Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-04-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Angajez sofer categoria C - 7,5T (camion) Cerințe: - Permis de conducere categoria C valabil și în regulă - Atestat transport marfa - Experiență anterioară în calitate de șofer categoria C este un avantaj - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții - Disponibilitate pentru program flexibil - Domiciliu Sector 6 Ilfov constituie un avantaj - Punctualitate si seriozitate Responsabilități: - Conducerea în siguranță a vehiculelor din categoria C cu masa de 7,5T - Incarcarea si livrarea în siguranță a mărfurilor la clienți - Menținerea vehiculului în condiții bune de funcționare și igienă Oferim: - Salariu competitiv și bonusuri in functie de gradul de implicare 4500-5500 lei - Salariul in 2 transe pe 7 si pe 22 (nu se intarzie) - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Program de lucru stabil Seara acasa - Posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul companiei - Zile libere in functie de volumul de livrari (platite) - Programul de lucru este de luni-vineri - Weekend liber - Liber de sarbatori legale platit - Curse locale si in tara pe raza de 300 km in jurul Bucurestiului - Se livreaza marfa de curierat paletizata (nu se sta la rand) - Garajul se afla in sectorul 6 Mai multe detalii la tel :
-
Promovat
Caut sa angajez secretara. Salariu net in mana este de 3.500 lei. Salariul va creste in timp. Caut o persoana serioasa si harnica, care sa-si doreasca sa munceasca la mine pe termen lung. Caut o persoana loiala si devotata. Caut o persoana credincioasa, care sa-si doreasca sa munceasca in conditii de munca bazata pe percepte morale bine fundamentate. Ofer conditii de munca fara stres, in liniste, seriozitate si stabilitate pe termen lung. Ofer prime, la indeplinirea finala a sarcinilor. Ofer transport gratuit, indiferent daca locuiti in Bucuresti sau in imprejurimi. Munca consta in munca de secretariat: mailuri, telefoane, tehnoredactari, search pe Net, analize de date specifice muncii. Domeniul: investitional. Programul Luni - Vineri este de 6 ore zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Locatie birou: Metrou Petrache Poenaru - Crangasi. Ca sa ma uit pe intentia dvs. de angajare pentru acest job, pe langa CV-ul pe care bineinteles ca il atasati, va rog sa-mi scrieti si cateva randuri de la dvs., in care sa-mi precizati sincer de ce va doriti acest job si ce va motiveaza sa lucrati la mine din cele prezentate de mine mai sus. Ulterior, am sa va sun eu, daca e ceea ce caut. Va multumesc de intelegere.
-
Promovat
Echipa noastra cauta ajutor bucatar pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana harnica, organizata si dornica sa contribui la buna functionare a bucatariei noastre, te invitam sa suni la nr de telefon.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Îi invităm pe vorbitorii comunicativi de limba germană să ne contacteze: vă rugăm să sunați numai, conversație în germană
-
-
Angajam in conditii avantajoase de munca cu salariu motivant: OPERATOR MASINA TIPAR DIGITAL (FLATBED) OPERATOR MASINA ROUTER (OPERATOR CNC) LEGATOR MANUAL VA RUGAM SA NE CONTACTATI LA NR. DE TELEFON AFISAT DE LUNI-VINERI INTRE ORELE 09:00-16:00!
-
Exclusiv Cell Mobile isi mareste echipa!!! Posturi disponibile : asistent vanzari, tehnician gsm. Candidatul ideal: prezenta agreabila,studii medii superioare,experienta in vanzari constituie un avantaj,capacitatea de lucru in echipa. Descrierea jobului:promovarea si vanzarea produselor,intocmirea documentelor necesare vanzarii,gestionarea stocului. Se ofera salariu motivant+comision din vanzari!
-
ROLE DESCRIPTION SUMMARY The key role and responsibility of a Senior Accountant is to ensure the completeness and accuracy of the general ledgers for the companies assigned to you. This includes performance of financial analysis, application of any local regulations, and compliance with SES s policies and procedures for those companies. You will be able to fully close a significant entity autonomously and you have a good understanding of the processes feeding into the General Ledger accounting. You will be responsible for (this is not an exhaustive list): Completeness and documentation of financial records Ensure accuracy of the general ledgers for all assigned entities, including understanding revenue recognition, income taxes, etc. prepared by other departments Record manual journal entries, with appropriate supporting documentation Prepare or obtain account reconciliations so that all balance sheet positions are supported on a monthly basis Compliance of the financial records with SES policies and procedures Respect strict closing deadlines, including daily processing of bank transactions Ensure intercompany transactions are properly recorded and reconciled Complete central reporting package to allow timely consolidation of SES s results Fulfilment of regulatory obligations associated with each entity Prepare annual statutory financial statements on a legal entity basis, and prepare any other tax filings or other reporting obligations Ensure compliance with intercompany recharging mechanisms, required profit margins, and the like Financial analysis over the entity, or subgroups of entities On a regular basis, prepare a formal review of the assigned companies results, including analysis of variances to prior, budget, and forecast, and proof of compliance with intercompany recharging mechanisms and required profit margins Support monthly reviews of results for aggregated groups of companies by the local accounting manager Oversight over external accounting service providers (if required) Review monthly reports from external providers, ensuring accuracy, including correct use of SES s standard chart of accounts and cost centres Maintain reconciliation between IFRS consolidation ledger and local ledger (in SAP), as well as be-tween local ledger (in SAP) and local ledger (in external provider s system) YOUR PROFILE: Must Have: Bachelor s Degree in Accounting or directly relevant professional qualification More than five years operational experience in a similar role, preferably in an international organisation SAP experience Fluency in English and German, both oral and written Nice to Have: Advanced professional qualification (such as ACCA) preferred Strong analytical skills and detail-focused Continuous improvement mindset Ability to plan own time carefully and to prioritise with limited supervision WHAT S IN IT FOR YOU Flexible working policy Bonus plan Comprehensive and competitive benefits plan A range of wellness activities and employee assistance programs An employer that values all aspects of Diversity and respects every individual s story GOOD TO KNOW SES is an Equal Opportunity Employer, committed to workplace diversity & inclusion. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, disability, or other characteristics protected by local, state, or federal law.
-
Angajez Asistent Medical Program - full time part time Salariu Negociabil Zona Bucuresti Pacientii vor fi impartiti pe sectoare .
-
caut pers curatenie ap 2 camere de doua ori pe luna ap bine intretinut
-
Angajare Kinetoterapeut Firma de ingrijire medicala la domiciliu Bucuresti Sector 4 Pacientii sunt in sectorul 4 si 5 . Permis de conducere cat B reprezinta un avantaj .
-
Clinica medicala Premier multi-specialitate, zona centrala, angajeaza Receptionist(a), program full-time, de luni pana vineri. Cerințe: - Cunoștințe lucru calculator (Word, Excel, Internet, mail); - Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu; - Experiență într-o poziție similară reprezintă avantaj (call center, casierie, receptie, secretariat); - Aspect fizic placut. Condiții: - Minim studii liceale - Abilitati comunicare si amabilitate Responsabilități: - Preia apelurile telefonice, realizeaza programari si ofera informatii pacientilor; - Mentine arhivele, completeaza documentele specifice si le pastreaza in ordine; - Acorda asistenta personala, asistenta informationala pacientilor; - Este responsabil de buna desfasurare a activitatilor de primire a pacientilor, sau a reprezentantilor acestora, asigurand o atmosfera profesionala si competenta; - Verifica corespondenta intrari-iesiri (postale, fax, e-mail, note telefonice); - Atributii de casierie (transmite tarife, inregistreaza plati cash card, realizeaza inchiderea zilei). Clinica este multi-specialitate, dotari de ultima generatie, spatiul este central, generos, colectiv tanar, atmosfera relaxata si deschisa, program flexibil. Clinica Premier este situata pe Bld Unirii 55-57,Bucuresti,sector 3 Pentru detalii:Elisei Vlad
-
firma în București sector 4 angjeaza instalator gaz cu permis de conducere cât B. Se oferă calificare la locul de munca, bonusuri de performanta, mașină de serviciu. Cerinte: montare senzori wireless, electrovalve, efectuare verificări și revizii
-
Gradinita Pink Lemon, zona Piata Femeni, sector 2, angajeaza educatoare part time. Conditii:- studii de specialitate - experienta constituie un avantaj - cunoscatoare limba engleza Cv-uri pe adresa
-
Angajam colega pentru receptie, program 9-21 1 zi cu 1 zi & 2 week.end-uri pe lună Sarcini: recomandă și promovează serviciile clinicii întocmește fișele de tratament & și le actualizează după fiecare ședință răspunde solicitărilor clienților, cu promptitudine, face programări și încasări.
-
Revista Taifasuri cauta redactor cu experienta de minim 3-5 ani in presa scrisa . Descrierea companiei : Taifasuri este o revista saptamanala de medicina naturista, frumusete si sanatate. Apare in format tabloid, 32 de pagini. Toate cv-urile le asteptam la adresa de email : taifasuri.taifasuri @ yahoo.ro
-
Cautam electricieni cu experienta in domeniul instalarii panourilor fotovoltaice, pentru a lucra pe teritoriul Germaniei. Oferim salariul atractiv,cazare in conditii bune ,contract de munca la o firma germana, cu asigurare de sanatate pe teritoriul Germaniei. Pentru informatii suplimentare si intrebari, va stam la dispozitie la numarul de telefon afisat pe site.
-
ANGAJAM MECANIC AUTO DE CALITATE CU EXPERIENTA 6500 - 9800 lei cash - posilitate de a primi bacsis (intre 1000 3000lei); Conditii de lucru foarte bune. Scule pentru lucru performante. Posilitate de dezvoltare tehnica in domeniu Mediu de lucru pozitiv, dinamic si prietenos Lucru in echipa Training-uri de dezvoltare a abilitatilor specifice activitatii Contract de munca full time Pasionati pentru a creste impreuna Contacteaza-ne acum! SERVICE AUTO VITAN Societatea noastră este dedicată exclusiv serviciilor auto. Deviza noastra este : "Servicii de calitate, profesionalism si exigenta!'' Societatea are ca domeniu de activitate repararea autovehiculelor, mentenanta, diagnosticarea cat si vanzarea, distributia de piese si accesorii auto.
-
Atelier retus angajează retusier! Mediu de lucru plăcut, program flexibil! Ofer și doresc seriozitate!
-
-
Clinica Medicala Dr. Potoroaca si Dr. Stingescu din Bucuresti, cu profil psihiatrie, psihiatrie pediatrica si neurologie pediatrica, angajeaza personal receptie registratura, in program full time. Cerinte: experienta in sistemul SIUI, Atlas etc, cunostinte minime computer, empatie, buna capacitate de interactiune umana si profesionalism in relatia cu pacientii si apartinatorii, capacitate de lucru in echipa, disponibilitate de a invata si perfecta. CV-urile vor fi trimise pe adresa de mail a clinicii:
-
S.C. KUNGFU VITAN SRL angajeaza ajutor bucatar cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga de 8 ore zi , salariu de incadrare 3.300 lei. Activitaea se desfasoara la punctul de lucru din Bucuresti, sector 3, Calea Vitan, nr. 236.Cerintele postului- limba engleza.Relatii la telefon . CV la adresa de mail:
-
Companie cu 100% capital romanesc angajeaza pozitii de customer care in Bucuresti onsite. Beneficii atractive si training program flexibil. Nivel C1 de Germana si Olandeza. Date de incepere 4 3 si 29 3. Pentru mai multe detalii astept pe mail sau telefonic. Candidatii selectati vor fi si testati pe limba mentionata.