Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Companii Doar munca in strainatate Disponibil din: Nan-nan-nan Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez vanzatoare pentru magazin de brutarie pentru mai multe detalii despre un program flexibil si despre un salar sunati la .
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Calea București, nr. 112 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Candidatul Ideal Ne dorim coleg entuziast pentru postul de Consultant vanzari Gestionar. Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa, macar cu o experienta de minim 1-2 ani. Ne asteptam sa ai studii medii sau superioare, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti si daca ai experienta cu unul din magazinele Dedeman, BricoDepo, Hornbach, etc., este si mai bine! Ne dorim sa fii responsabil, harnic, onest, punctual si cu spirit organizatoric. Este necesar sa ai disponibilitate la efort fizic, pentru lucru 2 sambete pe luna, de la 09.00 la 14.00, si sa ai permis de conducere Cat.B. Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung, oferindu-ti si alte beneficii. Vino sa: intampini clientii cu promptitudine si amabilitate, oferindu-le consultanta privind produsele de pe raion te ocupi de receptia marfii pe raion atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ expui si depozitezi marfa la raft conform procedurilor interne, asigurand gestiunea fizica a stocului de marfa afisezi si actualizezi etichetele de pret te implici in activitati de organizare si curatenie pe raion. Iti oferim : Program de lucru : Luni-Vineri 8.00 17.30 Sambata - 9. sambete luna Contract de munca Concedii conform legislatiei Prime de Sarbatori Tichete de masa Salariu : 3.500 4.000 NET, dupa primele 3 luni oferim si comision din vanzarile lunare Posibilitati reale de crestere a salariului Depozitul nostru este pe piata de peste 26 ani si face parte dintr-un grup de firme, care a fost infiintat in 1994. Suntem mici, dar ne dorim sa devenim mai mari !
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania noastra angajeaza vanzator la sediul din Targoviste. Se cere seriozitate, cunostint minime PC. Se ofera: - seriozitate - salariu motivant - tichete de masa - prime de sarbatori (Paste, Craciun, Anul Nou, 8 Martie) Doritorii pot trimite un CV la adresa de email sau apela la numarul sau
-
Angajam vanzatoare cu experienta pentru magazin tip autoservire, zona Tineretului, Bucuresti. Program 2 zile cu 2 libere. Salariu 3000 lei.
-
SC PANE BIANCO EFE SRL - angajeaza 3 posturi de lucrator comercial Cod COR 522303. Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr. de tel: .
-
Candidatul ideal: Candidatul ideal este o persoana comunicativa, placuta, muncitoare, serioasa si proactiva. Descrierea jobului: Atributiile dumneavoastra vor consta in: - derularea activitatilor de vanzare de presa si produse din magazin si oferirea de servicii clientilor. - derularea activitatilor de gestionare a magazinului ( verificare preturi si termene de valabilitate, inventariere). - intocmirea documentelor fiscale,rapoarte de gestiune, efectuarea monetarului. - respectarea standardelor de curatenie. Pentru a aplica va rugam sa ne trimiteti cv-ul dumneavoastra. Aplicantii care corespund criteriilor de selectie vor fi contactati pe adresa e-mail din CV sau telefonic pentru programarea la un interviu. Descrierea companiei Firma noastra detine franciza Inmedio din Electroputere Parc Mall. Inmedio este o retea internationala de magazine de presa, prezenta in Romania dar si in tari precum Polonia, Ungaria, Bulgaria, Serbia sau China.
-
Societate Comerciala angajează lucrător comercial, pentru un punct de lucru în Vivo Mol. Cerințe : responsabilă,punctuala și cu bune abilități în comunicare și vânzări. Informații la telefon
-
Angajez casiera în benzinarie Studii necesare: liceu Cunostinte operare calculator casa de marcat.Salar încadrare 3655 lei la care se adauga sporuri plus bonuri 600lei alte avantaje premii.prime .
-
Principalele tale responsabilități: - Asigurarea unui raion atractiv din punct de vedere comercial, pentru a facilita clienților procesul de cumpărare; -Îndrumă clienții si le crează o experiență unică la cumpărături; -Servește clienții rapid si cu amabilitate; Ceea ce oferim: Tichete de masă Prime de Paști și Crăciun; Asigurare medicală privată Sporuri pentru weekendurile lucrate Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces) Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.
-
Angajam 2 fete pe pozitia de casier in cartier trivale ,salariu atractiv plus bonus.
-
Angajez lucrator comercial la Peco Stefanesti,program flexibil ,de preferat doamne peste 45 an,cunostinte minime calculator.Relatii telefon
-
Magazin comercial, zona centrului nou, face angajari pe urmatoarele posturi: - GESTIONAR (preluare facturi pe calculator, verificare iesiri-primiri marfa, inventare periodice) - vanzatoare magazin alimentar Cautam persoane dornice de munca, sociabile si responsabile . Conditiile de munca sunt foarte bune si salariu atractiv. Rel. tel.
-
Angajam noi colegi pe postul de lucrator comercial, full-time in magazinul K-Food TITAN Punct de lucru: Magazin K-Food(Bulevardul 1 Decembrie 1918 33A,Centrul Comercial Auchan Titan) Program de lucru: 09:00 - 21:00(masa de pauza) astfel: prin rotație * Fisa postului in mare: - Consiliere clienti - Receptie marfa; - Vanzare marfa cu casa de marcat; - Aranjare marfa la raft - Mentinerea ordinii si a curateniei in magazin - Preluare comenzi; - Urmarirea termenelor de valabilitate; - Inventariere (numarare, cantarire produse) Dacă ești fan al mancarii asiatice, acesta este locul perfect pentru tine!! :) Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon sau ne puteti trimite CV-ul direct pe e-mail-ul Va asteptam!
-
Angajam ( Fete ) Operatoare / Casiera Pariuri Sportive și Sloturi . Salar Atractiv . Tel
-
COSMIN HOUSE S.R.L. angajeaza lucrator comercial Esti candidatul ideal daca esti o persoana proactiva, orientata catre client si cu abilitati excelente de comunicare, serioasa si responsabila. Beneficii: Salariu motivant Contract de munca Bonusuri in functie de performante Plus alte beneficii Experienta intr-o pozitie similara este apreciata dar NU obligatorie
-
Angajam vanzatoare si responsabil la Simigeriei Matei Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore), 12 ore L-V sau 9 ore L-S. Salariu in functie de programul de lucru si post intre 2400 si 3250. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.
-
FIRMA CU EXPERIENTA IN DOMENIU SECTOR 6 ANGAJEAZA CONSILIER VANZARI MOBILIER FULL TIME
-
Angajez,, Domn, Doamnă, preferabil,din zona Curtea de Arges,sau zonele limitrofe său program de 2,3, ore doamna pensionară
-
Am pornit in cautare de noi colegi care sa ni se alature pe posturi de: Lucrator comercial-Casier Nu vei face asta singur, ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oameni. Daca acest rol nu prezinta interes pentru tine, dar stii pe cineva caruia i s-ar potrivi, ne-am bucura sa dai de veste mai departe! Asteptam CV-urile dvs. la adresa
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șos. Orhideelor nr. 46A, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Peste 6 luni de experiență în Vânzări Candidatul Ideal Experienta nu este obligatorie, dar au prioritate persoanele cu experienta in domeniul comercial. Descrierea jobului Aptitudini: persoana de incredere, dorinta de a munci, implicare in activitate, abilitati de comunicare, atentie: concentrare, mobilitate, selectivitate. Program de lucru: 40 ore pe săptămână. Descrierea companiei Companie romaneasca, care importa doar produse alimentare si nealimentare din Italia. Salariu 2500-2800 net
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.