Locuri de munca Casieri, lucratori comerciali Brasov - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Calea București, nr. 112 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Promovat
Clinica New Nails cauta un coleg sau colega noua pentru postul de receptioner. Oferim mediu de lucru placut, program in ture de 8 h, salariu atractiv in functie de experienta
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam personal pentru aparat de reciclat program de 8 ore detalii la telefon între orele 09-17.
-
Posturi disponibile de ÂĂ ș pentru o cofetărie artizanală cu standarde înalte din , . Se oferă Salariu în funcție de experiență și Bonusuri de performanță, Transport parțial decontat, oportunități de dezvoltate profesională. Program 2 zile lucrătoare 2 zile libere 8.00 - 21.30 Dacă îți place să interacționezi cu oamenii cu zâmbetul pe buze, dacă ai bune abilități de comunicare, ai abilități rapide de a învăța produsele, dacă știi să lucrezi cu casa de marcat, POS și numerar, dacă vrei să lucrezi într-un mediu plăcut și tânăr, aplică prin intermediul platofrmei.
-
angajam manipulanti marfa depozit alimentar pentru informatii va rog sa sunati la nr de telefon
-
Magazinul se afla in cartierul Tractorul Magazinul este deschis non-stop si se lucreaza in ture de 12 or elucratoare cu 36 de ore libere salariu 3000 lei net plus bonusuri din vanzari
-
"Clătite de acasă" Brașov,str . Republicii caută coleg sau colegă full-time și part-time.Salariu atractiv.Te așteptam in echipa noastră!
-
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Str. Stadionului, nr. 15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Râșnov, Sos. Branului, nr. 99, Râșnov Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Ador Mobila angajaza: reprezentant vanzari Candidatul Ideal CERINTE: - minim studii medii - cunostinte Word, Exel - cunostinte contabilitate primara (facturare, emitere bon fiscal) - persoana sociabila cu abilitati de comunicare - persoana spontana si cu initiativa - experienta in relationarea cu clientii - disponibilitate de lucru si in weekend Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - consilierea clientilor din magazin sau clientilor care solicita telefonic informatii - emiterea de facturi, bon fiscal, avize - transmiterea comenzilor si intretinerea documentelor de inregistrare a vanzarilor (registru de casa, stocuri) - cunoasterea produselor, promovarea si vanzarea acestora - punctualitate si ordine in magazin BENEFICII: - contract de munca pe perioada nedeterminata - pachet salarial motivant - program de lucru in 2 ture, avand saptamani si cu 3 zile libere - pregatire profesionala sustinuta prin training-uri si informatii de specialitate - posibilitati de promovare profesionala si dezvoltare a carierei - mediu de lucru elegant Descrierea companiei Ador Mobila se diferentiaza de alti producatori de pe piata din Romania, prin faptul ca ofera servicii de design si productie pentru aproape orice solicitare, respectand cu strictete termenele si specificatiile tehnice agreate. Idei complete pentru un interior armonios, proiectare detaliata in 2D si 3D, posibilitatea de a alege dintr-o gama variata de materiale si accesorii combinata cu asistenta profesionala iti creaza confortul de a-ti da frau imaginatiei.
-
-
Angajez vânzător vânzătoare minimarket alimentar zona Bartolomeu. Salariu net 3.500 RON Rel.la tel.
-
Cerinte: Studii medii Experienta constituie un avantaj Disponibilitate pentru program de lucru fexibil Principale responsabilitati: Scanarea produselor si incasarea banilor de la clienti Orientare spre client si oferirea de consultanta Aprovizonarea cu marfa a rafturilor Oferta noastra: Un post sigur pe o perioada nedeterminata Program de lucru fexibil in ture Pachet salarial compus din salariu de baza, bonuri de masa,tichete cadou, bonusuri speciale, sporuri acordate confor legislatiei, pachete turistice pentru concediu cu reducere, posibilitatea de avansare in functie de performante. Persoanele interesate pot aplica utilizand adresa de email:
-
Haide in echipa noastră tânără si dinamică ! Trimite un cv sau mesaj și te vom contacta . Iti oferim un mediu placut de lucru si o atmosferă pozitivă ! Contribuim la integrarea ta prin platforma e-learning . Beneficiile salariale sunt decente Programul de lucru este flexibil astfel încât să ai timp suficient și pentru tine.
-
Angajez vânzător cu vârsta cuprinsa intra 30 si 55 ani pentru un magazin de scule si unelte in Moeciu, zona Bran (de preferat cu experiența). Salariu atractiv. Pentru mai multe detalii, contactați-ma la nr de telefon : .
-
Angajez gestionar magazin metalochimice in Brasov , pe strada Harmanului . magazin cu un singur angajat .
-
Lucrator comercial- LA Doi Pași- Calea București nr. 102 CANDIDATUL IDEAL Te asteptam in cadrul companiei noastre chiar daca nu ai reusit inca sa acumulezi experienta necesara, la noi totul se poate invata cu responsabilitatea, implicarea si determinarea ta; daca ai finalizat studii medii; daca esti disponibil sa lucrezi in ture organizate pe durata intregii saptamani: dimineata si dupa-amiaza, daca ai rezistenta la efort si un ritm alert de lucru; daca esti energic, motivat, orientat spre performanta si rezultate. RESPONSABILITĂȚI Vino alaturi de LA DOI PAȘI! Cautam colegi energici, organizati si pusi pe fapte mari. Suntem aici ca, impreuna cu tine, sa ajutam clientii si sa cream o atmosfera placuta in magazinele noastre. Rolul acesta presupune sa construiesti o relatie deschisa cu clientii nostri intr-o atmosfera placuta si profesionista; fii implicat in gestiunea corecta si eficienta a produselor din magazin; fii responsabil cu aprovizionarea marfurilor la raft; mentii standardele de calitate LA DOI PAȘI: magazin curat, ordonat, aprovizionat; comunici in cadrul echipei intr-un mod prietenos, de la egal la egal, cu respect; actionezi alaturi de noi cu responsabilitate ajuti la o organizare mai buna a magazinului. BENEFICII Ce beneficii ai la LA DOIPAȘI: Pachet salarial, format din salariu fix, Decontare transport RATBV si bonusuri cadou cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun; Zile suplimentare pentru concediu de odihna. Pornim de la 22 de zile de concediu si numarul de zile de concediu creste in functie de vechimea in companie; Zi libera platita de ziua ta de nastere;
-
Vino în echipa Xpress Afi Brașov ! Responsabilitățile angajatului Xpress : - zâmbește, are o atitudine orientată către client și bune capacități de comunicare; - promovează produsele și campaniile promoționale din magazin; - organizează marfa la raft oricând e nevoie; - respectă spațiul în care își desfășoară activitatea, colegii și clienții; - efectuează recepție marfă și retur . Noi oferim: - salariu format dintr-o parte fixă și bonusuri reale în funcție de implicare; - program de lucru 09-20, 2 zile cu 2 libere - suport non-stop și perioada de training plătită; - atmosferă prietenoasă, design modern și claritate în organizare; - job în zona Afi Mall Brașov. Nu este necesară experiența dar constituie un avantaj ! Pentru mai multe detalii puteți suna la nr de telefon , CV-ul îl puteți lăsa fizic în magazin sau pe adresa de e-mail
-
Cautam o persoana harnica, cu bune abilitati de comunicare, dornica sa invete si sa lucreze intr-un magazin cu specific medical: vanzare dispozitive si tehnica medicala, echipamente si incaltaminte pentru personalul medical. Programul de lucru este de luni - vineri de la 09:00 la 17:00.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Str. 13 Decembrie, nr. 90 E Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți