Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-07-29-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Magazinul este situat la intersectia Bd Carol - Calea Mosilor, sector 2.. Obligatoriu semnam cotract de munca. Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la nr. de telefon. Va multumim.
-
Promovat
Angajam pregatitor colete [pick & pack] manipulant marfa in depozit de accesorii si consumabile pentru motociclete Cerinte: studii medii, experienta minim 2 ani, corectitudine, atentie, cazier curat, punctualitate. Avantaje: permis cat A, B, abilitati PC. Descriere job: receptionare marfa de la furnizori si asezarea la raft, pregatirea comenzilor pentru livrare, impachetare, alte activitati specifice de depozit. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) . Job ideal pentru un motociclist! Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Promovat
BENZINARIE angajeaza casier(a) cu sau fara experienta. Locul de munca se afla in sectorul 4 Cartier Berceni Zona Str. Huedin. SALARIUL se negociaza in cadrul interviului si este confidential. Locul de munca este FULLTIME. Pentru mai multe detalii sau programare interviu apelati nr. telefon .
-
Promovat
Specificații SC BAROCCA FASHION SRL angajeaza personal la calcat (interfazic si produs finit) in Calea Rahovei 266-268 , corp 5 , camera 6 A , in incinta Electromsgnetica Business Park Relatii la telefon:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
ANGAJAM SECRETARA - BUCURESTI, SECTOR 5 Suntem o firma specializata in furnizarea de insecticide de inalta calitate si oferim servicii de dezinsectie pentru a asigura un mediu sigur si sanatos. Cu sediul nostru situat în Sectorul 5, București, în apropiere de Cora Alexandriei, ne dorim să extindem echipa noastră prin angajarea unui nou coleg pentru departamentul de secretariat. Pozitia Disponibila: Secretar(a) Asistent(a) Administrativ(a) Responsabilitati: Gestionarea corespondentei si a apelurilor telefonice. Programarea intalnirilor si gestionarea agendei. Asigurarea unui mediu de lucru ordonat si eficient. Colaborarea stransa cu colegii din alte departamente. Asigurarea suportului administrativ necesar in activitatile zilnice. Cerințe: Abilitati excelente de comunicare si relationare. Cunostinte solide de operare PC (pachetul Microsoft Office). Capacitatea de a gestiona sarcini multiple si prioritizarea acestora. Atentie la detalii si spirit proactiv. Experienta anterioara in domeniul secretariatului reprezinta un avantaj. Beneficii: Mediu de lucru profesionist si dinamic. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Echipa tanara si prietenoasa. Pentru detalii suplimentare te asteptam sa ne contactezi la numarul DAN.
-
Cautam talpuitor cu experienta pentru firma productie incaltaminte din piele. Sediul in Bucuresti, sector 5. Pentru cei din provincie putem oferi cazare. Pentru detalii:
-
Responsabilitati principale: - intocmeste sau solicita oferte de asigurare pentru clientii societatii; - consiliaza clientii in alegerea celei mai bune oferte; - emite contracte de asigurare si urmareste derularea acestora; - intocmeste si transmite deconturile de prima aferente ratelor contractelor de asigurare; - urmareste scadentarul reinnoirilor si ratelor; -participa activ la contactarea clientiilor. -punctul de lucru se afla intr-un centru comercial din sectorul 4. Cerinte profesionale: -studii medii; -reprezinta un avantaj detinerea codului RAF dar nu o necesitate; -abilitati cunostinte operare PC Microsoft Office ; -capacitarea de adaptare rapida la utilizarea diverselor tipuri de platforme utilizate pentru ofertare si gestiune. Cerinte personale: -personalitate pro-activa, orientata catre obtinere de rezultate; -abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala; -capacitate de analiza si sinteza, un bun organizator, atent la detalii; -capacitatea de a lucra in echipa; -bune abilitati de vanzare; -persoana zambitoare. Ce iti oferim: - Contract Individual de Munca, perioada nedeterminata; - bonuri de masa; - comision in functie de performanta si rezultatele personale; - suport pentru obtinerea codului RAF.
-
Compania Destine Broker recruteaza si selecteaza,pentru a pregati consultanti financiari si agenti de asigurari. Aceasta oferta nu se adreseaza numai profesionistilor care au facut o cariera in vanzari, se adreseaza tuturor celor care vor sa obtina un venit in plus sau celor care vor sa traiasca din acest job, se adreseaza celor care nu se sperie de nici o provocare inclusiv cei care sunt capabili sa munceasca la orice varsta. Avem nevoie de colegi sau colege pentru Bucuresti, Ilfov, Arges, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Calarasi, Teleorman, Prahova pentru postul de consultant asigurări care să corespundă următoarelor cerințe: Minimum studii medii absolvite (adeverinta de absolvire 12 clase); Cunoștințe medii de utilizare a calculatorului; Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; Beneficii: Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); Elaborezi oferte personalizate pentru potentiali clienti; Grile de comisioane progresive in functie de performante; Traininguri si infotripuri gratuite in tara si peste hotare; Ai posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa ( in maxim 60 de zile) in functie de interesul manifestat si obiectivele pe care ti le ai propus pentru activitatea desfasurata; Ai oportunitatea de a lucra intr-o companie care iti faciliteaza programul de lucru in functie de tine, tu esti cel care isi stabileste programul, obiectivele si beneficiile; HAI IN ECHIPA NOASTRA
-
Salutare, Suntem în căutarea unui nou coleg pe postul de barista Căutăm o persoană organizată, prietenoasă, energică și dornică să învețe lucruri noi și faine. Jobul este unul permanent, pe perioadă nedeterminată. Pe scurt, vei avea de făcut următoarele: - Preparat produse din cafea; - Zâmbit și servit clienții; - Aruncat un ochi peste stocurile de marfă; - Păstrat curățenia în jurul tău. Experiența în domeniu ar fi perfectă, dar dacă nu ai, nu-i chiar așa mare bai. În cazul în care experiența lipsește, dar există dorința de a învăța lucruri noi, suntem pregătiți să îți oferim cunoștințele noastre despre cafea și despre prepararea ei, nu îți face griji! Trimitene CV-ul tău pe
-
Hotel Premium Wellness Sport, din Bucuresti, Bdul Metalurgiei zona Berceni, angajeaza muncitor necalificat pentru ingrijire spatii exterioare. Program de lucru 8 h zi, 40 ore saptamana, cu disponibilitate de a lucra in weekend.
-
Hotel Premium Wellness din Bucuresti, zona Metalurgiei - Berceni, angajeaza personal curatenie. Program de lucru in ture, contract de munca, salariu fix + bonuri de masa.
-
Caut sa angajez supraveghetor pt hotel pe timp de noapte care sa se ocupe si de intretinerea camerelor, reparatii etc. ofer cazare+salariu, mai multe detalii la numarul de telefon.
-
Hotel Premium Wellness Sport din Bucuresti, zona Berceni, sector 4, angajeaza ospatar si barman. Program 2 zile cu 2 zile, contract de munca, salariu fix plus bonuri de masa
-
-
Societate Comerciala cauta sa angajeze Electrician / Automatist, cu sau fara experienta. Nu este obligatorie experienta relevanta. Experienta relevanta va fi apreciata prin cuantum salarial suplimentar. Vor fi acoperite, partial sau integral, urmatoarele activitati: - Realizare cablari electrice pentru Centrale Termice si Centrale Tratare Aer - Montaj diferite echipamente de automatizare - Programare controllere si interfete SCADA de automatizare Candidatul poate fi si student / student Master / proaspat absolvent Este necesara disponibilitatea pentru deplasari in tara (25% din timp) Carnet conducere auto va fi apreciat in plus
-
Angajam operator pariuri sportive, program in ture, salariu motivant cu posibilitatea de tips. Nu este necesar experienta, se ofera perioada de training. Pentru mai multe informatii va rog sunati la numărul de telef din anunt, la acest numar puteti trimite cv sau scrie pe wapp pt mai multe detalii, nu raspunde nimeni pe public24, doar la nr de telefon. Locatia se afla in Ilfov, Vârtejul Magurele (Varteju sos Bucuresti nr 68).
-
Caut muncitor construcții, pt imobil aflat lângă Piața Muncii, București. Program 8-17 ,cu o oră pauză de prânz ,ofer 160Ron zi pt început și poate crește în funcție de abilități. Plata se face în fiecare sâmbătă . Experiența nu este necesară, perioada de început este de instruire . Contact
-
Angajam calcator / calcatoreasa haine cu sau fara experienta pentru curatatorie de haine. Program de lucru 8 ore/zi, luni-vineri si doua sambete pe luna. Ore suplimentare platite. Oferta salariala se va face in cadrul interviului, in functie de experienta (incepand de la 2 100 lei fara experienta). Alte benficii se acorda in functie de performante: tichete de masa, decontare transport, etc.
-
Angajam menajera cu experienta in regim. Dorim o persoana interesata de un angajament pe termen lung, harnica, organizata si atenta la detalii. Se ofera salariu motivant si cazare. Experienta anterioara reprezinta avantaj.
-
Societate comerciala cu sediul in Bucuresti, Piata Victoriei, angajeaza: Asistent manage, program 8h zi, luni-vineri. Cerinte: - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet); - limba engleza - nivel mediu avansat (vorbit, scris, citit); Atributii: - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor zilnice; - asigur materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general administrator; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiile de care raspunde: birou director general administrator, sala de protocol, sala de lucru; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta; - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când calatoresc in tara si sau in strainatate; - actualizeaza baza de date;
-
-
angajam ospatarite ai femeie la vase pentru mai multe detali va asteptam la interviu
-
Dorim sa angajam economist a pentru contabilitate, la grup de firme cu sediul in Bucuresti, se lucreaza de acasa.
-
Cerinte : - experienta de min 4 ani , - certificate de sudura - cunostinte de limba germana , nivel mediu - permis conducere B , - masina personala este un avantaj Se ofera : - salariul BRUT - 30 - 37 CHF ora ( 31 - 38 Eur ora ) , in functie de experienta - proiect pe termen lung - posibilitate angajare permanenta , Persoanele interesate , pot trimite o sccurta prezentare sau CV , prin mesaj sau aplicatiile siteului . Numai persoanele , care indeplinesc cerintele anuntului , vor fi contactate .