Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Companii Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-04-21 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm lucrător comercial cu experiență , pentru magazin non stop Magazinul este situat pe Calea Giulești vis a vis de Dispensar Oferim salariul de 3000 de lei net , plus bonificații Carte de muncă , program flexibil Avem nevoie de 2 persoane
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa Locatie Fixa - Part Time Program de lucru: 06:00-10:00 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii - Pachet salarial 1531 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Dacă ești o persoană determinată, corectă și dorești să te alături unei echipe de profesioniști intr-o benzinarie MOL, să lucrezi într-un mediu plăcut și să înveți multe lucruri noi și utile , trimite un CV la acest anunt. Experiența nu este necesară, doar determinare si dorința de a asimila cunoștiințe noi. Locatie zona Podul Grant. BENEFICII: - salariu Net + tichete de masa in suma totala neta 3400 lei. In functie de performanta, se pot primi bonusuri. Se mai ofera card de fidelitate angajat care ofera discount la pretul carburantului , precum si alte discounturi la produsele din magazin. Program foarte flixibil in ture. Mediu de lucru civilizat, placut.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Reprezentant comecial desfasoara urmatoarele activitati: Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, etc - Intocmeste oferte de marfuri; - Acorda asistenta . tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; - Tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu; In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Bacău, Str. Milcov nr. 5B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Suntem în căutarea unui nou coleg pasionat si experimentat. Dacă sunteti interesat de industria mobilierului la comanda și vă place să oferiți clienților o parte din experienta dvs, atunci vă invităm să va alaturati echipei noastre de profesionisti. Responsabilități: - consilierea clienților cu privire la alegerea accesoriilor potrivite - gestionarea stocului de accesorii și colaborarea cu furnizorii pentru reîmprospătarea gamei de produse. - procesarea tranzacțiilor la casă. - cunoștințe operare PC - atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți - abilități de comunicare și relaționare Beneficii: - loc de muncă sigur și stabil - comision din vanzari - salariu motivant - oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și creativ. - prime de sărbători Telefon contact: Cosmin Dolca
-
Angajam lucrator comercial Noodle Pack Shopping City Ploiesti , program de Mall. Vrei sa ai timp liber cat vrei tu? La noi in#pack ne facem programul flexibil, dupa nevoile tale de timp liber! Vrei sa acumulezi experienta si nu sti de unde sa incepi?! La noi este usor, pentru ca vei avea parte de traininguri gratuite si de cei mai tari profesionisti in domeniul QSR! Hai sa faci parte din #pack-ul nostru! Ce oferim: Pachet salarial competitiv cu piata, Bonuri de masa de 30lei zi, beneficiezi de reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru . Daca vii din mediul rural, iti decontam 50% din transport.Asigurare medicala privata. Program flexibil. Te invatam tot ce stim cum sa faci cele mai gustoase preparate si iti oferim ocazia reala sa avansezi in functie de implicarea si dorinta ta. Ce vei face la noi: Lucrezi in zonele restaurantului unde experienta ta conteaza, bucatarie, zona caselor de marcat Pregatesti produse la standarde Noodle Pack, in conditii de igiena si siguranta alimentara. program specific de Mall, se va dicuta la interviu. Ce dorim de la tine: Experienta anterioara in domeniul de activitate al companiei (Horeca QSR) este apreciata, dar nu obligatorie. Ai o atitudine pozitiva si iti place sa lucrezi alaturi de fani?Esti candidatul perfect! Vrei sa evoluezi si sa inveti lucruri noi? Sa iti faci o cariera profesionala in domeniu? Noodle Pack te asteapta in echipa!
-
SC angajeaza sofer categoria B. Cerinte: - varsta cuprinsa intre 25 - 35 de ani - studii medii - experienta in domeniu sofat minim 3 ani - cazier auto curat Program full time, luni - vineri 8:00 - 17:00, salar net 2500 lei. CV-ul poate fi depus pe site sau pe Whatsapp la nr de telefon din anunt.
-
Promovat
Prepararea cafelei este cel mai bun moment pentru a-ti incepe o noua zi? Atunci aplica pentru pozitia de Barista la McCafé si imparte mii de zambete oamenilor din jurul tau in timp ce le oferi energia de dimineata. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Minim studii medii finalizate; Orientat catre satisfacerea clientilor; Ai o atitudine proactiva si esti orientat spre rezultate; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie. Ce vei face? Prepari bauturile preferate pe baza de cafea, la cele mai inalte standarde de calitate; Asiguri satisfacerea clientilor prin oferirea unei experiente deosebite in cadrul McCafé; Acumuleazi permanent noi cunostinte si iti dezvolti abilitati de lucru prin programele interne de training; Asiguri prezentarea estetica a produselor (in vitrina/display). Beneficii: Pachet salarial atractiv salariu fix, tichete de masa de 30 RON/zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare;
-
Promovat
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrea sa lucreze alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial de pana la 3200 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa de 30 RON zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Proces rapid de promovare; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare.
-
Promovat
Societate comerciala Partener Simpa angajeaza lucrator comercial, gestionar, vanzatoare la magazinul situat in Sura Mică (str. Soseaua Sibiului, central, langă farmacie), experienta minimă un an, cunostinte operare calculator, salariu decent, tichete de masă pentru fiecare zi lucratoare si alte bonificatii.
-
Promovat
Insula cu dulciuri din Palas Mall angajează asistent vânzări în condiții avantajoase . Se oferă salariu fix , comision din vânzări, program de 12ore zi 2 2 zile ( se lucrează 2 zile și următoarele 2 zile libere ) Cerințele postului: Persoana responsabilă, cunoștințe de e-mail, office ,Posibilități de promovare
-
Decorator Floral cu fara experienta Suntem in cautarea unui Decorator Floral talentat si pasionat, care sa se alature echipei noastre. Daca iti place sa lucrezi cu flori, esti creativ si iti doresti sa aduci bucurie si frumusete in viata oamenilor, atunci aceasta pozitie este pentru tine! Responsabilitati: - Crearea de aranjamente florale unice si atractive pentru diverse evenimente, cum ar fi nunti, botezuri, aniversari sau alte ocazii speciale; - Asigurarea ca toate aranjamentele florale sunt de cea mai inalta calitate si respecta cerintele clientilor; - Consilierea clientilor in alegerea celor mai potrivite flori si aranjamente pentru evenimentele lor; - Manipularea si pregatirea corecta a florilor, inclusiv taierea, curatarea si aranjarea acestora; - Intretinerea si ingrijirea florilor si a plantelor in magazinul nostru; - Colaborarea cu echipa pentru a asigura un mediu de lucru organizat si curat. Cerinte: - Pasiune pentru flori si design floral; - Creativitate si abilitati artistice dezvoltate; - Atentie la detalii si abilitati excelente de organizare; - Capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita; - Abilitati bune de comunicare si spirit de echipa; - Flexibilitate in program si disponibilitate pentru a lucra in weekend-uri si sarbatori; - Experienta anterioara in domeniul floral reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu creativ si dinamic; - Posibilitatea de a invata si de a dezvolta abilitati noi in design floral; - Colaborarea cu o echipa entuziasta si pasionata de flori; - Salariu competitiv si beneficii aditionale; - Mediu de lucru confortabil, dotat cu toate utilitățile (frigider, cuptor cu microunde, aparat de cafea, aer condiționat) - Oportunitatea de a aduce bucurie si emotie in viata oamenilor prin intermediul florilor. Daca esti o persoana creativa, pasionata de flori si dornica sa inveti si sa te dezvolti in domeniul designului floral, te invitam sa aplici pentru pozitia de Decorator Floral cu fara experienta. Alatura-te echipei noastre si ajuta-ne sa aducem frumusete si magie in viata oamenilor prin intermediul florilor!
-
Cautam noi membri pentru echipa de vanzari a magazinului nostru Teamsport din Arena Mall Bacau, pentru program full-time sau part-time. Functia: Sales Asisstant Cerintele jobului: Persoana deschisa, dezinvolta si persuasiva, careia sa ii placa interactiunea cu alte persoane; Experienta anterioara in retail; Cunostinte bune de operare PC - MS Offfice - Excel si Word; Pasiune pentru sneakers and streetwear; Bine organizat a; Diploma de bacalaureat; Responsabilitati: Realizarea operatiunilor necesare procesului de vanzare: folosirea casei de marcat si a POS-ului; Acordarea de asistenta pentru clientii magazinului; Rezolvarea situatiilor ce pot aparea in procesul de vanzare; Raportare catre superiori; Pregatirea coletelor expediate din magazin; Ridicare si receptie a marfii; Verificarea logistica necesara pentru desfasurarea activitatii; Promovarea produselor catre clientii magazinului; Oferirea de informatii corecte si obiective catre clienti pentru ca acestia sa se decida asupra unor produse; Participare activa in procesul de imbunatatire a customer service; Urmarirea si implementarea campaniilor de vanzari; Beneficii: Salariu net : 2100-2500 Ron, in functie de pregatire, experienta si performanta; Program flexibil de lucru; Bonusuri de performanta; Mediu de lucru relaxant si placut; Discounturi aplicabile la produsele comercializate de Teamsport; Daca esti interesat a sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne un CV (+foto) cat mai detaliat, din care sa reiasa studiile, experienta si abilitatile tale. CV-le se pot trimite la email sau , sau se pot depune direct in magazinul Teamsport din Arena Mall Bacau, etaj 1. Doar persoanele care vor trimite CV vor fi luate in considerare pentru interviu.
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Magazinul Brico Dépot din Targu Mures cauta colegi noi in echipa! Construim cariere și contribuim împreună pentru case mai bune, fiind profesioniști, învățând, respectându-ne, arătând grijă față de nevoile colegilor și ale clienților noștri. Daca vrei sa iti construiesti si tu o cariera alături de noi, aplica si #HaiSaFimBricolegi Cerinte: orientare spre a intelege nevoile clientului si a-i propune cele mai potrivite solutii; pasiunea pentru tot ce inseamna bricolaj si imbunatatirea locuintei; atitudine constructiva si proactiva, entuziasm si dorinta de a invata; abilitati de ascultare si comunicare; rezistentă la efort fizic. studii medii. Reprezinta un avantaj pentru tine daca ai: experienta in vanzari; experienta de lucru in: construcţii, instalaţii, amenajări interioare, gradinarit; permisul de stivuitorist. Ce vei face in rolul de lucrator comercial la Brico Dépot? Te concentrezi pe nevoile şi dorinţele clienţilor şi actionezi pe baza informaţiilor oferite de aceştia, ii determini prin atitudinea ta sa isi doreasca sa revina, oferindu-le o experienta placuta in magazin; Asiguri disponibilitatea produselor în departament prin aprovizionarea permanentă, în funcţie de necesităţi şi aranjarea produselor la raft; Vei participa la activităţile de inventariere organizate în raioane depozit; Colaborezi cu colegii din celalalte echipe ale magazinului pentru atingerea obiectivelor de vanzare. Ce vei face in rolul de casier la Brico Dépot? scanezi corect produsele clientilor la casa; incasezi contravaloarea produselor si emiti documentele fiscale necesare; intocmesti documentele specifice corect si la timp: documente de casa, monetar, si altele; oferi informatii si suport necesar clientilor in solutionarea eventualelor probleme legate de pret, produse; esti amabil amabila si ai o prezenta agreabila atat fata de clienti, cat si fata de colegi. Ce vei face in rolul de manipulant marfa la Brico Dépot? Te vei ocupa de primirea si verificarea marfurilor din punct de vedere calitativ si cantitativ Depozitezi marfurile (in interiorul sau exteriorul magazinului) conform zonelor alocate fiecarei categorii de produse Participi la pregatirea si incarcarea marfii in vederea livrarii catre client Efectuezi retururile de produse la furnizori sub controlul superiorului direct Pregatesti si verifici transferurile de marfa intre magazine Introduci avizele de marfa in sistem, precum si validarea retururilor catre furnizori si a transferurilor. Ce oferim? Mediu de lucru este chiar plăcut - așa ne spun toți colegii Sunt multe oportunităţi de a creşte şi a te dezvolta, iar tu vei afla cu prioritate despre posturile noi din echipă Avem un pachet de beneficii consistent (tichete de masă, decont transport, prime, abonament clinică medicală privată, reduceri la sălile de sport, oferte de servicii financiare, acces gratuit la biblioteca Bookster și la programul Brico SOS și altele) O multitudine de cursuri și pentru noii colegi un program de integrare în companie, cu sprijinul unui mentor dedicat; Îți asigurăm cursul pentru obținerea permisului de moto-stivuitorist (dacă este necesar rolului) Acces la cele mai noi produse de pe piață despre care înveți în cadrul cursurilor specializate, cu furnizori de renume în materie de bricolaj Flexibilitatea programului de lucru întrucât atunci când organizăm turele știm cât contează timpul alocat și vieții personale. Noi suntem mândri că lucrăm în Brico, singurul retailer din domeniul amenajării locuinței care a primit certificarea Top Employer, fiind recunoscuți, printre altele, pentru programele noastre de training și dezvoltare. Te așteptăm să ni te alături, iar primul pas este să ne contactezi la numarul de telefon afisat, sau să îl depui la Serviciul Info Clienți din magazin.
-
Suntem in cautarea a 2 vânzătoare și a unui manipulant mărfuri pentru aprozarele noastre din Iasi. Dacă sunteți interesați, va rugam sa ne lăsați mesaj in privat și veți fi contactați curând.
-
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și sunt dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Beneficiile principale ale acestui rol sunt: Pachet salarial motivant potrivit cu experiență demonstrată, raportat la implicarea dovedita si la rezultatele obținute în activitățile pe care le desfășori. Loc de munca stabil, într-o companie cu experiență și aflată într-un proces continuu de dezvoltare. Te susținem în dezvoltarea profesională și personală printr-un program de instruire personalizat și permanent, alegându-ți informații adecvate pentru o integrare plăcută și eficienta. Program de lucru flexibil (ex. student) pentru a ne susține reciproc în proiectele de dezvoltare. Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Ce ne dorim de la tine: Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU
-
Vrei sa faci parte din echipa noastra? Vei fi la curent cu toate noutatile din universul frumusetii, vei participa la training-uri de formare profesionala in domeniu si vei incanta clientii zi de zi cu farmecul, accesibiliatea si expertiza dobandite! Beauty Adviser-ul (Lucrator gestionar) la Marionnaud Paris: - Prezinta si promoveaza produsele; - Opereaza pe casa de marcat; - Lucreaza in ture; - Participa la trainingurile companiei si ale furnizorilor.
-
Vrei sa faci parte din echipa noastra? Vei fi la curent cu toate noutatile din universul frumusetii, vei participa la training-uri de formare profesionala in domeniu si vei incanta clientii zi de zi cu farmecul, accesibiliatea si expertiza dobandite! Beauty Adviser-ul (Lucrator gestionar) la Marionnaud Paris: - Prezinta si promoveaza produsele; - Opereaza pe casa de marcat; - Lucreaza in ture; - Participa la trainingurile companiei si ale furnizorilor.
-
Vrei sa faci parte din echipa noastra? Vei fi la curent cu toate noutatile din universul frumusetii, vei participa la training-uri de formare profesionala in domeniu si vei incanta clientii zi de zi cu farmecul, accesibiliatea si expertiza dobandite! Beauty Adviser-ul (Lucrator gestionar) la Marionnaud Paris: - Prezinta si promoveaza produsele; - Opereaza pe casa de marcat; - Lucreaza in ture; - Participa la trainingurile companiei si ale furnizorilor. Locatia: Bulevardul Bucuresti, Nr. 51 53, Baia Mare.
-
Angajam vanzatoare magazin alimentar cu carte de munca program de lucru 2 zile de la ora 07 pana la 22 si 2 zile libere , personal prietenos lucru in echipa . Locatie vis a vis de pizzeria Cin Cin piata ovidiu Constanta. Salariu 3000 lei in mana. mai multe detalii la telefon
-
Cautam colegi pentru noile noastra locatii, cu care sa punem bazele unei afaceri de succes in Romania. Devin - o membru al unei comunități de succes! Lucrează pentru cel mai important lanț de produse alimentare și echipamente pentru animale de companie din Europa! Orientat catre client, prompt, amabil si cu bune abilitati de comunicare. Studii medii - în domeniul medicinei veterinare, medicinei umane, farmacie, chimie, biologie, reprezinta un avantaj Responsabilitati: Ajuta clienții să facă alegeri, ofera informații despre produse, recomandări de produse de marcă proprie. Amplasarea și manipularea estetică și profesională a mărfurilor. Scaneaza articolele la casa de marcat. Incaseaza contravaloarea marfurilor. Beneficii: Reducere de 30% la achiziționarea produselor Fressnapf cu etichetă proprie (etichetă exclusivă) până la 900 RON sumă brută lună. Salariul atractiv+tichete de masa. Traininguri: instruire cunoștințe despre produse, instruire tehnici de vânzări, dezvoltarea unei baze interne de management cu posibilitate de progres. Atmosfera prietenoasa. Descrierea companiei Am deschis primul magazin în 1990 în Germania și de atunci am devenit lider de piață pentru articole pentru animale de companie din Europa, cu peste 1.900 de magazine și 16.000 de angajați din peste 13 țări. Primele magazine in Romania s-au deschis in august 2022 si intentionam sa creștem an de an. Cheia îmbunătățirii și a succesului nostru dinamic este nu numai selecția largă de produse de calitate, ci și angajații loiali, profesioniști și dedicați. Misiunea grupului Fressnapf este: Sa facem relația dintre oameni și animale de companie mai ușoară, mai bună și mai fericită. Pentru a reuși, avem nevoie de oameni cu talent in vânzări și pasiune pentru animale. Happier Pets. Happier people