Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Companii Disponibil din: 2021-08-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveţi responsabilitatea ca suprafaţa de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună şi atractivă asupra clienţilor noştri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele şi alte mijloace de transport uşurează deplasarea unor cantităţi mari de marfă. În cadrul raionului sunteţi, împreună cu ceilalţi colegi, parteneri de discuţie pentru clienţii noştri. Oferiţi informaţii despre sortimentuI de care vă ocupaţi, având la dispoziţie un sistem informatic performant. Cerințe: Lucraţi cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia. espre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul Publi24 Romjob, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile și politicile acestui site aplicabile în relația cu utilizatorii săi.
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa 1. Locatie Fixa - Full Time Program de lucru: 07:00-15:30 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii: - Pachet salarial 3.333 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Promovat
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm personal vânzări pentru cofetărie. Căutăm o persoană amabilă, atentă la detalii, responsabilă și sociabilă. Dacă ești interesat ă trimite-ne un mesaj sau CV pe e-mail.
-
Dacă ești: - Comunicativa și ai abilitati d vanzare - Ești serioasa - Ești organizată - Ai atentie distributiva și spirit d echipa Descrierea jobului - Pr lucr re marfii - Pr zent r produselor clientilor - Ef ctu re op ratiunilor pe c sa de m rc t - Sprijinir a mag zinului in atingerea obiectivelor Beneficii: - Salariu incepand de la 2400 lei, pentru persoanele fara experienta in domeniu - Prime de sărbători (Crăciun, Paște) - Posibilitatea de renegociere crestere a salariului dupa primele 3 luni Te așteptăm în echipă noastră!
-
Mega image Shop&Go Strada Drumul Ghindari 73A Nu este obligatoriu sa ai experienta in lucru, ne vom ocupa noi de pregatirea ta! Principalele respinsabilitati pe care le vei avea sunt: - Prezentarea si comercializarea produselor; - Receptionarea marfurilor - Aranjarea produselor la raft - Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat Oferta noastra: - Program de lucru flexibili - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si cunostinte - Prime la inventar - Concediu platit - Contract de munca, cu toate formele legale - Posibilitatea de a lucra in ture de noapte - Posibilitatea de a lucra in ture sau 1 zi cu 1 zi Contact: -
-
Angajam Casiera / Operatoare Pariuri Sportive și Sloturi salar Atractiv .
-
Magazin in Centrul Remark in Arad - Angajeaza lucrator comercial pentru vanzare perdele jaluzele, Program part time cu contract de munca pe perioada nedeterminata. Poate fi usor al doilea job,acceptam si persoane pensionare. Nu se cere experienta in domeniu. Se face consiliere si preluare de comenzi, nu se lucreaza fizic la metraje. Solicitam seriozitate, disponibiliate pentru lucru in weekend si dorinta de lucru in echipa. Se ofera salariu fix si sistem de bonusare. Detalii telefon
-
Casier, 12 24,12 48 Sal brut 4200, net aprox .3000-3100lei Bonuri masa 700 lei Prima Paști, Craciun+++ Concediu 21 zile plătite Asigurare sănătate Alte beneficii
-
Group As SRL angajeaza un lucrator comercial pentru depozitul nostru de produse textile. Daca ai si permis de conducere constituie un avantaj clar. Te asteptam cu un CV pe adresa de mail
-
Simigeria Matei angajeaza pesoane cu certificat de handicap si drept de munca. Part time. Lucru de acasa.
-
CĂUTĂM UN CONSILIER DE VÂNZĂRI CU EXPERIENȚĂ ÎN DOMENIU SAU VÂNZĂRI Suntem în căutarea unei persoane dinamice și pasionate de modă pentru a se alătura echipei noastre ca și Consilier Vânzări în showroom-ul nostru dedicat ținutelor pentru bărbați. Aceasta este o oportunitate pe perioadă determinată, cu posibilitatea prelungirii contractului pe termen nedeterminat in functie de performanțe. Ce ne dorim : -Să respecți programul; -Să fii amabil cu clienții; -Să ai o imagine plăcută și să porți uniforma pe care o primești; -Să înveți produsele și serviciile noastre; -Să faci vânzări - să încasezi produsele; -Să participi la ședințele lunare; -Să aranjezi și să întreții produsele din magazin. Oferta noastră: -Reduceri de 30% la toate produsele din magazinele noastre; -Mediu de lucru dinamic și plin de entuziasm; -Uniformă completă; -Un salariu de 3250 lei + 250 lei pentru transport; -Discount 30% la toate produsele din magazinele noastre; -Traininguri; -Posibilitatea de avansare în companie. Program: -În extrasezon 6 luni (Octombrie - Martie) 9:00 - 19:00 Luni - Sâmbătă 9:00 - 16:00 Duminică -În sezon 6 luni (Aprilie - Septembrie) 8:00 - 20:00 Luni - Sâmbătă 8:00 - 16:00 Duminică -Se lucrează în ture de 8 ore zi: -O duminică se lucrează, una nu: -Un weekend liber la 3 4 săptămâni. Dacă ești un pasionat al modei și ai abilități excelente de vânzări, te așteptăm să ne trimiți CV-ul cu poză la adresa de email. Alătură-te echipei noastre și contribuie la bucuria clienților noștri, oferindu-le cele mai elegante costume pentru a face evenimentele lor speciale cu adevărat memorabile! Descrierea companiei Suntem un brand românesc cu produse și servicii la standarde internaționale. În ultimii 10 ani de activitate, cei peste 10.000 de clienți (miri, nași, nuntași și oameni de afaceri), din aproximativ 12 județe, pe care i-am servit până acum, spun că 6AM este conceptul adaptat perfect vremurilor în care trăim. 6AM Ceremony este zona eleganței supreme. Ne adresăm bărbatului care va străluci la evenimentele importante din viața sa. Fie că este nuntă, bal, botez sau banchet, îl așteptăm cu toată ținuta de care are nevoie, de la A la Z, pe măsura sa.
-
Ce vrem de la tine? - Studii medii superioare (reprezintă avantaj studiile în domeniul tehnic); - Abilități excelente de comunicare și relaționare; - Orientare către client și capacitatea de a oferi soluții personalizate în funcție de nevoile acestora; - Persoană responsabilă, organizată, atenție la detalii; - Cunoștințe de operare PC. Ce vei avea de făcut? - Asigură interfața magazinului cu clienții; - Consiliază clienții în vederea alegerii produselor potrivite în funcție de necesitățile acestora; - Își oferă solicitudinea pentru orice cerință a clientului care ține de contextul comercial (informații, încasare numerar, retururi, custodii, emitere facturi, probe de funcționare la sculele cumpărate, completare certificate de garanție, etc.) - Întreținerea și organizarea corectă a spațiului de vânzare - produsele să fie expuse în mod ordonat; - Colaborarea cu colegii pentru atingerea obiectivelor de vânzări și a indicatorilor de performanță stabiliți.
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești nr. 6, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Descriere Benzinarie situata in Otopeni angajeaza casier a. Atributii: - Servire clienti - Incasare carburanti,produse alimentare,roviniete,facturi. - Alimentare rafturi cu marfa - Curatenia la locul de munca - Verificare marfa verificare termene de valabilitate Cerinte: - 10 clase minim terminate - Seriozitate - Atitudine pozitiva - Disponibilitatea de a lucra in ture Salariu 3600 NET Relatiia numarul de telefon sau
-
Angajez personal statie PECO loc. Pogoanele pe perioada nedeterminata. Rog seriozitate
-
RESPONSABILITĂȚILE TALE Gestionarea corectă a casei de marcat şi a încasărilor Oferirea serviciilor noastre către clienţi CE VĂ OFERIM : SALARIU FIX BONURI DE MASA BONUS DE PERFORMANTA Pentru mai multe informatii va asteptam in magazinul nostru de pe sos. Bucuresti- Urzicni ,nr 6A, Afumati , Ilfov
-
În cadrul magazinului Kaufland din Hațeg, Str. Nicolae Titulescu, nr. 39 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3150 lei brut (pentru un program de lucru de 6 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Gelateria Matteo angajeaza vanzator inghetata in noua locatie din Orsova, Mehedinti.
-
Candidatul Ideal Candidatul ideal este o persoană creativă, cu simț estetic, amabilă cu clienții. Experienta de lucru în domeniul florilor și sau al vânzării constituie un avantaj. Descrierea jobului Este o activitate creativă, într-un mediu plăcut Atribuții: - crearea buchetelor, aranjamentelor florale - menținerea expunerii estetice a mărfii - întreținerea plantelor la ghiveci și a florilor tăiate - consilierea și servirea clienților, preluarea comenzilor - încasare cash și cu cardul prin sistem de gestiune pe calculator - asigurarea curățeniei în magazin
-
Angajam operatoare sala jocuri Cerinte: *aptitudine de comunicare excelente *aspect fizic placut *seriozitate si punctualitate *atentie distributiva si la detalii Se ofera: *pachet salarial motivant *sistem de bonusare in functie de performanta *tipsuri
-
Angajam lucrator comercial. -Sunt necesare cunoștințe minime de operare PC pentru casa de marcat -Salariul Net 3235 (din care 735 de lei tichete de masă) -Servire amiabilă, orientare către client, recepția, depozitarea și manipularea produselor, supravegherea clienților, verificare valabilitate produse, ordine și curățenie la locul de muncă. Magazinul se afla in Sacele str. Al. Lapedatu nr 9 (centru). BRIO MARKET. Pentru mai multe informații și depunerea CV-ului vă așteptăm la magazinul nostru din Cernatu sau la telefon
-
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Str. Stadionului, nr. 15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.