Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Bucuresti Sector-1

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Buna, Recrutam vanzatoare vitrina asistata pentru urmatoarele zone: Baneasa,Orhideea, Vulcan, Berceni. Program 8h/zi in schimburi Salariul alcatuit din Salariu fix + bonuri de masa + bonus vanzare Mai multe detalii la numarul de telefon 0734300301

  • Salut, Recrutam pickeri (primirea, pregatirea si achitarea comenzilor pentru client) Se lucreaza in doua schimburi: 10:30-20:00 / 17:00-23:00. Locatii : Barbu Vacarescu, Mihai Bravu, Ferentari, Tudor Vladimirescu si Basarab Plata de 12 lei/+ tichete de masa Detalii la numarul 0734 300 301

  • Angajez secretara cu aspect fizic placut . cunoscatoare calculator si engleza .

  • Angajam instalator cu experienta pentru instalatii termice si sanitare societate de dezvoltare imobiliara si Arhitectura Urgent!

  • Ofer evidenta contabila primara , part time pentru societatii comerciale.Receptii marfa , registru de casa, raport de gestiune, note de transfer între gestiuni,consumuri , inventar , emitere facturi și chitanțe. Pentru mai multe detalii putem discuta în privat. SIMONA

  • Gi Group România recrutează pentru clientul său, una dintre cele mai mari rețele de distribuție din domeniul sudurii în Europa, Reprezentant Tehnic Vanzari pentru Bucureşti şi Constanţa. Cerințe: - Diplomă universitară tehnică; - Minim 2 ani experienţă în vânzări ( reprezintă un avantaj experienţa în domeniu construcţii sau echipamente de sudură); - Excelente abilităţi de comunicare, relaţionare cu clienţii, atenţie distributivă şi capacitatea rapidă de a lua decizii; - Cunoștințe operare PC; - Cunoștințe avansate a limbii engleze. Responsabilităţi: - Administrarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi şi de furnizori autohtoni şi străini; - Prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei; - Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial şi anual; - Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării şi finalizarii acestora; - Incasarea sumelor datorate de către clienţi şi transmiterea documentelor de vânzare; - Responsabil de întocmirea documentelor de transport-marfă conform normativelor. Beneficii: - Contract nedeterminat; - Salariu atractiv; - Bonus Trimestrial; - Tichete de masă; - Program de lucru: L-V, 08.00 – 16.30. Aşteptăm CV –ul tău sau nu ezita să ne contactezi la tel. 0746 047 580

  • For our client, we are looking for a Pension POS Senior, with experience working in private pensions. In this role, you will: ➣ Responsible for the successful execution of monthly regulatory processes and reporting relating to payments allocation and transfers IN & OUT; ➣ Responsible for the preparation and submission of the Supplementary Report and for all the checks and actions derived from the Warning Lists; ➣ Handle the customers’ complaints and inquires; update the customer information in the customer service database; ➣ Organizes the daily activities of the team, monitor and review the accuracy of work performed by the team; ➣ Ensure that all audit’s and regulator’s findings and recommendations are addressed in a timely fashion; ➣ Responsible for the implementation of all regulatory changes that may impact the department’s operational processes; ➣ Manage possible risks associated with the departments output and deliver solutions that will mitigate effectively those risks; ➣ Prepare technical specifications and test cases, engage with IT team to ensure successful implementation of system developments; ➣ Recommend solutions to automate or simplify the operational processes. In order to be able to achieve all of this you need to have: ➣ Minimum 3 years’ experience in working in private pensions with very good understanding of the legislation and experience in performing pension operational processes; ➣ Ability to analyze and interpret the pension laws and regulations; ➣ Ability to analyze and interpret department’s metrics and KPIs; ➣ Excellent communication and interpersonal skills; ➣ Time management skills and capacity to identify priorities; ➣ Flexibility and capacity to easily switch between diverse tasks/projects. If you are interested please apply directly or send your resume at: , tel: 0746 047 580

  • Angajam agenti curateni pentru cladiri de birouri si sedii bancare situate in zone usor accesibile: contract de munca permanent, program 8 ore, 06:00 - 14:00, luni- vineri, salariu de la 1400 + tichete de masa + decont abonament transport + alte beneficii. 0735.883.335

  • Angajam electricieni, automatisti, instalatori, lacatusi pentru lucrari de mentenanta/ intretine si interventie specifica in cadrul unui complex rezidential situat in Straulesti. Pentru mai multe detalii si programarea la interviu ne puteti contacta la 0735.883.335 in intervalul luni-vineri 08:00-16:00.

  • Daca ai o atitudine pozitiva, esti un spirit ambitios, dinamic, comunicativ, convingator, iar activitatea din domeniul administrativ ti se pare interesanta atunci te invitam sa ni te alaturi. Candidatul ideal trebuie sa detina urmatoarele competente si abilitati: - studii medii sau superioare - experienta minima in domeniul administrativ - cunostinte tehnice in domeniul mentenantei - cunostinte PC la nivel de utilizator (Word, Excel, Internet) - permis auto categoria B - rigurozitate in realizarea sarcinilor; - persoana responsabila, atenta la detalii; - persoana proactiva , cu spirit de echipa si dorinta de implicare. Ce vei face? • Efectuezi activitatile de mentenanta a spatiului, mici reparatii cand este nevoie/ sau iei legatura cu specialistul pentru rezolvarea situatiilor majore, nou create • Transporti staful firmei dintr-un punct de lucru in altul • Asiguri corespondenta urgenta a documentelor intre punctele de lucru • Tii evidenta furnizorilor sau lucrezi la alte evidente Pentru detalii sau programari la interviu ne puteti contacta la telefon 07355883335 sau sa trimiteti CV-ul la adresa

  • Angajam sofer pentru deservire firma prestari servicii - aprovizionarea punctelor de lucru din Bucuresti cu materiale de curatenie si livrare cosuri de fructe: program 8 ore luni-vineri, salariu platit la timp + tichete de masa + alte avantaje. Cerinte permis categ. B ( masina de 1,5 tone - Renault Trafic), experienta minima in domeniu. 0735.883.335

  • Angajam agenti de curatenie, femei si barbati, pentru complex rezidential situat in zona Straulesti: contract nedeterminat, program 8 ore, salariu platit la timp + tichete de masa + alte avantaje. 0735.883.335

  • Descriere Daca ai o atitudine pozitiva, esti un spirit ambitios, dinamic, comunicativ, convingator, iar activitatea din domeniul administrativ ti se pare interesanta atunci te invitam sa ni te alaturi. Candidatul ideal trebuie sa detina urmatoarele competente si abilitati: - studii medii sau superioare - experienta minima in domeniul administrativ - cunostinte tehnice in domeniul mentenantei - permis auto categoria B - rigurozitate in realizarea sarcinilor; - persoana responsabila, atenta la detalii; - persoana proactiva , cu spirit de echipa si dorinta de implicare. Ce vei face? • Coordonezi si urmaresti indeplinirea activitatilor de mentenanta in cadul complexului rezidential; • Coordonezi si urmaresti indeplinirea activitatilor de curatenie, gardening, etc. • Realizezi si sustii relatiile cu beneficiarii serviciilor (mentenanta, curatenie, gardening etc.) Pentru detalii sau programari la interviu ne puteti contacta la telefon 07355.883.335 sau sa trimiteti CV-ul la adresa

  • Angajam supervizor cu experienta pentru activitati in domeniul curateniei profesionale: program 8 ore luni-vineri, salariu platit la timp + tichete masa + alte beneficii. Firma noastra are 16 ani experienta in domeniul curatenie si isi respecta obigatiile intocmai si la timp fata de angajatii sai. Pentru mai multe detalii inclusiv programarea la interviu ne puteti contacta la 0735.88.33.35

  • Personal pentru gradinarit, ingrijire spatii verzi, gazon si plante decorative - colaborare/ angajare. 0735.883.335

  • Angajam agenti curatenie pentru echipa de interventie, care sa sa efectueze curatenie de intretinere in cladiri de birouri si sedii bancare: program 8 ore, salariu platit la timp + tichete de masa + decont abonament transport + plata orelor suplimentare + alte beneficii. 0735.883.335

  • Centrul De Înfrumusețare Hipocrat își mărește echipa!!! Angajează colegă la departamentul de cosmetică și estetică. Program 1/1. Luni-sâmbătă. Salariu fix/+ comision. 0735 400 309 Intrarea Catedrei 11-15

  • Prime Recruitment este o agentie de recrutare londoneza care furnizeaza personal din 1998 in hoteluri de 4* si 5* din Londra. Recrutam personal pentru hoteluri si apartamente rezidentiale din Londra. Agentia noastra ofera pozitii de munca in functie de disponibilitatea dumneavoastra- permanent sau temporar, un salariu competitiv, posibilitatea de a face ore suplimentare, facand parte dintr-o echipa prietenoasa. Majoritatea angajatilor nostri sunt de origine romana. Intotdeauna recrutam personal pentru urmatoarele pozitii: • Housekeeping Day/Evening Room Attendants • Housekeeping/Linen Porters • Housekeeping Supervisors • Spa Attendants/Public Area Attendants Daca ai planuri sa vii la Londra pentru o perioada scurta sau lunga de timp si iti cauti un loc de munca, te rugam sa ne contactezi. Suntem aici ca sa te ajutam si sa te indrumam pentru orice necesitate. Pentru mai multe informatii va rugam sa vizitati website-ul nostru: www.primerec.london Puteti sa ne contactati la numarul de telefon: 00442075804398 - sau prin mesaj la numarul de Anglia: 0044762480500 - sau prin e-mail la: - sau prin mesaj pe Facebook: https://www.facebook.com/simon.prime.161 Va reamintim de fraudă dacă cineva vă cere bani pentru a găsi un loc de muncă este ilegal! Multumim

  • Salveaza cautarea