Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Disponibil din: 2021-11-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Nu ai experiență? Nu-i o problemă! Suntem aici să te învățăm tot ce trebuie să știi. Ce poți aștepta de la noi: - un pachet salarial între 5000 și 8000 de lei - pregătirea necesară pentru postul ales - asistență - bonusuri Program: - O zi lucrătoare, o zi pauză - peste 18 ani. Ai mai multe întrebări despre job? Cu mare plăcere putem comunica direct la telefon. Așteptăm să ne suni. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Craiova, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Part Time - Segment Textile; - Program de lucru: 09:00 - 13:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar NET 1140 Lei (salariu fix Net + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 2. Ruta mobila - Full Time - Back Up; - Program de lucru: 08:00 - 16:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar NET 2500 Lei (salariu fix Net + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 3. Locatie Fixa - Full Time - Multiclient; - Program de lucru: 08:00 - 16:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Sambata; - Pachet salarial lunar NET 2500 Lei (salariu fix Net + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Florarie angajeaza o doamna domnisoara pentru postul de Florar -Decorator cu sau fara experienta! Se cauta persoane serioase! Salariul este discutabil in functie de experienta! Relatii la telefonul
-
Angajez in ture lucrător comercial în domeniul alimentar. Nu angajam barbati .
-
Magazin in zona Torontalului - Calea Aradului Vest, pe strada Liege nr 28, la Patiseria Tuana angajam personal pentru postul de vanzatoare de preferat cu experienta, dar daca nu aveti, invatati la noi. Program de lucru in 2 schimburi de luni pana duminica. Se ofera pe langa salariu si produse. Pentru mai multe informatii si interviu sunati la numarul de telefon din anunt.
-
Promovat
SHOP&GO (Mega Image) angajeaza LUCRATOR COMERCIAL CASIER in Bucuresti Se ofera PACHET SALARIAL ATRACTIV, in functie experienta si performante Contract de munca FULL TIME pe perioada NEDETERMINATA Programul de lucru este flexibil, in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut si sigur Posibilitate de dezvoltare a carierei - sanse reale de promovare pentru cei care isi doresc un loc de munca stabil si bine platit Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne Experienta in domeniu constituie un avantaj!
-
Promovat
Angajam vanzatore pentru magazin alimentar mixt, se lucrează în ture de 8h ,6 libere pe luna. Pentru mai multe detalii privind salariul sunati la nr Salariu 3000 lei.
-
Inmedio Kaufland Theodor Palady își mărește echipa. Daca și tu vrei sa fii în continua dezvoltare și sa faci parte din echipa noastra nu ezita sa ne contactezi. * Program flexibil; * Salariu atractiv; * Bonusuri in functie de implicare; * Posibilitate de creștere ! Pentru mai multe detalii sunati la nr. de telefon:
-
Angajăm vânzătoare magazin alimentar , ptr magazinul din Drumul Taberei , sector 6, zona Cartier Brâncuși , capăt autobuz 168. Persoană cu abilități ptr acest domeniu de activitate care a mai lucrat cu clienti și casă de marcat cu scaner, de preferat să locuiască în Drumul Taberei cu atestat de lucrător comercial( ajutăm ptr întocmire depunere dosar , dacă nu dispuneți de curs). Magazinul nu comercializeaza produse vrac (mezeluri lactate- doar ambalate). Oferim contract de muncă pe perioadă nedeterminată cu normă întreagă : - program schimbul 2 - 1 weekend se lucrează și 1 weekend liber, - carnet protecția muncii- decontat de firmă , - medicina muncii - decontat de firmă, - abonament STB - decontat de firmă , - salariu (pentru inceput): 3 300 ron + taxe la stat 1400 ron( posibilitate de creștere a salariului în funcție de abilitățile personale, de încasări și ore suplimentare dacă se dorește), - concediu anual(conform legislației) + prime de sarbatori(Paște Crăciun zi de naștere). Decizii înțelepte! TEL :
-
Daca poti lucra in schimburi si iti place sa lucrezi cu produsele proaspete, vino alaturi de noi si ajuta-ne sa oferim clientilor nostri o experienta placuta la cumparaturi! Servesti clientii cu produsele dorite, cantaresti, ambalezi si etichetezi produse, esti amabil si prompt in servirea clientilor. Iti oferim: Un loc de munca stabil si de incredere, contract pe perioada nedeterminata, tichete de masa, abonament medical la o clinica privata, formare la locul de munca, colaborarea cu o echipa energica si dinamica, lucrezi in schimburi 5 zile saptamana, 1-2 weekenduri luna si beneficiezi de intelegere in realizarea programului de lucruI. Alatura-te unei echipe centrate pe satisfacerea clientilor! Trimite-ti CV-ul la: sau suna la !
-
Cautam un coleg pentru servirea clientilor cu carburant si mentinerea curateniei in zona exterioara. Candidatul ideal: - sa aiba calificarea de operator Gpl - sa fie punctual, harnic si cu spirit de initiativa - studii medii - comunicare placuta cu clientii - spirit de echipa Ce oferim: - salariu motivant(se prezinta la interviu, nu telefonic) - program flexibil - mediu de lucru pozitiv - calificari la locul de munca - prime periodice - sarbatorile legale se platesc conform legislatiei in vigoare Daca esti interesat da-ne un telefon, vino la un interviu sau lasa-ne un CV. Locatia noastra este Dncb, nr. 1, Chiajna, Ilfov.
-
Candidatul ideal -Studii-minim 10 clase; - Experiența similară constituie avantaj; - Calificare operator Gpl constituie un avantaj; - Cunoștințele de operare calculator de dorit (nu reprezintă criteriu eliminatoriu); - Persoană comunicativă, pozitivă, deschisă; - Atitudine orientată către client; - Disponibilitate de lucru în ture, inclusiv ture de noapte; - Integritate și corectitudine; - Spirit de echipă. Descrierea activitatii: Benzinaria se afla in localitatea Chiajna, pe soseaua de centura Bucuresti, no 1., in apropiere de Dragomiresti si Militari Residence - Program flexibil - Vânzare de combustibili din stație de distribuție carburanți și vânzarea produselor din magazinul stației; - Comunicare și relaționare cu clienții într-o maniera amabilă, caldă și prietenoasă; - Informare și consiliere clienți în legătură cu produsele din magazine și promoțiile active; - Lucrul pe casa de marcat, încasare numerar/alte forme de plată, efectuare monetar; - Gestiunea magazinului (recepție marfă, etichetare, termene de valabilitate, inventariere); - Menținerea standardelor de curățenie din stația de distribuție carburanți. -Echipa tanara, dinamica Oferim: -Pachet salarial atractiv la angajare(se va comunica la interviu, nu telefonic), ulterior poate creste pe baza performantelor si a vechimii -Tichete de masa(incluse in pachetul salarial) -Plata orelor suplimentare -Sporuri de noapte -Sporuri de weekend -Prime pentru sarbatori(minim 3 prime pe an a cate 300 ron fiecare) -Bonusuri pentru performanta -Posibilitati de promovare -Calificare la locul de munca Asteptam telefonul dumneavoastra sau va invitam sa ne vedem in locatie, de luni pana vineri intre orele 11-13! Va asteptam!
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4050 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (20Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
Angajam vânzătoare magazin alimentar Baia Mare sta. Bun.Unirii nr. 12 lansa CEC, condiții foarte bune, va așteptăm
-
Se cauta casiera pentru magazin alimentar,in Șimian pana in primarie. Salariu 3200 lei cu tor cu bonuri,program de 8 ore si zile libere,bonusuri de sarbatori! Pentru detalii:
-
Mega Impact SRL Cautam colega coleg pentru a ne mari echipa de vanzari in magazinul nostru situat in com. Nanov ( Adamesti ) - salariu motivant - program de lucru legal OFERIM SI CEREM SERIOZITATE
-
- Locație din Palas Mall Iași, angajăm lucrător comercial cu aptitudini de barman ospătar. - Suntem o mică insulă tip cafenea unde servim înghețată, cafele, freshuri etc. - O minimă experiență este necesară, însă primează seriozitatea și dorința de a munci. - Pentru mai multe detalii îmi puteți scrie in privat sau mă puteți contacta telefonic pentru a stabili împreună un interviu . .
-
Angajam studenti studente pentru postul vanzator jucarii. Pentru perioada vacantei de Paste salariul este 250 lei net ( in mana ) pe zi. Dupa vacanta de Paste, programul este flexibil si adaptat orarului de studii. Oferim: contract de munca diurma ( masa gratuita ) program flexibil adaptat studiilor, majoritar in weekend si part-time in timpul saptamanii mediu de lucru placut si dezvoltare personala intr-o echipa vesela si dinamica Cerinte: domiciliu in Brasov persoane incadrate intr-o forma de invatamant daca esti amabil a si iti face placere sa interactionezi cu copiii si parintii acestora, in calitate de clienti, te asteptam sa te alaturi echipei noastre !
-
Angajam Lucratori comerciali , Lucrator parking , Casieri, agent de curatenie pentru magazinul Jumbo Timisoara . Candidatul ideal: Abilităti bune de comunicare si organizare Harnicie si implicare Experienta in domeniul de retail reprezinta un avantaj Responsabilitati: - Casieri: efectuarea corectă a tranzac iilor, aprovizionarea rafturilor din spa iul caselor de marcat, servirea clien ilor; -Lucratori comerciali: umplerea, aranjarea si prezentarea produselor pe spatiul magazinului; - Agent de curatenie : mentine curatenia pe sala de vanzare a magazinului precum si a grupurilor sanitare ; - Agent de securitate : asigurarea bunurilor companiei precum si urmarire clientilor pentru a nu sustrage produse ; -Lucratori depozit: receptia si aranjarea marfii in depozit; pregatirea produselor ce trebuiesc expuse pe spatiul magazinului. OFERIM: - Pachet salarial competitiv - Tichete de masă - Bonus lunar de prezen ă - Bonus lunar de performanta - Contract de muncă pe durată nedeterminată - Program de muncă de 8 ore/zi - Frecvente evaluări i cre teri salariale - Excelente perspective de dezvoltare profesională ca urmare a expansiunii rapide a companiei - Mediu de lucru modern si plăcut. Pentru programari interviuri va rugam sa trimiteti cv-ul dumneavoastra la adresa de mail / sau sa sunati la numarul de telefon : Va multumim si va asteptam !
-
Shop&go(Mega Image) angajeaza...Lucrator comercial, Full time! CV-urile se trimit prin Mesaj Pentru postul de lucrator comercial, candidatii trebuie sa dea dovada de seriozitate si punctualitate la locul de munca, de buna organizare si de atentie, marea parte a muncii concentrandu-se pe intretinerea magazinului. Ce vei face? Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin. Cum îți dai seama că te potrivești? Ești amabil/ă și orientat către client; Îți place să lucrezi în echipă; Dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniu reprezintă un avantaj; Ești punctual și rezistent la stres; Oferta noastră Pachetul salarial se discuta la fata locului, in functie de experienta. Salariul de baza se va mari in functie de vechimea acumulata, iar de asemenea poate exista si evolutie profesionala, pe o functie mai inalta (sef de tura). Programul de lucru este in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Cerem seriozitate si stabilitate, calitati pe care le oferim si noi la randul nostru. IMPORTANT: In vederea programarii unui interviu, rog trimiteti CV-ul pe whats'app la numarul de telefon :
-
Fun House întâmpină cu drag sosirea unei noi colege supraveghetoare loc de joacă, dedicată și optimistă, care să se alăture echipei noastre entuziaste. Dacă îți plac copiii și îți place să lucrezi într-un mediu plin de energie și veselie, atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Responsabilități: Supravegherea atentă a copiilor în timp ce se joacă în locul de joacă; Interacțiunea pozitivă cu copiii; Organizarea și coordonarea activităților recreative și jocurilor; Asigurarea curățeniei și igienei în locul de joacă și sala de petreceri; Comunicarea eficientă cu părinții și oferirea de informații despre activitățile desfășurate în locație. Cerințe: Absolventă studii superioare; Persoană nefumătoare; O persoană punctuală și muncitoare; Dezinhibată, extrovertită și cu spirit de inițiativă; Atentă la detalii și capabilă de a rămâne calmă și concentrată în situații de stres; Flexibilitate în program și disponibilitate de a lucra în special în Weekend-uri și de sărbători; Disponibilitate de a îmbrăca pentru câteva minute costum de Mascotă; Experiența anterioară în lucrul cu copiii sau al supravegherii copiilor (reprezintă un avantaj); Deținerea de Certificat de prim ajutor sau a cunoștințelor de bază în acordarea primului ajutor (reprezintă un avantaj). Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată, full-time, salariu 2700 Lei Net cu tichete de masă incluse, spor de weekend, prime de vacanță, reduceri la produsele și serviciile companiei noastre, bonusuri și un program flexibil; O echipă prietenoasă, înțelegătoare dar mai ales corectă; Oportunități de dezvoltare profesională și avansare; Oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de bucurie și veselie; Posibilitatea de a interacționa și de a influența pozitiv viața copiilor și practic a generației de mâine. Dacă ești o persoană responsabilă, empatică și îți dorești să faci parte dintr-un loc de muncă plin de zâmbete și energie, te invităm să aplici pentru poziția de supraveghetor loc de joacă trimițându-ne CV-ul tău la nr. nostru de telefon de contact. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare