Oferte locuri de munca Buzau • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
-
Promovat
Ce trebuie să ai? Studii superioare finalizate în domeniul economic (Contabilitate, Finanțe etc ). Cunostințe de legislație fiscală și cunoașterea principiilor contabile. Cunoștințe avansate de MS Office Excel, MS Office Word, PowerPoint. Experiență de minim 3 an pe un post similar constituie un avantaj. Cunoștințe de limba engleză avansat si sau de limba italiană constituie un avantaj. Gestionare bună a timpului și flexibilitate pentru a lucra într-un mediu dinamic, cu termene strânse pentru solutionarea diverselor situatii aparute Bune abilități de analiză și raportare Ce vei face? Participi activ la definirea si implementarea strategiei financiare a companiilor din Grup Efectuezi planificarea financiara, organizarea, conducerea, controlul financiar, pregatirea rapoartelor financiare, bugetare managementul eficient al bugetelor, al cash flow-ului Analizezi indicatorilor financiari, evaluarea impactului financiar, monitorizarea indicatorilor de performanta Intocmesti si furnizezi informatiilor financiare pentru shareholders, sprijin de specialitate in adoptarea deciziilor de afaceri Propui si implementezi masurile adecvate agreate, masori si controlezi rezultatele Efectuezi managementul costurilor, maximizarea profitului, indeplinirea obiectivelor strategice. Intocmesti si urmareti permanent cash-flow-ul companiei si al grupului, intervenind cu solutii eficiente de finantare atunci cand exista o necesitate Analizezi riscurile financiare, faci recomandări și dai soluții eficiente Gestionezi bugetul și prognoza, oferi îndrumări și acorzi suport Revizuiești bugetele și previziunile Contabilizezi costurile și performanța în zona de afaceri (contribuție la contabilitatea operațională) Pregătești comparațiile țintă real și post-calcule Întocmești rapoarte pentru top management, coroborând rezultatele cu faptele Revizuiești performanța reală în comparație cu performanța bugetată Examinezi toate procesele de operare financiara, analizând rezultatele și asigurând conformitatea obiectivele Grupului Oferi analize și previziuni financiare pentru noile linii de afaceri Monitorizezi respectarea bugetului și a P&L în vederea menținerii în limitele aprobate și a previzionării riscurilor Contribui la căutarea eficienței în procesele din portofoliu pentru a îmbunătăți practicile de lucru și experiența părților interesate. Administrezi procesele de dezvoltare a afacerii și oferi consultanță cu privire la toate conturile noi Calculezi și controlezi ajustările intercompanii și de consolidare Efectuezi analize suplimentare ale datelor, prezentărilor, cazurilor de afaceri conform cerințelor top managementului Ce vei câștiga alături de noi? Investim în dezvoltarea ta profesională și de specialitate; În funcție de implicarea și perseverența ta, avem grijă să te răsplătim pe măsură. Ce oferim? Pachet financiar constituit din salariu atractiv, completat de alte facilitati (ex. : masina de srviciu) si resursele necesare indeplinirii obiectivelor. Ne dorim sa te cunoastem, asa ca aplica si vino sa te alaturi echipei noastre ! Te așteptăm sa depui CV-ul pe adresa de e-mail: și te vom contacta în cel mai scurt timp, sau sa ne poti apela la numarul de telefon .
-
Promovat
Tip job: Full-time Descrierea Companiei: HEAVY METAL este o fabrică de confecții metalice de renume, specializată în producția de componente metalice de înaltă calitate pentru diverse industrii. Cu o echipă dedicată și tehnologii de ultimă generație, ne străduim să oferim produse și servicii excelente clienților noștri. Valorile noastre includ inovația, calitatea și satisfacția clientului, ceea ce ne-a făcut să fim lideri pe piața de profil. Responsabilități: Realizarea operațiunilor de lăcătușerie mecanică conform desenelor tehnice și specificațiilor. Asamblarea și montarea structurilor și componentelor metalice. Efectuarea lucrărilor de întreținere și reparații pentru echipamentele din fabrică. Identificarea și soluționarea problemelor tehnice apărute în procesul de producție. Respectarea normelor de siguranță și a standardelor de calitate. Colaborarea cu echipa de producție pentru a îndeplini termenele și obiectivele proiectelor. Participarea activă la îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru. Cerințe: Experiență anterioară de minim 2 ani în domeniul lăcătușeriei mecanice. Cunoștințe solide de citire și interpretare a desenelor tehnice. Abilități de utilizare a echipamentelor și uneltelor specifice (mașini de găurit, sudură, tăiere etc.). Atenție la detalii și abilitatea de a lucra cu precizie. Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă. Seriozitate, responsabilitate și dorință de a învăța și de a se perfecționa. Disponibilitate pentru program de lucru flexibil și pentru a răspunde la situații de urgență tehnică. Oferim: Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Posibilități de dezvoltare profesională și instruire continuă. Condiții de muncă moderne și echipamente de calitate. Posibilitatea de a lucra într-o echipă talentată și de a contribui la proiecte inovatoare. Bonusuri de performanță. Cum să aplici: Dacă ești pasionat de lăcătușerie mecanică și dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști, trimite CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa de email: sau sună-ne la numărul de telefon: pentru mai multe informații. Procesul de selecție include un interviu și o probă practică pentru a ne asigura că ești candidatul potrivit. Te așteptăm în echipa HEAVY METAL pentru a construi împreună viitorul! Data limită pentru aplicare: 30 iunie 2024 Nota: Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați. Vă mulțumim pentru înțelegere!
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178 Publi24
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma producatoare de mezeluri si preparate din carne angajeaza OPERATOR INTRODUCERE, PRELUCRARE SI VALIDARE DATE cu urmatoarele cerinte: -Aptitudini de operare pe calculator, in mod eficient si productiv, un grad crescut de mobilitate profesională - Experienta relevanta intr-un post similar, inclusiv in utilizarea de programe specifice de facturare si evidenta de gestiune -Experienta in utilizarea pachetului Microsoft Office ( preponderent Excel si Word ) -Disponibilitatea la programul in schimburi, inclusiv schimb de noapte. Atributii principale : -Preluarea datelor de pe documentele primare și introducerea lor în calculator, făcând o selecție și o verificare a acestora înainte de a le adăuga în baza de date. De asemenea, operatorul introducere date trebuie să corecteze toate erorile întâlnite în documente sau, după caz, să le raporteze superiorului său. - Intocmirea documentelor diverse care tin de functionarea optima a filialei: rapoarte, situatii, tabele, informari, etc., conform fisei postului. Daca iti mai si place sa lucrezi cu cifre si informatii exacte, si crezi ca putem evolua impreuna, îndeplinind toate criteriile de mai sus, te rugam trimite-ne CV ul tau pe whattap la , sau vino direct la punctul de lucru din str.Transilvaniei, nr.429, vis-a-vis de fostul Metro.
-
-
Restaurant H angajeaza Bucatar si Pizzer cu experienta pe perioada nedeterminata in bucataria romaneasca si italiana , salariu in functie de experienta.
-
Promovat
Infiintata in 1992, firma Luscan Com are ca activitate principala trasportul si productia de agregate minerale. In ultimii ani, am dezvoltat departamentul de transport international de marfa, unde coordonam o flota de 70 de camioane. Aflandu-ne in continua dezvoltare, cautam soferi profesionisti, cu sau fara experienta, pentru a efectua transport international in Comunitatea Europeana. Punem mult accent pe calitatea serviciilor noastre si dorim ca intotdeauna membrii echipei noastra sa fie multumiti de conditiile de lucru si de cele salariale. CERINTE: 1. Permis de conducere categoria C+E 2. Atestat profesional pentru transport marfa 3. Atestat ADR repezinta avantaj 4. Card digital pentru tahograf 5. Aviz medical si psihologic cu siguranta circulatiei 6. Experianta in domeniu reprezinta un avantaj, dar acceptam si persoane neexperimentate pe care le putem pregati. Conditii de lucru de calitate in mediu prietenos si intelegator. Folosim doar camioane Volvo si Scania, achizitionate noi, cu contract de service, pe care le inlocuim dupa 4 ani. Camioanele trag remorci cu prelata, bascule si walking floor. Se lucreaza in tarile membre ale Comunitatii Europene. Transportul de la baza din Buzau pana la camion este asigurat de catre firma cu microbuze proprii. Program de lucru: 9+3 saptamani Salariul minim de 2700 de euro net, la care se adauga bonusuri substantiale in funtie de eficienta muncii prestate (salariu mediu lunar 2900-3000 euro) Pentru detalii va rog sa sunati la: - Adrian Balan
-
Fierart Concept srl isi mareste echipa! Angajam sudori si lacatusi mecanici pentru confectii metalice. Cerinte: Executa lucrari de prelucrare a METALELOR, diferitelor profile metalice si tevi rotunde sau rectangulare prin: taiere-debitare, ajustare, gaurire, filetare, alezare, DEFORMARE PRELUCRARE LA CALD SI LA RECE Realizeaza executia confectiilor metalice, pieselor si semifabricatelor, conform cerintelor tehnologice; Spirit de echipa Persoana serioasa, responsabila Salariul se negociaza in functie de calificarea si experienta fiecaruia. BENEFICII: -Tichete de masa in valoare de 30 ron zi lucratoare -Bonus de Craciun -Bonus de Paste -Bonus lunar de performanta -Program lucru 7:30 -16:30 de luni pana vineri, iar sambata, prin rotatie, program scurt, . Detalii la punctul de lucru din Buzau, str.Transilvaniei, nr.429 (vis-a-vis de fosta locatie Metro), sau la numarul de telefon afisat, in intervalul orar 09-18, de luni pana vineri.
-
General Agro Com angajeaza soferi distribuitori marfuri alimentare! Pentru stabilirea unui interviu sunati la numarul de telefon afisat, sau veniti la punctul de lucru al firmei, din Buzau, str.Transilvaniei, nr.429 (vis-a-vis de fostul Metro).
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Compania General Agro Com Service este în căutarea unui Operator Facturare pentru a ne ajuta să menținem o evidență corectă a stocurilor! Rolul tău în companie va consta în gestionarea următoarelor responsabilități: - Intocmirea documentelor pentru primirea și vânzarea mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societății. - Gestionarea documentelor, registrelor și dosarelor. - Menținerea unui standard ridicat al calității serviciilor. La General Agro Com, punem accent pe următoarele valori: - Disponibilitate - Responsabilitate - Realizarea obiectivelor - Dorința de dezvoltare - Grija față de client În plus, pentru postul de Operator Facturare, cerem următoarele: - Experiență relevantă într-un post similar, inclusiv utilizarea de programe specifice de facturare și evidență de gestiune.-dar nu este o conditie obligatorie pentru aplicare - Experiență în utilizarea pachetului Microsoft Office (în special Excel și Word). -Disponibilitate la program in 3 schimburi Daca esti persoana care crezi ca ne poti ajuta sa evoluam impreuna, te asteptam la interviu la punctul de lucru al firmei din str.Transilvaniei nr.429 (vis-a-vis de fosta locatie Metro) sau suna la numarul de telefon afisat, de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00-18.00.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178 Publi24
-
Promovat
Descriere Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Ce trebuie să ai? Studii superioare finalizate în domeniul economic (Contabilitate, Finanțe etc ). Cunostințe de legislație fiscală și cunoașterea principiilor contabile. Cunoștințe avansate de MS Office Excel, MS Office Word, PowerPoint. Experiență de minim 3 an pe un post similar constituie un avantaj. Cunoștințe de limba engleză avansat si sau de limba italiană constituie un avantaj. Gestionare bună a timpului și flexibilitate pentru a lucra într-un mediu dinamic, cu termene strânse pentru solutionarea diverselor situatii aparute Bune abilități de analiză și raportare Ce vei face? Participi activ la definirea si implementarea strategiei financiare a companiilor din Grup Efectuezi planificarea financiara, organizarea, conducerea, controlul financiar, pregatirea rapoartelor financiare, bugetare managementul eficient al bugetelor, al cash flow-ului Analizezi indicatorilor financiari, evaluarea impactului financiar, monitorizarea indicatorilor de performanta Intocmesti si furnizezi informatiilor financiare pentru shareholders, sprijin de specialitate in adoptarea deciziilor de afaceri Propui si implementezi masurile adecvate agreate, masori si controlezi rezultatele Efectuezi managementul costurilor, maximizarea profitului, indeplinirea obiectivelor strategice. Intocmesti si urmareti permanent cash-flow-ul companiei si al grupului, intervenind cu solutii eficiente de finantare atunci cand exista o necesitate Analizezi riscurile financiare, faci recomandări și dai soluții eficiente Gestionezi bugetul și prognoza, oferi îndrumări și acorzi suport Revizuiești bugetele și previziunile Contabilizezi costurile și performanța în zona de afaceri (contribuție la contabilitatea operațională) Pregătești comparațiile țintă real și post-calcule Întocmești rapoarte pentru top management, coroborând rezultatele cu faptele Revizuiești performanța reală în comparație cu performanța bugetată Examinezi toate procesele de operare financiara, analizând rezultatele și asigurând conformitatea obiectivele Grupului Oferi analize și previziuni financiare pentru noile linii de afaceri Monitorizezi respectarea bugetului și a P&L în vederea menținerii în limitele aprobate și a previzionării riscurilor Contribui la căutarea eficienței în procesele din portofoliu pentru a îmbunătăți practicile de lucru și experiența părților interesate. Administrezi procesele de dezvoltare a afacerii și oferi consultanță cu privire la toate conturile noi Calculezi și controlezi ajustările intercompanii și de consolidare Efectuezi analize suplimentare ale datelor, prezentărilor, cazurilor de afaceri conform cerințelor top managementului Ce vei câștiga alături de noi? Investim în dezvoltarea ta profesională și de specialitate; În funcție de implicarea și perseverența ta, avem grijă să te răsplătim pe măsură. Ce oferim? Pachet financiar constituit din salariu atractiv, completat de alte facilitati (ex. : masina de srviciu) si resursele necesare indeplinirii obiectivelor. Ne dorim sa te cunoastem, asa ca aplica si vino sa te alaturi echipei noastre ! Te așteptăm sa depui CV-ul pe adresa de e-mail: și te vom contacta în cel mai scurt timp, sau sa ne poti apela la numarul de telefon .
-
Angajam consilier de vanzari pentru optica medicala nou deschisa in Urziceni. Experienta constituie un avantaj, dar nu este neaparat necesara deoarece oferim training. Candidatul ideal: - Excelente abilitati de comunicare si exprimare; - Dorinta de invatare, perfectionare constanta; - Responsabilitate, seriozitate si asumarea deciziilor luate; - Sa fie o persoana deschisa, energica, sociabila si cu spirit de echipa. Responsabilitati: - Consilierea si vanzarea ramelor si lentilelor de ochelari; - Intretinerea echipamentelor si a dispozitivelor din dotare; - Consilierea, vanzarea si adaptarea lentilelor de contact cosmetice si sau de corectie a vederii; - Utilizarea programului de gestiune si vanzare CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail sau in mesaj
-
Pensiunea Casa cu tei din Sarata-Monteoru ,județul Buzău angajează ospătar și ajutor de ospătar cu sau fără calificare.Experienta anterioară reprezintă un avantaj .Anuntul este valabil pentru persoanele din județul Buzău .Nu oferim transport. CV-urile se pot depune la recepția pensiunii sau se pot trimite pe e-mail la adresa : Pentru alte detalii ne puteți contacta și telefonic la numărul . . Vă așteptăm în echipa noastră
-
Pensiunea Casa cu tei din Sarata-Monteoru ,județul Buzău angajează bucătar și ajutor de bucătar cu sau fără calificare.Experienta anterioară reprezintă un avantaj . CV-urile se pot depune la recepția pensiunii sau se pot trimite pe e-mail la adresa : Pentru alte detalii ne puteți contacta și telefonic la numărul . . Vă așteptăm în echipa noastră!
-
Angajez muncitori calificați necalificați în construcții pe următoarele posturi: Zidar Zugrav Muncitor necalificat Salariu concurențial! Vă stau la dispoziție pentru orice informație suplimentară la numărul de telefon . Vă mulțumesc anticipat!
-
Candidatul Ideal Daca esti o persoana comunicativa, energica, cu spirit de echipa, adaptabila si proactiva te asteptam sa te alaturi echipei de Proiectare din cadrul companiei noastre. Pentru aceasta ai nevoie de: - studii superioare tehnice de specialitate finalizate - T.C.M.; - cunostinte limba engleza - nivel avansat; - cunostinte MS Office; - cunostinte proiectare (AutoCAD 2D, 3D si/sau Unigraphics); - responsabilitate, atentie la detalii. Constituie avantaje: - experienta in domeniul proiectarii; - cunoasterea limbii germane. Descrierea jobului Principalele responsabilitati: - elaborarea proiectelor de executie; - elaborarea ofertelor tehnice. Descrierea companiei Cu o experienta de peste 50 de ani, voestalpine Railway Systems Romania SA si-a consolidat pozitia pe piata romaneasca, fiind singura companie furnizoare de schimbatoare si elemente de infrastructura pentru caile ferate, metrou, tramvai si companii cu linii industriale proprii. Pregatim angajatii pentru a face fata tuturor provocarilor profesionale si sprijinim ideea dezvoltarii unei cariere solide si pe termen lung. Începând cu data de 25 mai 2018 a intrat în vigoare Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice -prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestora. Prin aplicarea la acest job consideram că avem consimțământul Dvs. EXPLICIT in vederea prelucrarii datelor cu caracter personal de către S.C voestalpine Railway Systems Romania SA conform Regulamentului (UE) 2016/679 in scopul recrutarii de personal.
-
SC Romcarbon SA angajează Operator extruder Cerințe: Experiență în exploatare extrudere; Cunoștințe digitale; Disponibilitate de a lucra în trei schimburi; Studii medii. Se oferă salariu motivant și bonusuri în funcție de performanță, tichete de masă și prime de sărbători.
-
Firma de transport angajeaza sofer profesionist pe comunitate la prelată. Țările tranzitate sunt: Spania-Franta CERINTE: permis categ. C,E card tahograf atestat transport marfa aviz medical si psihologic valabil experiență minim 6 luni OFERIM: - venituri lunare 2900 ( compus din salar pe țară + diurnă) - transport gratuit la camion si de la camion inapoi acasa(decontat) - dispecerat in limba romana - Contract de România -Baze in Catalunya si Madrid
-
Vino in echipa noastra ! Casier - lucrator comercial ,Vanzator coffee - corner si Vanzator semipreparate sunt acum job-urile disponibile pentru tine! Cauti un job aproape de casa , sigur , care sa-ti puna in valoare aptitudinile ? Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara si eficienta ? Vrei un loc de munca cu posibilitati de promovare ? Vrei sa colaborezi cu cel mai mare lant de supermarketuri din tara ? Atunci nu ezita si vino cu CV-ul in Ramnicu Sarat ,str.Victoriei ,nr.2 la parterul Complexului Victoria sau cere detalii la numarul de tel. de mai jos
-
Angajam personal Magazin telefonie mobila Telekom Rm Sarat CRISBAND Partener TELEKOM MOBILE * Angajeaza 1 persoana pentru magazine telefonie mobila in Ramnicu Sarat * Varsta minima 24 ani ! 1 pers vanzari ptr. magazin telefonie mobila tip (post-paid) . Activitatea consta in incheierea de abonamente, vanzari si incarcari cartele, vanzari telefoane, accesorii, electronice audio-video. Se lucreaza in magazin specializat, program 2 schimburi , Magazinul este situat in Rm Sarat - Centru Salariul 2400-2800 lei lunar Trimiteti un cv pe mail sau in magazin !