Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca Sector 2 Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 14

    Angajam livratori -Bringo

    Vrei sa castigi cat vrei cand vrei tu? Postul necesita deplasari si aveti nevoie de masina personala,un smartphone cu sistem de operare Android si NFC, cu care sa puteti accesa aplicatia Bringo Se livreaza produse food si non food din magazine specializate parteneri Bringo, platite cu banii firmei, din magazinele Carrefour, Cora, Penny si alte magazine partenere din zona pe care ti-o alegi Punct de lucru: Bucuresti si zonele limitrofe Oferim un loc de munca stabil si program flexibil asa cum iti doresti! Contract de munca individual sau colaborare cu P.F.A. sau S.R.L. Tip job: Full time sau part time Program flexibil(iti alegi singur programul pentru saptamana viitoare!), salariul net variaza intre 2500-7000 de lei in functie de timpul alocat si livrarile efectuate. Plata salariului se face saptamanal sau lunar Cerintele postului :vorbitor fluent de limba romana, permis de conducere ,amabilitate,seriozitate,capacitate de efort. Beneficii: asigurarea unui loc de munca stabil , contract de munca pe perioada nedeterminta, bonusuri periodice care se adauga salariului Oferim training tuturor angajatilor la inceputul colaborarii,deci nu este nevoie de experienta anterioara in livrari si suport pe toata perioada contractuala. Va punem la dispozitie POS pentru plata cu cardul si de asemenea un card de cumparaturi necesar achizitionarii produselor Ce ne dorim? Sa ai o atitudine pozitiva si sa lucrezi eficient impreuna cu colegii tai ca sa ne poti reprezenta cu succes in fata clientilor

  • 6

    Societate comercială angajează agent de marketing

    Societate comercială angajează agent de marketing cu experiența minima in domeniu pentru promovare produse și servicii Condiții avantajoase! Relații la telefon.

  • 2

    Personal shaormerie sector 2

    Angajăm casieri pentru o nouă locație Shaormeria Băneasa în București, zona Dimitrov (Bucur-Obor). Vino să lucrezi alături de o echipă tânără și dinamică! Căutam oameni cu sau fără experiență care să ocupe următoarele roluri: Casier Beneficii: Pachet salarial atractiv Contract individual de muncă pe perioadă nelimitată Program de lucru flexibil Training și suport în vederea însușirii procedurilor interne Bonus performanță

  • Ajutor Shaorma

    Angajam ajutor shaormar în restaurant de tip Fast-Food!

  • 5

    angajam muncitori calificati reabilitari

    angajam muncitori Calificați in construcții placare polistiren glafuri plasa decorativa, prețul este de l300 de lei pe zi . pentru mai multe informații puteți suna la numărul afișat

  • 4

    Angajam persoana resurse umane part-time

    Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza persoana pentru resurse umane. Prezenta fizica la sediu este obligatorie. Este necesara experienta. Zona Piata Iancului, sector 2. Cv-ul se poate transmite la adresa de email inscrisa pe site-ul societatii.

  • 8

    angajam pizzaiolo cu/fara experienta deosebita

    Angajam pizzaiolo cu/fara experienta deosebita. Locatie relativ noua cu produse premium. Conditii de lucru deosebite. Cautam persoana cu disponibilitate la efort, seriozitate si corectituine maxime. Bonusuri motivationale. Program : de luni - vineri 12,00 - 21,30 ; sambata 12,00 - 22,00. Ne puteti gasi pe www. chocolate-pepperoni.ro

  • 25

    angajam profesori colaboratori

    Angajăm profesori colaboratori. Ne interesează în special profesori de matematică (cu sau fără experiență - inclusiv studenți în ani terminali sau la mater) și profesori de limba germană (cu experiență și studii în domeniu). De asemena, căutăm profesori și pentru celelalte materii - română, psihologie, informatică, istorie, etc. Prețul oferit este de 60 de lei ședința (cu durata între 1h30 și 1h50 - în funcție de vârsta elevului). Inițial facem contract de colaborare, după care, în funcție de rezultate și de numărul de ore lcurate pe săptămână, facem carte de muncă. Programul este flexibil, în fucnție de disponibilitatea dumneavoastră. O parte dintre ședințe se țin online (de la domiciliul profesorului), altele de la sediul nostru, de pe strada Mântuleasa (sectorul 2) - în funcție de solicitările elevilor.

  • 49

    Agenți vânzări - agenție de publicitate

    Agenția de publicitate și marketing angajează agenți de vânzări (băieți sau fete) pentru postul de operator call center in limba romana. Avem nevoie pentru program full tine -8 ore zi și pentru program part time - 4 ore zi, Luni -Vineri Salariu: 3500 - 4000 lei in mână + comision. Se lucrează 90% din timp din birou, uneori se merge la sediul clientului care necesita produsele sau serviciile noastre Cerințe candidatului: vorbit fluent limba romana, seriozitate, atenție, corectitudine, abilitatea de a lucra în echipa. Se oferă training gratuit, nu e nevoie de experiență anterioară Acceptam și studenți. Domeniul de activitate: -producția si vânzarea produselor publicitare (pliante, flyere, agente, calendare, roll-up, bannere, mash-uri, afișe, cărți de vizită, broșuri, reviste, etc) -promovare online și offline -distributie de materiale publicitare - producție de grafica &design Trimiteți CV sau descriere pe mail sau pe What's Up.

  • 79

    Call Center

    Agenția de publicitate și marketing angajează doua fete pentru postul de operator call center in limba romana. Avem nevoie pentru program full tine -8 ore și pentru program part time - 4 ore, Luni -Vineri Salariu: 3500 - 4000 lei in mână + comision. Cerințe candidatului: vorbit fluent limba romana, seriozitate, atenție, corectitudine, abilitatea de a lucra în echipa. Se oferă training gratuit, nu e nevoie de experiență anterioară Acceptam și studenți. Domeniul de activitate: -producția, vânzarea și promovarea produselor publicitare (pliante, flyere, agente, calendare, roll-up, bannere, mash-uri, afișe, cărți de vizită, broșuri, reviste, etc) -promovare online și offline -distributie de materiale publicitare - producție de grafica &design Trimiteți CV sau descriere pe mail sau pe What's Up.

  • 18

    Distributie pliante, promoții - hostess

    Agenție de publicitate, angajăm fete pentru promoții in magazine și împărțire pliante și flyere. Plata la zi. Avem 3 tipuri de distribuție: 1. La cutiile postale - 80 lei pentru 6 ore 2. Stradal la metrou si in fața magazinelor - 100 lei pentru 6 ore 3. In Mall-uri si Centre Comerciale - 150 lei pentru 6 ore. Trimite mesaj cu numele, vârsta și două poze.

  • Angajam Barista lucrator comercial- Tazza Dóro Caffe 3000lei

    *ANGAJĂM BARISTA cafeanea, calea grivitei nr 111 Suntem în căutarea unui coleg sau colege pentru postul de barista la cafeneaua noastră primitoare, Tazza Dóro Caffe. Dacă te pasionează lumea cafelei și îți place să creezi experiențe minunate pentru clienți, te așteptăm în echipa noastră! *Program de lucru:* Luni până Vineri *Salariu:* 3000 Lei. *Atribuții principale:* - Prepararea cu măiestrie a unei varietăți de băuturi: cafea, limonade, frappe, sandwich-uri - Încasarea plăților și gestionarea tranzacțiilor - Menținerea curățeniei și organizării în spațiul de lucru *Cerințe:* - Persoană comunicativă și amabilă - Angajament față de respectarea programului de lucru - Experiență în domeniul preparării băuturilor este un avantaj, dar nu obligatoriu *Ce oferim:* - Un mediu de lucru plăcut și prietenos - Oportunități de dezvoltare și formare profesională - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și dinamică Dacă ești interesat(ă) de această oportunitate și îndeplinești cerințele de mai sus, te rugăm să ne suni pentru a stabili o intalnire.

  • Pizzeria Maestro Unirii angajeaza Gestionar

    **Locație:** Bulevardul I.C. Brătianu, nr. 44, București, Sector 3 **Program de lucru:** Schimbul 1 Pizzeria Maestro Unirii este în căutarea unui gestionar dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă dorești un loc de muncă stabil, într-un mediu prietenos și stimulant, atunci te așteptăm să aplici! **Responsabilități:** - Realizarea inventarului zilnic al materiei prime din locație. - Efectuarea de mici cumpărături necesare pentru funcționarea pizzeriei. - Plasarea comenzilor de materie primă. - Recepționarea mărfii. - Contabilitate primară. **Cerințe:** - Abilități organizatorice și atenție la detalii. - Experiență în gestionarea stocurilor și contabilitate primară reprezintă un avantaj. - Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient. - Seriozitate și responsabilitate. **Beneficii:** - Program de lucru convenabil, doar în schimbul 1. - Mediu de lucru dinamic și prietenos, unde colegialitatea și respectul sunt priorități. - Salariu competitiv, care reflectă munca și dedicarea ta. - Oportunitatea de a lucra într-o pizzerie recunoscută pentru calitatea și gustul produselor sale. **Contact:** Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email sau să ne contactezi la numărul de telefon . Nu rata ocazia de a te alătura unei echipe unde fiecare zi este plină de energie pozitivă și unde munca ta este cu adevărat apreciată. Vino să lucrezi într-un loc unde vei simți că faci parte dintr-o familie! ### **Trimite CV-ul tău acum și descoperă cum e să lucrezi într-un mediu care te va face să aștepți cu nerăbdare fiecare zi de muncă!** Vă așteptăm în echipa noastră!

  • Denumire Poziție: HR Junior

    Denumire Poziție: HR Junior Fișă de post: Departament: PRODUCT Raportează către: Product Manager Responsabilități principale: Gestionare comenzi, manuale: - Procesează și gestionează comenzile manuale, asigurându-se că toate informațiile necesare sunt corecte și complete, menținând contactul cu trainerii noi alocați. - Urmărește statusul comenzilor și comunică cu trainerii sau colegii pentru actualizări. Gestionare feedback clienți și solicitări de Key Account Management (KAM): - Colectează și gestionează feedback-ul clienților, asigurându-se că toate solicitările sunt adresate în mod eficient, pentru produsele EUCOM. - Colaborează cu echipa de Key Account Management pentru a răspunde cerințelor specifice ale clienților cheie. Organizare evenimente interne și externe de recrutare: - Planifică și organizează webinarii de recrutare pentru a atrage noi talente în cadrul companiei. - Coordonează logisticile, inclusiv platforma de webinar, invitațiile și promovarea evenimentului, cu sprijinul LTS și HRS. - Crearea și distribuirea materialelor pentru WEBINAR. - Lunar, facilitez organizarea 1 MM la care participa trainerii evaluatorii head office. Gestionez organizarea Mastermind-ului conform structurii cadru Eucom. - Lunar postez 4 victorii ale trainerilor si sau evaluatorilor - promovez in echipa, pe WhatsApp (feedback tr ass, feedback proiect, program nou, vânzare). Alocare pe proiecte și solicitări de recrutare pentru pozițiile necesare: - Alocă resursele umane pe proiectele în curs, asigurându-se că toate pozițiile necesare sunt acoperite. - Solicită procese de recrutare de la HRS pentru pozițiile deschise, colaborând cu departamentele relevante pentru a defini cerințele și a identifica candidații potriviți. - Dezvoltă materiale de recrutare atractive și informative pentru a promova pozițiile vacante. - Asigură distribuirea eficientă a materialelor către potențialii candidați și echipele interne. Calcul tarif traineri: - Calculează tarifele pentru traineri, asigurându-se că acestea sunt corecte și competitive, pentru fiecare alocare în parte. - Colaborează cu echipa de training pentru a înțelege cerințele și a stabili tarifele în funcție de complexitatea și durata sesiunilor de training. - Acordare și verificare îndeplinire cerințe pentru FFS. Cerințe și competențe: - Experiență anterioară în gestionarea creanțelor și comenzilor. - Abilități excelente de comunicare și organizare. - Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe responsabilități simultan. - Cunoștințe avansate de utilizare a platformelor de webinar și software-urilor de gestionare a comenzilor. - Atitudine proactivă și orientată spre soluții. - Competențe matematice și de analiză pentru calcularea tarifelor.

  • 2

    Disponibil online

    RECRUTING - Albanian, Armenian, Azerbaijan, Georgian, Kazakh, Kurdish, Persian, Slovenian speakers.

    Dear language enthusiasts, We're seeking passionate individuals to join our team as linguistic evaluators for the following languages: Albanian, Armenian, Azerbaijani, Georgian, Kazakh, Kurdish, Persian, Slovenian, Polish, Danish, Sweedish, Finnish, Dutch. If you're a native speaker of any of these languages and have a keen interest in language and culture, we'd love to hear from you. No previous experience in linguistics is required, just a good understanding of your native language and culture. To apply, please send your CV and a brief description of your interest in languages to We look forward to your application and the opportunity to work together on exciting projects!

  • 26

    Contabil junior - Contabil

    Firma de contabilitate angajeaza economist, contabil si contabil junior,eventual student/a, cunostinte MS Office (Word, Excel). Cunoasterea softului Winmentor, Saga si sau Ciel reprezinta un avantaj. Pachet salarial atractiv;

  • Angajare farmacist asistent farmacie

    Salutare, dragi farmaciști și asistenți! Avem 2 poziții deschise în echipa Adonis Farm, o poziție de farmacist si o poziție de asistent farmacie. Locația se află în București, sectorul 2, Doamna Ghica. Căutăm persoane cu două calități foarte importante pentru noi: spirit de echipă și atitudine pozitivă. Suntem o echipă flexibilă, prietenoasă, deschisă către inovare pentru a ne simplifica la maxim eforturile de zi cu zi și căutăm oameni ca noi. Dacă anunțul meu este de interes pentru tine și vrei să stabilim un apel sau o întâlnire online pentru a ne cunoaște, scrie-mi pentru detalii suplimentare.

  • zugrav -faiantar

    zugrav faianțar execut apartamente de la a la z de preferință zona Obor - voluntari -afumati

  • 4

    Angajez calificați pentru case la rosu și renovări apartamente

    Angajez muncitori calificati pentru lucrări de renovări apartamente și case, placari rigips, gresie, faianță, parchet, mozaic, aplicare glet, lavabila, instalatii sanitare și electrice, placari fatade, aplicare pavele. Asiguram cazare în apartamente dotate cu paturi individuale, salariul se plătește săptămânal sau bilunar.

  • 2

    angajare

    Angajam !!! Angajam manipulanți marfa Barbati /Femei !! Depozit cu produse alimentare diversificate in complex Doraly Afumati, angajam pe perioada nedeterminata manipulanti marfa in conditii avantajoase si un Salariu foarte foarte atractiv + carte de munca ... . Transport gratuit in din zona Colentina - voluntari Mai mult Detalii la nr tel:

Salvează căutarea