Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-04-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru
-
Promovat
Angajam casier a program in ture 2 cu 2, salariu 3000lei negociabil, zona Berceni Huedin.
-
Promovat
Societatea PALEX CONSTRUCTII INSTALATII SRL angajeaza Inginer Constructii Civile pentru Departamentul Tehnic/ Ofertare / decontare. Activitati desfasurate; Intocmeste documentatia necesara propunerii financiare pentru participarea la licitatiile publice pentru lucrari de constructii in conformitate cu legislaţia în vigoare; Studiaza documentatia de atribuire (fisa de date, caiete de sarcini, etc.) in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante; Formuleaza solicitari de clarificare la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite in documentatia de atribuire; Intocmeste raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de autoritatea contractanta in termenul impus; Participa la vizitarea amplasamentelor, daca este cazul; Cunoaste si aplica legislatia in domeniul achizitiilor publice si licitatii; Intocmeste documentatia de decontare a executiei lucrarilor atribuite ulterior ofertarii. Cerinte: - studii superioare de specialitate (absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii); - minim 3 ani experienta pe partea de ofertare / decontare in domeniul constructiilor; - abilitati de interpretare si analiza a documentatiei tehnice; - cunoasterea legislatiei specifice in domeniul achizitiilor publice. Oferim: - contract de muncă pe durată nedeterminată; - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial competitiv care se va negocia la interviu; - training, formare și suport continuu pentru dezvoltare profesională; - carieră într-o societate cu tradiție, aflată în continuă dezvoltare;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam camerista ,curatenie pensiune,statie de autobuz in zone 135,salariu 4000 ron
-
-
-
Angajez barista pentru coffee shop in zona Drumul Taberei. Se dorește o persoana tanara, dinamica, sociabilă, căreia sa-i placa sa lucreze intr-un mediu plăcut, curat, aranjat, nou.
-
Bistro in zona centrala, angajam bucatar care sa pregateasca preparate mic dejun, paste, burgers Diploma de calificare obligatorie
-
Pentru toti ce doresc sa si rotunjeasca veniturile, pot participa la sondaje (discutii pe diferite teme legat de produsele existente pe piata ( ex. lactate, carburanti, bauturi, carduri, etc) si pt. care sunt recompensati financiar. Se pot inscrie in baza de date femei si barbati, orice virsta. Pt. inscriere, lasati numele, virsta si un nr. de telefon pt. a va putea contacta. Suma minima 100 lei.
-
Firma Gmbh angajeaza pentru proiectele de telecomunicatii vorbitori de limba germana .Pentru relații va rog sa ne contactați la telefon ,adresa email : , telefon :
-
-
Angajez vulcanizator auto cu experiență, Rog și ofer seriozitate,ofer comisioane + salariu și bineînțeles contract de muncă nedeterminat, Sector 4,Brancoveanu .
-
Bistro nou deschis in zona Ferdinand cauta sa-si mareasca echipa cu un ajutor bucatar. Se cauta o persoana creativa si pasionata de bucataria traditionala dar in acelasi timp si usor neconventionala. Experienta in bucatarie este un plus dar nu un must, acolo unde pasiunea si creativitatea exista. Program L-V 7.00-16.00, S-D si Sarbatori Legale libere. Remuneratie incepand de la 3500 ron in functie de experienta si implicare. Detalii - Darley disponibil telefonic La numarul din anunt momentan disponibil doar whatsapp!
-
SC. RBY ADMINISTRARE GROUP INVEST SRL angajeaza muncitor necalificat în construcții pentru punctul șantierele deschise la data publicării. Cerințele angajatorului sunt seriozitate , dorința de a muncii, căt și cunoștințe de limba engleza la nivel conversațional. Doritorii sunt rugați să trimită cv-urile la adresa de email:
-
STERGERE ISTORIC NEGATIV DIN BIROUL DE CREDITE AVEM SOLUTII PENTRU TOATE TIPURILE DE CREDITARE: Nevoi Personale Carduri de Credit Credite Ipotecare Prima Casa Credite pentru IMM-uri CERINTE : Minim 3 luni la actualul loc de muncă Contract de muncă pe perioadă nedeterminată MAI MULTE DETALII LA :
-
-
Caut pertener pentru exploatarea yachtului pe lacul Snagov sau alta locatie, prin executarea de curse de agrement cu maximum 12 persoane. Participarea partenerului presupune urmatoarele cheltuieli: peridoc de 3500 kgr, ; aproximativ 400 euro pentru inscrierea yachtului. la capitanie si cca 300 euro pentru dotarea yachtului cu veste salvare Yachtu poate fi vandut in cazul in care proprietartul; yachtului va fi de acord, cu drept de preemtiune prin act de conventie a partilor. pentru asociat.Procentul de impartire a profitului pe perioada de exploatere ,se va negocia.Relatii suplimentare la telefon sau e-mail. Viideo interior yacht se poate vedea pe you tube cu cautare "Chris Craft Commander , 27 ft"
-
Dorim persoana serioasa,cu spirit de echipa!Cerem si oferim seriozitate!
-
Angajam patiser, part time sau full time. Program luni-vineri 5:30-14:00 salariu 2000-4000 lei + o masa asigurata pe zi Cartier 23 August sector 3
-
Ofer servicii profesionale de îngrijire pentru persoane în vârstă. Cu o atitudine caldă, responsabilă și atentă la nevoile individuale, mă angajez să asigur un mediu sigur și confortabil pentru bătrânii care au nevoie de îngrijire. Experiența mea în acest domeniu mă motivează să ofer suport emoțional și fizic, contribuind la o viață mai bună și mai fericită pentru cei dragi nouă. Pentru mai multe informații și programări, nu ezitați să mă contactați. Împreună putem avea grijă de cei care au nevoie de noi.
-
Restaurant Arogant situat în rond la piata alba iulia angajează ajutor de bucătar pe secția cald(doar barbati angajam)...programul este 2 cu 2 iar salariu începe de la 5000 lei în funcție de experienta...pentru detalii sunați la numărul de telefon
-
Angajam parchetar și ajutor de parchetar. Căutăm persoane serioase pentru montaj parchet și ajutor montator parchet cu domiciliul în București și împrejurimi, fără probleme cu alcoolul. Salariu fix + bonusuri in funcție de performanțele fiecăruia. Contact :
-
Centrul de îngrijire persoane vârstnice Affinity Life Care angajează ingrijitoare si infirmiere cu sau fără experiență. Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj dar nu este obligatorie. Mediu de lucru plăcut, salariu avantajos - se va discuta la interviu. Pentru mai multe detalii trimiteti un e-mail pe e-mailul la sau sa sunati la Mult succes si va asteptam in echipa Affinity Life Care !