Locuri de munca Casieri, lucratori comerciali - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
Oferim salariu motivant, contract colectiv de muncă, prime sărbători, salariu se negociază la interviu Solicitam seriozitatea! Mai multe detali la numărul de telefon sau în locația din 1 decembrie județ Ilfov. Sunt 4 posturi disponibile pentru cele doua locați
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvălia Sergiana din Sebes - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; (30 lei zi) - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare si dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităti reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SuperMercato- Sibiu Suntem in cautarea unei vanzatoare pasionate si motivate pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana sociabila, cu abilitati excelente de comunicare si iti place sa lucrezi cu oamenii, aceasta pozitie este perfecta pentru tine. Ce vei face: Consilierea si asistarea clientilor in alegerea produselor potrivite Prezentarea si promovarea produselor in mod atragator Realizarea vanzarilor si atingerea obiectivelor de vanzari Gestionarea stocului si a inventarului Asigurarea unui mediu placut si curat in magazin Ce ne dorim de la tine: Experienta anterioara in vanzari sau in domeniul retail, nu este obligatoriu, insa reprezinta un plus Abilitati excelente de comunicare si relationare Orientare catre client si atentie la detalii Capacitatea de a lucra in echipa si de a te adapta rapid la situatii noi Pasiune pentru produsele pe care le comercializam Ce oferim: Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos Pachet salarial motivant *SuperMercato Sibiu, situat in Cartier Hipodrom, str. Mihai Viteazu nr. 5, bl. 42, ap. 1, jud. Sibiu
-
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Bucuresti, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Bors/Oradea, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Hey, viitor coleg! Ești în căutarea unui job fresh, fun și friendly? Vino să te alături echipei noastre pentru noua locație Pizza Shop Timpuri Noi! Pizza Shop & Espresso Bar e genul de loc care se adresează persoanelor cool ca tine. Calitatea, servirea rapidă și o ambianță chill sunt pe lista noastră. Responsabilități: Gestionarea plăților și a casetei de bani Preluarea comenzilor din locație și online ( restaurant și delivery ) Prepararea cafelei yummy, fără să fii barista expert Colaborarea tight cu echipa de bucătărie pentru pregătirea comenzilor Relaționare easy cu clienții și livratorii Menținerea curățeniei în locație (sparkling clean) Spirit de echipă, jovialitate și vibe pozitiv Cerințe: Studii medii finalizate, de preferat student la facultate Limba engleză la nivel conversațional (for real) Abilități de comunicare și interacțiune on point Dorință de a învăța și de a fi parte dintr-o echipă super cool
-
Promovat
Persoana constiicioasa, responsabila, o fire pozitiva si cu abilitati de relationare cu clientii. Aranjarea produselor de cofetarie si patiserie, ambalarea lor corespunzatoare si vanzarea lor. Comunicare cu clientul si servirea lui. Utilizarea casei de marcat si a cantarului pentru vanzarea produselor. Siguranta unui loc de munca si a salariului platit mereu la timp plus tichete de masa. Salariul este de 3200 de lei plus tichete de masa. Perioade de bonusuri prime.
-
Angajam casiera cu sau fara experienta pentru minimarket, cu domiciliul in Timisoara. Programul nostru este de 8 ore zi, in doua schimburi. Activitatea consta in scanarea produselor, incasarea contravalorii si aranjarea produselor la raft. Salariul net oferit pentru inceput este 3500 lei, prima de vacanta si sarbatori + cheltuieli de transport decontate ! Detalii la telefon 07705518zero7
-
Cautam personal vanzari pentru depozitul din Caransebes. Cerem seriozitate, corectitudine, implicare, respectarea clientilor si colegilor. Oferim salar atractiv si posibilitate de dezvoltare personala. Contact si depunere CV-uri Vela Mihaela
-
Descriere Angajam Casier-Lucrător pentru magazinul Merkato situat in Str. Malinului nr 18, Lunca Cetatuii, cartie Visoianu, vis a vis Lidl. Cautam persoane responsabile si serioase, cu dorința de a face lucrurile bine. Sarcini: lucru casa de marcat, recepție marfa, aranjat marfa la raft (FIFO), sortat fructe și legume, curatenie, atenție in magazin. Experiența constituie un avantaj. Venit net lunar 2500 Ron, program 8 ore zi, se lucreaza in doua schimburi.
-
Operator sală de jocuri: POWER&FABULOUS GAMES Despre noi: Suntem o companie care se află in topul firmelor din domeniul jocurilor de noroc, cu o experiență de peste 11 ani pe piață. Suntem într-o continuă dezvoltare și căutăm tineri sociabili, responsabili și dornici să învețe lucruri noi atât din punct de vedere profesional cât și personal. Candidatul ideal: Dacă ești o persoană ambițioasă,dinamica și îți place să înveți lucruri noi,căutăm colegii care să se alăture echipei noastre. Ești o persoană perseverenta,atentă la detalii ai abilități de comunicare,atenție distributiva și un aspect plăcut îngrijit, disponibilitate pentru program în ture inclusiv de noapte 12 24. - 12 48 se lucrează 15 16 zile pe lună Descrierea Jobului: Responsabilitățile tale vor fi: *Întâmpinarea clienților în sala de joc și servirea cu produsele de protocol *Oferirea de informații despre regulile de joc și modul de funcționare al aparatelor *Realizarea plăților corespunzătoare câștigurilor obținute de către participanții la joc și întocmirea raportului asupra plăților efectuate. Ce îți oferim noi: Perioadă de formare plătită Contract de muncă pe perioadă nedeterminată cu normă întreaga Salariu atractiv cu posibilitate de creștere Dacă vrei să te alături echipei noastre te rugam să ne lași un CV la adesa de e-mail: sau ne poți contacta telefonic la numărul de tel: între orele: 8:00 -20:00
-
În cadrul magazinui Kaufland din București, Str. Popa Nan, nr. 82, Sector 2. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Lucrator comercial - LA Doi Pași- Calea București nr. 102 CANDIDATUL IDEAL Te asteptam in cadrul companiei noastre chiar daca nu ai reusit inca sa acumulezi experienta necesara, la noi totul se poate invata cu responsabilitatea, implicarea si determinarea ta; daca ai finalizat studii medii; daca esti disponibil sa lucrezi in ture organizate pe durata intregii saptamani: dimineata si dupa-amiaza, daca ai rezistenta la efort si un ritm alert de lucru; daca esti energic, motivat, orientat spre performanta si rezultate. RESPONSABILITĂȚI Vino alaturi de LA DOI PAȘI! Cautam colegi energici, organizati si pusi pe fapte mari. Suntem aici ca, impreuna cu tine, sa ajutam clientii si sa cream o atmosfera placuta in magazinele noastre. Rolul acesta presupune sa construiesti o relatie deschisa cu clientii nostri intr-o atmosfera placuta si profesionista; fii implicat in gestiunea corecta si eficienta a produselor din magazin; fii responsabil cu aprovizionarea marfurilor la raft; mentii standardele de calitate LA DOI PAȘI: magazin curat, ordonat, aprovizionat; comunici in cadrul echipei intr-un mod prietenos, de la egal la egal, cu respect; actionezi alaturi de noi cu responsabilitate ajuti la o organizare mai buna a magazinului. BENEFICII Ce beneficii ai la LA DOIPAȘI: Pachet salarial, format din salariu fix, Decontare transport RATBV si bonusuri cadou cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun; Zile suplimentare pentru concediu de odihna. Pornim de la 22 de zile de concediu si numarul de zile de concediu creste in functie de vechimea in companie; Zi libera platita de ziua ta de nastere; Contact:
-
În cadrul magazinului Kaufland din Huși, Calea Basarabiei, nr. 93 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2100 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Avenue Des Roses își mărești echipa! Pentru locația din Iulius Mall Timișoara, angajăm decorator floral full time, part-time. Candidatul ideal trebuie, în primul rând, să își dorească foarte mult să lucreze în domeniul acesta, să îi placă și să facă față muncii în echipă, să fie ambiționat de provocări, punctual, serios, responsabil, flexibil. Totodata el trebuie să acumuleze cu ușurință informațiile și să le pună în practică Experiența în domeniu ca și designer, designer floral șiîn vânzări reprezintă un avantaj Angajăm persoane fără experiență în domeniu cu asigurare de training. Vă oferim salariu fix + bonusuri, orar fix ! Astept m cv-uri pe adresa de mail:
-
Cerinte: - Studii medii - Experienta intr-o pozitie similara de minim 3 ani; - Experienta in contabilitate primara; - Persoana proactiva, responsabila si ambitioasa; - Spirit de observatie dezvoltat. Oferim: Pachet salarial atractiv ; Tichete de masa . Locatia : - Carrefour din ARGES MALL PITESTI Persoana de contact: e-mail: Tel:O751 3O3 41O
-
angajaez casier-lucrator comercial in benzinaria MOL FAGARAS
-
Angajăm vânzătoare magazin alimentar , ptr magazinul din Drumul Taberei , sector 6, zona Cartier Brâncuși , capăt autobuz 168. Persoană cu abilități ptr acest domeniu de activitate care a mai lucrat cu clienti și casă de marcat cu scaner, de preferat să locuiască în Drumul Taberei cu atestat de lucrător comercial( ajutăm ptr întocmire depunere dosar , dacă nu dispuneți de curs). Magazinul nu comercializeaza produse vrac (mezeluri lactate- doar ambalate). Oferim contract de muncă pe perioadă nedeterminată cu normă întreagă : - program schimbul 2 - 1 weekend se lucrează și 1 weekend liber, - carnet protecția muncii- decontat de firmă , - medicina muncii - decontat de firmă, - abonament STB - decontat de firmă , - salariu (pentru inceput): 3 300 ron + taxe la stat 1400 ron( posibilitate de creștere a salariului în funcție de abilitățile personale, de încasări și ore suplimentare dacă se dorește), - concediu anual(conform legislației) + prime de sarbatori(Paște Crăciun zi de naștere). Decizii înțelepte! TEL :
-
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Candidatul ideal pentru noi este: Carnet categoria B. Persoana serioasa, implicata, rabdatoare. Comunicativa. Rezistenta la stres si la sarcini repetitive. Atenta la detalii. Dornica sa ne invete lucruri noi. Dornica sa efectueze munca de teren. Experienta similara pe o perioada de 1 an. Lucrul in lanturi mari de magazine (Carrefour, Mega Image, Profi, Cora) sau alte locatii IKA reprezinta un avantaj. Experienta anterioara in mercantizare in deosebi in activitati de tipul FMCG, Napolact, Pepsi reprezinta un avantaj. Descriere Job: Apreciem oamenii, implicarea si seriozitatea lor. Firma noastra cauta o mercantizoare de teren (cu carnet categoria B), pentru magazinele noastre din Baneasa si din zona centurii Bucuresti. Oferim masina de serviciu. Responsabilitati: Pregatirea marfii si asezarea ei pe stand. Organizarea produselor conform planogramei. Expune marfuri intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor. Ofera informatii despre marfa expusa. Gestionarea proiectelor si conceptelor propuse de partenerii nostrii. Raportarea si comunicarea oricaror nereguli superiorului direct. Beneficii: Veti putea sa va bucurati de o colaborare de lunga durata. Salariu competitiv fata de concurenta + bonuri de masa de 35 lei zi. Posibilitatea de a achizitiona produse la preturi preferentiale. Anual organizam teambuilg-uri pentru angajatii companiei. Petreceri la sediul firmei anuale de Craciun. Prime de Craciun si de Paste. Petreceri Anuale. Spor suplimentar de 200 lei pentru anumite proiecte implementate. Telefon de serviciu. Masina de serviciu. Descrierea companiei Ne straduim zi de zi sa le facem viata mai frumoasa tuturor celor care ne trec pragul, sa le implinim asteptarile, sa ii surprindem placut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase si primitoare, lucrand cu unii dintre cei mai renumiti furnizori, selectam cele mai bune, cele mai ingenioase si mai atragatoare cadouri si obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa noastra are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distributie la nivel national de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitari, articole party, produse papetarie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucarii sau home si deco. Compania noastra are un portofoliu de peste 3500 de clienti. Suntem de 12 ani pe piata si dorim sa ne extindem.
-
Pentru locația din cartierul Coresi, Băcănia lui Tomiță angajează o persoană cu experiență în vânzări, de preferat în magazine alimentare cu mezeluri, branzeturi, însă nu este condiție obligatorie. Punem accent pe voința de învățare și deschidere la nou. Ne dorim o persoană serioasă, curată, veselă, fără vicii, care să recomande cu bucurie produsele micilor noștri gospodari. Oferim un mediu de lucru curat, plăcut, cu multe zambete și: -salariu fix plus bonusuri -prima de Craciun și de Paste -reducere 10% la produsele din bacanie -tichete de masă -program în ture de 2 zile cu 2 libere, de la 9-21 Solicităm referințe de la locurile de muncă anterioare Pentru mai multe detalii vă stăm la dispoziție la telefon
-
Societatea comercială Regalos&Bijuterii angajează consilier vânzări full-time cu experiență pentru punctul de lucru situat în Senic&Gross Market-Bradu. Experiența în vânzări, atenția la detalii, disponibilitatea și vârsta de cel puțin 30 de ani reprezintă un avantaj. Programul de lucru este structurat astfel: 1 zi lucrătoare, 1 zi liberă (L-V 09: weekend-uri lucrătoare, 2 weekend-uri libere (S-08:00-18:00; D-08:00-16:00). Salariul se situează între 2100-2500 de lei, plus bonusări. CV-urile pot fi atașate atât pe OLX, cât și pe adresa de e-mail YAHOO.COM: cristina_erika31