Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Disponibil din: 2021-06-17 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Angajam contabila

    Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza contabila cu sau fara experienta. Salariu poate ajunge pana la 1000 euro net in functie de experienta. Zona Piata Iancului, sector 2.

  • 41

    Disponibil online

    Call center japoneza,portugheza,franceza-italiana-span-germ+engleza obligatorie,work from home,RO

    Dacă locuiți în ORICARE oraș din România și doriți să lucrați de acasă, verificați condițiile de mai jos: Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA, PORTUGHEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , FRANCEZA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, SPANIOLA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la transportul public și la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză si italiana cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!

  • Angajam electrician IFTE, montator linior SCB si mecanic utilaj

    S.C. ISAF S.A. angajeaza pentru santierele din tara de la calea ferata personal pentru indeplinirea functiilor de: - electricieni IFTE; - montatori liniori SCB; - mecanici utilaj numai cu autorizatie AFER; - electricieni de retele electrice; - electricieni retele de telecomunicatii; - personal muncitor pentru activitati de santier. Se ofera transport decontat, cazare si diurna zilnica. Va rugam sa trimiteti CV-urile dumneavoastra pe email.

  • 12

    Angajam secretara operator vanzari

    ANGAJAM SECRETARA - BUCURESTI, SECTOR 5 Suntem o firma specializata in furnizarea de insecticide de inalta calitate si oferim servicii de dezinsectie pentru a asigura un mediu sigur si sanatos. Cu sediul nostru situat în Sectorul 5, București, în apropiere de Cora Alexandriei, ne dorim să extindem echipa noastră prin angajarea unui nou coleg pentru departamentul de secretariat. Pozitia Disponibila: Secretar(a) Asistent(a) Administrativ(a) Responsabilitati: Gestionarea corespondentei si a apelurilor telefonice. Programarea intalnirilor si gestionarea agendei. Asigurarea unui mediu de lucru ordonat si eficient. Colaborarea stransa cu colegii din alte departamente. Asigurarea suportului administrativ necesar in activitatile zilnice. Cerințe: Abilitati excelente de comunicare si relationare. Cunostinte solide de operare PC (pachetul Microsoft Office). Capacitatea de a gestiona sarcini multiple si prioritizarea acestora. Atentie la detalii si spirit proactiv. Experienta anterioara in domeniul secretariatului reprezinta un avantaj. Beneficii: Mediu de lucru profesionist si dinamic. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Echipa tanara si prietenoasa. Pentru detalii suplimentare te asteptam sa ne contactezi la numarul DAN.

  • 13

    Angajam ospatari, ospatarite pentru restaurant in zona Floresca

    Restaurant cu specific italian zona Floreasca, angajam ospatari, ospatarite. Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati la nr de telefon.

  • 4

    Agent Asigurari

    Responsabilitati principale: - intocmeste sau solicita oferte de asigurare pentru clientii societatii; - consiliaza clientii in alegerea celei mai bune oferte; - emite contracte de asigurare si urmareste derularea acestora; - intocmeste si transmite deconturile de prima aferente ratelor contractelor de asigurare; - urmareste scadentarul reinnoirilor si ratelor; -participa activ la contactarea clientiilor. -punctul de lucru se afla intr-un centru comercial din sectorul 4. Cerinte profesionale: -studii medii; -reprezinta un avantaj detinerea codului RAF dar nu o necesitate; -abilitati cunostinte operare PC Microsoft Office ; -capacitarea de adaptare rapida la utilizarea diverselor tipuri de platforme utilizate pentru ofertare si gestiune. Cerinte personale: -personalitate pro-activa, orientata catre obtinere de rezultate; -abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala; -capacitate de analiza si sinteza, un bun organizator, atent la detalii; -capacitatea de a lucra in echipa; -bune abilitati de vanzare; -persoana zambitoare. Ce iti oferim: - Contract Individual de Munca, perioada nedeterminata; - bonuri de masa; - comision in functie de performanta si rezultatele personale; - suport pentru obtinerea codului RAF.

  • 10

    Cautam colaboratori pe termen lung

    Compania Destine Broker recruteaza si selecteaza,pentru a pregati consultanti financiari si agenti de asigurari. Aceasta oferta nu se adreseaza numai profesionistilor care au facut o cariera in vanzari, se adreseaza tuturor celor care vor sa obtina un venit in plus sau celor care vor sa traiasca din acest job, se adreseaza celor care nu se sperie de nici o provocare inclusiv cei care sunt capabili sa munceasca la orice varsta. Avem nevoie de colegi sau colege pentru Bucuresti, Ilfov, Arges, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Calarasi, Teleorman, Prahova pentru postul de consultant asigurări care să corespundă următoarelor cerințe: Minimum studii medii absolvite (adeverinta de absolvire 12 clase); Cunoștințe medii de utilizare a calculatorului; Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; Beneficii: Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); Elaborezi oferte personalizate pentru potentiali clienti; Grile de comisioane progresive in functie de performante; Traininguri si infotripuri gratuite in tara si peste hotare; Ai posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa ( in maxim 60 de zile) in functie de interesul manifestat si obiectivele pe care ti le ai propus pentru activitatea desfasurata; Ai oportunitatea de a lucra intr-o companie care iti faciliteaza programul de lucru in functie de tine, tu esti cel care isi stabileste programul, obiectivele si beneficiile; HAI IN ECHIPA NOASTRA

  • 9

    Angajam barista

    Salutare, Suntem în căutarea unui nou coleg pe postul de barista Căutăm o persoană organizată, prietenoasă, energică și dornică să învețe lucruri noi și faine. Jobul este unul permanent, pe perioadă nedeterminată. Pe scurt, vei avea de făcut următoarele: - Preparat produse din cafea; - Zâmbit și servit clienții; - Aruncat un ochi peste stocurile de marfă; - Păstrat curățenia în jurul tău. Experiența în domeniu ar fi perfectă, dar dacă nu ai, nu-i chiar așa mare bai. În cazul în care experiența lipsește, dar există dorința de a învăța lucruri noi, suntem pregătiți să îți oferim cunoștințele noastre despre cafea și despre prepararea ei, nu îți face griji! Trimitene CV-ul tău pe

  • 146

    Lucrator comercial / casier

    Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

    Repostat automat
  • Locuri de munca

    Societatea noastra (BETAALPIN) Ofera 3 posturi de ALPINIST UTILITAR si 3 posturi de MONTATOR MATERIALE PUBLICITARE cu urmatoarele cerinte si beneficii Responsabilități: Seriozitate in munca, implicare si respect fata de echipa; Respecatarea regulamentului intern; Respectarea programului de munca; Folosirea accesului în coardă (adică două corzi ancorate independent) pentru a ajunge în sigurantă si a lucra eficient in locuri situate la înăltime sau cu acces dificil; Respectarea normelor de siguranta si sanatate in munca; Intretinerea echipamentului de lucru si a echipamentului individual de protectie...etc; Beneficii: Echipament de protectie individuala; Echipament pentru lucru la inaltime; Se ofera transport, cazare si diurna pentru deplasarile in tara; Se ofera contracte de munca pe perioada nedeterminata; Programul de lucru este luni - vineri 08:00 -17:00; . Bonuri de masa Acordare de zile libere conform sarbatorilor legale; Acordare concediu legal 21 zile an; Carnet de sofer ( reprezinta un avantaj) Prime de sarbatori si bonusuri de performanta;

  • Angajam operator buldo-excavator

    Angajam operator buldoexcavator in Bucuresti. Carte de munca.

  • 20

    Piata Delfinului angajează personal pentru curatenie

    Complexul Comercial Piata Delfinului angajează personal pentru curățenie fete și băieți, program flexibil și condiții salariale bune.Relatiii la telefon  . Relatii la telefon. Sau pe: https://www.piatadelfinului.ro/contact

  • angajare livraror Bringo

    Vrei sa ai un job, în care sa îți faci singur programul, și în care să câștigi mult peste medie? Atunci noi suntem soluția problemelor tale. Vino in echipa noastră de livratori și beneficiezi de: Un job stabil full time (8 ore ), Part time (4 ore ) Program de munca flexibil Plata pe comanda intre 20-40 lei Distante mici de livrare Bonusuri săptămanale Bonusuri de recomandare (200 lei bonus pentru fiecare coleg adus de tine) Discount piese auto( 25% -40%discount ) Training și suport permanent Asa că dacă ești o fire sociabila, descurcăreață și cu: Telefon cu sistem operare Android Permis de conducere cat B Auto personal Te asteptam sa ne contactezi pentru a programa un interviu. Colaboram si cu SRL PFA

  • livrator bringo

    Vrei sa ai un job, în care sa îți faci singur programul, și în care să câștigi mult peste medie? Atunci noi suntem soluția problemelor tale. Vino in echipa noastră de livratori și beneficiezi de: Un job stabil full time (8 ore ), Part time (4 ore ) Program de munca flexibil Plata pe comanda intre 20-40 lei Distante mici de livrare Bonusuri săptămanale Bonusuri de recomandare (200 lei bonus pentru fiecare coleg adus de tine) Discount piese auto( 25% -40%discount ) Training și suport permanent Asa că dacă ești o fire sociabila, descurcăreață și cu: Telefon cu sistem operare Android Permis de conducere cat B Auto personal Te asteptam sa ne contactezi pentru a programa un interviu. Colaboram si cu SRL PFA

  • Angajam vanzatoare casierita 2500 lei

    Echipa Bistro Market isi mareste echipa! Suntem in cautare de vanzatoare casierita, pentru locatia din sectorul 3, strada Campia libertatii. Pentru mai multe detalii suna la numarul de telefon. Te asteptam!

  • 3

    Angajam

    Firma de paza ,angajează agenți de paza ,bărbați și femei ,cu atestat și fără atestat ,sef tura și dispecer-dispecera la obiective din Bucuresti

  • 1

    livrator Bringo

    Vrei sa ai un job, în care sa îți faci singur programul, și în care să câștigi mult peste medie? Atunci noi suntem soluția problemelor tale. Vino in echipa noastră de livratori și beneficiezi de: Un job stabil full time (8 ore ), Part time (4 ore ) Program de munca flexibil Plata pe comanda intre 20-40 lei Distante mici de livrare Bonusuri săptămanale Bonusuri de recomandare (200 lei bonus pentru fiecare coleg adus de tine) Discount piese auto( 25% -40%discount ) Training și suport permanent Asa că dacă ești o fire sociabila, descurcăreață și cu: Telefon cu sistem operare Android Permis de conducere cat B Auto personal Te asteptam sa ne contactezi pentru a programa un interviu. Colaboram si cu SRL PFA

  • 10

    Angajam casier/a (functionar administrativ)

    Candidatul Ideal Studii medii (diploma de bacalaureat) Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta min 1 an intr-un post similar (constituie un avantaj); Competente de comunicare si organizare Descrierea jobului Activitati de casierie (incasari si plati); Activitati administrative (verificare si arhivare documente); Activitati de support (introducere date client in sistemul informatic). Beneficii Salariu fix; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training; Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale; Tichete de masa; Zile de concediu suplimentar; Asigurare de sanatate sau Reducere abonamen medical; Cadou aniversar; Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.

  • Contabil Economist

    Oportunitate profesionala ! Daca ai experienta in domeniul Contabilitatii, te asteptam sa aplici. Locație: București, Calea Giulesti 333, sector 6; Program: L-V, 8h zi, (se lucreaza de la birou); Responsabilități: - Înregistrarea și verificarea diverselor operațiuni contabile; - Verificarea reconcilierii conturilor din balanță; - Înregistrarea notelor contabile; - Participarea la procesul de balanta. Oferim: - Loc de muncă dinamic și stimulant; - Pachet salarial atractiv (in functie de experienta) + tichete de masa; - Oportunitate de crestere profesionala. Contact:

  • 1

    Angajam mecanic și ajutor mecanic moto-scutere

    Scuter Centre angajează mecanic, ajutor mecanic și personal vanzari. Atribuțiuni mecanic: Reparatii și întreținere scutere și/sau motociclete. Atributiuni vânzător: procesarea comenzilor online cu piese și accesorii scutere. Locația se afla in centrul Bucureștiului, zona Tineretului. Se oferă salarizare avantajoasa cât și bonusuri de performanta. Detalii la tel .

Salvează căutarea