Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Disponibil din: 2021-02-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal : Experienta pe un post similar de minim 5 ani ( Dedeman, BricoDepo, Hornbach, MatHaus) Initiativa, memorie vizuala, concentrare si atentie distributiva . Punctualitate, spirit organizatoric, capacitate de a lucra cu oamenii . Permis de Conducere Cat.B. Descriere Job : Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa. Opereaza in stoc miscarile de marfa. Pastreaza documentele justificative legate de stocuri . Efectueaza inventarul stocului de marfa . Va oferim : Program de lucru full-time : Luni - Vineri - 8.00 - 17.30 Sambata - 9. sambete luna Contract de munca Concedii conform legislatiei Prime de sarbatori Salariu : 3.000 - 3.500 Net pentru primele 3 luni cu posibilitati reale de crestere a salariului
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Comarnic, Str. Republicii, nr. 4 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
MastersGym angajează receptionera. Salariul atractiv,post permanent! Detalii la nr:
-
Promovat
Angajăm lucrător comecial(fete), în Complex Comercial Siraj , cu vârsta cuprinsă între 18-35 ani . Program de lucru : L-V = 7:30-16:30 S= 7:30-14:30 Salar : 3000 lei Detalii la telefon .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania noastra este in cautarea unui Responsabil Comercial pasionat si dedicat pentru echipa magazinul noastru din Pascani. Daca esti o persoana proactiva, orientata catre rezultate si iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine. Responsabilitati: Identificarea si contactarea potentialilor clienti din zona alocata în scopul vanzarii serviciilor companiei; Prezentarea produselor si serviciilor companiei catre clienti; Negocierea si incheierea contractelor de vanzare; Monitorizarea si mentinerea relatiilor cu clientii existenti; Incasare. Cerinte: Experienta anterioara in vanzari reprezinta un avantaj; Abilitati excelente de comunicare si negociere; Capacitatea de a lucra independent si de a stabili prioritati. Beneficii: Pachet salarial motivant si bonusuri in functie de performanta; Oportunitati de dezvoltare profesionala si traininguri specializate; Mediu de lucru dinamic si colegial; Posibilitatea de a lucra cu produse si servicii de inalta calitate. Daca esti o persoana ambitioasa, dornica sa se dezvolte si sa contribuie la cresterea vanzarilor companiei noastre, te asteptam in echipa noastra! Aplica acum pentru pozitia de Responsabil Comercial Pascani si hai sa construim impreuna un viitor de succes!
-
Principalele tale responsabilități: - Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături; - Asigurarea unui raion atractiv din punct de vedere comercial, pentru a facilita clienților procesul de cumpărare; - Servește clienții rapid și cu amabilitate; Ceea ce oferim: Tichete de masă Prime de Paști și Crăciun; Asigurare medicală privată Sporuri pentru weekendurile lucrate Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces) Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; Cursuri de formare adaptate nevoilor tale. *Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.
-
Principalele tale responsabilități: Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături Asigurarea unui raion atractiv din punct de vedere comercial, pentru a facilita clienților procesul de cumpărare Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face ziua mai frumoasă clienților Ceea ce oferim: Pachet salarial compus din salariu de baza, tichete de masă si sporuri Primă de vacanță si de fidelitate Cupoane de magazin de Paști și Crăciun Asigurare privată de sănătate Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; Cum aplici: Te incurajam sa ne aduci un CV ca sa avem ocazia sa te cunoastem, la Hipermarketul Carrefour AFI la ghiseul RELATII CLIENTI. Daca nu ai CV, te ajutam noi sa completezi unul pe loc, tot in magazinul Carrefour AFI- ghiseul Relatii clienti. *Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.
-
Persoana ideala: - deschisa, spontana, pozitiva, vesela, orientata catre clienti; -abilitati de comunicare si servire clienti; -personalitate placuta, tinuta si prezenta agreabila; -seriozitate si punctualitate. Responsabilitati: -intampina clientii si relationeaza in mod corespunzator; -propune, promoveaza si vinde corespunzator produsele; -organizarea produselor in magazin, realizarea vitrinelor, aranjarea produselor la raft, receptia marfurilor; -cunostinte minimne medii in utilizarea calculatorului (Word, Excel, etc); -dorinta de a invata lucruri noi (vanzari in mediul online si gestionarea platformelor de socializare precum Facebook, Instagram, Tik Tok); -gestionarea stocurilor din magazinul fizic si cel online; -mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin; -atmosfera placuta, cu respect pentru clienti. Daca esti pasionata de fashion si zambetul este accesoriul tau nelipsit...Vino alaturi de noi!
-
Benzinăria PETROM de lângă City Park Mall angajează casiera. Program de lucru: 12 24, 12 48. Salariu brut este de 4000 lei la care se adaugă spor de noapte,spor de weekend,ore suplimentare și spor de sărbători legale plus tichete de masă in valoare de 35lei bucata.De asemenea se acorda bonusuri pentru sărbători și asigurare medicală! Pentru mai multe detalii va rugam sa apelați numărul de telefon 0 7 6 6 6 9 1 2 4 7 sau sa lăsați mesaj!
-
Lucrator statie peco Candidatul ideal - Studii medii - Experienta similara constituie avantaj - Cunostintele de operare calculator de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) - Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa - Atitudine orientata catre client - Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte - Integritate si corectitudine - Spirit de echipa Descrierea jobului - Vanzare de combustibili din statia de distributie carburanti si vanzarea produselor din magazinul statiei - Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa - Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active - Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar - Gestiunea magazinului (receptie marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) - Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distributie carburantie. CV se depune la benzinaria Mol Silvestru sau Pacurari
-
PRINCIPALELE TALE RESPONSABILITĂȚI: Să conduci și să controlezi activitatea administrativă și comercială a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități; Să asiguri dimensionarea corectă și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului de comandă/ livrare; Să asiguri comunicarea și implementarea politicilor comerciale (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu; Să urmărești zilnic performanța magazinului și să analizezi lunar rezultatele reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora. Te recunosti? Vino cu mine in Lumea Carrefour! Carrefour tine cu tine: Tichete de masa Asigurare medicala privata Cupoane de magazin Prime de sarbatori Prima de vacanta Cursuri de formare Tine de tine: Sa te asiguri ca ai pregatit magazinul intr-un mod atractiv: completat cu marfa, curat, aranjat, corect si semnalizat. Sa faci vizita clientilor cat mai placuta \. Sa fii alaturi de colegi pentru a rezolva impreuna cat mai rapid orice situatie. Intra acum in Lumea Carrefour! E mai mult! E despre oameni! SC Artima SA, Autostrada Bucuresti-Pitesti km 11-12, Centrul Comercial Carrefour Militari, et.1, biroul A, Chiajna, Ilfov- vom prelucra datele tale pentru desfășurarea recrutării, în baza consimțământului tău acordat prin trimiterea candidaturii. În acest scop, putem transmite datele tale către societățile Grupului Carrefour (Carrefour România S.A., Artima S.A., Columbus Operațional S.R.L., Supeco Investment S.R.L.), si/sau catre parteneri contractuali care ne sprijina in desfasurarea recrutarii, sau alte persoane către care dezvăluirea este cerută de lege. În cazul în care vom încheia cu tine un contract de muncă, vom păstra datele tale pentru 75 de ani, conform legii. În cazul în care candidatura ta nu este aleasă, dorim să păstrăm candidatura ta până la 1 an pentru (i) a putea demonstra cum am desfășurat recrutarea și (ii) pentru a te avea în vedere pentru poziții similare, în cadrul societăților Carrefour. Dacă nu vrei să avem în vedere candidatura ta pentru alte poziții similare in cadrul societăților Carrefour, te rugăm să ne scrii la adresa disponibila in cadrul Politicii de confidentialitate. Pentru mai multe detalii, te invităm să consulți politica de confidențialitate disponibilă pe www.carrefour.ro sau cea afișată la biroul Relații Clienți, disponibilă în orice magazin din proximitatea ta. Dacă alegi să ne trimiți candidatura ta, ai dreptul de a ne solicita accesul la datele tale, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de te opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor sau dreptul de a depune plângeri la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
-
Principalele tale responsabilități: - Asigurarea prezenței și vânzarea produselor la raft, atât din punct de vedere calitativ cât și cantitativ; - Respectarea regulilor de poziționare a mărfii în scopul prezenței la raft a întregii game de produse; - Asigurarea fiecărui produs o etichetă de preț corectă; - Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face ziua mai frumoasă tuturor celor din jur. Ceea ce oferim: - Tichete de masă - Primă de vacanță si de fidelitate; - Cupoane de magazin de Paști și Crăciun; - Asigurare privată de sănătate - Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; - Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; - Cursuri de formare adaptate nevoilor tale. *Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție. La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț pe egalitatea de șanse și incluziune și susținem diversitatea în echipele noastre, dincolo de gen, vârstă, etnie, religie, abilități, experiență. În prezent peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diferite inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentoring, cât și prin planuri individuale. Și tu poți face parte din echipa noastră! Aplică și vino în echipa Carrefour! Artima SA, Autostrada Bucuresti-Pitesti km 11-12, Centrul Comercial Carrefour Militari, et.1, biroul A, Chiajna, Ilfov- vom prelucra datele tale pentru desfășurarea recrutării, în baza consimțământului tău acordat prin trimiterea candidaturii. În acest scop, putem transmite datele tale către societățile Grupului Carrefour (Carrefour România S.A., Artima S.A., Columbus Operațional S.R.L., Supeco Investment S.R.L.), si sau catre parteneri contractuali care ne sprijina in desfasurarea recrutarii, sau alte persoane către care dezvăluirea este cerută de lege. În cazul în care vom încheia cu tine un contract de muncă, vom păstra datele tale pentru 75 de ani, conform legii. În cazul în care candidatura ta nu este aleasă, dorim să păstrăm candidatura ta până la 1 an pentru (i) a putea demonstra cum am desfășurat recrutarea și (ii) pentru a te avea în vedere pentru poziții similare, în cadrul societăților Carrefour. Dacă nu vrei să avem în vedere candidatura ta pentru alte poziții similare in cadrul societăților Carrefour, te rugăm să ne scrii la adresa disponibila in cadrul Politicii de confidentialitate. Pentru mai multe detalii, te invităm să consulți politica de confidențialitate disponibilă pe www.carrefour.ro sau cea afișată la biroul Relații Clienți, disponibilă în orice magazin din proximitatea ta. Dacă alegi să ne trimiți candidatura ta, ai dreptul de a ne solicita accesul la datele tale, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de te opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor sau dreptul de a depune plângeri la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
-
Program: L-V, 8h zi intre 6:00 - 22:00 cu lucru in ture Turele sunt dupa cum urmeaza: 06: Salariu: 3000 RON - cresterea salariala din prima luna Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne lasati un numar de telefon in privat
-
Profi Reșița Piața Sud angajează colegi noi! CV-urile se depun zilnic la magazin,până în data de 10 Mai 2024
-
Magazin Naturist angajeaza pe post de Consilier vânzări. Se caută o persoană comunicativă, sociabilă,atentă. Cu abilități de organizare, cu inițiativă, având simțul răspunderii; Cunoștințe operare PC; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Experiența in vânzări in domeniu asemănător constituie un avantaj. Așteptăm CV-urile la nr. de WhatsApp:
-
angajăm lucrator comercial full time / part time cu un salariu atractiv într-un mediu plăcut de lucru , suntem bucuroși să vă primim în echipa noastră. pentru detalii va rugam sa ne contactati la urmatorul email sau la numarul de telefon telefon:
-
Candidatul Ideal MANAGER SALA DE JOCURI * Studii superioare, preferabil de specialitate: Economie sau Management; * Persoana responsabila, cu spirit organizatoric; * Abilitati de comunicare, relationare si adaptare la orice situatie; * Competente de conducere si orientat catre rezultate; * Cunostinte de operare PC - MS Office; * Experienta in conducerea unei echipe constituie un avantaj. Descrierea jobului MANAGER SALA DE JOCURI * Mentinerea si dezvoltarea imaginii companiei; * Planificarea si coordonarea eficienta a echipei din subordine; * Controlarea si supravegherea activitatii locatiei; * Motivarea echipei si asigurarea lucrului in echipa; * Realizarea rapoartelor zilnice si lunare. * Reprezinta compania in relatiile cu autoritatiile si institutiile statului pe plan local.
-
ANGAJĂM! Lucrător comercial/Gril Bătrânu' Sas Descriere: Ne mărim echipa! Postul: lucrător comercial vitrina și Gril. Avem nevoie de oameni cărora să le placă să fie între oameni, sa găsească mândrie in ceea ce fac și care să caute un loc de muncă în care sa se dezvolte. Ne dorim sa ai grijă de clienții noștri, sa- i servești cu produse proaspete și cât mai gustoas, să ai grijă de cele mai moderne și aranjate magazine de mancare din Sibiu. Pentru asta, îți oferim un loc de muncă stabil cu contract de munca nedeterminat și cu: - Program de 8 ore - 2 schimburi cu 2 zile libere - Salar net începând cu 2600 lei - Tichete de masa de 30 lei/zi - Asigurare medicala - Discount -20% - Prime de Sărbători Dacă ești interesat de oferta noastră, te așteptăm la un interviu sau cu un CV la sau direct in locațile noastre din Sibiu.
-
British School of Bucharest angajeaza casier dedicat si responsabil. Candidatul ideal va gestiona incasarile si va oferi servicii excelente clientilor. Pentru detalii, contactati-ne la numarul din anunt intre 8:00 si 16:00. - Amabilitate in relatia cu clientii. - Punctualitate, rapiditate si dorinta de a lucra in echipa. - Cunostinte de limba engleza la nivel conversational. - Experienta in domeniul barista reprezinta un avantaj. Angajatul va fi responsabil de mai multe aspecte legate de serviciul oferit clientilor si de gestionarea bistro-ului. Responsabilitatile includ: - Procesul de vanzare catre clienti, inclusiv servirea acestora, incasarea sumelor de bani, acordarea restului si eliberarea documentelor fiscale conforme. - Oferirea de consultanta si asistenta clientilor, furnizand informatii despre produse, ingrediente si preturi. - Promovarea vanzarilor (upselling). - Expunerea produselor conform standardelor de merchandising ale bistro-ului. - Gestionarea stocului de produse din bistro. - Organizarea spatiului de lucru, mentinerea curateniei si a echipamentelor necesare desfasurarii activitatii. Vor fi contactati doar candidatii selectati pentru interviu.
-
- Localizare: Centura Bucuresti - Soseaua Odai nr. 36, Otopeni, Ilfov - Salarizare avantajoasa - Tichete de masa - Program de lucru 12 24 12 48 - 21 zile de concediu de odihna - Relatii la telefon - CV pe email la
-
Angajez vanzatoare pentru magazin mixt in Com Copăceni, Ilfov. Program: 07-20 iar de la 1 Aprilie: 07-22 Se lucreaza in ture, o zi iar următoarea zi liber Salariu: 2500 lei Detalii:
-
Angajez vanzatoare cu experiența pentru magazin îmbrăcăminte-încaltaminte , relații la telefon (
-
Angajam casier(barbat). Postul de lucru este la Profi Grivita Botosani Precizez ca se lucreaza in 3 schimburi, 5 zile pe saptamana.
-
Societate comerciala angajează băiat pentru magazin uz gospodăresc. Permis categoria B prezintă avantaj. Bonuri de masa 40 lei zi. Se oferă bonus din vanzare. Mai multe detalii la telefon