Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-02-04 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
S.C. LUCI SI IULI S.R.L. angajează lucrători comerciali (vânzătoare): Salariu 2800RON Program de lucru în ture Contract de munca pe termen nedeterminat Loc de munca stabil. Salariu întotdeauna la timp (avans si lichidare) Echipa tânără și condiții favorabile de munca
-
Promovat
Simigeria PETRU Sector 4 bucuresti este in cautare de persoane care dețin o atitudine pozitivă, dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar și să le încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru postul de vanzatoare - casier. Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Locatie se afla in sector 4 Bvl Constantin Brancoveanu4 Pentru mai multe informatii va rugam sa sunat la nr Salariu net 3100-3300 ron
-
Promovat
Oferim salariu motivant, contract colectiv de muncă, prime sărbători, salariu se negociază la interviu Solicitam seriozitatea! Mai multe detali la numărul de telefon sau în locația din 1 decembrie județ Ilfov. Sunt 4 posturi disponibile pentru cele doua locați
-
Promovat
Persoana constiicioasa, responsabila, o fire pozitiva si cu abilitati de relationare cu clientii. Aranjarea produselor de cofetarie si patiserie, ambalarea lor corespunzatoare si vanzarea lor. Comunicare cu clientul si servirea lui. Utilizarea casei de marcat si a cantarului pentru vanzarea produselor. Siguranta unui loc de munca si a salariului platit mereu la timp plus tichete de masa. Salariul este de 3200 de lei plus tichete de masa. Perioade de bonusuri prime.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Dacă ești: - Comunicativa și ai abilitati d vanzare - Ești serioasa - Ești organizată - Ai atentie distributiva și spirit d echipa Descrierea jobului - Pr lucr re marfii - Pr zent r produselor clientilor - Ef ctu re op ratiunilor pe c sa de m rc t - Sprijinir a mag zinului in atingerea obiectivelor Beneficii: - Salariu incepand de la 2400 lei, pentru persoanele fara experienta in domeniu - Prime de sărbători (Crăciun, Paște) - Posibilitatea de renegociere crestere a salariului dupa primele 3 luni Te așteptăm în echipă noastră!
-
Mega image Shop&Go Strada Drumul Ghindari 73A Nu este obligatoriu sa ai experienta in lucru, ne vom ocupa noi de pregatirea ta! Principalele respinsabilitati pe care le vei avea sunt: - Prezentarea si comercializarea produselor; - Receptionarea marfurilor - Aranjarea produselor la raft - Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat Oferta noastra: - Program de lucru flexibili - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si cunostinte - Prime la inventar - Concediu platit - Contract de munca, cu toate formele legale - Posibilitatea de a lucra in ture de noapte - Posibilitatea de a lucra in ture sau 1 zi cu 1 zi Contact: -
-
Angajam Casiera / Operatoare Pariuri Sportive și Sloturi salar Atractiv .
-
CĂUTĂM UN CONSILIER DE VÂNZĂRI CU EXPERIENȚĂ ÎN DOMENIU SAU VÂNZĂRI Suntem în căutarea unei persoane dinamice și pasionate de modă pentru a se alătura echipei noastre ca și Consilier Vânzări în showroom-ul nostru dedicat ținutelor pentru bărbați. Aceasta este o oportunitate pe perioadă determinată, cu posibilitatea prelungirii contractului pe termen nedeterminat in functie de performanțe. Ce ne dorim : -Să respecți programul; -Să fii amabil cu clienții; -Să ai o imagine plăcută și să porți uniforma pe care o primești; -Să înveți produsele și serviciile noastre; -Să faci vânzări - să încasezi produsele; -Să participi la ședințele lunare; -Să aranjezi și să întreții produsele din magazin. Oferta noastră: -Reduceri de 30% la toate produsele din magazinele noastre; -Mediu de lucru dinamic și plin de entuziasm; -Uniformă completă; -Un salariu de 3250 lei + 250 lei pentru transport; -Discount 30% la toate produsele din magazinele noastre; -Traininguri; -Posibilitatea de avansare în companie. Program: -În extrasezon 6 luni (Octombrie - Martie) 9:00 - 19:00 Luni - Sâmbătă 9:00 - 16:00 Duminică -În sezon 6 luni (Aprilie - Septembrie) 8:00 - 20:00 Luni - Sâmbătă 8:00 - 16:00 Duminică -Se lucrează în ture de 8 ore zi: -O duminică se lucrează, una nu: -Un weekend liber la 3 4 săptămâni. Dacă ești un pasionat al modei și ai abilități excelente de vânzări, te așteptăm să ne trimiți CV-ul cu poză la adresa de email. Alătură-te echipei noastre și contribuie la bucuria clienților noștri, oferindu-le cele mai elegante costume pentru a face evenimentele lor speciale cu adevărat memorabile! Descrierea companiei Suntem un brand românesc cu produse și servicii la standarde internaționale. În ultimii 10 ani de activitate, cei peste 10.000 de clienți (miri, nași, nuntași și oameni de afaceri), din aproximativ 12 județe, pe care i-am servit până acum, spun că 6AM este conceptul adaptat perfect vremurilor în care trăim. 6AM Ceremony este zona eleganței supreme. Ne adresăm bărbatului care va străluci la evenimentele importante din viața sa. Fie că este nuntă, bal, botez sau banchet, îl așteptăm cu toată ținuta de care are nevoie, de la A la Z, pe măsura sa.
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești nr. 6, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Str. Stadionului, nr. 15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Așteptăm cu brațele deschise , in condiții excelente, membrii noi in familia Pâinea lui Dumnezeu, in Băneasa. Tot ce trebuie să faci este să te indrăgostești de produsele noastre așa cum s-au indrăgostit și clienții noștri de ele. Nu va fi greu și nu doar datorită gustului dar și pentru că tot ce vei prezenta și oferi este natural, făcut ca acasă, cu ingrediente premium , menit să ne stârnească amintiri plăcute. Ceva indemânare pentru a lucra cu un soft intuitiv, ar mai fi necesar, dar cel mai important este să vii mereu cu zâmbetul și buna dispoziție in funcțiune. Ii vei cunoaște pe ceilalți membri ai echipei tale, tineri, solari, primitori și te vei acomoda numaidecât cu clienții fideli ce au devenit și ei parte din povestea noastră incă de la inceput. Mâncăm impreună, punem umărul la decontarea transportului, oferim bonusuri, ne sărbătorim impreună.Suntem de un an pe piață și ne dublăm spațiul și vizibilitatea astfel că avem nevoie de incă un zâmbet cald și o minte ageră. este nr la care poti suna.
-
Salutare tuturor! Echipa Wavecrest este în căutarea de merchandiseri dedicati : Auchan Militari Carrefour Baneasa Ruta mobila proximity sect 2 Cora Pantelimon Ruta mobila 2 Ice Kaufland Kaufland Sisesti Kaufland Straulesti Selgros Baneasa+Proximity Ce vei face? - Aprovizionarea rafturilor cu produse și aranjarea la raft a acestora - Verificarea termenelor de valabilitate - Anunțarea situațiilor OOS Programul tău? Luni până vineri, între 7:00 și 15:30. Ce câștigi? Pachet salarial 2836 lei compus din: - Parte fixa - Bonuri de masă - Decont transport - Bonus lunar Sună și fă parte din echipa Wavecrest 731330198!
-
Angajam vânzător, vanzatoare pentru târguri și expoziții. Salariul este 150 zi plus bonusuri. Tel:
-
Oportunitate de angajare! Produse curatenie Suntem în căutarea de persoane entuziaste pentru a se alătura echipei noastre în ambalarea produselor de curățenie, chiar în apropierea rezidențialului Militari Residence. Experiența anterioară este un plus, dar nu este necesară. Oferim un salariu competitiv și beneficii excelente! Dacă ești interesat, sună la pentru mai multe detalii Alătură-te echipei noastre și fii parte din procesul nostru de ambalare a produselor de curățenie de înaltă calitate!
-
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului - cauta persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitii in departamentul Procesare numerar. Locatia postului: Str. Prelungirea ghencea, nr. 116, sector 6, Bucuresti. Cerintele postului: studii medii, experienta in gestionarea numerarului (casierie, trezorerie) constituie avantaj, capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate, responsabilitate si integritate, disponibilitate de lucru in ture, program de noapte. Descriere activitate: Verificator bani: - ste responsabil cu num rarea (pe echipamente), verific r a integrit tii, cap citatii de circul ti si autencitatii bancnotelor; - execut si certific banderolarea pachetelor de bancnote; - executa incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM. Verificator valori: - prei sacii cu v lori (bancnote) si documentele ferente pe c r le verific si c rtifica; - sc neaza s cii de valori primiti de l clienti, pentru conformit te; - introduc date in sistemul informatic; - depoziteaza sacii de valori in spatiile special amenajate; - participa la procesarea numerarului si incarcarea descarcarea cu valori a casetelor ATM, atunci cand este cazul. Casier tezaur: - preia din sala de procesare pachetele cu bancnote si documentele care le insotesc, le verifica si certifica preluarea; - depoziteaza pachetele cu bancnote in tezaur - fizic si prin operare in sistemul informatic; - controleaza periodic stocul din tezaur; - gestioneaza comenzile de numerar pentru remitere. Oferta (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de approx. 600 lei (30 ron tichet); pachet gratuit servicii medicale; spor de noapte (25%), spor de week-end (15%), posibilitate ore suplimentare (200%); spor lunar de fidelitate; 22 zile concediu de odihna platit an la angajare, creste in raport cu vechimea in companie; zile libere si ajutoare pentru evenimente deosebite, in baza Contractului Colectiv de Munca la nivel de companie; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala. Publi24_1710319537
-
În cadrul noului magazinului Kaufland din Salonta, Str. Piața Democrației nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Parfums de Sofia Suceava angajează pentru magazinul situat in Complexul Comercial Bucovina consilier vânzări (fete si baieti) cu experiență minima de 10 ani. Salarizare peste 4000 ron net, program flexibil, posibilitate de avansare în carieră. Relatii la .
-
Compania noastra angajeaza vanzator la sediul din Targoviste. Se cere seriozitate, cunostint minime PC. Se ofera: - seriozitate - salariu motivant - tichete de masa - prime de sarbatori (Paste, Craciun, Anul Nou, 8 Martie) Doritorii pot trimite un CV la adresa de email sau apela la numarul sau
-
Candidatul ideal: Candidatul ideal este o persoana comunicativa, placuta, muncitoare, serioasa si proactiva. Descrierea jobului: Atributiile dumneavoastra vor consta in: - derularea activitatilor de vanzare de presa si produse din magazin si oferirea de servicii clientilor. - derularea activitatilor de gestionare a magazinului ( verificare preturi si termene de valabilitate, inventariere). - intocmirea documentelor fiscale,rapoarte de gestiune, efectuarea monetarului. - respectarea standardelor de curatenie. Pentru a aplica va rugam sa ne trimiteti cv-ul dumneavoastra. Aplicantii care corespund criteriilor de selectie vor fi contactati pe adresa e-mail din CV sau telefonic pentru programarea la un interviu. Descrierea companiei Firma noastra detine franciza Inmedio din Electroputere Parc Mall. Inmedio este o retea internationala de magazine de presa, prezenta in Romania dar si in tari precum Polonia, Ungaria, Bulgaria, Serbia sau China.
-
Angajam noi colegi pe postul de lucrator comercial, full-time in magazinul K-Food TITAN Punct de lucru: Magazin K-Food(Bulevardul 1 Decembrie 1918 33A,Centrul Comercial Auchan Titan) Program de lucru: 09:00 - 21:00(masa de pauza) astfel: prin rotație * Fisa postului in mare: - Consiliere clienti - Receptie marfa; - Vanzare marfa cu casa de marcat; - Aranjare marfa la raft - Mentinerea ordinii si a curateniei in magazin - Preluare comenzi; - Urmarirea termenelor de valabilitate; - Inventariere (numarare, cantarire produse) Dacă ești fan al mancarii asiatice, acesta este locul perfect pentru tine!! :) Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon sau ne puteti trimite CV-ul direct pe e-mail-ul Va asteptam!
-
Angajam vanzatoare si responsabil la Simigeriei Matei Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore), 12 ore L-V sau 9 ore L-S. Salariu in functie de programul de lucru si post intre 2400 si 3250. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șos. Orhideelor nr. 46A, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Peste 6 luni de experiență în Vânzări Candidatul Ideal Experienta nu este obligatorie, dar au prioritate persoanele cu experienta in domeniul comercial. Descrierea jobului Aptitudini: persoana de incredere, dorinta de a munci, implicare in activitate, abilitati de comunicare, atentie: concentrare, mobilitate, selectivitate. Program de lucru: 40 ore pe săptămână. Descrierea companiei Companie romaneasca, care importa doar produse alimentare si nealimentare din Italia. Salariu 2500-2800 net
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.