Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Companii Disponibil din: 2021-02-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ce vei face? - vei descarca încărca marfurile in din mijloacele de transport, utilizand stivuitorul; - pregateste marfa pentru clienti - participa activ la desfasurarea activitatii din zona de vanzare; - manipuleaza si aseaza marfurile in locatiile stabilite, atat manual cat si cu ajutorul stivuitorului; - depoziteaza materialele conform indicatiilor; - menține utilajul în condiții optime și îi verifică periodic starea tehnică; - identifică oportunități de îmbunătățire eficientizare a activități Abilitati bune de vanzare, relationare si organizare.Ce iti oferim? Pachet salarial ( 2550net) Tichete de masa electronice in valoare de 40 lei !Decont transport 550 lei lunar!
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Strada Chimiștilor nr. 5-9 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru posturile de vânzător oare și preparatori covrigi si pizza ( etapa de coacere). Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci ca și preparator în bucătărie? Verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; Prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; Pregătești tăvile pentru coacere; Asiguri curățenia echipamentelor folosite; Verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; Pornești friteuza și cuptorul. Ce trebuie să faci ca și vânzător oare? Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Ce oferim? Tichete de masă de 30 ron zi lucrată; Calificare la locul de muncă pentru perioada de început; O masă pe zi de produse Petru; Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; Suport constant în desfășurarea activității; Contract pe perioadă nedeterminată; Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Promovat
Oferim salariu motivant, contract colectiv de muncă, prime sărbători, salariu se negociază la interviu Solicitam seriozitatea! Mai multe detali la numărul de telefon sau în locația din 1 decembrie județ Ilfov. Sunt 4 posturi disponibile pentru cele doua locați
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Strada Chimiștilor nr. 5-9 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajam noi colegi pe postul de lucrator comercial, Part-time Full-time in magazinul K-Food TITAN Punct de lucru: Magazin K-Food(Bulevardul 1 Decembrie 1918 33A,Centrul Comercial Auchan Titan) Program de lucru: 09:00 - 21:00(masa de pauza) astfel: prin rotație Fisa postului in mare: Consiliere clienti Receptie marfa; Vanzare marfa cu casa de marcat; Aranjare marfa la raft Mentinerea ordinii si a curateniei in magazin Preluare comenzi; Urmarirea termenelor de valabilitate; Inventariere (numarare, cantarire produse) Dacă ești fan al mancarii asiatice, acesta este locul perfect pentru tine!! :) Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon sau ne puteti trimite CV-ul direct pe e-mail-ul Va asteptam! Publi24_1688469646
-
Angajez vanzator pentru magazinul Inmedio din Park Lake. Program de lucru: Saptamana 1: luni, miercuri si vineri 9:00-22:00 Saptamana 2: marti, joi, sambata si duminica 9:00-22:00 Salariu: 2500 lei net+Bonus Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu, va rog sa ma contactați telefonic.
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Promovat
Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajam personal pentru patiserie covrigarie , vanzatoare si modelator covrigi la Timpuri Noi, modelator covrigi la Gara Basarab si Femeie de servici la hala productie Tineretului. Pt detalii sunati la
-
Promovat
Angajez consilier vanzari rochii eveniment, la un magazin in Centrul Comercial Kapa, Timisoara. Se cauta o persoana comunicativa, serioasa, cu abilitati de a prezenta si a vinde produsele noastre. Se ofera salariu de baza si procent din vanzari. Dupa o zi lucrata urmatoarea zi este libera, programul fiind de Luni pana Vineri de la 10:00 la 20:00, iar Sambata de la 10:00 la 19:00. Pentru detalii sunati la:
-
Angajăm vânzătoare magazin alimentar , ptr magazinul din Drumul Taberei , sector 6, zona Cartier Brâncuși , capăt autobuz 168. Persoană cu abilități ptr acest domeniu de activitate care a mai lucrat cu clienti și casă de marcat cu scaner, de preferat să locuiască în Drumul Taberei cu atestat de lucrător comercial( ajutăm ptr întocmire depunere dosar , dacă nu dispuneți de curs). Magazinul nu comercializeaza produse vrac (mezeluri lactate- doar ambalate). Oferim contract de muncă pe perioadă nedeterminată cu normă întreagă : - program schimbul 2 - 1 weekend se lucrează și 1 weekend liber, - carnet protecția muncii- decontat de firmă , - medicina muncii - decontat de firmă, - abonament STB - decontat de firmă , - salariu (pentru inceput): 3 300 ron + taxe la stat 1400 ron( posibilitate de creștere a salariului în funcție de abilitățile personale, de încasări și ore suplimentare dacă se dorește), - concediu anual(conform legislației) + prime de sarbatori(Paște Crăciun zi de naștere). Decizii înțelepte! TEL :
-
Angajam personal in statie de carburanti, Bucuresti, sector 2, zona Pantelimon. Se ofera pachet salarial motivant si bonuri de masa , bonusuri, asigurare medicala. Ce asteptam de la tine? responsabilitate si seriozitate, flexibilitate si spirit de echipă. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie( ex.curs de bucatar cu diploma de absolvire). Printre atributiile tale: prepararea sandwich uri , pastrarea curateniei la locul de munca, verificarea stoculurilor de marfa si a termenelor de valabilitate a produselor. Sambata si duminica, precum si sarbatorile legale, se ofera sporuri la plata salariului. Astept CV ul Dvs pe mail sau pe wapp, la numarul : .
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Cautam coleg a pentru magazinul Shop&Go Dragalina 47. (Zona Gara de Nrod) Oferim: Program flexibil full-time Salariu atractiv Bonusuri de performanta Se cere: experienta in domeniu, flexibilitate, seriozitate, dorinta de a munci si invata!
-
SC CASH SLOT VIP SRL , cu sedii secundare in Roman , angajeaza in conditii foarte avantajoase casier Anuntul se adreseaza exclusiv doamnelor si domnisoarelor. Se cere : Aspect fizic placut , comunicativa , orientare spre dezvoltare in cadrul societatii, atenta la detalii (lipsa de experienta nu este un impediment) Se ofera : salariu motivant ,program de lucru flexibil , in ture . Pentru mai multe informatii , apelati nr din prezentul anunt.
-
Lucrător comercial vitrină carne brânzeturi în Magazin alimentar Programul este în două schimburi, 8 ore cu două libere pe săptămână .
-
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Sergiana Bunătățuri din Ardeal - angajează - SOFERI pentru fabrica din Poiana Marului (judetul Brasov). CERINȚELE POSTULUI: - Experiență în domeniu; - Atestat transport marfa; - Persoana responsabilă, organizată; - Atenție distributivă. RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Verificarea cântărirea mărfurilor înainte de a pleca pe traseu pentru concordanta mărfurilor cu facturile avizele aferente; - Încărcarea descărcarea mărfurilor în autovehicul; - Predarea mărfurilor și a documentelor aferente, în bune condiții, către magazinele proprii și către clienții externi; - Completarea borderoului pentru sumele încasate și predarea acestora departamentului contabilitate. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎŢI OFERIM: - Bonuri de masă; - Spor de fidelitate; - Cursuri de formare și dezvoltare profesională - Prime de Paște și de Crăciun - Zile libere pentru evenimente speciale - Decontare abonament sala de sport - Reduceri la diverși parteneri - Asigurare medicală Medlife Asteptam CV-ul tau!
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
SC SMART POWERTECH SRL angajeaza functionar economic. Cv-urile la adresa de e-mail sebastian.burlacu@ smartpowetech.ro
-
Daca ai o fire entuziasta, esti o persoana ambitioasa si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa frumoasa, te asteptam sa vii la un interviu, sa ne cunoastem, sa iti povestim despre planurile noastre. Sarcinile jobului: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora; - Promovarea si comercializarea produselor din magazin; - Incasarea si verificarea platilor in numerar card; - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Mentinerea standardelor de identitate vizuala a brandului, merchandising; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Informarea permanenta cu privire la produsele comercializate in magazine si noutatile in domeniu.
-
Suntem în căutarea unei persoane entuziaste și motivate pentru a se alătura echipei noastre în rolul de vânzătoare într-un minimarket cu autoservire. Candidatul ideal va fi pasionat de serviciul clienți și va avea abilități excelente de comunicare și organizare. Responsabilități: Gestionarea și refacerea stocului de produse pentru a asigura disponibilitatea acestora pe rafturi. Încasarea corectă a plăților de la clienți și gestionarea tranzacțiilor de vânzare Păstrarea curățeniei și a ordinii în magazin, inclusiv în zona de lucru și în zonele comune Cerințe: Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul serviciilor clienți reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a prioritiza sarcinile în funcție de necesități. Beneficii: Salariu competitiv + Bonuri de masa Mediu de lucru dinamic și prietenos Dacă sunteți interesat ă să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email , Telefon Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră!