Oferte locuri de munca Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
OK Guard, cu o experienta de peste 27 ani in domeniul pazei, angajeaza agenti de securitate cu sau fara atestat pentru obiective din Agigea. Salariul motivant. Relatii la telefon;
-
Promovat
Angajez menajera, in regim permanent,zona Bucurestii Noi8 h zi,5 zile saptamana, de la 1000 lei sapt
Angajez menajera, harnica, decenta,serioasa,8 h zi,5 zile sapt,salariu de la 1000 lei saptamana, in regim permanent, pentru perioada indelungata.zona Bucurestii Noi, Straulesti, Chitila.
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru echipaje transport valori: soferi autospeciala transport valori. Locatia postului: Soseaua Nicolina, Nr. 223C, Iasi Persoanele interesate sunt rugate sa ne lase un mesaj cu CV date de contact. CERINTE POST: Studii medii; Disponibilitate de lucru in ture; Permis de conducere categ. B+C, preferabil cu atestat de transport marfa si experienta profesionala minim 3 ani; Cazier auto curat. DESCRIEREA JOB-ULUI: conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne; colaborarea cu agentii de securitate transport valori din echipaj. OFERTA (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; spor de fidelitate; posibilitate ore suplimentare - platite 200%. 22 zile concediu de odihna platit an; abonament servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate paza si protectie cu vechime de 30 ani pe piata serviciilor de securitate angajeaza agenti de securitate pentru obiectiv in Judetul Tulcea si in Constanta . Responsabilitati: Sa asigure in conditii optime serviciul de paza din obiectivul deservit, utilizand mijloace si tehnici specifice in conformitate cu prevederile Legii 333 din 8 iulie 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor si ale consemnului particular specificat de beneficiar Oferim: salariu atractiv fara intarzieri de plata; PROGRAM FLEXIBIL INCLUSIV 24 48, POSIBILITATE TRANSPORT. se asigura gratuit echipament de lucru adecvat conform solicitarilor si cerintelor beneficiarului; Contact: TEL:
-
Societate paza si protectie cu vechime de 30 ani pe piata serviciilor de securitate angajeaza agenti de securitate pentru obiectiv ( DEPOZIT) in zona BOLENTIN -DEAL. Responsabilitati: Sa asigure in conditii optime serviciul de paza din obiectivul deservit, utilizand mijloace si tehnici specifice in conformitate cu prevederile Legii 333 din 8 iulie 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor si ale consemnului particular specificat de beneficiar Oferim: salariu atractiv fara intarzieri de plata; PROGRAM FLEXIBIL INCLUSIV 24 48, POSIBILITATE TRANSPORT. se asigura gratuit echipament de lucru adecvat conform solicitarilor si cerintelor beneficiarului; Contact: TEL:
-
Angajam personal necalificat pentru depozit fructe si legume Norvegia Salariu :3100 euro Contract direct cu angajatorul, 6 luni Acceptam cetateni moldoveni cu biometric Transport contra cost pana la angajator Plecari saptamanale
-
Angajam persoane serioase Se lucrează pe schela , demontare balcoane , sudură cadrul metalic , montaj tâmplărie! Sector 4 si 5
-
Patiserie -cofetarie anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program :7:00-20:30 Se lucreaza 3 zile pe saptamana astfel : O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie in domeniu vanzare cofetarie patiserie
-
Patiserie -cofetarie anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program de lucru 3 zile spatamana ! Program :7:00-20:30 O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber ! salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie Se cere experienta in domeniu vanzare patiserie-cofetarie
-
Patiserie -cofetarie anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program de lucru 3 zile spatamana ! Program :7:00-20:30 O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber ! salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie Se cere experienta in domeniu vanzare patiserie-cofetarie 5 ani la acelasi angajator .
-
Ne marim echipa! Daca sunteti o persoana dedicata, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, va invitam sa aplicati pentru aceasta pozitie. Responsabilitati: curatarea si intretinerea zilnica a camerelor de hotel conform standardelor noastre de calitate schimbarea lenjeriei de pat si a prosoapelor asigurarea unui mediu curat si igienic in camerele de hotel reumplerea stocului de produse de igiena si consumabile in camere identificarea si raportarea defectiunilor in camerele de hotel respectarea politicilor si procedurilor de securitate si confidentialitate ale hotelului Cerinte : experienta anterioara in domeniul ospitalitatii sau intr-o pozitie similara reprezinta avantaj atentie la detalii si abilitati de organizare comunicare si interactiune placuta cu oaspetii Suntem in Piata Romana, cu acces imediat la metrou si alte mijloace de transport. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata si salariu atractiv.
-
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
-
ANGAJĂM Îngrijitoare - Ajutor educatoare cu experiență!!! SALARIU MOTIVANT! Căutăm o persoană pasionată de activități educaționale și de copii, pentru a lucra alături de noi, la un afterschool din Chiajna. Responsabilități: - persoană cu vocație în domeniu, dedicată; - abilități de comunicare și relaționare; - organizare, punctualitate; - activități de predare; - supraveghere activă; - experiență în îngrijire copii; - disponibilitate pentru activităti igienă copii; - program de lucru: 09:00 18:00, cu pauza: 13:00 14:00 Cerințe: - aspect fizic plăcut blând; - atenție, observare rapidă; - adaptabilitate; - creativitate; - seriozitate, implicare; - entuziasm; - rezistență la stres, gălăgie; - comunicativitate, sinceritate. Beneficii: Mediu de lucru plăcut. Pachet salarial motivant. Dacă te consideri o persoană pozitivă, răbdătoare, îți place să te joci și cunoști importanța jocului în dezvoltarea copiilor, te așteptăm să faci parte dintr-o echipă creativă, empatică și iubitoare de copii. Te invităm să ne trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail sau să ne suni la numărul de telefon .
-
-
Angajez sofer uber Bolt cu atestat pentru a practica ridesharing pe masina companiei(fara masina proprie sau inchiriata) Salariu motivant-5000 de lei fara alte cheltuieli implicate,combustibilul se plateste de catre firma+bonusuri in functie de target-urile atinse
-
Fii parte din echipa de asistente medicale a Clinicii EXCEDENT! Trimite CV-ul tau pe adresa si hai sa facem pacientii sa zambeasca! Atributii: * asista medicul stomatolog si pregateste pacientii si materialele pentru tratamentele efectuate. * pregateste, intretine si sterilizeaza instrumentarul si echipamentele medicale * noteaza manoperele efectuate in fisa clinica si electronica. Competente necesare: * absolventa a unei scoli de asistente medicale ( diploma si aviz de libera practica) * indemanare, organizare, atentie distributiva, punctualitate. * spirit de echipa, comunicativitate * cunostinte PC CV trimis pe mail va fi actualizat cu asteptari financiare minime pentru un program de 7 ore/ zi, 5 zile/saptamana.
-
Va informez ca momentan avem disponibili in Romania 12 muncitori din Nepal care sunt in cautarea unui nou loc de munca oriunde cu relocare in Romania . Daca aveti momentan locuri de munca disponibile pentru cineva din ei sau cunoasteti companii care ar avea nevoie de muncitori va rog sa ma informati. Va rugam sa ne contactati direct in cazul in care doriti sa va furnizam mai multe informatii.
-
Va informez ca momentan avem disponibili in Romania 12 muncitori din Nepal care sunt in cautarea unui nou loc de munca oriunde cu relocare in Romania . Daca aveti momentan locuri de munca disponibile pentru cineva din ei sau cunoasteti companii care ar avea nevoie de muncitori va rog sa ma informati. Va rugam sa ne contactati direct in cazul in care doriti sa va furnizam mai multe informatii.
-
Va informez ca momentan avem disponibili in Romania 12 muncitori din Nepal care sunt in cautarea unui nou loc de munca oriunde cu relocare in Romania . Daca aveti momentan locuri de munca disponibile pentru cineva din ei sau cunoasteti companii care ar avea nevoie de muncitori va rog sa ma informati. Va rugam sa ne contactati direct in cazul in care doriti sa va furnizam mai multe informatii.
-
Scopul postului: Asigurarea curateniei si igienei in camerele de hotel, pentru a oferi o experienta placuta si confortabila oaspetilor. Responsabilitati: - Curatarea si igienizarea camerelor de hotel, inclusiv baia - Schimbarea lenjeriei de pat si a prosoapelor - Asigurarea aprovizionarii cu produse de igiena si consumabile necesare in camere - Verificarea si inlocuirea obiectelor deteriorate sau lipsa din camera - Respectarea standardelor de curatenie si igiena impuse de hotel - Raportarea oricaror probleme sau neconformitati la supervizorul de etaj - Respectarea regulilor de securitate si sanatate in munca Cerinte: - Experienta anterioara in domeniul hotelier sau in curatenie reprezinta un avantaj - Abilitati de comunicare si relationare cu oaspetii hotelului - Atentie la detalii si capacitatea de a lucra cu rapiditate si eficienta - Capacitatea de a lucra in echipa si de a respecta regulile impuse de hotel - Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend-uri Calificari: - Studii medii absolvite reprezinta un avantaj, dar nu este obligatoriu Beneficii: - Salariu competitiv 3700 lei (3000 lei salariu fix + card bonuri 700 lei) - Card de bonuri - Card cadou de sarbatori
-
firma de contabilitate angajeaza contabil bun cunoscator al programului saga, program 8 ore (08:00-16:00 sau 09:00-17:00)
-
Ai nevoie de un job? iCredit este soluția. Alătură-te echipei noastre! Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune și activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix (3600 lei) si bonusuri lunare de performanta plus bonuri de masa incluse (30 lei zi) Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. Pentru informatii și potențiale interviuri, mă puteți contacta la numărul Aștept CV urile voastre pe adresa de mail