Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-02-08 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Lucrator Comercial - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Lucrator Comercial! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 2700 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Promovat
Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveţi responsabilitatea ca suprafaţa de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună şi atractivă asupra clienţilor noştri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele şi alte mijloace de transport uşurează deplasarea unor cantităţi mari de marfă. În cadrul raionului sunteţi, împreună cu ceilalţi colegi, parteneri de discuţie pentru clienţii noştri. Oferiţi informaţii despre sortimentuI de care vă ocupaţi, având la dispoziţie un sistem informatic performant. Cerințe: Lucraţi cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia. espre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul Publi24 Romjob, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile și politicile acestui site aplicabile în relația cu utilizatorii săi.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Arad, Calea Aurel Vlaicu nr. 139-151 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam vanzatoare sau modelator in magazinele din Bucuresti la Simigeria Matei Locatii: Unirii, Piata Romana, Brancoveanu, Aparatorii Patriei, Lujerului, Vitan, Ghencea, Pipera, Colentina, Pantelimon, Apusului, Lizeanu, Ferentari. Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore), 12 ore L-V sau 9 ore L-S. Salariu in functie de magazin, de programul de lucru si de post intre 3000 si 3800 lei net, cu posibilitate de castiguri suplimentare. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.
-
Angajam vanzatoare sau modelator in magazinele din Bucuresti la Simigeria Matei Locatii: Unirii, Piata Romana, Brancoveanu, Aparatorii Patriei, Lujerului, Vitan, Ghencea, Pipera, Colentina, Pantelimon, Apusului, Lizeanu, Ferentari. Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore), 12 ore L-V sau 9 ore L-S. Salariu in functie de magazin, de programul de lucru si de post intre 3000 si 3800 lei net, cu posibilitate de castiguri suplimentare. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.
-
Candidatul Ideal MANAGER SALA DE JOCURI * Studii superioare, preferabil de specialitate: Economie sau Management; * Persoana responsabila, cu spirit organizatoric; * Abilitati de comunicare, relationare si adaptare la orice situatie; * Competente de conducere si orientat catre rezultate; * Cunostinte de operare PC - MS Office; * Experienta in conducerea unei echipe constituie un avantaj. Descrierea jobului MANAGER SALA DE JOCURI * Mentinerea si dezvoltarea imaginii companiei; * Planificarea si coordonarea eficienta a echipei din subordine; * Controlarea si supravegherea activitatii locatiei; * Motivarea echipei si asigurarea lucrului in echipa; * Realizarea rapoartelor zilnice si lunare. * Reprezinta compania in relatiile cu autoritatiile si institutiile statului pe plan local.
-
Ne marim echipa . PROFI angajeaza Casier și Vânzător de Mezeluri dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre din Oradea, strasa Sovata nr.50 . Dacă ești o persoană amabilă, orientată către clienți și pasionată de industria alimentară. Pentru a aplica, te rugăm să vi cu CV-ul tău în magazin sau sa ne contactați la numărul de telefon: . Așteptăm cu nerăbdare să facem cunoștință cu viitorii nostri colegi! Cu stimă, Echipa de Management, PROFI SOVATA
-
În cadrul magazinului Kaufland din București Șoseaua București-Târgoviște, nr. 83 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Partener OMV Petrom Marketing angajeaza pentru o statie OMV de top din Timisoara (zona Sp. Judetean): - CASIERI - LUCRATORI PLATFORMA Cerinte: Seriozitate, atitudine pozitiva. Comportament demn, civilizat in relatia cu clientii. Disponibilitate de lucru în ture (12 24; 12 48). Beneficii: Salar fix, spor de noapte, spor de w-end sarbatori legale. Bonuri de masa. SALAR LUNAR INTRE 3300- 3800 Loc de munca stabil, conditii de lucru la cele mai bune standarde. Colectiv tanar si unit. Contract de munca legal cu toate beneficiile acordate conform legii. Va asteptam cu drag in echipa noastra!!! CV-uri la adresa. Relatii la telefon .
-
SHOP&GO (Mega Image) angajeaza LUCRATOR COMERCIAL CASIER in Bucuresti Se ofera PACHET SALARIAL ATRACTIV, in functie experienta si performante Contract de munca FULL TIME pe perioada NEDETERMINATA Programul de lucru este flexibil, in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut si sigur Posibilitate de dezvoltare a carierei - sanse reale de promovare pentru cei care isi doresc un loc de munca stabil si bine platit Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne Experienta in domeniu constituie un avantaj!
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești, nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Năvodari, Str. Constanței, nr. 2 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Compania CICLOP este prezenta pe piata timisoreana, fiind principala destinatie in cautare de piese sau accesorii auto la preturi corecte, pentru toate marcile de autovehicule si utilaje. Suntem o echipa dinamica care se adapteaza la nou, in favoarea clientilor nostri.
-
SC. STIL AMBALAJ SRL angajeaza lucratoare comerciala vanzatoare operatoare Pc pentru magazinul nostru din Afumati, Complex Doray . Cautam persoane serioase, ordonate, punctuale, curate, cu initiativa si cu simtul raspunderii pentru o colaborare de lunga durata!!! Cerinte: - experienta de lucru Pc - abilitati numerice - abilitati de comunicare si de lucru in echipa - capacitate de adaptare la solicitarile specifice postului. Posibilitati de promovare. Colectiv tanar si dinamic . Oferim conditii avantajoase !!!
-
Căutăm Doamne sau Domnișoare pasionate de produse de patiserie,Sandwich-uri și Pizza. Evident,experiența în domeniu este un avantaj,dar primim și pe cei dornici să învețe ! Oferim un loc de muncă plăcut,curat,cu program flexibil,în incinta supermarketului Kaufland Buziașului (Fun Shop Park Calea Stan Vidrighin) Mai multe detalii la telefon.
-
Librărie online, angajează personal pentru punctul de lucru din Ploiești. Poziții disponibile: Coordonator: Analiză vânzări, verificare comenzi, aprovizionare, administrare catalog de produse. Procesare comenzi: Verificare comenzi, culegere produse, ambalare.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Sibiu, Sos. Sibiului, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Str. Kogălniceanu nr. 11-13-15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor. P
-
angajăm personal în magazin de haine în centru Cluj program 8 ore pe zi detalii la nr de tel
-
Suntem in cautare de noi colegi pentru a ne mari echipa! Daca esti o persoana dedicata, cu atitudine pozitivă si pasiune pentru domeniul alimentar italian, vino sa faci parte din familia din magazine de bunatati Angolo del Gusto! Pentru mai multe detalii, contacteaza-ne! Asteptam cu entuzíasm sa te cunoastem!
-
Descriere Candidatul ideal Cerințe: - Responsabilitate si seriozitate - Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice; -Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi; Descrierea jobului Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora - Promovarea si comercializarea produselor din magazin - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Verificarea valabilită ii produselor; - Asigurarea ordinii si curateniei in magazin Descrierea companiei Magazinele Doctorul Naturii: mai aproape de clienți printr-o abordare holistică Nouă, celor de la Hypericum, ne place să creștem odată cu cerințele pieței și cu exigențele clienților noștri, fără a renunța la identitatea și valorile noastre. Astfel, acest deziderat se reflectă și în noul nostru concept pentru magazinele Doctorul Naturii. Mai mult decât un simplu magazin naturist, în viziunea noastră, Doctorul Naturii este un magazin holist, orientat spre fidelizarea și informarea corectă a clienților noștri. Vrem ca magazinele noastre să inspire o stare de bine și optimism, astfel, am îmbunătățit și designul acestora. Am ales culorile cele mai dragi nouă și le-am îmbinat armonios cu lemnul natural. Nu în ultimul rând, ne-am asigurat ca, pe lângă produsele noastre ce vor beneficia de prețuri de producător, să adăugăm ofertei magazinelor și cele mai căutate branduri românești și străine. Astfel, la Doctorul Naturii, clienții vor putea alege dintr-o gamă largă de suplimente naturale și alimente funcționale. Iar dacă oferta generoasă va crea dificultăți în alegerea produselor de către clienți, personalul nostru calificat, va asista cu amabilitate procesul decizional.
-
în cadrul magazinului Kaufland din Cluj, Str. Aurel Vlaicu, nr. 180 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Angajăm casier/casieră in locația noastră din Dumbrăvița Timiș pentru incasarea produselor de tip fastfood. Oferim : -Program de lucru intre 13.00-22.00 se lucreaza 5 zile cu 2 libere. -Pachet salarial atractiv (4000 net) -O masă pe zi Mai multe detalii la telefon sau in locația noastră,nu avem disponibilitatea sa răspundem la mesaje.