Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Companii Disponibil din: 2020-10-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Persoana constiicioasa, responsabila, o fire pozitiva si cu abilitati de relationare cu clientii. Aranjarea produselor de cofetarie si patiserie, ambalarea lor corespunzatoare si vanzarea lor. Comunicare cu clientul si servirea lui. Utilizarea casei de marcat si a cantarului pentru vanzarea produselor. Siguranta unui loc de munca si a salariului platit mereu la timp plus tichete de masa. Salariul este de 3200 de lei plus tichete de masa. Perioade de bonusuri prime.
-
Promovat
Cautam colegi pentru magazinele Shop&Go din zonele Vatra Luminoasa (sector 2) si Titel Petrescu (sector 6) Candidatul ideal: - minimum 18 ani; - persoana serioasa si organizata; - bune abilitati de comunicare si atitudine orientata spre client; - bune abilitati de lucru cu numerarul. Responsabilitati: - scanarea produselor pe casa de marcat si incasarea contravalorii acestora; - efectuarea schimbului de tura si inchiderea de zi; - receptionarea marfii; - etichetarea si aranjarea produselor la raft; - verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate; - mentinerea unui mediu de lucru placut si curat; - amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul. Beneficii: - contract de munca pe durata nedeterminata; - Salariu de inceput 2500 lei NET - decontare transport (STB sau METROREX); - bonus de conduita si inventar; - prime de sarbatori: Paste, Craciun; - al 13-lea salariu; - program de lucru de 8 h zi in 2 ture, 5 zile lucratoare saptamana; - training la locul de munca. Pentru stabilirea unui interviu, va rugam sunati la numarul afisat. Multumim!
-
Promovat
Consilier vanzari TEZYO Baneasa - full time Cautam Fashion Lovers! Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra! Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram: Ce ne dorim de la tine!? Energie, pozitivism si altruism; Motivatie si spirit de colegialitate; Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion. Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra! Otter este unul dintre cei mai mari retaileri si distribuitori de incaltaminte si accesorii din Romania, iar business-ul de distributie deja se extinde pe mai multe piete externe. Pentru ca fiecare om este unic si fiecare are stilul sau inconfundabil, Otter Distribution a reunit in reteaua sa de magazine (Otter, Tezyo, Epica, Gryxx, Aldo) atat marci propria, cat si marci cu renume international distincte ca stil si imagine. In momentul de fata, reteaua de magazine este formata din 73 de magazine localizate in Bucuresti si in cele mai mari orase ale tarii. Atat online, cat si in oricare din magazinele noastre, clientii se pot inspira dintr-o gama de produse in voga si de calitate superioara. Compania noastra nu numai ca este solida si robusta, dar ne aflam in plin proces de expansiune, de reinventare a modelelor de business, de implementare a proceselor omnichannel, de adoptie a noilor tehnologii IT si aplicatii. Fa parte din echipa Otter!
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam personal pentru magazin fornetti str.3august(zona Traian ). Atributii:recepție marfa,coacerea produselor,vanzare,emitere bonuri fiscale,incasare bani cash și card,efectuare inventar. Programul de lucru: -luni,miercuri și vineri intre orele 06:16:30 Sau -luni,marți și joi ,vineri intre orele 06:16:30 Sau -luni,marți,miercuri, joi ,vineri intre orele 06:16:30 Persoanele interesate pot stabili un interviu la nr. .
-
Angajam vânzător, vanzatoare pentru târguri și expoziții. Salariul este 150 zi plus bonusuri. Tel:
-
În cadrul magazinului Kaufland din Mioveni, Str. I.C.Brătianu, nr. 10 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1850 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Market angajează lucrător comercial (personal feminin) cu domiciliul numai din localitatea Alexandria .Relații doar la tel.nr. .
-
Dacă ești o persoană sociabilă, dinamică, dornică să învețe lucruri noi, o atenție și memorie bună , ai și cunoștințe economice, te așteptăm în echipa noastră. Nu se solicită experiență, full time, cinci zile pe săptămână, 8 ore zi. Jobul constă în gestionarea comezilor și livrărilor, o relație permanenta cu clienții. Operatori chimiști și ambalatori manuali pentru linie de producție stretch și amabalaje din mase plastice Poți să ne contactezi la nr. sau pe email :
-
-
-
Angajez vanzatoare Magazin alimentar sector 5 strada Margeanului , program 2cu2 sau 8 ore , salariu de la 3200 in functie de experienta,mai multe detalii la telefon.
-
Oportunitate de angajare! Produse curatenie Suntem în căutarea de persoane entuziaste pentru a se alătura echipei noastre în ambalarea produselor de curățenie, chiar în apropierea rezidențialului Militari Residence. Experiența anterioară este un plus, dar nu este necesară. Oferim un salariu competitiv și beneficii excelente! Dacă ești interesat, sună la pentru mai multe detalii Alătură-te echipei noastre și fii parte din procesul nostru de ambalare a produselor de curățenie de înaltă calitate!
-
-
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului - cauta persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitii in departamentul Procesare numerar. Locatia postului: Str. Prelungirea ghencea, nr. 116, sector 6, Bucuresti. Cerintele postului: studii medii, experienta in gestionarea numerarului (casierie, trezorerie) constituie avantaj, capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate, responsabilitate si integritate, disponibilitate de lucru in ture, program de noapte. Descriere activitate: Verificator bani: - ste responsabil cu num rarea (pe echipamente), verific r a integrit tii, cap citatii de circul ti si autencitatii bancnotelor; - execut si certific banderolarea pachetelor de bancnote; - executa incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM. Verificator valori: - prei sacii cu v lori (bancnote) si documentele ferente pe c r le verific si c rtifica; - sc neaza s cii de valori primiti de l clienti, pentru conformit te; - introduc date in sistemul informatic; - depoziteaza sacii de valori in spatiile special amenajate; - participa la procesarea numerarului si incarcarea descarcarea cu valori a casetelor ATM, atunci cand este cazul. Casier tezaur: - preia din sala de procesare pachetele cu bancnote si documentele care le insotesc, le verifica si certifica preluarea; - depoziteaza pachetele cu bancnote in tezaur - fizic si prin operare in sistemul informatic; - controleaza periodic stocul din tezaur; - gestioneaza comenzile de numerar pentru remitere. Oferta (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de approx. 600 lei (30 ron tichet); pachet gratuit servicii medicale; spor de noapte (25%), spor de week-end (15%), posibilitate ore suplimentare (200%); spor lunar de fidelitate; 22 zile concediu de odihna platit an la angajare, creste in raport cu vechimea in companie; zile libere si ajutoare pentru evenimente deosebite, in baza Contractului Colectiv de Munca la nivel de companie; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala. Publi24_1710319537
-
În cadrul noului magazinului Kaufland din Salonta, Str. Piața Democrației nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajăm lucrăror comercial ptr magazin mixt La Doi Pași în zona Astra. program 8 ore zi 2 sch sch I 7-15 sch II 15-23 1 weechend lucrat unul liber,sărb legale liber ,prime sărbători,salariu 2.700 net,tichete de masă în valoare de 25 ron telef
-
În cadrul magazinului Kaufland din Făgăraș, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 85-87 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2100 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Magazin piese auto cu sediul în TOPLITA angajează pentru postul de lucrător comercial . Mai multe detalii la telefon
-
Patiserie -cofetarie anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program de lucru 3 zile spatamana ! Program :7:00-20:30 O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber ! salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie Se cere experienta in domeniu vanzare patiserie-cofetarie
-
-
Candidatul Ideal Cautam colegi :) pentru Magazine : BoboShop Palas Iasi, Insula Kaufland Tatarasi, Insula Kaufland Pacurari - pasionati in comunicarea cu clientii - comunicativi - resposabili - calmi - rabdatori - punctuali - capacitatea de a lucra in echipa - dorinta in a se dezvolta personal intr o companie ce ofera sansa de avansare Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu experiență sau fara în vânzări și dornică să lucreze într-un mediu colaborativ, te invităm să aplici! Descrierea jobului - Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite. - Promovarea produselor și serviciilor noastre. - Întocmirea documentelor de vânzare și gestionarea tranzacțiilor. - Menținerea relațiilor cu clienții existenți și atragerea de noi clienți. - Experiență anterioară în vânzări nu este necesarea dar constituie un avantaj. - Abilități excelente de comunicare. - Spirit proactiv și orientat către rezultate. - Capacitatea de a lucra în echipă și de a se adapta la un mediu dinamic. - Beneficii:Pachet salarial competitiv. Comision din vanzari.Oportunități de dezvoltare profesională.Mediu de lucru prietenos și colaborativ.Dacă ești pregătit să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău. Descrierea companiei Suntem o companie românească cu o experiență de peste 29 de ani pe piață, cunoscută pentru adaptabilitatea, inovația și originalitatea noastră. Ne adaptăm mereu la nevoile clienților și piață, oferind soluții unice și inovatoare. Suntem încântați să vă oferim servicii de calitate și să fim partenerul dumneavoastra de încredere pentru proiectele dumneavoastra.
-
Candidatul Ideal Cautam colega :) pentru Magazin Lenjerie Intima - Triumph Palas Iasi - pasionata in comunicarea cu clientii - comunicativa - resposabila - calma - rabdatoare - punctuala - capacitatea de a lucra in echipa - dorinta in a se dezvolta personal intr o companie ce ofera sansa de avansare Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu experiență sau fara în vânzări și dornică să lucreze într-un mediu colaborativ, te invităm să aplici! Descrierea jobului - Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite. - Promovarea produselor și serviciilor noastre. - Întocmirea documentelor de vânzare și gestionarea tranzacțiilor. - Menținerea relațiilor cu clienții existenți și atragerea de noi clienți. - Experiență anterioară în vânzări nu este necesarea dar constituie un avantaj. - Abilități excelente de comunicare. - Spirit proactiv și orientat către rezultate. - Capacitatea de a lucra în echipă și de a se adapta la un mediu dinamic. - Beneficii:Pachet salarial competitiv. Comision din vanzari.Oportunități de dezvoltare profesională.Mediu de lucru prietenos și colaborativ.Dacă ești pregătit să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău. Descrierea companiei Suntem o companie românească cu o experiență de peste 29 de ani pe piață, cunoscută pentru adaptabilitatea, inovația și originalitatea noastră. Ne adaptăm mereu la nevoile clienților și piață, oferind soluții unice și inovatoare. Suntem încântați să vă oferim servicii de calitate și să fim partenerul dumneavoastra de încredere pentru proiectele dumneavoastra.
-
Parfums de Sofia Suceava angajează pentru magazinul situat in Complexul Comercial Bucovina consilier vânzări (fete si baieti) cu experiență minima de 10 ani. Salarizare peste 4000 ron net, program flexibil, posibilitate de avansare în carieră. Relatii la .