Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Companii Disponibil din: 2021-0-21 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Berceni, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului: Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienți noștri. Oferiți informa ii despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Esti un om serios, implicat si cu spirit Spartan? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la restaurantul Spartan Tom Dedeman. Dam masa gratuit, dar si bonuri de masa ca suntem oameni. Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture: 15 zile munca, 15 zile distractie. Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul; Posturi vacante: - Casier - Preparator - Ajutor Bucatar - Brutar pizzar - Manager
-
Promovat
Sergiana Bunătățuri din Ardeal - angajează - SOFERI pentru fabrica din Poiana Marului (judetul Brasov). CERINȚELE POSTULUI: - Experiență în domeniu; - Atestat transport marfa; - Persoana responsabilă, organizată; - Atenție distributivă. RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Verificarea cântărirea mărfurilor înainte de a pleca pe traseu pentru concordanta mărfurilor cu facturile avizele aferente; - Încărcarea descărcarea mărfurilor în autovehicul; - Predarea mărfurilor și a documentelor aferente, în bune condiții, către magazinele proprii și către clienții externi; - Completarea borderoului pentru sumele încasate și predarea acestora departamentului contabilitate. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎŢI OFERIM: - Bonuri de masă; - Spor de fidelitate; - Cursuri de formare și dezvoltare profesională - Prime de Paște și de Crăciun - Zile libere pentru evenimente speciale - Decontare abonament sala de sport - Reduceri la diverși parteneri - Asigurare medicală Medlife Asteptam CV-ul tau!
-
Promovat
Lucrator Comercial - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Lucrator Comercial! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 2700 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Depozitul de materiala de constructii din Siliștea (Cateasca) ,jud Argeș angajează lucrator comercial(2 posturi) si manipulant marfa
-
Promovat
Angajez văzătoare cu sau fără experiență la Magazin Alimentar cu program Nonstop în zona Tătărași, Trimiteți CV-ul aici sau la adresa de email, pentru neclarități contactați-ne la numărul de telefon
-
Promovat
Oferim salariu motivant, contract colectiv de muncă, prime sărbători, salariu se negociază la interviu Solicitam seriozitatea! Mai multe detali la numărul de telefon sau în locația din 1 decembrie județ Ilfov. Sunt 4 posturi disponibile pentru cele doua locați
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Sf. Gheorghe, Str. Lunca Oltului, nr. 8-12 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
Nu ai experiență? Nu-i o problemă! Suntem aici să te învățăm tot ce trebuie să știi. Ce poți aștepta de la noi: - un pachet salarial între 5000 și 8000 de lei - pregătirea necesară pentru postul ales - asistență - bonusuri Program: - O zi lucrătoare, o zi pauză - peste 18 ani. Ai mai multe întrebări despre job? Cu mare plăcere putem comunica direct la telefon. Așteptăm să ne suni. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Constanța, Bd. Tomis nr. 437 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
Sergiana Bunătățuri din Ardeal - angajează - SOFERI pentru fabrica din Poiana Marului (judetul Brasov). CERINȚELE POSTULUI: - Experiență în domeniu; - Atestat transport marfa; - Persoana responsabilă, organizată; - Atenție distributivă. RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Verificarea cântărirea mărfurilor înainte de a pleca pe traseu pentru concordanta mărfurilor cu facturile avizele aferente; - Încărcarea descărcarea mărfurilor în autovehicul; - Predarea mărfurilor și a documentelor aferente, în bune condiții, către magazinele proprii și către clienții externi; - Completarea borderoului pentru sumele încasate și predarea acestora departamentului contabilitate. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎŢI OFERIM: - Bonuri de masă; - Spor de fidelitate; - Cursuri de formare și dezvoltare profesională - Prime de Paște și de Crăciun - Zile libere pentru evenimente speciale - Decontare abonament sala de sport - Reduceri la diverși parteneri - Asigurare medicală Medlife Asteptam CV-ul tau!
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană dinamică, cu abilități excelente de comunicare și un interes pentru industria alimentară, acesta ar putea fi locul potrivit pentru dumneavoastră! Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sala de sport. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Angajam consilier de vanzari "cu" sau "fara" experienta. Studii liceale sau universitare. Limba engleza - conversational Mediul de lucru este elegant, va veti desfasura activitatea intr-o atmosfera relaxata si prietenoasa. Galeria este situata in Piata Unirii, vizavi de Hotelul "Select". Veti avea ocazia sa intrati in contact cu creațiile artistilor plastici din echipa noastra, lucrate in stilul Art Georgies, un stil care exprima eleganta, lux si rafinament. De asemenea, veti avea ocazia sa cunoasteti clientii nostri, persoane pasionate de arta, de frumos. RESPONSABILITATI: Consilierul de vanzari va avea urmatoarele sarcini: Ofera consultanta cu privire la lucrarile din galerie; Se ocupa de vanzarea propriu-zisa a produselor (prezentarea lucrarilor, ambalare, incasare); Preia comenzi de la clienti pentru executia la comanda a lucrarilor (tablouri realizate in tehnica mozaicului sau sticla pictata fuzionata, obiecte decorative pentru locuinte si spatii diverse); Creeaza baze de date cu clienti sau cu potentiali clienti; Mentine legatura cu clientii existenti in baza de date; Mentine galeria curata si ingrijita; Detalii despre companie si produse puteti afla accesand pagina noastra web: Asteptam CV-ul dumneavoastra pe acest site!
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4600 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Esti motivat si vrei sa inveti lucruri noi? Vino in echipa noastra! Aprovizionezi raionul cu marfa, verifici termenele de valabilitate a produselor si conformitatea acestora, te asiguri de semnalizarea corecta, de curatenia din raion, dai dovada de disponibilitate si respect in intreractiunea cu clientii. Iti oferim: Un loc de munca stabil si de incredere, contract pe perioada nedeterminata, tichete de masa, abonament medical la o clinica privata, formare la locul de munca, colaborarea cu o echipa energica si dinamica, lucrezi in schimburi 5 zile saptamana, 1-2 weekenduri luna si beneficiezi de intelegere in realizarea programului de lucruI. Alatura-te unei echipe centrate pe satisfacerea clientilor! Trimite-ti CV-ul la: sau suna la !
-
Candidatul Ideal studii medii; dispus să învețe să lucreze cu scanner-ul; atenție distributivă, responsabilitate, seriozitate; disciplină, corectitudine, atenție la detalii; cooperare și spirit de echipă; experiență în manipularea mărfii avantaj; disponibilitate pentru program de lucru în schimburi de zi. Descrierea jobului recepţionează marfa conform procedurii; tratează diferențele numerice din recepție conform cu procedura în vigoare; depozitează marfa pe polițele rafturilor în concordanță cu criteriile de depozitare; comisionează marfa respectând procedura de comisionare în vigoare aplicabilă zonei de depozit în care activează; împachetează marfa în funcţie de natura şi gabaritul reperelor conform regulilor în vigoare; inscripţionează marfa împachetată cu etichetele de pachet printate pe imprimantele aflate pe mesele de împachetare; depune marfa împachetată în zona de distribuție națională, zonală, locală, zona de predare, zona de facturare și curierate prin scanarea pachetelor conform procedurii. Beneficii oferite pachet salarial atractiv; bonuri de masă; bonus de performanţă; abonament medical la clinică privată de sănătate; posibilitatea dezvoltării personale și profesionale (+ traininguri) în cadrul unei companii în plină dezvoltare; Bookster; 7card. Descrierea companiei Autonet Import România este unul dintre liderii de piață în ceea ce privește produsele și serviciile destinate profesioniștilor din domeniul auto. Echipa este cheia succesului companiei, iar dezvoltarea profesională și personală este o prioritate pentru noi. De aceea, compania fondată acum 27 de ani, înregistrează o cifră de afaceri de peste 300 de milioane de euro, cu o echipă de 1300 de angajați și un portofoliu care include peste 200 de mărci.
-
Cautam personal pentru casa de schimb valutar si amanet in zonele rahova si militari. Salariu 3000 (bonuri de masa incluse) + comision din venituri pentru program de zi. Program de lucru de zi in schimburi, o zi cu o zi, doua cu doua, etc. Salariu 3700 (inclusiv bonuri de masa) + comision din venituri pentru program non-stop (experienta este necesara). Contract de munca cu tot salariul contabilizat (inclusiv bonusurile) si conditii decente de munca. CV la adresa de mail office.platinumcredit la yahoo com sau atasat intr-un mesaj la acest anunt.
-
Reprezentant comecial desfasoara urmatoarele activitati: Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, etc - Intocmeste oferte de marfuri; - Acorda asistenta . tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; - Tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu; In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.
-
Firma EMRE BAKLAVA angajeaza , in magazinul propriu din Mall Baneasa, doamna serioasa , pentru activitatea de vanzare baklava si , pentru magazinul propriu din AFI Cotroceni, ospatarita cu experienta. Conditii de munca si de salarizare deosebite! Pentru stabilirea unui interviu de angajare, puteti suna la