Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-05-19

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 16

    Contabil sau economist

    Angajam contabil sau economist cu experienta de cel putin 3 ani, cunoscator SAGA, Msoffice, Salariu in functie de competente , tichete de masa. Persoana serioasa , responsabila, motivata careia sa-i placa profesia.

  • Operator vanzari prin telefon

    Candidatul Ideal Pansiprod Distributie, companie de distributie la nivel national de dispozitive medicale si suplimente alimentare, angajeaza Operator telesales, pentru relatia cu clientii farmacii. Cautam o persoana dinamica, proactiva, cu bune abilitati de comunicare si negociere, care sa se alature echipei actuale de vanzari. CERINTE Studii medii superioare Abilitati de vanzare si negociere Persoana dinamica, responsabila, orientata spre clienti si obtinerea de rezultate Perseverenta, aptitudini pentru lucrul in echipa Cunostinte operare PC nivel mediu Descrierea jobului Promovarea si vanzarea prin telefon a produselor companiei catre clienti Cresterea volumului de vanzari si a numarului de clienti Indeplinirea target-ului si obiectivelor stabilite lunar Programari la plata cu clientii Gestionarea bazei de date a portofoliului de clienti De ce sa te alaturi echipei noastre? Salariu de baza + bonus lunar din vanzari; Bonus trimestrial de performanta. Tichete de masa; Pachet servicii medicale la o clinica privata Vei face parte dintr-o echipa tanara, flexibila, proactiva Descrierea companiei Import si distributie la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice. Service dispozitive medicale Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică. Cu peste 15 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea. Dezvoltăm și consolidăm continuu contacte puternice cu partenerii de afaceri: spitale, clinici și comunitatea farmaceutică, devenind un partener implicat și atent la nevoile pieței.

  • 8

    Sofer personal

    Cerinte: - carnent de conducere categoria B; - prezentabil; - tinuta obligatorie :camasa, pantaloni, sacou (se pot asigura de către firma, în cazul în care nu aveti); - fara cazier judiciar; - fara antecedente rutiere grave (penal sau cu permis suspendat); - studii medii; - experienta de cel putin 3 (trei) ani in conducerea de autovehicule; -corectitudine, flexibilitate, disponibilitate și sinceritate. Condiții: -masina de serviciu; -salariu 4000 lei; -program: L-V: 9:00-20:00; si doua sambete luna de la 9:00-15:00; -mediu de lucru plăcut; -alte beneficii salariale. Responsabilități: -se ocupa de bună funcționare a activității firmei, cât și de sarcinile date de către superior; -intretinerea autovehiculului; -livreaza documentele catre toate locatiile noastre; -livrează comenzile către locațiile noastre. Sunt rugate sa aplice un CV doar persoanele care se încadrează in cerinte de mai sus, iar noi va vom contacta.

  • Va oferim servicii de îngrijire la domiciliu a persoanelor vârstnice.

    Echipa BĂTRÂNEȚE FERICITĂ oferă servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice sau persoanele cu dizabilități: - Asistență completă în sarcinile de îngrijire personală, precum ajutor la baie, inclusiv spălarea, baie parțială la pat, îmbrăcatul și igiena orală. - Prevenirea și tratarea escarelor. - Administrarea medicamentelor conform instrucțiunilor prescrise. - Suport emoțional și social dedicat, implicându-ne în activități care promovează atât bunăstarea fizică, cât și mentală a clienților noștri, pentru a le îmbunătăți calitatea vieții. - Ajutor specializat în pregătirea, servirea și hrănirea meselor, respectând nevoile dietetice specifice ale fiecărui individ, pentru a asigura o alimentație sănătoasă și echilibrată. - Asistență activă pentru mobilitate și transfer, precum transferul clienților între pat și scaun sau scaun cu rotile, utilizând echipamente și tehnici adecvate, pentru a le asigura confortul și siguranța în mișcare. - Menținerea unui mediu curat și sigur în permanență, prin implicarea noastră în sarcini de menaj și respectarea riguroasă a procedurilor de control al infecțiilor, pentru a reduce riscul de îmbolnăvire și a menține un mediu propice vindecării și recuperării. Misiunea noastră este să oferim servicii specializate de îngrijire la domiciliu, adaptate nevoilor individuale ale beneficiarilor, contribuind astfel la bunăstarea și creșterea calității vieții acestora.

  • 14

    Societate comerciala angajeaza secretara

    societatea comerciala angajeaza secretara, Bucuresti sector 2

  • 2

    Angajam gestionar depozit

    Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact

  • 3

    Angajam lacatus mecanic, rectificator, prelucrator aschiere

    Angajam lacatus mecanic, rectificator, prelucrator aschiere, ajustori, slefuitori: -cunostiinte desen tehnic -acuitate vizuala buna - stie sa realizeze masuratori cu micrometru, subler -ajustare piese metalice Acceptam si din imprejurimi Bucuresti. Daca sunteti interesati va rugam sa lasati CV si date de contact la

  • 3

    Angajam Sef echipa

    Companie cu experienta si stabilitate angajam sef de echipa in Bucuresti Sector 6. Cunostiinte operare calculator, excell, tehnice (mecanica, prelucrari prin aschiere), spirit de leadership si organizatoric, limba engleza. Permis categoria B si de stivuitorist reprezinta un atu. Va rugam trimiteti cv sau o scurta prezentare si date de contact.

  • 20

    angajam vanzatoare cofetarie-patiserie

    Angajam vanzatoare patiserie , zona Berceni-Oltenitei. Conditii avantajoase de lucru, colectiv bun. Program de lucru flexibil. Experienta reprezinta un avantaj. Rog seriozitate !

  • 6

    Angajez mecanic auto- vulcanizator auto

    Angajez MECANIC AUTO cu experienta!zona vulcanizator auto zona sos GIURGIULUI SALARIU ATRACTIV!+cazare daca este nevoie

  • 3

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor destine broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania () si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian

  • Femeie curatenie

    Avem nevoie de 1 persoana la curatenie, in fabrica confectii textile, mai exact un etaj, intr-o cladire, unde sunt masini de cusut, cateva birouri si mici depozite, 2 bai si o camera de luat masa. Locatia este in sector 5, Str Progresului nr 43, in zona Carrefour Vulcan - Panduri Nu necesita neaparat experienta, avem nevoie de o persoana serioasa. Program de lucru de luni pana vineri, de la 8-17.

  • Curier Sameday

    Salut, In echipa Sameday avem nevoie de colegi noi pentru agentia noastra din Bragadiru ! Angajam pe postul de curier. Cum arata colegul nostru ideal: Bune abilitati de comunicare si relationare; Capacitate de orientare; Permis de conducere cat B cu experiența minim 1 an; Experiența in curierat constituie avantaj ( dar nu este obligatorie ). Cazier Judiciar curat !! OBLIGATORIU !! Ce activitati indeplinesti in acest rol: Sortarea si incarcarea coletelor ce urmeaza a fi livrate; Livrarea cu succes si in timp a coletelor; Ridicarea coletelor de la expeditori. Remunerație : Salariu fix 2800-3000 lei sau 2 lei PER stop Locatie: SECTOR 5 6 Pentru detalii suplimentare sau programarea unui interviu, ne puteti contacta la numarul de mai jos: Preda Cristian -

  • 10

    Personal calificat: sudor

    SC VIOSIL INSTALCONSTRUCT SRL cu sediul in str.Cozieni,nr.33,sector 5 angajeaza muncitori calificati cu experienta, calificare zidar-zugrav, sudor, instalator Candidatul ideal -experienta in domeniu constituie avantaj - permis conducere categoria B( constituie avantaj ) - seriozitate si implicare - abilitati de comunicare Oferim: -bonuri de masa -echipamente de lucru -seriozitate -mediu de lucru placut -un loc de munca stabil si pe perioada nedeterminata -salariu motivant: 3000 lei Mai multe detalii la telefon

  • 5

    Tehnician/inginer service centrale termice angajare sau colaborere

    Candidatul ideal - cunostinte tehnice in domeniu - experienta service centrale termice si cazane pe gaz -constituie avantaj - experienta in instalatii gaze naturale - constituie avantaj - permis conducere categoria B - seriozitate si implicare - abilitati de comunicare Descrierea jobului - verificari tehnice centrale termice (VTP ISCIR) - reparare/ service centrale termice si cazane pe gaz - mentenanta instalatii termice - verificari si revizii instalatii gaze naturale - intocmire procese verbale de lucrari, rapoarte VTP, fise de evidenta, facturi, chitante Oferim: -bonusuri -echipamente de lucru -telefon si autoturism de serviciu -salariu atractiv plus comision din incasari -seriozitate -mediu de lucru placut

  • 11

    Angajam instalator, sudor, buldozerist

    SC Miral Instal Company SRL cu sediul in Bucuresti, angajeaza 1.Instalatori gaze sanitar,contract de munca pe durata nedeterminata,efectuam lucrari in Bucuresti si Ilfov,asiguram cazare la cerere. Salariul oferit este intre 5000-5500 lei in functie de realizari. 2.Sudor electric autogen contract de munca pe durata nedeterminata,efectuam lucrari in Bucuresti si Ilfov,asiguram cazare la cerere. Salariul oferit este intre 5500-6000 lei in functie de realizari. 3.Buldoexcavatorist masinist utilaje, contract de munca pe durata nedeterminata,efectuam lucrari in Bucuresti si Ilfov,asiguram cazare la cerere . Salariul oferit este intre 5000-5500 lei in functie de realizari.

  • 7

    Asistent Referent achizitii

    Rersponsabilitati: Solicitarea cererilor de ofertă către furnizori ; - centralizarea si analizarea ofertelor din punct de vedere tehnic, comercial și financiar ; - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; - urmărirea derulării comenzilor; - gestionarea relației cu furnizorii și urmărirea respectării condițiilor contractuale ; - verificarea documentelor privind respectarea conditiilor comerciale agreate. Cerinte: Studii medii superioare cu experienta in domeniul achizitiilor vanzarilor - avantaj domeniu materiale de constructii (retele edilitare apa, canal si gaze, refaceri rutiere); - cunostinte pachet Microsoft Office ( EXCEL nivel mediu) navigare internet; - permis de conducere categoria B; - capacitate de comunicare scris vorbit. Oferta: - Salariul se dicuta la interviu. - Se ofera bonusuri lunare in functie de performanta. - Prime de Paste si Craciun. Asteptam CV pe adresa

Salvează căutarea