Oferte locuri de munca Sector 1 Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem Pâinea lui Dumnezeu, o brutărie artizanală care și-a găsit deja loc fruntaș in preferințele celor din nordul capitalei. In curând vom satisface nevoile si celor din alte zone de aceea avem nevoie de ajutor, pentru a mări producția. In echipa noastră se simte nevoia de incă o mână de ajutor. Bucătăria este utilata modern si avem un sandwich bar in partea de vânzare. Acolo se asamblează sau se realizează specialități sărate astfel că ne dorim o persoană cu pasiune dar și zâmbitoare și dornică să comunice cu clienții. Te așteptăm cu pâine și sare.:).
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Promovat
Angajam spălător auto, Full time sau Part time. Cerințe : aspect fizic plăcut și experiență în spălat mașini. Oferim : condiții bune de muncă - se lucrează individual la mașină, câstiguri suplimentare foarte atractive.
-
Promovat
BENEFICII: -Salariu pe cartea de munca in functie de merite si performanta -Prime de Craciun, Paste, si bonusuri de performanta -Acces la autobuz si metrou statia 1 Mai. -Mediu de lucru curat, renovat. Colectiv primitor. -Programul de lucru este de la 7:00 la 15:30 de luni pana vineri. CERINTE: -Experienta in tapiterie, in realizarea de canapele, fotolii, paturi si pregatire cu burete vata produsele. -Atentia la detalii, organizarea si implicarea la locul de munca sunt necesare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Responsabilitati: Realizeaza schelete pentru canapele si fotolii,prelucrare elemente de lemn masiv , calificarea ca si tamplar universal este necesara . Beneficii: Salariul atractiv si bonus in functie de perfomanta; Tichete de masa de 30 lei zi; Transport decontat daca e cazul Analize medicale la angajare gratuite; Contractul se incheie pe perioada nedeterminata (8 ore norma intreaga, se face proba). Se lucreaza intr-un singur schimb:
-
DESCRIERE Cerințe: -Experiență profesională minim 1 ani în domeniul producției de mobilier. -Cunoașterea tipurilor de materiale: PAL, MDF; PFL,STICLA -Cunoștințe elementare de interpretare a desenelor tehnice. -Capacitatea de a învăța repede. -Perseverență și determinare în obținerea de rezultate excelente. -Organizat, eficient și atent la detalii. -Sociabil și capabil de a lucra în echipă. -Seriozitate și punctualitate Responsabilități: -participa la operatiunile specifice unei sectii de productie mobila -Montarea mobilierului pe baza schiței tehnice in sectia de productie -Manipularea cu grijă a produselor de mobilier. -Folosește diverse utillaje pentru tăiat, găurit, frezat. -Găsește soluții în remedierea situațiilor neprevăzute. -Respectă procedurile din cadrul companiei. -Abordarea unei atitudini în măsura promovării companiei. -Păstrează confidențialitatea informațiilor legate de firmă. Beneficii:: -Îmbunătățirea cunoștințelor în domeniu și creșterea profesională. -Mediu de lucru plăcut. -Salariu motivant, BONURI DE MASA, DIVERSE BONUSURI Descrierea companiei: Compania Unican înființată în anul 1998 , oferă clienților săi servicii complete de inalta calitate . Se pune accentul pe detalii și întotdeauna atenți la dorințele clienților noștrii. Unican se ocupă cu realizarea proiectelor de mobilier personalizat de de concept pana la implementare completa Fiecare proiect este atent lucrat, reprezentănd o adevărată provocare pentru echipa noastră. Mobilierul se realizează din diferite materiale (lemn, sticla,metal), iar rezultatele sunt întotdeauna peste așteptările clientilor noștrii.
-
Promovat
Lucratori comerciali Benzinarii Chitila, sos Oltenitei si Pantelimon zona Biruintei si centura, si Operator GPL (cu atestat ISCIR valabil) Pachet salarial 3500 lei pentru lucratori comerciali cu experienta (in functie de munca depusa si experienta anterioara) Prime: 8 martie 300 lei (femei), Paste 300 lei, Ziua Petrolistului 300 lei si Craciun 300 lei (toate se platesc NET) Ce asteptam de la tine? Ce vrem de la tine? - Seriozitate - Amabilitate si calm, lucram cu oamenii :) - Sa respecti colegii si clientii - Sa nu intarzii la munca - Sa respecti programul de munca - Experienta in domeniu, dar nu este obligatoriu ( te invatam noi tot, doar sa vrei) Printre atributiile tale: Alimentarea auto cu GPL Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata, fifo. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Curatenie si servire in statie sau pe platou. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Pachet salarial 3500 lei. Plata salariului la data stabilita. Training la angajare. Suport din partea echipei. Poti avansa in functie de seriozitatea ta, acumularea de cunostinte, cat si de constiinciozitatea aratata. Sunati la nr afisat pentru detalii sau stabilirea unui interviu
-
Gresie faianță zigraveli Dacă ești un băiat serios și muncitor, și vrei să lucrezi intr un grup unit și serios, nu ezita să mă contactezi! Se caută personal calificat și capabil pentru gresie baia ta și zugrăveli,
-
Atributii: supraveghere pacienta deplasabila, companie, administrare medicatie, insotire plimbari zilnic, menaj de intretinere, gatit. Locatie: Bucuresti, apartament in zona centrala, Piata Romana. Program de lucru: intern, 2 saptamani lucratoare luna Beneficii: Cazarea si hrana sunt asigurate de angajator. Sarbatorile de Craciun si Paste sunt zile libere. Oferta salariala: 2500 lei luna Posturi disponibile: 1 Recrutam persoane cu experienta anterioara si referinte, persoane serioase interesate de colaborare pe termen lung. Cum aplici: Trimite CV pe WhatsApp folosind numarul sau completeaza fisa de interviu, prin accesarea link-ului recomandat: https: forms.gle GoVtGJN9XLdCXbr3A Poti aplica direct pe site, urmand link: http: www.profiles.ro inregistrare-cv.php sau poti sa trimiti CV la Programari interviu telefonic de Luni pana Vineri intre orele 11:00-15:00. Analizam toate aplicatiile si vom contacta candidatii care indeplinesc cerintele. Suntem acreditati si suntem activi pe piata locala a serviciilor de recrutare din anul 2004. Pentru mai multe informatii si alerte de joburi, urmariti pagina noastra de Facebook: www.facebook.com profilesrecruitment
-
Recrutam menajere pentru echipa de curatenie, sediu de birouri. Locatie: Sector 1, Piata Victoriei Program de lucru: 8 ore zi, activitatea se desfasoara in intervalul orar 7-15 de Luni pana Vineri Oferta: 3000 - 3500 lei net, contract de munca perioada nedeterminata, bonuri de masa, abonament de servicii medicale oferit de angajator. Cerinte post: experienta pe post similar reprezinta avantaj, seriozitate, persoana interesata de o colaborare pe termen lung. Trimite CV pe WhatsApp folosind numarul sau completeaza fisa de interviu, prin accesarea link-ului recomandat: https: forms.gle GoVtGJN9XLdCXbr3A Poti aplica direct pe site, urmand link: http: inregistrare-cv.php sau poti sa trimiti CV la Analizam toate aplicatiile si vom contacta candidatii care indeplinesc cerintele. Suntem acreditati si suntem activi pe piata locala a serviciilor de recrutare din anul 2004. Pentru mai multe informatii si alerte de joburi, urmariti pagina noastra de Facebook: profilesrecruitment
-
Firma AUTORIZATA REGISTRUL AUTO ROMAN pentru transport alternativ în aplicațiile BOLT, UBER, angajează șoferi pentru transport alternativ cu mașinile firmei, în condiții de muncă avantajoase, fără comision! Mașinile sunt dotatate cu instalații GPL! Acceptam și colaboratori cu masinile proprii! Șoferii trebuie să dețină atestat profesional pentru transport alternativ! Tel. !
-
Promovat
-Angajam soferi pentru Uber Bolt, castiguri foarte bune in functie de cat timp doriti sa lucrati PUTETI CASTIGA PANA LA 3.000 EURO luna. -Conditii :Atestat transport alternativ ,Cazier judiciar,Cazier auto ultimi 5 ani ,fara probleme pe CAZIERTAXI.COM .Plata se face o data pe saptamana, in ziua de joi pentru saptamana lucrata anterior de luni pana duminica inclusiv,NUMAI cu carte de munca la 8 ore pe care o plateste soferul 330lei saptamana ,programul de lucru il face soferul cum doreste . Comision firma inclusiv TVA si contabilitate 10% ,Garantie 500 lei ,daca nu aveti se vor opri dupa prima saptamana de lucru -Auto disponibile = - SANDERO EURO 6 GPL+AC = 450 lei saptamana ,acest auto urmeaza sa fie colantat cu firma BOLT motiv pentru care se va incasa suma de 2.000 lei luna suma care se va imparti in mod egal intre firma si sofer ,adica inca inca un castig in plus pentru SOFER de 1.000 lei luna .Masina se preda cu plinul de gpl+rezervorul de benzina 1 2. Auto pentru UBER BOLT -Zona Metrou 1 Mai, Piata Chibrit, langa A.R.R. Bucuresti -Pentru interviu sunati
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Angajăm Alpinist utilitar cu atestat și experiență, pentru detașarea la un client din Franta, zona La Rochelle. Cum ne-am dori să fii: - Experienta in domeniu si atestat de alpinist (Irata)- obligatoriu - Permis de conducere categoria B - reprezinta un avantaj - Cunoasterea limbii franceze nivel mediu (A2-B1) - obligatoriu Atribuții și responsabilități: - Se curata silozuri de cereale Oferta și condiții de muncă: -Salariu 2600 euro NET lună -Program 39 ore săptămână -Cazare (cameră individuala) și transport asigurate de către angajator -Contract pe perioada nedeterminata in Romania, cu detasare 6 luni in Franta si cu posibilitate de prelungire a acestei detasari pana la 18 luni -0 taxe sau comisioane la angajare Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon 0374477800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri.
-
Promovat
Intra Interim, agent de munca temporara autorizat de catre Ministerul Muncii, activeaza pe piata de recrutare din 2018. Suntem prezenti atat in Romania, cat si in Franta, Belgia si Germania pentru ca misiunea dvs sa fie un adevarat succes! Intra Interim recruteaza tinichigii vopsitori auto pentru un client din Franta. Cum ne-am dori să fii: Experiență în domeniu - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B - reprezintă un avantaj Cunoașterea limbii franceze sau engleze - reprezintă un avantaj Simț de răspundere, atenție la detalii, capacitatea de a lucra în echipă Atribuții și responsabilități: Se lucrează în service multimarca Vopsirea caroseriei Remediază toate defectele caroseriei Repară îndreaptă caroseria Montează caroseria Avantaje beneficii: Salariu 2500 euro net (în mână) lună negociabil Program 39 ore săptămână Cazare (cu utilități incluse) și transport plătite integral de către angajator Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon: 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Aplică cu CV la adresa sau recomandă job-ul cunoscuților tăi!
-
căutam agenți vânzări în toată țara în domeniul construcctii comisioane atractive suntem reprezentant oficial în România
-
Angajez muncitori calificati pentru ridicare case la rosu, salariu motivant, bonuri de masa, cazare, transport de la cazare în santier
-
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Promovat
Angajam personal tehnic pentru intretinere si mentenanta cladiri de birouri cu calificare de electrician sau instalator instalatii tehnice sanitare, program 8 ore zi de luni pana vineri, se lucreaza in doua schimburi de zi. Locatiile sunt Victoria Park si One Verdi Park.
-
Camin batrani LICENTIAT Sector 1 angajeaza infirmiere/ingrijitoare batrani. Conditii bune, carte de munca. Salariul 3.000-4.500 lei. Full time sau part time.
-
Camin de batrani LICENTIAT situat in Bucurestii Noi-Pajura angajeaza infirmiere ingrijitoare batrani. Conditii bune, carte de munca.
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Locație: București Despre Noi: YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume. Căutăm o Secretară Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități: - contacte telefonice; - gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare; - elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate; - administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori; - asigurarea transmiterii documentelor coletelor prin posta, curier, fax, Email; - menținerea relației cu furnizorii de servicii; - menținerea necesarului de consumabile; - suportul administrativ pentru celelalte departamente; - program de lucru, 8h zi. Cerințe: - studii medii sau superioare finalizate; - experiență minim 1 an pe un post similar; - cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală; - cunoștințe limbă engleză nivel conversațional; - atenție distributivă, gândire ordonată, atentă la detalii; - abilități de comunicare foarte bune, negociere, planificare; - simt de răspundere dezvoltat, atitudine pozitiva si spirit de echipa; - persoană activă, implicată, orientată spre rezultate; - persoană cu dorință de muncă, dinamică, foarte organizată, serioasă; - confidențialitate, empatie; Beneficii: Mediu de lucru stimulativ și colaborativ. Pachet salarial competitiv în funcție de experiență. Cum Aplici: Dacă te consideri o persoană energică, responsabilă, atentă la detalii și cu zâmbetul mereu pe buze, atunci te așteptăm să faci parte dintr-o echipă tânără, energică si entuziastă. Te invităm să ne trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail Vom lua în considerare aplicațiile pe măsură ce le primim, deci te încurajăm să aplici cât mai curând posibil.