacta colega noastra care recruteaza oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discutie super placuta si de la care vei afla mai multe despre noi. Despre noi: Electromontaj este o companie tehnologica, infiintata in 1949, cu sediul in Romania, cu proiecte in intreaga lume, lider pe piata constructiilor energetice din Romania. Electromontaj proiecteaza, construieste, transforma si mentine infrastructura pentru distributia inteligenta a energiei electrice si este o companie cu capital privat 100% autohton. Din Grupul Electromontaj fac parte companiile Emfor, Iproeb, Electrotehnica si Hidroconstructia. Activitatea de productie interna este organizata in puncte de lucru raspandite pe tot cuprinsul tarii, in unitati de productie proprii in Bucuresti (Fabrica de Stalpi Zincati) si in Campina (Fabrica de Cleme si Armaturi), precum si Statia de Testari pentru Stalpi Electrici din Bucuresti, una dintre cele mai mari din lume. Grupul Electromontaj are peste 2.000 de angajati. Locatii Electromontaj in Romania: Sediul Central : Bucuresti Sucursale in tara: Bucuresti, Bacau, Craiova, Pitesti. Locatii Electromontaj externe: Sucursale: Bulgaria, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Iordania. P
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Bucuresti, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Avem nevoie de meseriași și salahori pentru placări(termosistem) la reabilitari blocuri avem nevoie de oameni care au idee cat de cat de construcții nu candidatul ideal sau alte bazaconii din astea. Lucrurile sunt pe DN 1,Loc.Potigrafu Avem nevoie de oameni normali nu meseriași lu pește. Plata se face Vinerea in fiecare săptămână: Pentru meseriași= 300 Ron zi Pentru salahori=180 Ron zi
-
Cautam colegi pentru postul de florist decorator floral pentru magazinul IMOD Flowers din AFI Cotroceni. Daca esti o persoana vesela si comunicativa careia ii plac florile si lucrul cu florile te asteptam sa ne cunoastem ! Apreciem initiativa, responsabilitatea si recompensam implicarea, inovatia si lucrul bine facut. Totodata sustinem si incurajam creativitatea in lucrul cu florile. Punctele forte : - persoana organizata - atenta la detalii - pasionata de flori - persoana sociabila si comunicativa Reprezinta un avantaj : - Experienta in domeniul floristic si sau vanzari - Permis de conducere Descrierea jobului Principalele responsabilitati : - realizeaza buchete si aranjamente florale in cadrul magazinului - serveste clientii magazinului si ofera consultanta in alegerea unui buchet sau aranjament floral - intretine plantele si florile taiate cat si vasele sau alte elemente de decor - curata florile in zilele de aprovizionare - realizeaza comenzile in vederea livrarii - preia comenzile in magazin - asigura decorul vitrinei si a magazinului - pastreaza si intretine curatenia in magazin Beneficii : - training la locul de munca - program de lucru flexibil - salariu fix + comision in functie de atingerea targetului - bonusuri pentru disponibilitate in perioadele aglomerate - bonusuri pentru initiativa si creativitate Descrierea companiei Iubim florile in toate formele lor si de ani de zile incercam sa desenam cu ele tablouri memorabile. La IMOD Flowers, florile sunt adevarate vedete, pe care le punem in valoare in buchete colorate si parfumate. Atunci cand vrei sa oferi un buchet de flori uimitor, este suficient sa intri la noi pe site www.imodflowers.ro pentru a gasi zeci de optiuni, care mai de care mai interesante. Daca vrei sa te conectezi cu povestea pe care o spune fiecare floare in parte si sa ii simti delicatetea si mireasma, te invitam sa ne cunosti fizic, in noua noastra locatie din Afi Cotroceni. Este locul in care iau nastere cele mai frumoase buchete si in care poti veni cu idei pentru a transforma cateva simple fire colorate in buchete personalizate. www.imodflowers.ro | |
-
Responsabilitati: Asigura inregistrarea cronologica si sistematica a operatiunilor financiar-contabile in evidentele contabile ale clientilor Intocmeste si inregistreaza contracte de munca, state de plata salarii. Tine evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori; Tine evidenta contabila a mijloacelor fixe, calculul amortizarii; Intocmirea registrului jurnal, registrului inventar,registrului fiscal, a jurnalelor de TVA Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele cerute de legislatia in vigoare; Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare; Intocmirea, verificarea balantei de verificare lunara si a bilantului contabil; Partea de cunostinte in Revisal constituie un avantaj principal. Cerinte: Cunostinte SAGA ERP (PLURIVA, CIEL, Winmentor etc.) Experienta WORD EXCEL cunostinte de contabilitate salarizare nivel mediu resurse umane
-
Comerț ,vânzări accesorii PVC ,zona Tineretului , perioada nedeterminată , 8 ore zi ,salariu 2800 plus bonuri de masă . Suntem în căutarea unui vânzător comercial ! Dacă ești o persoană cu abilități excelente în comunicare și o pasiune pentru vânzări , este locul potrivit pentru tine! Responsabilități : Interacționează cu clienții și oferă asistență în selectarea produselor potrivite . Monitorizează stocurile și asigură reumplerea rafturilor cu produse .
-
Firma angajează montator pardoseli fără experiență. - covor pvc - mocheta - parchet Experiența nu este necesară, permis cât B este un avantaj Se oferă : - contract de munca - salariu fix - bonuri masa - bonusuri periodice - transport in Bucuresti asigurat
-
Angajăm personal feminin pentru curățenie Echipe mobile (NU LOCATIE FIXA) Detalii post disponibil: -prestam servicii de curățenie rezidențială in Bucuresti (case apartamente birouri); -salariu de început 2800-3000 (în funcție de experiența); -asigurăm transportul între lucrări; -se lucrează în echipa de minim 2 fete; -curatenie de întreținere generala etc); -programul este luni-vineri între orele 08:00-16:00 -se fac 2 locații pe zi iar la o locație se muncește între 2 și 2.5 ore (case apartamente); -bonusuri de performanță; -bonusuri de prezență;
-
Disponibil online
Căutăm Profesor de Canto/Pian/Chitara/Ukulele/Bass/Saxofon/Clarinet/Tobe - Școala de Muzică Armonia
Descrierea companiei Suntem o echipa tânăra de profesioniști, pasionați de muzică încă din copilărie. Misiunea noastră este să descoperim și să dezvoltăm talentul fiecărui cursant. Ne-am propus să împărtășim experiența și cunoștințele noastre că să va insuflăm și vouă pasiunea pentru artă. Pentru această, în cadrul Școlii Armonia vă vom încuraja să participați la diferite evenimente culturale cum ar fi: spectacole, recitaluri, concursuri și festivaluri muzicale. Pregătindu-l pentru aceste activități, cursantul va avea ocazia să învețe ce înseamnă perseverență, răbdarea și responsabilitatea, de asemenea va învață valoarea efortului, dar și să își organizeze timpul eficient. Toate aceste aspecte va pot orienta către o viitoare carieră muzicală. Toți profesorii au pregătirea necesară și experiență individuală pentru a ghida cu răbdare orice iubitor de muzică. Candidatul Ideal Ca și viitor membru al echipei Armonia, ne dorim să fii o persoană răbdătoare, calmă și serioasă careia să îi placă să lucreze atât cu copii, cât și cu adulți. Căutăm un coleg cu o atitudine pozitivă și proactivă, să preia inițiativa în diversele proiecte ale școlii. De asemenea, să fie o persoană dedicată și organizată, astfel încât să poată indeplini toate sarcinile zilnice ce țin de activitatea profesorală. Dacă cele de mai sus te reprezintă, te așteptăm la un interviu, pentru a ne cunoaște mai bine. Descrierea Rolului Responsabilități: Organizarea și coordonarea activităților instructiv-educative; Gestionarea clasei de elevi; Implicarea în diverse proiecte muzicale educative; Conducerea întregului proces didactic pentru cursul pe care îl coordonează; Realizarea anumitor activități educaționale care să dezvolte cunoștințele copiilor și abilitățile acestora; Participarea la activități de perfecționare pedagogică și de specialitate; Asigurarea mijloacelor de învățământ, a materialului didactic și a auxiliarelor didactice; Cunoașterea și respectarea politicilor și principiilor educaționale ale unității de învățământ; Crearea orarului și completare în sistemul de pontaj. Cerințe obligatorii: Cunoscător de limba engleză; Experiență în domeniul educațional; Cunoscător a metodelor moderne de predare; Perfecționare continuă; Persoană creativă, calmă, iubitoare, rabdătoare, dedicată, organizată, cu o atitudine proactivă, atentă la detalii, punctuală, serioasă; Abilități de comunicare foarte bine dezvoltate. Cerințe opționale: Absolvent(ă) al(a) Universității Naționale de Muzică București. Depune CV-ul tău acum și devino un membru valoros al echipei Școlii Armonia!
-
Firma de import distributie si productie sisteme de ventilatie si electrice, angajeaza full time contabil pentru a se ocupa de asa zisa contabilitate primara. Locul de munca este situat in sos. Chitilei nr.181, sector 1, Bucuresti, ,program luni-vineri 8,30-17.00. Salariu+bonuri de masa+decont abonament transport+abonament Medlife www.julienexpert.ro
-
Candidatul Ideal Cautam: - O persoana de incredere, onesta, responsabila, disciplinata, riguroasa , organizata - cu capacitate de asimilare de noi cunostinte, de comunicare si relationare cu clientii companiei si implicata in toate aspectele legate de munca - de preferat studii medii (liceu/ scoala tehnica) - experienta nu este obligatorie, se poate dobandi pe parcusul colaborarii - cunostinte tehnice generale reprezinta un mare avantaj Descrierea jobului - efectueaza operatiuni de intretinere curenta (service/mentenanta) la echipamente de aer conditionat, ventilatie si climatizare (aparate mono si multisplit, centrale de tratare aer, chillere, etc.) in diferite locatii; - verifica / identifica probleme / repara / inlocuieste componente specifice sistemelor de ventilatie si climatizare ( pe masura experientei/ calificarii ); - completarea formularelor si proceselor verbale tipizate; Se ofera mediu de lucru dinamic si captivant ce vine la pachet cu multiple beneficii financiare si oportunitatea de dezvoltare personala si profesionala. Descrierea companiei Inter Heat este o firmă românească în domeniul instalațiilor, înființată în noiembrie 2012. Fiecare client Inter Heat, indiferent de dimensiune, primește același nivel ridicat de profesionalism pentru sistemele și soluțiile pe care le oferim. Deși ne-am extins de-a lungul anilor și intenționăm să continuăm creșterea strategică, realizăm că succesul nostru se bazează pe angajamentul de a avea relații pe termen lung, reciproc avantajoase cu clienții noștri. Dorim să continuăm să extindem serviciile atât pentru clienții noi, cât și pentru cei existenți. Compania Inter Heat, prin intermediul personalului tehnic calificat asigură o gamă variată de instalatii: ventilatie si climatizare, termice, instalații frigorifice (camere frigorifice, patinoare și formare gheață), sanitare, electrice, fotovoltaice pentru construcții, caldiri industriale si civile: centre de afaceri, birouri, magazine prezentare și comerciale, restaurante, spitale, hale de productie si depozitare, vile rezidențiale. Furnizam servicii diverse de la comercializare echipamente (splituri, centrale de tratare aer, chillere, sisteme VRV volum variabil refrigerent, etc), montaj mentenanta si service, pana la servicii de management al cladirilor , consultanta tehnica, proiectare instalatii, audit si management de proiect. Inter Heat asigura confort, eficienta si calitate oferind solutii integrate in domeniul instalatiilor!
-
Responsibilities Helping customers and provide assistance on chat, mail, social media Assisting customers with solutions, counselling and information about the company s policy and services provided Gather data and add data from both the customer and the company Having a friendly attitude and being proactively involved in assuring the happiness of the customers To respect the company s rules and regulations regarding the handling of data Requirements Language: Advanced language skills in German with medium advanced English (EN for training) Fast thinker and ability to resolve situations as they come on the spot with focus on attention to details. Excellent analytical skills as well as desire to improve data. Team player: Being comfortable collaborating with the team. Being proactive is a big plus (people skills is also a nice touch) IT skills: Knowledge of IT programs as well as fast fingers for typing Punctuality and attention to details; Veteran: Previous experiences in customer support is a big plus Being ok with a flexible schedule Alte detalii: o Bonuri de masă în valoare de 21 RON zi; o Bonus de performanță pana la 400 lei net o Abonament medical privat la rețeaua Regina Maria; Acces la platforma de lectură online, Bookster; Diverse reduceri la partenerii noștri (Lensa, Therme, Hard Rock Cafe etc.) Programul este 24 7, flexibil, cu mai multe shifturi, insa la inceput echipa fiind mica o sa fie in intervalul 7:00-02:00 luni duminica. Training 2 saptamani Start-date: 01.04
-
Angajam vanzatoare, magazin paine și patiserie. Program de 8 ore pe zii, contract de munca pe perioada nedeterminata, Strada Mărgeanului.
-
Angajăm Vânzătoare! la program de 8 ore in sector 5 Strada Mărgeanului . Cerem și oferim seriozitate !
-
Firma de arhitectura si constructii - BIA Iovita Vichente - cautam personal cu experienta in elaborarea dosarelor de obtinere Autorizatiilor de Constructii PARTE SCRISA AVIZE ETC - pentru proiecte de locuinte - individuale - tehnicieni sau tineri arhitecti cu experinta sau dorinta de participare sint incurajati sa aplice ?! asteptam cv-uri pe adresa de email - - Vichente arhitect OAR & TEE @@@
-
Personal amenajari si intretinere gradini Candidatul ideal: - serios, muncitor, - constiincios, energic; - responsabil, punctual; - termina treaba inceputa; - spirit practic; - proactiv, saritor; - se integraza si lucreaza in echipa; - vrea sa invete. Descrierea jobului Ne ajuta in activitatea din domeniul gradinaritului: pregatire pamant, insamantare, montaj gazon rulou, tuns gazon, toaletare arbusti si arbori, sisteme de irigatii. Program full time Plata săptămânal. Salariu negociabil Deplasări în diferite zone din București și Ilfov
-
Jobul care iti poate schimba viata in bine este aici! Totul depinde de tine! Cautam un consultant imobiliar prietenos si energic, care sa ajute clientii sa isi clarifice nevoile si sa faca alegerile potrivite atunci cand vor sa cumpere, sa vanda sau sa inchirieze o proprietate. Experienta este binevenita indiferent de numarul de ani, dar nu este obligatorie. Placerea de a lucra cu oamenii este obligatorie. Ne caracterizeaza transparenta si adevarul. Asa ca ai garantia faptului ca vei afla lucrurile asa cum sunt in realitate in lumea imobiliarelor! Avem experienta de peste 14 ani in domeniu, folosim cele mai noi tehnologii si practici imobiliare si oferim servicii de o calitate superioara. Daca esti ambitios, perseverent si pui intotdeauna clientul pe primul loc, te asteptam langa noi... avem doua birouri libere si unul poate fi al tau! Ce vei face: - verifici zilnic, prin softurile de profil, ce proprietati sunt pe piata si suni proprietarii pentru a le prezenta serviciile noastre; - asculti, intrebi si intelegi nevoile reale ale clientilor si le prezinti optiunile potrivite pentru ei; - vezi proprietatile, verifici si semnezi documente, faci fotografii video. - promovezi proprietatea pe site-urile de profil prin CRM; - raspunzi clientilor si organizezi vizionarile proprietatilor; - negociezi preturile in urmarirea unui scenariu Win-Win; - pregatesti actele si asisti la semnarea contractelor de inchiriere sau vanzare; - la final incasezi comsionul! Cerinte obligatorii: - comunici bine si iti place sa interactionezi cu oamenii; - esti disciplinat si perseverent, nu te lasi pana nu iti indeplinesti obiectivul; - consideri ca esti un om cu etica si integritate; - esti de acord sa castigi bani in functie de munca depusa si la succes. Cerinte optionale: - experienta in vanzari sau posturi care presupun interactiune umana; - permis cat. B; - Social Media "skills" (facebook, instagram, twitter, tiktok); - cunoasterea limbii Engleza la un nivel conversational. Ce primesti (beneficii): - sprijin constant in tot ceea ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii in conditii optime chiar daca ai sa nu experienta in domeniul imobiliar; Te invatam tot ce trebuie; - birou propriu si mediu de lucru modern in cladire de birouri amplasata in zona Unirii; - training pentru a te dezvolta ca profesionist dar si pe plan personal; - cursuri de specialitate pentru utilizarea softurilor specifice activitatii (CRM, Map, Argus, FlexMLS), publicarea anunturilor, fotografii, negociere si altele, toate gratuit; - telefon, laptop, contracte si tot ce tine de birotica. - publicitate pe site-urile importante de profil centralizata prin CRM (se publica automat); - coaching 1 to 1 periodic cu un manager cu peste 10 ani experienta in imobiliare; - comision la fiecare tranzactie efectuata. Comisionul este de 50% din valoare totala minus taxe. Crezi ca te potrivesti ce ce ai citit? Daca da, suna sa programam un interviu!
-
Firma Elite Worker cauta electricieni independenti (PFA II SRL ZZP Gewerbe etc. chiar si cu forma juridica si din alta tara) sau firme care activeaza in domeniul electric cu angajati proprii si sunt interesate de proiecte in Germania sau Austria. Se oferă: Contract de colaborare; Salariu motivant incepand de la 20 euro oră, negociabil in functie de proiecte si experienta fiecarui candidat; Proiecte flexibile in functie de disponibilitatea fiecaruia; Organizare cazare; Persoană de contact(limba română). Responsabilități: Instalații electrice; Tragerea cablurilor electrice; Construirea și conectarea tablourilor electrice; Diagnosticarea sistemelor și dispozitivelor. Depanarea sistemelor și dispozitivelor etc. Pot fi proiecte industriale,rezidentiale, automatizari etc. Cerințe: Limba germană la nivel A2 B1 - obligatoriu, cel putin o persoana din echipa; Diploma de electrician și sau experiență în domeniu; Avantaj autorizatie ANRE; Disponibilitatea de a călători; Seriozitate și punctualitate; Permis de conducere și mașină - constituie un avantaj. Pentru a aplica și pentru a afla mai multe detalii trimite CV-ul la adresa de mail sau ne puteți contacta la numărul de telefon
-
Locul de munca este in Germania unde se face si angajarea. Lucrarile sunt de natrura rezidentiala si industriala. Salarizarea este in functie de calificare si abilitati cu posibilitatea de crestere a veniturilor. Transport din tara la locul de munca si cazarea asigurata,
-
Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti angajeaza personal curatenie. Cladirea universitatii de afla in imediata apropiere a statiei de metrou Timpuri Noi
-
Angajam soferi profesionisti pe comunitate pentru transport international de marfuri . Salariu +diurna 2800E luna .Curse Olanda -Elvetia in general .Dispecerat in limba romana ! Pentru mai multe detalii sunati la nr afisat in anunt . Camionul nu se schimba.
-
Firma Nec Pro Logistic SRL angajaza tehnicieni frigotehnisti pentru service, reparatii si instalari echipamente climatizare, ventilatie, refrigerare. Calificare frigotehnist reprezinta un avantaj. Cautam colegi seriosi, responsabili, cu initiativa. Oferim pachet salarial motivant, tichete de masa - stabilit la interviu in functie de experienta. Program 8h/zi, cu interventii in Bucuresti si Ilfov.