Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Casieri si lucratori comerciali Timis Companii Disponibil din: 2021-08-26

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Glissando angajeaza: vânzător fitofarmacie Izvin - TM

    Vânzător fitofarmacie Glissando Izvin TM Locație: Izvin Departament: Vânzări Tipul job-ului: Full Time CERINȚE: - Studii AGRICOLE sau BIOLOGICE, minim studii liceale - Experiența vânzării într-un magazin agricol este un avantaj - Abilităti de bază calculator si de utilizare aplicatii MS Office (Word, Excel) RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: - Vânzarea produselor din portofoliul Glissando - Aprovizionarea cu marfă și gestionarea ei - Prezentarea, promovarea produselor în conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei - Recomandă clienților soluția adecvată BENEFICII - Salariu motivant - Bonusuri pentru performanta - Munca într-un colectiv dinamic și comunicativ Dacă dorești să faci parte din echipa noastră și îndeplinești criteriile pentru această poziție, trimite CV-ul, prin e-mail, la adresa: office(at)glissando(punct)ro Te vom contacta pentru a stabili o primă întâlnire și pentru a ne cunoaște.

  • Angajare jurist

    Hai in echipa ARTOIL , impreuna revolutionam industria energiei din Romania. Despre noi Suntem un grup de oameni care pun suflet in ceea ce fac. Suntem o companie romaneasca, cu sediul in Timisoara, cu o retea nationala, care de peste 10 ani ofera servicii de furnizare de combustibil pentru companii, inclusiv companii din sectorul agricol. Suntem si cel mai dinamic furnizor de combustibili din Romania, cu cea mai mare crestere a cifrei de afaceri in ultimii 10 ani. Am ajuns la aceasta performanta datorita crezului nostru, acela de a face tot ce ne sta in putinta pentru a oferi servicii impecabile clientilor nostri. Credem in tranzitia catre un viitor sustenabil, in consecinta, suntem in proces continuu de adaptare si inovare a activitatii noastre.   Cum am vrea sa fii Ne dorim sa fii o persoana atenta la detalii si sa fii setata pe indeplinirea sarcinilor. De asemenea, ne dorim sa ai bune abilitati de comunicare si de coordonare a activitatii. Ne-am bucura tare mult daca ai spirit civic si daca iti pasa de tot ceea ce te inconjoara.    Rolul tau in organizatie va fi acela de a te asigura de buna desfasurare a activitatii juridice si administrative. Vei efectua diferite operatiuni precum intocmirea si verificarea contractelor, emiterea adreselor, urmarirea termenelor pentru infatisare in instanta, intocmirea documentatiei necesare obtinerii si reinnoirii diferitelor avize de functionare, reprezentarea companiei in relatia cu institutiile publice,  etc.   Motive ca sa vii in echipa Ai sansa sa intri intr-o super echipa (si asta nu este o lipsa de modestie) cu oportunitati foarte mari de crestere si cu o atmosfera de lucru placuta; Nu exista ierarhie, avem incredere in capacitatea ta de organizare; Formare continua (training + resurse); Vei avea suport din partea colegilor; Salariu atractiv, corelat cu sarcinile alocate, plus bonuri de masa.   Cum facem selectia In realizarea selectiei candidatilor urmarim cateva elemente, insa, dincolo de ele, cel mai mult vor conta determinarea si dorinta de a fi parte din echipa.   Ai finalizat studiile superioare in domeniul juridic (de preferat specializarea drept); Ai minim 1 an de experienta in activitati similare; Ai abilitati de planificare si organizare; Ai capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual; Ai cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului (cunoasterea programului Dynamics NAV,  MS Office constituie un avantaj); Ai cunostinte foarte bune de legislatie.

  • 17

    Angajăm Lucrător Comercial în incinta Shopping Center Timișoara

    Nu ai experiență? Nu-i o problemă! Suntem aici să te învățăm tot ce trebuie să știi. Ce poți aștepta de la noi: - un pachet salarial între 5000 și 8000 de lei - pregătirea necesară pentru postul ales - asistență - bonusuri Program: - O zi lucrătoare, o zi pauză - peste 18 ani. Ai mai multe întrebări despre job? Cu mare plăcere putem comunica direct la telefon. Așteptăm să ne suni. Te așteptăm în echipa noastră!

  • 25

    Angajam casiera pentru minimarket - 3500 lei NET

    Angajam casiera cu sau fara experienta pentru minimarket, cu domiciliul in Timisoara. Programul nostru este de 8 ore zi, in doua schimburi. Activitatea consta in scanarea produselor, incasarea contravalorii si aranjarea produselor la raft. Salariul net oferit pentru inceput este 3500 lei, prima de vacanta si sarbatori + cheltuieli de transport decontate ! Detalii la telefon 07705518zero7

  • Lucrator Depozit- Timisoara Calea Lugojului

    Candidatul Ideal studii medii; dispus să învețe să lucreze cu scanner-ul; atenție distributivă, responsabilitate, seriozitate; disciplină, corectitudine, atenție la detalii; cooperare și spirit de echipă; experiență în manipularea mărfii avantaj; disponibilitate pentru program de lucru în schimburi de zi. Descrierea jobului recepţionează marfa conform procedurii; tratează diferențele numerice din recepție conform cu procedura în vigoare; depozitează marfa pe polițele rafturilor în concordanță cu criteriile de depozitare; comisionează marfa respectând procedura de comisionare în vigoare aplicabilă zonei de depozit în care activează; împachetează marfa în funcţie de natura şi gabaritul reperelor conform regulilor în vigoare; inscripţionează marfa împachetată cu etichetele de pachet printate pe imprimantele aflate pe mesele de împachetare; depune marfa împachetată în zona de distribuție națională, zonală, locală, zona de predare, zona de facturare și curierate prin scanarea pachetelor conform procedurii. Beneficii oferite pachet salarial atractiv; bonuri de masă; bonus de performanţă; abonament medical la clinică privată de sănătate; posibilitatea dezvoltării personale și profesionale (+ traininguri) în cadrul unei companii în plină dezvoltare; Bookster; 7card. Descrierea companiei Autonet Import România este unul dintre liderii de piață în ceea ce privește produsele și serviciile destinate profesioniștilor din domeniul auto. Echipa este cheia succesului companiei, iar dezvoltarea profesională și personală este o prioritate pentru noi. De aceea, compania fondată acum 27 de ani, înregistrează o cifră de afaceri de peste 300 de milioane de euro, cu o echipă de 1300 de angajați și un portofoliu care include peste 200 de mărci.

  • 7

    Angajam personal pentru OMV Margina

    Partener OMV Petrom Marketing angajeaza casieri si personal curatenie pentru statia de distributie carburanti OMV Margina. Se ofera contract pe perioada nedeterminata, pachet salarial atractiv, lucrul in ture, bonusuri de performanta, prime de sarbatori, posibilitate de dezvoltare profesionala. Mai multe detalii puteti obtine la numarul de telefon

  • 4

    Lucrator comercial depozit materiale de constructii

    Descriere Căutăm un coleg cu sau fara experiență, care să ocupe funcția de consilier de vânzări in depozitul de materiale de constructii. Cerintele noatre : Cunostiinte de operare pc ; Persoana organizata si atenta la detalii ; Viziune strategica Abilitati foarte bune de comunicare si prezentare Abilitati de negociere Capacitate de asumare a responsabilitatii Perseverenta si flexibilitate Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Salariu motivant, in concordanta cu experienta acumulata; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masă ; Cursuri de calificare si instruire la locul de muncă; Posibilitate dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie in plina dezvoltare.

  • 5

    Texile House angajeaza vanzatoare in LUGOJ

    Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4050 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (20Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.

  • 11

    Angajăm designer floral,florist.

    Avenue Des Roses își mărești echipa! Pentru locația din Iulius Mall Timișoara, angajăm decorator floral full time, part-time. Candidatul ideal trebuie, în primul rând, să își dorească foarte mult să lucreze în domeniul acesta, să îi placă și să facă față muncii în echipă, să fie ambiționat de provocări, punctual, serios, responsabil, flexibil. Totodata el trebuie să acumuleze cu ușurință informațiile și să le pună în practică Experiența în domeniu ca și designer, designer floral șiîn vânzări reprezintă un avantaj Angajăm persoane fără experiență în domeniu cu asigurare de training. Vă oferim salariu fix + bonusuri, orar fix ! Astept m cv-uri pe adresa de mail:

  • 14

    ANGAJARE

    ANGAJAM LUCRATOR COMERCIAL ,CASIER. PROGRAM FLEXIBIL IN DOUA SCHIMBURI LUNI-VINERI DIMINEATA DE LA 7-15 DUPAMASA DE LA 12-20 SAMBATA SI DUMINICA -INCHIS

  • 5

    Personal Curățenie Timișoara Martirilor (f m)

    În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.

  • 7

    Lucrător Comercial Timișoara Martirilor (f m)

    În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.

  • 9

    Casier magazin PPT Timisoara

    Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.

  • 14

    Angajez vanzatoare

    Magazin cu amanuntul angajez vanzatoare, activitate in doua schimburi, salariu motivant. Magazinul se afla in Timisoara, zona Printul turcesc. Preferam persoane care sa locuiasca in zona sau in apropiere. Informatii si alte detalii la tel. sau tel

  • 20

    Angajam lucratori comerciali,casieri,sefi de tura

    Angajam lucratori comerciali,casieri, chiar si fara experienta si sefi de tura,doar cu experienta pentru magazinul Profi de pe strada Mures,nr.118 B,Timisoara! Cautam oameni seriosi si dornici sa munceasca!Experienta constituie un avantaj! Oferim conditii de munca si salarii atractive plus tichete de masa!

  • 3

    Angajam consultant vanzari iulius mall Timișoara

    Patrizia jewelry (insula bijuterii) angajează consultant vanzari în iulius mall Timișoara Ne dorim o persoana sociabila și dinamica ! Experienta în vânzări constituie un avantaj ! Salar atractiv plus comision vanzari Info tel

  • 76

    Statie OMV angajeaza PERSONAL

    Partener OMV Petrom Marketing angajeaza pentru o statie OMV de top din Timisoara (zona Sp. Judetean): - CASIERI - LUCRATORI PLATFORMA Cerinte: Seriozitate, atitudine pozitiva. Comportament demn, civilizat in relatia cu clientii. Disponibilitate de lucru în ture (12 24; 12 48). Beneficii: Salar fix, spor de noapte, spor de w-end sarbatori legale. Bonuri de masa. SALAR LUNAR INTRE 3300- 3800 Loc de munca stabil, conditii de lucru la cele mai bune standarde. Colectiv tanar si unit. Contract de munca legal cu toate beneficiile acordate conform legii. Va asteptam cu drag in echipa noastra!!! CV-uri la adresa. Relatii la telefon .

  • 3

    Angajam vanzator instalatii termice si sanitare

    Compania CICLOP este prezenta pe piata timisoreana, fiind principala destinatie in cautare de piese sau accesorii auto la preturi corecte, pentru toate marcile de autovehicule si utilaje. Suntem o echipa dinamica care se adapteaza la nou, in favoarea clientilor nostri.

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Timis
Salvează căutarea