Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Companii Disponibil din: 2021-02-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Str. Kogălniceanu nr. 11-13-15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor. P
-
Promovat
Gelateria Toni Gelato angajeza lucrator comercial in zona Cotroceni - biserica Elefterie. Prezenta placuta, sociabila, experienta similara e un plus. Pachet salarial atractiv;
-
Promovat
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru posturile de vânzător oare și preparatori covrigi si pizza ( etapa de coacere). Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci ca și preparator în bucătărie? Verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; Prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; Pregătești tăvile pentru coacere; Asiguri curățenia echipamentelor folosite; Verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; Pornești friteuza și cuptorul. Ce trebuie să faci ca și vânzător oare? Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Ce oferim? Tichete de masă de 30 ron zi lucrată; Calificare la locul de muncă pentru perioada de început; O masă pe zi de produse Petru; Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; Suport constant în desfășurarea activității; Contract pe perioadă nedeterminată; Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Balotești, Calea Bucuresti, Nr. 1M. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Lucrator Comercial - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Lucrator Comercial! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 2700 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Promovat
Team Leader - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Team Leader! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Supraveghearea si coordonarea echipei; Realizare pontaj zilnic; Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Promovat
Oportunitate de Job în Retail! Alătură-te echipei noastre din supermarket! Job: Casier - în magazine de tip supermarket Locatii: Shop&Go - STR. ION MINULESCU 49A, SECTOR 3, BUCURESTI Program de lucru: Schimbul 1:07:30 -16:00 Schimbul 2: 13:30 22:00 Loc de muncă stabil cu oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Responsabilități: Scanarea și încasarea corectă a produselor achiziționate; Aprovizionarea raioanelor cu produse;
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Constanta, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile magazinelor Traditional Trade . Ruta Mobila - se ofera autoturism de companie - Full Time - Segment Bauturi; - Durata contract: determinata de 6 luni - contract individual de munca; - Program de lucru: Luni-Vineri; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; Salarizare si beneficii: - Venit lunar NET 2700 Lei (salariu fix net + bonuri de masa) - 2000 lei NET - bonus la finalul contractului - Autoturism de companie - Program de instruire la angajare. Cerinte: - Permis de conducere categoria B Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Angajăm Șef Echipă Merchantizori, pentru a asigura și verifica vizibilitatea produselor la raft, superviza si coordona activitatea echipei de Merchandiseri si care va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de Retail. Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Deții permis auto categoria B - reprezinta avantaj; Deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l folosi în scop de serviciu (toate cheltuielile, uzură + carburant, vor fi decontate de către companie) ; - reprezinta avantaj; Ai cunoștinte minime de limbă Engleză Program de lucru: Repartizare: 5zile saptamana; Salarizare și Beneficii: Venit lunar NET 3500 Lei ( salariu fix + tichete de masa); 1000 Lei NET lunar Uzură autoturism personal; Autoturism de serviciu + Card de combustibil; Program de instruire la angajare.
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 3; Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Cautam angajate care sa locuiasca in zona sau in apropiere! (de exemplu: Voluntari, Afumati) Responsabilitati: - Raspunzi de corectitudinea introducerii datelor, a informatiilor transmise si a inregistrarilor pe care le executi, conform procedurilor de lucru in vigoare; - Verifici in permanenta, pe toate canalele folosite de companie, comenzile primite de la clienti (e-mail, whatsapp, on-line, manager, etc); - Folosesti cu responsabilitate toate programele de lucru; - Trimiti zilnic oferte clientilor din zonele de care esti responsabil si ii suni pentru confirmarea primirii lor; - Actualizezi in permanenta baza de date cu clienti noi, sau informatii noi despre clientii vechi (activarea clientilor inactivi); - Raspunzi la toate apelurile telefonice; - Facturezi corect si complet toate comenzile primite; - Asiguri necesarul magazinelor interne; - Promovarea si vanzarea produselor noi si vechi (telefonic sau pe teren); - Faci facturi de storno, retur sau facturi speciale; - Intocmesti AWB-uri pentru curier in vederea livrarii sau ridicarii de produce; - Verifici si rezolvi neconformitatile primite de la client legate de marfa incurcata, facturi gresite, etc. - Te ocupi de partea de service, pastrezi legatura cu departamentul tehnic si cu clientii in vederea rezolvarii situatiilor aparute. - Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client. Programul de lucru este: L - V - 08:00 - 17:00 S: 08:00 - 15:00 (doua sambete pe luna)
-
Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere! (de preferat persoane de sex feminin - avand in vedere ca 80% din activitate inseamna facturare si vanzare) Persoana cu atitudine pozitiva; Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate. Responsabilitati: Vinde produsele firmei atat clientilor existenti cat si clientilor noi; Emite facturi clientilor care cumpara produse din magazin; Prezinta oferta firmei potentialilor client care intra in magazin; Pregateste marfa comandata de client; Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora; Marcheaza cu preturi produsele din magazin, conform catalogului; Verifica periodic stocurile din magazine si in cazul neregulilor anunta seful de magazin; Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre detaliile tehnice ale produselor; Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client. Programul de lucru este: L - V - 08:00 - 17:00 S: 08:00 - 15:00 Beneficii: Prima de Paste; Prima de Craciun; Abonamnet medical la Regina Maria dupa expirarea perioadei de proba de 3 luni; Discounturi la produsele firmei.
-
Reprezentant comecial desfasoara urmatoarele activitati: Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, etc - Intocmeste oferte de marfuri; - Acorda asistenta . tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; - Tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu; In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.
-
Responsabilitati: -consiliaza si serveste clientii -incaseaza contravaloarea marfurilor vandute -respecta standardele de curatenie -asigura prezentarea produselor Cerinte Studii medii (nu este necesara diploma bac) Disponibilitatea de a lucra si in ture de noapte Abilitati de vanzator. Domiciliul stabil in Constanta sau in localitatile din apropiere. Beneficii: - Salariul 4000 lei brut+sporuri - Bonuri de masa 700 lei - Bonusuri de sarbatori - Garantia platii salariului lunar fara intarzieri - Acordarea concediului de odihna de 21 zile in fiecare an - Acordarea uniformei de lucru - Turele vor fi alternate zi noapte 12 24 si 12 48 sau program de 8 ore zi - Lucrul intr-o companie de renume, la standarde de calitate dovedite. CV - urile se depun la sediul OMV de pe b - dul Mamaia nr.302 sau se pot atașa la acest anunt . Relatii la tf
-
Promovat
BENZINARIE angajeaza casier(a) cu sau fara experienta. Locul de munca se afla in sectorul 4 Cartier Berceni Zona Str. Huedin. SALARIUL se negociaza in cadrul interviului si este confidential. Locul de munca este FULLTIME. Pentru mai multe detalii sau programare interviu apelati nr. telefon .
-
1 Post muncitor manipulant marfa in magazin-depozit mixt si 2 posturi vanzatoare sau vanzator in magazine din reteaua La doi pasi
-
Angajam vanzatoare magazin alimentar cu carte de munca program de lucru 2 zile de la ora 07 pana la 22 si 2 zile libere , personal prietenos lucru in echipa . Locatie vis a vis de pizzeria Cin Cin piata ovidiu Constanta. Salariu 3000 lei in mana. mai multe detalii la telefon
-
Angajez o domnișoară pentru a se ocupa de un magazin de bijuterii. Experiență nu e obligatorie, dar este un avantaj. Dorința de muncă e importantă. Salariu 3800 lei net, în funcție de vânzări se adaugă și bonusuri. Pentru mai multe detalii cat și interviu puteți atasa CV-ul sau sunați la numărul de telefon.
-
Angajez o domnișoară pentru a se ocupa de un magazin de bijuterii. Experiență nu e obligatorie, dar este un avantaj. Dorința de muncă e importantă. Salariu 3800 lei net, în funcție de vânzări se adaugă și bonusuri. Pentru mai multe detalii cat și interviu puteți atasa CV-ul sau sunați la numărul de telefon.
-
Angajez o domnișoară pentru a se ocupa de un magazin de bijuterii. Experiență nu e obligatorie, dar este un avantaj. Dorința de muncă e importantă. Salariu 3800 lei net, în funcție de vânzări se adaugă și bonusuri. Pentru mai multe detalii cat și interviu puteți atasa CV-ul sau sunați la numărul de telefon.
-
Angajez o domnișoară pentru a se ocupa de un magazin de bijuterii. Experiență nu e obligatorie, dar este un avantaj. Dorința de muncă e importantă. Salariu 3800 lei net, în funcție de vânzări se adaugă și bonusuri. Pentru mai multe detalii cat și interviu puteți atasa CV-ul sau sunați la numărul de telefon.
-
Librărie online, angajează personal pentru punctul de lucru din Ploiești. Poziții disponibile: Coordonator: Analiză vânzări, verificare comenzi, aprovizionare, administrare catalog de produse. Procesare comenzi: Verificare comenzi, culegere produse, ambalare.
-
Angajez vanzatoare copy shop,papetarie,rechizite. Necesita minima experienta in vanzari,cunostinte calculator,dexteritate,adaptabilitate. Program Luni-Vineri 9-18 Sambata 9-14. CV pe whats app sau mail.
-
Angajez casiera.salar incadrare3600lri,bonuri de masa30lei/zi.sporuri de noapte sărbători legale lucru în echipa în turezi/noapte multe avantaje #Angajez lucrator platforma și spălătorie.salar de incadrare3250 leibonuri de masa 30lei/zi spor de noapte sărbători.ore suplimentare.platite 200% Echipament pregătire, premii de sărbători,