Locuri de munca Casieri, lucratori comerciali - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consilier vanzari TEZYO Promenada full time Cautam Fashion Lovers! Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra! Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram: Ce ne dorim de la tine!? Energie, pozitivism si altruism; Motivatie si spirit de colegialitate; Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion. Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra! Otter este unul dintre cei mai mari retaileri si distribuitori de incaltaminte si accesorii din Romania, iar business-ul de distributie deja se extinde pe mai multe piete externe. Pentru ca fiecare om este unic si fiecare are stilul sau inconfundabil, Otter Distribution a reunit in reteaua sa de magazine (Otter, Tezyo, Epica, Gryxx, Aldo) atat marci propria, cat si marci cu renume international distincte ca stil si imagine. In momentul de fata, reteaua de magazine este formata din 73 de magazine localizate in Bucuresti si in cele mai mari orase ale tarii. Atat online, cat si in oricare din magazinele noastre, clientii se pot inspira dintr-o gama de produse in voga si de calitate superioara. Compania noastra nu numai ca este solida si robusta, dar ne aflam in plin proces de expansiune, de reinventare a modelelor de business, de implementare a proceselor omnichannel, de adoptie a noilor tehnologii IT si aplicatii. Fa parte din echipa Otter!
-
Promovat
Angajez vanzatoare minimarket zona Gara de Nord, Stefan cel Mare.Pachet salarial: 3500 lei-4000 luna in mana și bonus de performanta ,program 6 zile lucrate cu 3 zile libere. Tura zi sau noapte.Cerinte:cazier curat
-
Promovat
Descriere post : - executarea proceselor de curățare, eviscerare și filetare a peștelui - participarea la procesele de pregătire și ambalare a peștelui produselor derivate din pește - recepționarea mărfii conform normelor și procedurilor în vigoare - plasarea corespunzatoare a articolelor in suprafata de vanzare - informarea clientilor cu privire la sortimentul de marfa din raion - asigurarea ordinii si curateniei la locul de munca. Cerinte: - studii medii (certificatul de calificare constituie avantaj) - abilitati de comunicare; - orientare catre client; - experienta in domeniul pregatirii ambalarii pestelui si a produselor derivate reprezinta un avantaj Oferta: - Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi - Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă - Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* - Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* - Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* - Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei - Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una - Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre - Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* - Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Mentiuni suplimentare Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Ești o persoană ambițioasă, dornică să facă parte dintr-un mediu de lucru profesionist? Vino în echipa DIANA! Nivelul de încadrare salarial 3.800 lei brut, la care se mai adaugă: -Tichete de masă în valoare de 25 lei pentru fiecare zi lucrătoare; -Bonus lunar de performanta, cand este atinsa grila de KPI; -Plata orelor suplimentare cu 200%; -Prima de Paște și Crăciun; -Cadou din partea companiei cu ocazia zilei de naștere a salariatului; -Cadou din partea companiei de Ziua Copilului - 1 Iunie ( doar pentru copiii minori) -Calificare la locul de munca ; -Oportuitatea de dezvoltare si promovare in cadrul companiei. Rolul tău în magazine este să: -Asiguri ordinea și curățenia rafturilor; -Promovezi produsele companiei; -Alimentezi cu marfă permanent raionul; -Aranjezi produsele, respectând principiile BrandBlock și FIFO; -Expui produsele corespunzător în vitrina asistată; -Asiguri afișarea corespunzătoare a prețurilor, corect și lizibil; -Servești amabil și rapid clienții; -Ajuți la primirea și descărcarea marfii. Colegul ideal: -Studii medii finalizate; -Bune capacități de relaționare și de lucru în echipă; -Responsabilitate, adaptabilitate, amabilitate și organizare; -Disponibilitate în weekend. Asigurăm formare calificare la locul de muncă! O echipă de profesioniști îți va fi alături și te va îndruma. DIANA este o companie românească de succes, ce își consolidează o poziție competitivă pe o piață exigentă și în continuă schimbare. Compania DIANA a fost fondată la 30 aprilie 1991 și este unul dintre cei mai importanți producători de carne i preparate din carne din România. Produsele și preparatele din carne DIANA sunt oferite clienților din România, atât prin traditional trade, modern trade și de asemenea prin rețeaua de magazine DIANA care numără în prezent 80 de unități. Suntem o echipă care se concentrează pe pasiune, inovație, devotament și know-how. Pentru noi cei mai importanți sunt oamenii, iar această viziune ne ghidează și ne motivează.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Atribuțiile postului: Receptia cantitativa si calitativa a marfurilor; Intocmirea raportului de gestiune zilnic; Eliberarea chitantelor fiscale pentru marfurile livrate; Afisarea preturilor pentru fiecare sortiment in parte, pentru marfurile din gestiune. Aptitudini și competențe: - Abilități de comunicare, atenție, atitudine pozitivă, prioritizare și organizare; - Persoană deschisă spre învățare, acumulare experiențe noi.
-
Esti responsabil si atent la detalii? Alatura-te echipei din magazinul Cora! Pregatesti produsele in acord cu comenzile realizate online de client, verifici si te asiguri de calitatea si cantitatea produselor din comanda, asiguri depozitarea adecvata a comenzilor, completezi si gestionezi documentele aferente comenzilor, tii legatura cu clientii pentru gestionarea comenzilor online. Iti oferim: Un loc de munca stabil si de incredere, contract pe perioada nedeterminata, tichete de masa, abonament medical la o clinica privata, formare la locul de munca, colaborarea cu o echipa energica si dinamica, lucrezi in schimburi 5 zile saptamana, 1-2 weekenduri luna si beneficiezi de intelegere in realizarea programului de lucruI. Alatura-te unei echipe centrate pe satisfacerea clientilor! Trimite-ti CV-ul la: sau suna la !
-
Esti motivat si vrei sa inveti lucruri noi? Vino in echipa noastra! Aprovizionezi raionul cu marfa, verifici termenele de valabilitate a produselor si conformitatea acestora, te asiguri de semnalizarea corecta, de curatenia din raion, dai dovada de disponibilitate si respect in intreractiunea cu clientii. Iti oferim: Un loc de munca stabil si de incredere, contract pe perioada nedeterminata, tichete de masa, abonament medical la o clinica privata, formare la locul de munca, colaborarea cu o echipa energica si dinamica, lucrezi in schimburi 5 zile saptamana, 1-2 weekenduri luna si beneficiezi de intelegere in realizarea programului de lucruI. Alatura-te unei echipe centrate pe satisfacerea clientilor! Trimite-ti CV-ul la: sau suna la !
-
Angajam vanzatoare magazin alimentar cu carte de munca program de lucru 2 zile de la ora 07 pana la 22 si 2 zile libere , personal prietenos lucru in echipa . Locatie vis a vis de pizzeria Cin Cin piata ovidiu Constanta. Salariu 3000 lei in mana. mai multe detalii la telefon
-
Promovat
Angajez vanzatoare minimarket zona Gara de Nord, Stefan cel Mare.Pachet salarial: 3500 lei-4000 luna in mana și bonus de performanta ,program 6 zile lucrate cu 3 zile libere. Tura zi sau noapte.Cerinte:cazier curat
-
BENEFICII: Sporuri: weekend, noapte, lucru în zile de sărbătoare legală, flexibilitate; Salariu competititv; Contract pe o perioada nedeterminata; Spor de frig pentru anumite categorii de angajați; Tichete de masa la valoarea maximă de 35 de lei, valoare care va crește de la 01.01.2024 la 40 lei; Discount-uri la achiziția de produse din magazin; Cadouri de Crăciun si Paști; Vouchere de vacanță; Asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; Contribuție la un fond de pensii private pilon III; Beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); Acces activități sportive prin 7Card; Traininguri de specialitate; Sistem informatic performant și logistică modernă.
-
Angajăm lucratori comerciali pentru magazinul Adriatica din Bd.Alexandru cel Bun,nr.4-Bacau. Salariu atractiv,intre 2700-4700 lei net in prima luna,intr-un mediu de lucru placut,cu doua zile libere pe saptamana. In fiecare luna,timp de 6 luni,salariul net va creste cu cate 100 lei pana la 3200 lei,astfel incat dupa 6 luni vechime salariul net lunar va fi intre 3200-5200 lei pentru 168 de ore lucrate. Va asteptam cu un C.V.la sediu,in zilele lucratoare,intre orele 10.00-16.00. (Experienta nu este obligatorie).
-
Descriere : Lucratori comerciali Locatie : Pitesti, Str Depozitelor 17 Serviciul comercial Tip Job : Durata normala 8h/zi Cerinte : Disponibilitate - Vanzare, prezentare, sortare si aranjare marfa. , Abilitati de lucru in echipa Responsabilitati principale : Vanzare, prezentare, sortare si aranjare marfa. Salariu motivant Bonuri de masa
-
Promovat
Oferim: -Salariu brut 3700 lei si 700lei tichete de masa, acordate fara intarziere -25% Spor de noapte, 100% spor ore suplimentare si sarbatori legale, 15% orele de weekend -Program de lucru 168 ore luna, flexibil, in ture, cu zile libere, bonusuri de performanta -Loc de munca stabil -Mediu de lucru curat, placut, echipa primitoare si bine dispusa -Echipament integral de lucru si protectie, training dezvoltare profesionala si personala Te potrivesti la noi daca: -ai atitudine pozitiva si buna dispozitie -esti dinamic, activ si fluent in comunicare NU ESTE NECESARA EXPERIENTA IN DOMENIU. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa: sau sa-l aduca la statia PETROM, Calea Chisinaului, 26C, la 200m de BAZA 3.
-
SC CASH SLOT VIP SRL , cu sedii secundare in Roman , angajeaza in conditii foarte avantajoase casier Anuntul se adreseaza exclusiv doamnelor si domnisoarelor. Se cere : Aspect fizic placut , comunicativa , orientare spre dezvoltare in cadrul societatii, atenta la detalii (lipsa de experienta nu este un impediment) Se ofera : salariu motivant ,program de lucru flexibil , in ture . Pentru mai multe informatii , apelati nr din prezentul anunt.
-
Vrei să faci reprezinți un brand internațional, care se extinde în orașul nostru ? Prohuman recrutează casieri și lucrători în bucătărie pentru un mare lanț de restaurante fast food, în noua locație din Timisoara. Programul de lucru este în 2 schimburi, 5 zile cu 2 zile libere. Oferim: -Salariu pornind de la 2350 NET -Tichete de masa 30 ron per zi lucratoare -Bonusuri conform grilei -Bonus de recomandare 600 ron net -Discounturi la produsele magazinului -Spor ore suplimentare -Spor pentru orele lucrate in sarbatori legale -Decontare transport la finalul programului -Contract pe perioada nedeterminată -Nu este necesara experiența
-
Prohuman APT angajeaza casieri si lucratori bucatarie pentru un restaurant tip fast food din Timisoara Programul de lucru este în 2 schimburi, 5 zile cu 2 zile libere. Oferim: -Salariu pornind de la 2350 NET -Tichete de masa 30 ron per zi lucratoare -Bonusuri conform grilei -Bonus de recomandare 600 ron net -Discounturi la produsele magazinului -Spor ore suplimentare -Spor pentru orele lucrate in sarbatori legale -Decontare transport la finalul programului -Contract pe perioada nedeterminată -Nu este necesara experiența Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon: 0720 059 322
-
Promovat
Angajez vanzatoare pentru magazin de brutarie pentru mai multe detalii despre un program flexibil si despre un salar sunati la .
-
Benzinaria OMV Colentina cauta spre angajare o persoana serioasa pentru postul de casier. Candidatul ideal: - persoana energica, cu abilitati de comunicare - persoana atenta la detalii si la atributiile care ii sunt delegate - abilitati de vanzare si orientare spre client - disponibilitate de a invata Descrierea responsabilitatilor: - servirea clientilor la casa de marcat - preparare de sandvisuri - receptia, aranjarea si inventarierea marfii - curatenia la locul de munca Beneficii: - program flexibil (lucru in ture) - trainiguri specializate - oportunitati de dezvoltare personala - castig lunar motivant (salariu+tichete+bonusuri+TIPS) Candidatii sunt rugati sa se prezinte la adresa statiei pentru a aplica. Pentru mai multe detalii trimiteti un e-mail la Adresa statiei: Sos. Colentina, Nr. 446, Sector 2, Bucuresti (la capatul tramvaiului 21)
-
Promovat
Angajez lucrator comercial sociabil si cu spirit de echipa. Pentru mai multe detalii in functie de zona si salar va rugam sa sunati la .
-
Cautam o colega sau un coleg care sa se alature echipei Florariei Boutique cu Flori din Ploiesti! Pe cine cautam? - o persoana placuta, cu bune abilitati de comunicare - atitudine perfectionista, atenta la detalii si constiincioasa, serioasa - capabila sa lucreze eficient atat singura cat si in echipa - experienta in domeniu este obligatorie Ce va trebui sa faci? - vanzarea produselor florariei (plante, flori la fir, accesorii) - realizarea de buchete si aranjamente florale - intretinerea plantelor si a florilor taiate - mentinerea curateniei - consilierea si fidelizarea clientilor Ce oferim? - salariu atractiv (in functie de cunostinte si abilitati) - bonusuri din vanzari - decontam transportul pana la 250 lei luna - training - program full-time in ture (2 zile lucrate cu 2 zile libere) - cafea gratis :) Cateva cuvinte despre noi: Floraria a fost infiintata in 2013! De atunci eforturile noastre au fost catre imbunatatirea constanta a produselor si a calitatii. Ne adresam tututor clientilor, indiferent de buget, dar ne mandrim cu buchetele si aranjamentele premium pe care le realizam. Avem in permanenta un stoc mare de flori, inclusiv flori exotice, pentru a putea raspunde oricaror cerinte si exigente din partea clientilor. Locatia noastra este pe Bulevardul Republicii, in zona de nord a orasului. Da-ne un telefon sau un mesaj pe Whatsapp daca ai intrebari sau vrei sa programam un interviu!
-
Angajam consilier de vanzari "cu" sau "fara" experienta. Studii liceale sau universitare. Limba engleza - conversational Mediul de lucru este elegant, va veti desfasura activitatea intr-o atmosfera relaxata si prietenoasa. Galeria este situata in Piata Unirii, vizavi de Hotelul "Select". Veti avea ocazia sa intrati in contact cu creațiile artistilor plastici din echipa noastra, lucrate in stilul Art Georgies, un stil care exprima eleganta, lux si rafinament. De asemenea, veti avea ocazia sa cunoasteti clientii nostri, persoane pasionate de arta, de frumos. RESPONSABILITATI: Consilierul de vanzari va avea urmatoarele sarcini: Ofera consultanta cu privire la lucrarile din galerie; Se ocupa de vanzarea propriu-zisa a produselor (prezentarea lucrarilor, ambalare, incasare); Preia comenzi de la clienti pentru executia la comanda a lucrarilor (tablouri realizate in tehnica mozaicului sau sticla pictata fuzionata, obiecte decorative pentru locuinte si spatii diverse); Creeaza baze de date cu clienti sau cu potentiali clienti; Mentine legatura cu clientii existenti in baza de date; Mentine galeria curata si ingrijita; Detalii despre companie si produse puteti afla accesand pagina noastra web: Asteptam CV-ul dumneavoastra pe acest site!
-
Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Totul perfect, de restul ne ocupăm noi!!!! Alături de noi: *Întâmpini clienții *Interacționezi cu clienții *Încasezi banii în casa de marcat (numerar card) *Program de lucru flexibil, cu pauză de masa *Plata orelor suplimentare sărbători legale cu 175%-200% Așteptăm să povestim mai multe în cadrul unei discuții.
-
Angajam modelator covrigi cu experienta, indemanare si dinamism. Program de lucru o zi lucrata/ o zi libera, de la 5:30 - 20:30. Mediu de lucru placut si o masa pe zi.Salariu 3800 lei(cu experienta).
-
Cautam personal pentru casa de schimb valutar si amanet in zonele rahova si militari. Salariu 3000 (bonuri de masa incluse) + comision din venituri pentru program de zi. Program de lucru de zi in schimburi, o zi cu o zi, doua cu doua, etc. Salariu 3700 (inclusiv bonuri de masa) + comision din venituri pentru program non-stop (experienta este necesara). Contract de munca cu tot salariul contabilizat (inclusiv bonusurile) si conditii decente de munca. CV la adresa de mail office.platinumcredit la yahoo com sau atasat intr-un mesaj la acest anunt.