Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Companii Disponibil din: 2020-06-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa Locatie Fixa - Part Time Program de lucru: 06:00-10:00 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii - Pachet salarial 1531 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Promovat
Dacă ești o persoană determinată, corectă și dorești să te alături unei echipe de profesioniști intr-o benzinarie MOL, să lucrezi într-un mediu plăcut și să înveți multe lucruri noi și utile , trimite un CV la acest anunt. Experiența nu este necesară, doar determinare si dorința de a asimila cunoștiințe noi. Locatie zona Podul Grant. BENEFICII: - salariu Net + tichete de masa in suma totala neta 3400 lei. In functie de performanta, se pot primi bonusuri. Se mai ofera card de fidelitate angajat care ofera discount la pretul carburantului , precum si alte discounturi la produsele din magazin. Program foarte flixibil in ture. Mediu de lucru civilizat, placut.
-
Promovat
Cerinte: - Studii medii - Experienta intr-o pozitie similara de minim 3 ani; - Experienta in contabilitate primara; - Persoana proactiva, responsabila si ambitioasa; - Spirit de observatie dezvoltat. Oferim: Pachet salarial atractiv ; Tichete de masa . Locatia : - Carrefour din ARGES MALL PITESTI Persoana de contact: e-mail: Tel:O751 3O3 41O
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Arad, Calea Aurel Vlaicu nr. 139-151 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Magazinul Brico Dépot din Targu Mures cauta colegi noi in echipa! Construim cariere și contribuim împreună pentru case mai bune, fiind profesioniști, învățând, respectându-ne, arătând grijă față de nevoile colegilor și ale clienților noștri. Daca vrei sa iti construiesti si tu o cariera alături de noi, aplica si #HaiSaFimBricolegi Cerinte: orientare spre a intelege nevoile clientului si a-i propune cele mai potrivite solutii; pasiunea pentru tot ce inseamna bricolaj si imbunatatirea locuintei; atitudine constructiva si proactiva, entuziasm si dorinta de a invata; abilitati de ascultare si comunicare; rezistentă la efort fizic. studii medii. Reprezinta un avantaj pentru tine daca ai: experienta in vanzari; experienta de lucru in: construcţii, instalaţii, amenajări interioare, gradinarit; permisul de stivuitorist. Ce vei face in rolul de lucrator comercial la Brico Dépot? Te concentrezi pe nevoile şi dorinţele clienţilor şi actionezi pe baza informaţiilor oferite de aceştia, ii determini prin atitudinea ta sa isi doreasca sa revina, oferindu-le o experienta placuta in magazin; Asiguri disponibilitatea produselor în departament prin aprovizionarea permanentă, în funcţie de necesităţi şi aranjarea produselor la raft; Vei participa la activităţile de inventariere organizate în raioane depozit; Colaborezi cu colegii din celalalte echipe ale magazinului pentru atingerea obiectivelor de vanzare. Ce vei face in rolul de casier la Brico Dépot? scanezi corect produsele clientilor la casa; incasezi contravaloarea produselor si emiti documentele fiscale necesare; intocmesti documentele specifice corect si la timp: documente de casa, monetar, si altele; oferi informatii si suport necesar clientilor in solutionarea eventualelor probleme legate de pret, produse; esti amabil amabila si ai o prezenta agreabila atat fata de clienti, cat si fata de colegi. Ce vei face in rolul de manipulant marfa la Brico Dépot? Te vei ocupa de primirea si verificarea marfurilor din punct de vedere calitativ si cantitativ Depozitezi marfurile (in interiorul sau exteriorul magazinului) conform zonelor alocate fiecarei categorii de produse Participi la pregatirea si incarcarea marfii in vederea livrarii catre client Efectuezi retururile de produse la furnizori sub controlul superiorului direct Pregatesti si verifici transferurile de marfa intre magazine Introduci avizele de marfa in sistem, precum si validarea retururilor catre furnizori si a transferurilor. Ce oferim? Mediu de lucru este chiar plăcut - așa ne spun toți colegii Sunt multe oportunităţi de a creşte şi a te dezvolta, iar tu vei afla cu prioritate despre posturile noi din echipă Avem un pachet de beneficii consistent (tichete de masă, decont transport, prime, abonament clinică medicală privată, reduceri la sălile de sport, oferte de servicii financiare, acces gratuit la biblioteca Bookster și la programul Brico SOS și altele) O multitudine de cursuri și pentru noii colegi un program de integrare în companie, cu sprijinul unui mentor dedicat; Îți asigurăm cursul pentru obținerea permisului de moto-stivuitorist (dacă este necesar rolului) Acces la cele mai noi produse de pe piață despre care înveți în cadrul cursurilor specializate, cu furnizori de renume în materie de bricolaj Flexibilitatea programului de lucru întrucât atunci când organizăm turele știm cât contează timpul alocat și vieții personale. Noi suntem mândri că lucrăm în Brico, singurul retailer din domeniul amenajării locuinței care a primit certificarea Top Employer, fiind recunoscuți, printre altele, pentru programele noastre de training și dezvoltare. Te așteptăm să ni te alături, iar primul pas este să ne contactezi la numarul de telefon afisat, sau să îl depui la Serviciul Info Clienți din magazin.
-
Societate Comerciala angajeaza vanzator vanzatoare pentru magazine in Eforie Nord si Techirghiol
-
Suntem in cautarea a 2 vânzătoare și a unui manipulant mărfuri pentru aprozarele noastre din Iasi. Dacă sunteți interesați, va rugam sa ne lăsați mesaj in privat și veți fi contactați curând.
-
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și sunt dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Beneficiile principale ale acestui rol sunt: Pachet salarial motivant potrivit cu experiență demonstrată, raportat la implicarea dovedita si la rezultatele obținute în activitățile pe care le desfășori. Loc de munca stabil, într-o companie cu experiență și aflată într-un proces continuu de dezvoltare. Te susținem în dezvoltarea profesională și personală printr-un program de instruire personalizat și permanent, alegându-ți informații adecvate pentru o integrare plăcută și eficienta. Program de lucru flexibil (ex. student) pentru a ne susține reciproc în proiectele de dezvoltare. Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Ce ne dorim de la tine: Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Vrei sa faci parte din echipa noastra? Vei fi la curent cu toate noutatile din universul frumusetii, vei participa la training-uri de formare profesionala in domeniu si vei incanta clientii zi de zi cu farmecul, accesibiliatea si expertiza dobandite! Beauty Adviser-ul (Lucrator gestionar) la Marionnaud Paris: - Prezinta si promoveaza produsele; - Opereaza pe casa de marcat; - Lucreaza in ture; - Participa la trainingurile companiei si ale furnizorilor.
-
Vrei sa faci parte din echipa noastra? Vei fi la curent cu toate noutatile din universul frumusetii, vei participa la training-uri de formare profesionala in domeniu si vei incanta clientii zi de zi cu farmecul, accesibiliatea si expertiza dobandite! Beauty Adviser-ul (Lucrator gestionar) la Marionnaud Paris: - Prezinta si promoveaza produsele; - Opereaza pe casa de marcat; - Lucreaza in ture; - Participa la trainingurile companiei si ale furnizorilor.
-
Vrei sa faci parte din echipa noastra? Vei fi la curent cu toate noutatile din universul frumusetii, vei participa la training-uri de formare profesionala in domeniu si vei incanta clientii zi de zi cu farmecul, accesibiliatea si expertiza dobandite! Beauty Adviser-ul (Lucrator gestionar) la Marionnaud Paris: - Prezinta si promoveaza produsele; - Opereaza pe casa de marcat; - Lucreaza in ture; - Participa la trainingurile companiei si ale furnizorilor. Locatia: Bulevardul Bucuresti, Nr. 51 53, Baia Mare.
-
Angajam vanzatoare magazin alimentar cu carte de munca program de lucru 2 zile de la ora 07 pana la 22 si 2 zile libere , personal prietenos lucru in echipa . Locatie vis a vis de pizzeria Cin Cin piata ovidiu Constanta. Salariu 3000 lei in mana. mai multe detalii la telefon
-
Cautam colegi pentru noile noastra locatii, cu care sa punem bazele unei afaceri de succes in Romania. Devin - o membru al unei comunități de succes! Lucrează pentru cel mai important lanț de produse alimentare și echipamente pentru animale de companie din Europa! Orientat catre client, prompt, amabil si cu bune abilitati de comunicare. Studii medii - în domeniul medicinei veterinare, medicinei umane, farmacie, chimie, biologie, reprezinta un avantaj Responsabilitati: Ajuta clienții să facă alegeri, ofera informații despre produse, recomandări de produse de marcă proprie. Amplasarea și manipularea estetică și profesională a mărfurilor. Scaneaza articolele la casa de marcat. Incaseaza contravaloarea marfurilor. Beneficii: Reducere de 30% la achiziționarea produselor Fressnapf cu etichetă proprie (etichetă exclusivă) până la 900 RON sumă brută lună. Salariul atractiv+tichete de masa. Traininguri: instruire cunoștințe despre produse, instruire tehnici de vânzări, dezvoltarea unei baze interne de management cu posibilitate de progres. Atmosfera prietenoasa. Descrierea companiei Am deschis primul magazin în 1990 în Germania și de atunci am devenit lider de piață pentru articole pentru animale de companie din Europa, cu peste 1.900 de magazine și 16.000 de angajați din peste 13 țări. Primele magazine in Romania s-au deschis in august 2022 si intentionam sa creștem an de an. Cheia îmbunătățirii și a succesului nostru dinamic este nu numai selecția largă de produse de calitate, ci și angajații loiali, profesioniști și dedicați. Misiunea grupului Fressnapf este: Sa facem relația dintre oameni și animale de companie mai ușoară, mai bună și mai fericită. Pentru a reuși, avem nevoie de oameni cu talent in vânzări și pasiune pentru animale. Happier Pets. Happier people
-
FIRMA AUTO-VALMAR SRL angajeaza lucrator comercial in magazin alimentar in mun. Bistrita. Program de lucru 6. de luni pana vineri iar a doua sambata 8.00-19.00, duminica nu se lucreaza. Experienta constituie un avantaj, dar angajam si personal dornic sa invete munca in magazin. Salariul este negociabil.
-
Angajam calcator calcatoreasa haine cu sau fara experienta pentru curatatorie de haine. Program de lucru 8 ore zi, luni-vineri. Ore suplimentare platite. Oferta salariala se va face in cadrul interviului, in functie de experienta (incepand de la 2 100 lei fara experienta). Decontam transportul
-
Vanzatoare pt magazin alimentar non-stop .Program avantajos cu 10 zile libere pe luna, de zi si sau de noapte, salariul 3.500 -4000 Lei, bani in mana. Carte de munca obligatorie din prima zi, pe perioada nedeterminata. Solicitam seriozitate si implicare. Zona Gara de Nord, Dristor
-
Despre tine: - persoana onesta, atitudine deschisă, amabila, personalitate placuta, aspect îngrijit - bune abilitați de comunicare și relaționare, capacitate de ascultare activa - atentie distributiva, persoana organizata, orientare către client și nevoile sale -integritate și corectitudine Cerințe: - studii medii finalizate - program luni-vineri doua ture + 2 sambete pe luna, Duminica liber. 8 ore+pauza masa zi - cunostinte operare, utilizare PC - exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - abilitati de comunicare si putere de convingere, initiativa, perseverenta - seriozitate, responsabilitate, entuziasm, orientare spre rezultat Responsabilități: - punctualitate - pastrarea unui mediu curat si organizat - zambesti mereu in interactiunea cu clientii - cunoasterea serviciilor si produselor din magazin - asimilezi informatii si abilitati practice despre servicii si produse, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc - executarea cu profesionalism, amabilitate a cerintelor si solicitarilor clientilor - capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita - efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarulu Beneficii:) - salariu lunar NET 25-45.000 ron, bonuri de masa 40 zi, decontare transport (STB sau METROREX) - salariul se redimensioneaza in functie de cresterea profesionala - ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - bonusuri pentru realizarea obiectivelor si de performanta, spor de fidelitate - 21 de zile de concediu de odiihna pe an, zile libere pentru evenimentele speciale - program de instruire la angajare, training si cursuri gratuite de formare şi dezvoltare profesională
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Arad, Calea Aurel Vlaicu nr. 139-151 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timisoara, Com. Dumbrăvița, Str. Conac nr. 51 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Candidatul Ideal: Serios, onest, dispus la efort fizic moderat; Atitudine pozitiva in relatiile de munca; Organizat si responsabil; Studii medii finalizate; Dispus sa lucreze in weekend; Persoană dinamică, perseverentă, cu spirit de iniţiativă; Descrierea jobului: Recepţia, verificarea cantitativă şi calitativă a mărfurilor; Depozitarea adecvată a mărfurilor si eliberarea articolelor către client; Participarea la inventarele periodice; Întreţinerea ordinii şi curăţeniei la locul de muncă. Oferta: Oportunitatea de a te alătura unei companii multinaţionale în expansiune; Contract de munca perioada nedeterminata; Salariu motivant; Tichete de masă 30 lei; Prime de sarbatori; Abonament clinică medicală privată; Transport asigurat de la statia de metrou Păcii la magazin şi retur;
-
Locație: Vivo Mall, Florești Program de lucru: Luni - Duminică, în 2 schimburi, cu 2 zile libere pe săptămână Responsabilități: Asigurarea vânzărilor și a satisfacției clienților Manipularea și aranjarea marfurilor Lucrul în echipă și menținerea unui mediu de lucru pozitiv Cerințe: Orientare către client și abilități excelente de comunicare Atitudine pozitivă și proactivă Capacitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe Disponibilitate pentru a lucra în schimburi Oferim: 2800 salariu net Un mediu de lucru dinamic și prietenos Tichete de masa 30 lei zi
-
Angajez lucrator comercial(casier) zona Pipera Voluntari
-
Banca Cooperatista Albina Slatina angajeaza operator ghiseu bancar pentru sediul din Videle. Conditii: -Minim studii medii ( de preferat economice); -Cunostinte de operare pe calculator; -Experienta relevanta; -Fără antecedente penale; -Domiciliul stabil in Videle. Solicitantii interesati care indeplinesc cerintele sunt rugati sa trimita CV in format european pe e-mail: