Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Iasi Iasi Companii Disponibil din: 2021-02-25-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru posturile de vânzător oare și preparatori covrigi si pizza ( etapa de coacere). Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci ca și preparator în bucătărie? Verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; Prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; Pregătești tăvile pentru coacere; Asiguri curățenia echipamentelor folosite; Verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; Pornești friteuza și cuptorul. Ce trebuie să faci ca și vânzător oare? Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Ce oferim? Tichete de masă de 30 ron zi lucrată; Calificare la locul de muncă pentru perioada de început; O masă pe zi de produse Petru; Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; Suport constant în desfășurarea activității; Contract pe perioadă nedeterminată; Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Promovat
În cadrul magazinului din Iași, Str. Aurel Vlaicu, nr. 54A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: Experienta anterioara este un plus; Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Iasi, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Ruta mobila - Full Time - Segment Congelate; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar 2679 Lei (salariu fix Net + tichete de masa + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 2. Ruta mobila - Full Time - Segment Lactate; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Marti - Sambata; - Pachet salarial lunar 2559 Lei (salariu fix Net + tichete de masa + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor *să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci *să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Asculți empatic și adresezi întrebări, astfel încât să propui produsele potrivite pentru nevoile lor, menținând o comunicare permanentă cu clienții din magazin 2. Ghidezi clienții către produsele căutate, la raft și faci recomandări pe baza sortimentelor existente 3. Gestionezi activitatea de la casa de marcat 4. Aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, verificând termenul de valabilitate al acestora 5. Participi la activitatea de inventar a magazinului și oferi suport colegilor, atunci când este necesar 6. Participi la trainingurile interne ale companiei pentru înțelegerea produselor oferite către clienți (produse din gama premium: băuturi alcoolice, ciocolată, cafea, ceai, produse bio etc.) Programul de lucru este de 40 ore/săptămână repartizat în ture de Luni până Sâmbătă, în magazinul aflat în Iași, zona Piața Unirii. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție. Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale în cadrul procesului de recrutare, vă rugăm să consultați informarea disponibilă pe site-ul nostru la adresa: https://www.hrdesignconsulting.ro/gdpr/informare-prelucrare-date-pentru-recrutare-personal/
-
Promovat
În cadrul magazinului din Iași, Str. Aurel Vlaicu, nr. 54A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Iasi, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Ruta mobila - Full Time - Segment Congelate; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar 2679 Lei (salariu fix Net + tichete de masa + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 2. Ruta mobila - Full Time - Segment Lactate; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Marti - Sambata; - Pachet salarial lunar 2559 Lei (salariu fix Net + tichete de masa + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Nu ai experiență? Nu-i o problemă! Suntem aici să te învățăm tot ce trebuie să știi. Ce poți aștepta de la noi: - un pachet salarial între 5000 și 8000 de lei - pregătirea necesară pentru postul ales - asistență - bonusuri Program: - O zi lucrătoare, o zi pauză - peste 18 ani. Ai mai multe întrebări despre job? Cu mare plăcere putem comunica direct la telefon. Așteptăm să ne suni. Te așteptăm în echipa noastră!
-
SC VANBET SRL angajeaza Ingrijitor animale. Ne puteti contacta la numarul:
-
Promovat
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru posturile de vânzător oare și preparatori covrigi si pizza ( etapa de coacere). Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci ca și preparator în bucătărie? Verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; Prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; Pregătești tăvile pentru coacere; Asiguri curățenia echipamentelor folosite; Verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; Pornești friteuza și cuptorul. Ce trebuie să faci ca și vânzător oare? Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Ce oferim? Tichete de masă de 30 ron zi lucrată; Calificare la locul de muncă pentru perioada de început; O masă pe zi de produse Petru; Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; Suport constant în desfășurarea activității; Contract pe perioadă nedeterminată; Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Promovat
Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: Experienta anterioara este un plus; Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual
-
Angajam coordonatoare fundatie umanitara. cautam oameni în toată tara
-
Suntem în căutarea a 2 vânzătoare pentru magazinul nostru alimentar din zona Tătărași. Ne dorim să angajăm pe cineva serios, cu experiență și atitudine pozitivă, pe termen lung. Salariul între 3000- 3600 RON în funcție de experiență. Rugăm persoanele interesate să ne contacteze la telefon:
-
Group As SRL angajeaza un lucrator comercial pentru depozitul nostru de produse textile. Daca ai si permis de conducere constituie un avantaj clar. Te asteptam cu un CV pe adresa de mail
-
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și sunt dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Beneficiile principale ale acestui rol sunt: Pachet salarial motivant potrivit cu experiență demonstrată, raportat la implicarea dovedita si la rezultatele obținute în activitățile pe care le desfășori. Loc de munca stabil, într-o companie cu experiență și aflată într-un proces continuu de dezvoltare. Te susținem în dezvoltarea profesională și personală printr-un program de instruire personalizat și permanent, alegându-ți informații adecvate pentru o integrare plăcută și eficienta. Program de lucru flexibil (ex. student) pentru a ne susține reciproc în proiectele de dezvoltare. Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Ce ne dorim de la tine: Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU
-
Candidatul Ideal Cautam colegi :) pentru Magazine : BoboShop Palas Iasi, Insula Kaufland Tatarasi, Insula Kaufland Pacurari - pasionati in comunicarea cu clientii - comunicativi - resposabili - calmi - rabdatori - punctuali - capacitatea de a lucra in echipa - dorinta in a se dezvolta personal intr o companie ce ofera sansa de avansare Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu experiență sau fara în vânzări și dornică să lucreze într-un mediu colaborativ, te invităm să aplici! Descrierea jobului - Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite. - Promovarea produselor și serviciilor noastre. - Întocmirea documentelor de vânzare și gestionarea tranzacțiilor. - Menținerea relațiilor cu clienții existenți și atragerea de noi clienți. - Experiență anterioară în vânzări nu este necesarea dar constituie un avantaj. - Abilități excelente de comunicare. - Spirit proactiv și orientat către rezultate. - Capacitatea de a lucra în echipă și de a se adapta la un mediu dinamic. - Beneficii:Pachet salarial competitiv. Comision din vanzari.Oportunități de dezvoltare profesională.Mediu de lucru prietenos și colaborativ.Dacă ești pregătit să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău. Descrierea companiei Suntem o companie românească cu o experiență de peste 29 de ani pe piață, cunoscută pentru adaptabilitatea, inovația și originalitatea noastră. Ne adaptăm mereu la nevoile clienților și piață, oferind soluții unice și inovatoare. Suntem încântați să vă oferim servicii de calitate și să fim partenerul dumneavoastra de încredere pentru proiectele dumneavoastra.
-
Candidatul Ideal Cautam colega :) pentru Magazin Lenjerie Intima - Triumph Palas Iasi - pasionata in comunicarea cu clientii - comunicativa - resposabila - calma - rabdatoare - punctuala - capacitatea de a lucra in echipa - dorinta in a se dezvolta personal intr o companie ce ofera sansa de avansare Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu experiență sau fara în vânzări și dornică să lucreze într-un mediu colaborativ, te invităm să aplici! Descrierea jobului - Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite. - Promovarea produselor și serviciilor noastre. - Întocmirea documentelor de vânzare și gestionarea tranzacțiilor. - Menținerea relațiilor cu clienții existenți și atragerea de noi clienți. - Experiență anterioară în vânzări nu este necesarea dar constituie un avantaj. - Abilități excelente de comunicare. - Spirit proactiv și orientat către rezultate. - Capacitatea de a lucra în echipă și de a se adapta la un mediu dinamic. - Beneficii:Pachet salarial competitiv. Comision din vanzari.Oportunități de dezvoltare profesională.Mediu de lucru prietenos și colaborativ.Dacă ești pregătit să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău. Descrierea companiei Suntem o companie românească cu o experiență de peste 29 de ani pe piață, cunoscută pentru adaptabilitatea, inovația și originalitatea noastră. Ne adaptăm mereu la nevoile clienților și piață, oferind soluții unice și inovatoare. Suntem încântați să vă oferim servicii de calitate și să fim partenerul dumneavoastra de încredere pentru proiectele dumneavoastra.
-
Profi Copou are oportunități de angajare pentru poziția de vânzător lucrător comercial! Suntem în căutarea unor persoane entuziaste și responsabile pentru a se alătura echipei noastre dinamice! Dacă ești în căutarea unei cariere în retail și ești pregătit să te implici, acesta este locul potrivit pentru tine! Oferim un salariu de 3300 de lei brut, împreună cu bonuri de masă în valoare de 550-600 de lei pe lună (27.5 zile lucrătoare). Nu este necesară experiență anterioară în retail - ceea ce contează pentru noi este responsabilitatea și dorința ta de a învăța și de a crește profesional! Pentru a aplica, sună-ne sau trimite-ne CV-ul tău la adresa indicată. Nu răspundem la mesaje text sau pe WhatsApp. Alătură-te echipei noastre și începe o carieră într-unul dintre cele mai dinamice și stimulante medii de lucru din retail! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să construim împreună un viitor de succes în retail!