Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Companii Disponibil din: 2022-05-20-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul noului magazin din București, Șoseaua București-Târgoviște nr. 83, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
SC Sanimet COM, cu sediul in str. Apelor, nr. 1E ( Bariera Bucov) angajeaza lucrator comercial (manipulant)! Ce vei face? Vei deservi clientii intr-un mod amabil si rapid. Vei oferi informatii tehnice despre produsele disponibile in magazin si vei recomanda cele mai potrivite solutii pentru nevoile clientilor. Vei participa la receptionarea marfurilor, descarcarea, incarcarea si depozitarea corecta si eficienta a acestora. De ce ai nevoie pentru a incepe? Spirit de echipa si deschiderea sa inveti de la colegii tai, atitudine pozitiva si dorinta de a ajuta clientii care viziteaza magazinul. Experienta in comert si sau cunostinte tehnice legate de materialele de constructii, constituie un real avantaj Abilitati bune de vanzare, relationare si organizare Ce iti oferim? Pachet salarial motivant ( 2150 net) Tichete de masa electronice in valoare de 40 lei !Decont transport 350 lei lunar!
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Satu Mare, Str. Corvinilor nr.1-3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1850 lei brut (pentru un program de lucru de 4 h zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Craiova, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Part Time - Segment Textile; - Program de lucru: 09:00 - 13:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar Net 1140 Lei (salariu fix Net + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Statie distributie carburanti, angajam LUCRATOR COMERCIAL CERINTE Studii medii (domeniul tehnic economic reprezinta avantaj) - Experienta in comert (retail), 1-3 ani - Experienta pe post similar reprezinta avantaj - Experienta dovedita in livrarea de rezultate la nivel de coordonator al unei echipe de - Tehnici si metode de vanzare (retail) gestiune. - Cunostinte despre produsele petroliere si piata de combustibili (reprezinta avantaj). - Cunostinte privind diverse instrumente si tehnici de plata. - Limbi straine: Engleza minim nivel mediu (orice alta limba straina cunoscuta constituie un avantaj) - Operare calculator: Pachet MS Office cunostinte medii (Outlook, Word), cunostinte Excel (reprezinta avantaj). - Atitudine proactiva - Persoana analitica - Abilitati de organizare, planificare si control - Abilitati de prezentare, comunicare si relationare RESPONSABILITATI - Ofera servicii excelente, constand in coordonarea activitatii si personalului din subordine si adoptarea celor mai potrivite masuri de crestere continua a vanzarilor - Supervizeaza si efectueaza operatiuni financiare specifice statiei distributie carburanti, conform prevederilor procedurilor interne - Dezvolta, promoveaza si monitorizeaza imaginea companiei pe piata, in relatie cu clientii statiei distributie carburanti - Identifica noi oportunitati de crestere a volumului de vanzari in scopul dezvoltarii activitatii statiei distributie carburanti si cresterii rentabilitatii acesteia - Cunoaste, comunica si implementeaza noile politici in statie, conform politicilor si procedurilor interne ale companiei - Verifica stocurile, datele de valabilitate, supervizeaza intocmirea comenzilor si receptionarea marfii, cu scopul de a asigura o functionare eficienta a statiei - Comunica si implementeaza procedurile interne de functionare a statiei distributie carburanti in vederea servirii in conditii optime a produselor comercializate
-
Angajam vanzator vanzatoare la cofetarie. Locatie : centru Program de lucru * intr-o saptamana , joi si vineri 11-20 * intr-o saptamana marti - miercuri, respectiv sambata- duminica 11-20 Cerinte * punctuala, serviabila si politicoasa. * organizata, cu abilitati de comunicare * sa cunosti si sa lucrezi in programul excel Daca doresti sa lucrezi intr-um mediu placut , trimite un CV la adresa de mail sau suna la .
-
Angajam lucrator comercial pentru complex John EN-GROSS. Program 8ore zi 2 sambete pe luna Salariu brut 3750 +tichete de masa 30lei zi
-
Angajam LUCRATOR COMERCIAL pentru magazin BRUTARIE, in Sector 2 Bucuresti, Str. Popa Nan, nr.3A (IN zona Foisor de Foc). Detalii la tel.:
-
Lucrator comercial / Casier Cautam colegi pe postul de Lucrator comercial in depozitul din Or.Pantelimon / Casier in magazinele din Bucuresti! Descrierea postului de munca : Care vor fi responsabilitatile tale ? Sa mentii o buna relatie cu clientii bazata pe amabilitate si promptitudine Ghidarea clientilor in alegerea cumparaturilor si emiterea de recomandari pe baza sortimentatiei din magazin Informarea clientilor cu privire la campaniile promotionale Solutionarea reclamatiilor clientilor Sa aprovizionezi rafturile cu produse si sa verifici termenul de valabilitate al acestora Sa te asiguri de corectitudinea preturilor si afisarea promotiilor Vei scana produsele la casa de marcat si incasa contravaloarea lor Sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar. Toate acestea se vor face in echipa cu ceilalti colegi !!! Noi i-ti garantam salariu stabil , cu crestere pe plan profesional si financiar !!! Succes !!!
-
!!!Outlet ok!!! Ne marim echipa ! Cautam colegi fete și băieți pentru magazin îmbrăcăminte și încălțăminte. Ne dorim sa fie responsabil, muncitor ,serios .Oferim același lucru + salariu motivant .Așteptăm CV în magazin deoarece vrem sa si vorbim putin (blejoi ,km 6 ,în spatele benzinăriei Petrom, fostul motel ) tel zero șapte sase sase cinci zeci cinci zeci nouăzeci și noua
-
Spalatorie si curatatorie haine din zona Piata Delfinului si Palady, angajeaza personal pentru receptie la punctul de colctare din Pallady. Veti gasi un mediu de lucru in care puteti invata si va puteti dezvolta, si un colectiv dornic sa primeasca noi colegi, si pe al carui sprijin va puteti baza. Cautam persoana serioasa, muncitoare, cu spirit de atentie si dispusa sa invete.Angajam si persoane iesite la pensie. Programul este de L-V : 9:00-19:00 S: 9:00 14:00 Salariu este de 3.200 ron daca se lucreaza 4 sambete pe luna sau 3.000 ron daca se lucreaza 2 sambete pe luna.
-
Societate schimb valutar, angajam casier, operator valutar in conditii avantajoase, perioada nedeterminata. Sunati la nr. de telefon , intre orele 9,30-17,00
-
Aplica sa devii noua noastra colega in Magazinul din CRAIOVA. Cerinte: - Persoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre client - Abilitati de comunicare, motivata de dezvoltare profesionala Descrierea jobului Atributii: - Ofera consultanta clientilor pentru a face alegerea potrivita - Va avea in vedere fidelizarea clientilor - Va fi activ in buna gestionare a echipei si a magazinului - Gestioneaza incasarile si comenzile clientilor Beneficii: - Training si oportunitate dezvoltare profesionala - Echipa de succes - Program de lucru in ture - Salariu fix + bonus motivant Descrierea companiei IdealBebe - Magazinul ideal pentru bebelusi IdealBebe - comercializeaza o gama diversa de articole pentru copii, de la accesorii pentru bebelusi, jocuri si jucarii pana la carucioare, balansoare, produse de igiena si sanatate - toate pentru copilul tau ideal.
-
Cozac Group angajeaza asistent vanzari full-time in magazin de confectii si incaltaminte. Cei interesati sa depuna CV-uri pe adresa de mail : ,
-
Cerinte: experienta constituie un avantaj, dar nu este obligatorie; persoana serioasa, comunicativa; Oferim: contract munca perioada nedeterminata, salariu decent, loc munca stabil, liniste. Tel. mob:
-
SC SPRING CAPRICE SRL - pescarie- angajeaza vanzatoare si curatator peste. Oferim salariu motivant si bonuri de masa. Pentru mai multe detalii apelati la numarul
-
Te așteptăm în echipa S-KARP! Avem un post disponibil de Consilier Vânzări (full time part time) pentru magazinul din București, Calea Moșilor nr. 44 - fostul magazin Himalaya) dar și pentru participări la evenimente sportive. Oferim condiții și venituri foarte bune! Dacă ești interesat, te rugam trimite CV-ul pe office [at} dgr.ro sau Whatsapp . Multumim!
-
Atenție! Nu raspundem la mesaje! Citiți anunțul in totalitate! Sc Marigin Fresh Srl, angajează vânzătoare casieră pentru magazinul de legume-fructe. Magazinul este situat in Arad, Micalaca (Str Voinicilor) vizavi de Profi. Angajam full time (8ore zi). Cu contract de munca! Postul necesita un minim de experienta ca vânzătoare casiera. Program: Luni-Sambata Duminica liber. Salar 3.000lei Net plus Sporuri. Salariul este negociabil in sus in cazul persoanelor cu experiență mare in domeniu, care cauta un loc de muncă stabil si longeviv. Pentru mai multe informatii nu ezita sa ne contactezi telefonic la numarul din anunt. Atenție! Nu raspundem la mesaje! Nu avem posibilitatea de a vedea CV-urile trimise pe OLX.
-
Candidatul Ideal Cautam persoane serioase, cu experienta in vanzare produse gourmet pentru magazinele Zimbria minim 2 ani- experienta in Italia constituie un avantaj. Ce alte calitati: - Sa zambesti des si sa ai o atitudine pozitiva cu clientii si colegii. - Sa vorbesti frumos cu clientii, sa fii amabil a. - Sa fii dispus a sa inveti - Sa fii o persoana organizata. - Sa fii atent a la detalii. - Cunostinte minime casa marcat, pos -Abordare responsabilă a muncii; -Initiativa si implicare Descrierea jobului Ce vei face: Vei aproviziona zilnic vitrinele si vei aranja specialitatile din carne si branzeturi Vei consilia si vei asista clientii in alegerea produselor potrivite Vei prezenta si promova produsele in mod atragator Vei avea in vederea atingerea obiectivelor de vanzari Vei gestiona stocurile din magazin si vei participa la inventare Vei fi responsabila pentru asigurarea unui mediu placut si curat in magazin Progam de lucru in ture Pachet salarial: -salariul 3500 ron net -decont transport. -bonuri de masa -marire salariala concediu pe trepte+bonusuri de senioritate -prima craciun paste in functie de realizari Descrierea companiei Verdesi&Co SRL sub brandul Zimbria este un producător local de specialități din carne și branzeturi (laborator produse tradiționale și gourmet manufacturate fără aditivi alimentari) Atelierul nostru produce specialitati din carne de porc mangalita, curcan si pui pe care le comercializam în magazine proprii alături de specialități italienesti și bacanie atestata traditional și gourmet atent selectata Produsele noastre sunt apreciate la nivel internațional și dorim sa avem în echipa noastră oameni care apreciază gustul premium și calitatea desavarsita
-
Candidatul Ideal : - Absolvent de studii medii universitare; - Cunostinte operare utilizare PC; - Nu ai nevoie de experienta, se asigura Training Remunerat si Cursuri Personalizate costuri suportate integral de companie. - Efectueaza operatiuni de schimb valutar, transfer de bani, operatiuni de amanet, vanzare de bijuterii si electronice. - Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata. - Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie. BENEFICII : Salariu fix + comision bonuri de masa, se pot atinge venituri de peste 4 000 NET (in mana); Contract de munca cu semnare din prima zi de angajare; Evaluarea si recunoasterea performantelor, cu posibilitati de PROMOVARE, SIGURE; Siguranta si conditii de munca civilizate.
-
Petrom 4 Patarlagele angajeaza consilier vanzari. Cerinte Studii minim liceul Experienta in vanzari constituie un avantaj . Se ofera Salariul motivant Program de lucru flexibil Training gratuit Pentru mai multe informatii si interviu va asteptam la Petrom 4 Patarlagele cu un CV de luni pana vineri intre orele 9,00-16,00.
-
SC Reteaua Auto SRL, Angajeaza gestionar piese auto din dezmembrari Daca ai experienta in domeniul gestiunii sau nu, daca iti doresti sa activezi in domeniul de piese auto, si vrei sa castigi experienta in acest domeniu te asteptam la un prim interviu. Descrierea postului gestionar piese auto din dezmembrari: Fotografiaza piese auto din dezmembrari; Aranjeaza piesele la raft; Culege piesele de la raft in vederea vanzarii; Inregistreaza piesele in aplicatia Hybrid-S; Documentare cu privire la piesele si autoturismele din stoc. Activitatea se va desfășura la sediul din Bragadiru, Ilfov. Veți lucra sub îndrumarea și cu suportul colegilor cu experiență în domeniul pieselor auto. Veti beneficia de training la sediul companiei, unde veti invata totul despre aplicatia Hybrid-S, precum si despre gestionarea pieselor auto din dezmembrari. Veți beneficia de o perioadă de acomodare în care vi se va asigura un venit minim garantat, ulterior veniturile dvs. se vor majora proporțional cu rezultatele obținute. Cerinte: Abilități de comunicare, organizare, implicare, spirit de echipă; Stabilitate emoțională; Experiență în utilizarea PC-urilor, Windows, Word, Excel, Internet; Studii medii superioare; Permis conducere categoria B; Experienta in gestiune minim 2 ani; Constituie un mare avantaj experienta in domeniul pieselor auto; Punctualitate, responsabilitate, seriozitate. Beneficii: Pachet salarial motivant ( salariu net garantat 4000 lei + comision atractiv); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar; Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00-18:00 Sambata si Duminica - Timp pentru Odihna.
-
Cerinte: Studii medii; Cunostinte operare PC; Serios, cinstit, adaptabill, rapid; Responsabil, onest, dinamic; Abilitati de vanzare, negociere si relationare cu clientii; Responsabilitati: - Cunoasterea, promovarea și vânzarea produselor din portofoliul magazinului; - Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora; - Intocmirea documentelor de vanzare incasare; - Respectarea procedurilor de lucru specifice; - Capacitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe; Oferta: Pachet salarial motivant (corelat cu performanta); Posibilitatea dezvoltarii profesionale intr-un mediu profesionist si dinamic
-
Descriere job: Vanzare produse magazin intocmire facturi conform bon fiscal, la cerere Aranajare marfa in raft; Verificare marfuri conform termenelor de valabiliatate (FIFO); Intocmirea listei de aprovizionare; Completarea registrului de casa. Intretinerea curateniei in magazin. Oferta: salariul 3500 lei prima luna, urmatoarea luna renegocierea salariului; tichete de masa; decontare combustibil; mediu placut de munca cu colegi tineri si prietenosi; program L-V: 7:30- 16:30; S: 9.00 14.00; Locatie: localitate Afumati, incinta Doraly Pentru cei interesati asteptam CV-urile.