Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Companii Disponibil din: 2020-06-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 6000 lei brut Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul Experienţă în conducerea personalului Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți
-
Promovat
Angajam lucrator comercial (barbati)montaj si vanzare acumulatori auto,biciclete, triciclete, ATV-uri, scutere.Program Luni-Vineri 8.00-18.00. Sambata,doua in weekend-urie luna, se lucreaza alternativ, una da, una liber.Cu sau fara experienta. Salariu 4000 net lunar. Contract de munca permanent. Nu avem nevoie de casier.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Sergiana Bunătățuri din Ardeal - angajează - SOFERI pentru fabrica din Poiana Marului (judetul Brasov). CERINȚELE POSTULUI: - Experiență în domeniu; - Atestat transport marfa; - Persoana responsabilă, organizată; - Atenție distributivă. RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Verificarea cântărirea mărfurilor înainte de a pleca pe traseu pentru concordanta mărfurilor cu facturile avizele aferente; - Încărcarea descărcarea mărfurilor în autovehicul; - Predarea mărfurilor și a documentelor aferente, în bune condiții, către magazinele proprii și către clienții externi; - Completarea borderoului pentru sumele încasate și predarea acestora departamentului contabilitate. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎŢI OFERIM: - Bonuri de masă; - Spor de fidelitate; - Cursuri de formare și dezvoltare profesională - Prime de Paște și de Crăciun - Zile libere pentru evenimente speciale - Decontare abonament sala de sport - Reduceri la diverși parteneri - Asigurare medicală Medlife Asteptam CV-ul tau!
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare si dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităti reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale - abonament medical MEDLIFE. - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană dinamică, cu abilități excelente de comunicare și un interes pentru industria alimentară, acesta ar putea fi locul potrivit pentru dumneavoastră! Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sala de sport. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Angajam consilier de vanzari "cu" sau "fara" experienta. Studii liceale sau universitare. Limba engleza - conversational Mediul de lucru este elegant, va veti desfasura activitatea intr-o atmosfera relaxata si prietenoasa. Galeria este situata in Piata Unirii, vizavi de Hotelul "Select". Veti avea ocazia sa intrati in contact cu creațiile artistilor plastici din echipa noastra, lucrate in stilul Art Georgies, un stil care exprima eleganta, lux si rafinament. De asemenea, veti avea ocazia sa cunoasteti clientii nostri, persoane pasionate de arta, de frumos. RESPONSABILITATI: Consilierul de vanzari va avea urmatoarele sarcini: Ofera consultanta cu privire la lucrarile din galerie; Se ocupa de vanzarea propriu-zisa a produselor (prezentarea lucrarilor, ambalare, incasare); Preia comenzi de la clienti pentru executia la comanda a lucrarilor (tablouri realizate in tehnica mozaicului sau sticla pictata fuzionata, obiecte decorative pentru locuinte si spatii diverse); Creeaza baze de date cu clienti sau cu potentiali clienti; Mentine legatura cu clientii existenti in baza de date; Mentine galeria curata si ingrijita; Detalii despre companie si produse puteti afla accesand pagina noastra web: Asteptam CV-ul dumneavoastra pe acest site!
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4600 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Esti motivat si vrei sa inveti lucruri noi? Vino in echipa noastra! Aprovizionezi raionul cu marfa, verifici termenele de valabilitate a produselor si conformitatea acestora, te asiguri de semnalizarea corecta, de curatenia din raion, dai dovada de disponibilitate si respect in intreractiunea cu clientii. Iti oferim: Un loc de munca stabil si de incredere, contract pe perioada nedeterminata, tichete de masa, abonament medical la o clinica privata, formare la locul de munca, colaborarea cu o echipa energica si dinamica, lucrezi in schimburi 5 zile saptamana, 1-2 weekenduri luna si beneficiezi de intelegere in realizarea programului de lucruI. Alatura-te unei echipe centrate pe satisfacerea clientilor! Trimite-ti CV-ul la: sau suna la !
-
Candidatul Ideal studii medii; dispus să învețe să lucreze cu scanner-ul; atenție distributivă, responsabilitate, seriozitate; disciplină, corectitudine, atenție la detalii; cooperare și spirit de echipă; experiență în manipularea mărfii avantaj; disponibilitate pentru program de lucru în schimburi de zi. Descrierea jobului recepţionează marfa conform procedurii; tratează diferențele numerice din recepție conform cu procedura în vigoare; depozitează marfa pe polițele rafturilor în concordanță cu criteriile de depozitare; comisionează marfa respectând procedura de comisionare în vigoare aplicabilă zonei de depozit în care activează; împachetează marfa în funcţie de natura şi gabaritul reperelor conform regulilor în vigoare; inscripţionează marfa împachetată cu etichetele de pachet printate pe imprimantele aflate pe mesele de împachetare; depune marfa împachetată în zona de distribuție națională, zonală, locală, zona de predare, zona de facturare și curierate prin scanarea pachetelor conform procedurii. Beneficii oferite pachet salarial atractiv; bonuri de masă; bonus de performanţă; abonament medical la clinică privată de sănătate; posibilitatea dezvoltării personale și profesionale (+ traininguri) în cadrul unei companii în plină dezvoltare; Bookster; 7card. Descrierea companiei Autonet Import România este unul dintre liderii de piață în ceea ce privește produsele și serviciile destinate profesioniștilor din domeniul auto. Echipa este cheia succesului companiei, iar dezvoltarea profesională și personală este o prioritate pentru noi. De aceea, compania fondată acum 27 de ani, înregistrează o cifră de afaceri de peste 300 de milioane de euro, cu o echipă de 1300 de angajați și un portofoliu care include peste 200 de mărci.
-
Cautam personal pentru casa de schimb valutar si amanet in zonele rahova si militari. Salariu 3000 (bonuri de masa incluse) + comision din venituri pentru program de zi. Program de lucru de zi in schimburi, o zi cu o zi, doua cu doua, etc. Salariu 3700 (inclusiv bonuri de masa) + comision din venituri pentru program non-stop (experienta este necesara). Contract de munca cu tot salariul contabilizat (inclusiv bonusurile) si conditii decente de munca. CV la adresa de mail office.platinumcredit la yahoo com sau atasat intr-un mesaj la acest anunt.
-
Reprezentant comecial desfasoara urmatoarele activitati: Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, etc - Intocmeste oferte de marfuri; - Acorda asistenta . tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; - Tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu; In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.
-
Firma EMRE BAKLAVA angajeaza , in magazinul propriu din Mall Baneasa, doamna serioasa , pentru activitatea de vanzare baklava si , pentru magazinul propriu din AFI Cotroceni, ospatarita cu experienta. Conditii de munca si de salarizare deosebite! Pentru stabilirea unui interviu de angajare, puteti suna la
-
Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Totul perfect, de restul ne ocupăm noi!!!! Alături de noi: *Întâmpini clienții *Interacționezi cu clienții *Încasezi banii în casa de marcat (numerar card) *Program de lucru flexibil, cu pauză de masa *Plata orelor suplimentare sărbători legale cu 175%-200% Așteptăm să povestim mai multe în cadrul unei discuții.
-
Promovat
Vanzatoare pt magazin alimentar non-stop .Program avantajos cu 10 zile libere pe luna, de zi si sau de noapte, salariul 3.500 -4000 Lei, bani in mana. Carte de munca obligatorie din prima zi, pe perioada nedeterminata. Solicitam seriozitate si implicare. Zona Gara de Nord, Dristor
-
Simigeria LUCA Iasi angajeaza personal. Angajam vanzatori cu sau fara experienta 1. Va vinde produsele noastre cu amabilitate. 2. Ofera informatii clientilor despre produse. 3. Atentie la incasarea sumelor si plata restului catre clienti. 4. Comunica cu colegii din productie necesarul de produse ce trebuie prelucrate astfel incat sa nu avem produse lipsa la vitrina de vanzare. 4. Asezarea produselor la raft. 5. Mentinerea locului de munca curat igienizat. Lucrator Bucatarie Cerinte: 1. Prelucrarea produselor din aluat, te vom invata tot ce trebuie sa stii despre produsele noastre si modul in care se produc. 2. Respectarea programului de lucru. 3. Mentinerea curateniei si a normelor de igiena la locul de munca. Training Invatare operarea casei de marcat la fata locului. Detalii la numarul Adriana
-
DESCRIERE Simigeria LUCA angajeaza Sef Unitate pentru locatia noastra din Giurgiu. Candidatul ideal detine: -Experienta anterioara (alimentatie publica vanzari) Experienta anterioara in coordonarea unei echipe; Studii medii finalizate; Excelente abilitati de comunicare, organizare, coordonare; Atitudine proactiva, flexibilitate, orientare catre rezultate; Dorinta de a invata si a se dezvolta profesional; Capacitatea de a se adapta unui nou mediu de lucru. Descrierea jobului Care sunt responsabilitatile tale: Vei atribui sarcini si vei organiza activitatile angajatilor din cadrul punctului de lucru Te vei implica in mod direct in activitatea punctului de lucru Vei acorda suportul echipei in indeplinirea sarcinilor Vei respecta termenele limita pentru raportari, comenzi furnizori etc Vei receptiona materiile prime si vei fi raspunzator pentru stocul punctului de lucru Te vei asigura ca sunt respectate standardele de calitate si regulile interne de functionare ale punctului de lucru. Vei motiva echipa reprezentand cultura si valorile organizatiei. Care sunt beneficiile pe care ti le putem oferi: Posibilitate de promovare Salariu motivant ,mediu de lucru dinamic ,interactiune directa cu toate departamentele companiei pentru solutionarea oricaror neclaritati sau deficiente Descrierea companiei Simigeria LUCA a luat nastere, din dorinta de a oferi trecatorilor o experienta unica cu privire la gusturile traditionale, dar si posibilitatea de a manca ceva consistent si delicios. Suntem o echipa de peste 2000 angajati si ne bucuram sa primim in echipa noastra colegi dedicati, orientati spre rezultate. Detalii la numarul
-
Cautam personal vanzari pentru depozitul din Caransebes. Cerem seriozitate, corectitudine, implicare, respectarea clientilor si colegilor. Oferim salar atractiv si posibilitate de dezvoltare personala. Contact si depunere CV-uri Vela Mihaela
-
Cautam sef de magazin cu experienta pentru magazinul Shop&Go Dragalina 47. (Zona Gara de Nrod) Oferim: Program flexibil full-time Salariu atractiv Bonusuri de performanta Se cere: experienta in domeniu minim 1 an, seriozitate, dorinta de a munci si invata!
-
ANGAJEM VINZATOARE LA BAR CU PROGRAM LEJER NUMAI DE ZI IN ZONA PIATA CRIHALA RELATII LA TEL . ,
-
Prohuman APT angajeaza casieri si lucratori bucatarie pentru un restaurant tip fast food din Timisoara Programul de lucru este în 2 schimburi, 5 zile cu 2 zile libere. Oferim: -Salariu pornind de la 2350 NET -Tichete de masa 30 ron per zi lucratoare -Bonusuri conform grilei -Bonus de recomandare 600 ron net -Discounturi la produsele magazinului -Spor ore suplimentare -Spor pentru orele lucrate in sarbatori legale -Decontare transport la finalul programului -Contract pe perioada nedeterminată -Nu este necesara experiența Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon: 0720 059 322