Locuri de munca Casieri, lucratori comerciali Timis - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm Manipulant Marfa! Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Manipulant Marfa! Activitatea se desfășoară în (Str. Timișorii, 161, Lugoj, Romania Ofertă: Plata: 150 zi ; Program de lucru:5zile saptamana , între orele 07:00- 15:30 ; Cerințe: Capacitate fizică adecvată; Abilități de comunicare; Orientare către siguranță; Capacitatea de a lucra în echipa; Fiabilitate și punctualitate; Experiență anterioară reprezinta avantaj. Atributii: Manipularea și transportul paleților; Asamblarea și dezambalarea paleților conform cerințelor; Etichetarea corespunzătoare a paleților în conformitate cu standardele și instrucțiunile date;. Asigurarea curățeniei și a ordinei în zona de lucru; Colaborarea strânsă cu colegii și supervizorii;
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Str. Kogălniceanu nr. 11-13-15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Lugoj, Str. Gheorghe Lazăr nr. 26 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Arman Sport Timisoara angajeaza reprezentant/a vanzari, magazin de articole sportive.Candidatul ideal trebuie sa aiba minim studii medii, bune abilitati de comunicare, putere de convingere, pasionat de domeniul vanzarilor.Atributiile acestuia fiind de a aborda/intampina clientii, informare/consiliere in privinta produselor, promovarea si vanzarea produselor. Pentru mai mult detalii contactati-ne sau trimiteti-ne un CV pe adresa de mail.
-
Statie distributie carburanti, angajam LUCRATOR COMERCIAL CERINTE Studii medii (domeniul tehnic economic reprezinta avantaj) - Experienta in comert (retail), 1-3 ani - Experienta pe post similar reprezinta avantaj - Experienta dovedita in livrarea de rezultate la nivel de coordonator al unei echipe de - Tehnici si metode de vanzare (retail) gestiune. - Cunostinte despre produsele petroliere si piata de combustibili (reprezinta avantaj). - Cunostinte privind diverse instrumente si tehnici de plata. - Limbi straine: Engleza minim nivel mediu (orice alta limba straina cunoscuta constituie un avantaj) - Operare calculator: Pachet MS Office cunostinte medii (Outlook, Word), cunostinte Excel (reprezinta avantaj). - Atitudine proactiva - Persoana analitica - Abilitati de organizare, planificare si control - Abilitati de prezentare, comunicare si relationare RESPONSABILITATI - Ofera servicii excelente, constand in coordonarea activitatii si personalului din subordine si adoptarea celor mai potrivite masuri de crestere continua a vanzarilor - Supervizeaza si efectueaza operatiuni financiare specifice statiei distributie carburanti, conform prevederilor procedurilor interne - Dezvolta, promoveaza si monitorizeaza imaginea companiei pe piata, in relatie cu clientii statiei distributie carburanti - Identifica noi oportunitati de crestere a volumului de vanzari in scopul dezvoltarii activitatii statiei distributie carburanti si cresterii rentabilitatii acesteia - Cunoaste, comunica si implementeaza noile politici in statie, conform politicilor si procedurilor interne ale companiei - Verifica stocurile, datele de valabilitate, supervizeaza intocmirea comenzilor si receptionarea marfii, cu scopul de a asigura o functionare eficienta a statiei - Comunica si implementeaza procedurile interne de functionare a statiei distributie carburanti in vederea servirii in conditii optime a produselor comercializate
-
Vrei să faci reprezinți un brand internațional, care se extinde în orașul nostru ? Prohuman recrutează casieri și lucrători în bucătărie pentru un mare lanț de restaurante fast food, în noua locație din Timisoara. Programul de lucru este în 2 schimburi, 5 zile cu 2 zile libere. Oferim: -Salariu pornind de la 2350 NET -Tichete de masa 30 ron per zi lucratoare -Bonusuri conform grilei -Bonus de recomandare 600 ron net -Discounturi la produsele magazinului -Spor ore suplimentare -Spor pentru orele lucrate in sarbatori legale -Decontare transport la finalul programului -Contract pe perioada nedeterminată -Nu este necesara experiența
-
Prohuman APT angajeaza casieri si lucratori bucatarie pentru un restaurant tip fast food din Timisoara Programul de lucru este în 2 schimburi, 5 zile cu 2 zile libere. Oferim: -Salariu pornind de la 2350 NET -Tichete de masa 30 ron per zi lucratoare -Bonusuri conform grilei -Bonus de recomandare 600 ron net -Discounturi la produsele magazinului -Spor ore suplimentare -Spor pentru orele lucrate in sarbatori legale -Decontare transport la finalul programului -Contract pe perioada nedeterminată -Nu este necesara experiența Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon: 0720 059 322
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4050 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
Angajam lucrători comerciali pentru servire gyros ! Timisoara , str. Calea Torontalului 25, Stavros Gyros. Program 2 cu 2, orar 10-22.
-
ANGAJAM LUCRATOR COMERCIAL ,CASIER. PROGRAM FLEXIBIL IN DOUA SCHIMBURI LUNI-VINERI DIMINEATA DE LA 7-15 DUPAMASA DE LA 12-20 SAMBATA SI DUMINICA -INCHIS
-
Promovat
Angajez lucrator comercial sociabil si cu spirit de echipa. Pentru mai multe detalii in functie de zona si salar va rugam sa sunati la .
-
Promovat
Angajez vanzatoare pentru magazin de brutarie pentru mai multe detalii despre un program flexibil si despre un salar sunati la .
-
Echipa Senneville caută colegi! Îți dorești să faci bani alături de noi și să fii răsplătit pe măsura muncii tale? Dacă ești harnic(ă), sociabil(ă), organizat(ă) , îți dorești să fii răsplătit pe măsura eforturilor tale, și nu te mulțumești cu puțin, te așteptăm în echipa noastră! Ce trebuie să faci? Recepționezi marfa și o aranjezi în mod atractiv pentru clienți; Te asiguri că toate produsele sunt expuse la vânzare conform cerințelor; Ai grijă ca doar produsele proaspete să ajungă la clienți; Ești draguț(ă) cu toți clienții și le faci recomandări pe măsura cerințelor lor; Menții standardul de curățenie în intervalul în care îți desfășori activitatea; Ce oferim noi? Corectitudine și transparență; Ești plătit conform normei de lucru și orice oră suplimentară îți e plătită conform contractului; Bonuri de masă; Bonusuri de performanță; Prime pentru ocazii speciale ( Crăciun, Paște, ziua Femeii); Mediu de lucru plăcut; Colegi pe măsură gata să îți ofere suport la orice pas; Posibilități multiple de promovare: poți deveni trainer, să dai mai departe ce ai invățat de la noi, store manager sau chiar mai mult de atât! Suntem o echipă în plină dezvoltare, ne desfășurăm activitatea în mai multe orașe și plănuim să ne extindem în continuare! Nr contact: (
-
OMV angajeaza personal cu si fara experienta pentru: - CASERIE incepand cu suma de 3500 lei pe luna, cu bonuri de masa de 700 lei incluse in salariu. . Se acorda sporuri, bonusuri, zile sarbatoare platite 100%, ore suplimentare platite 200% etc, astfel salariile ajung 3700 -4000. -SPALATORIE AUTO AUTOMATA SI DESERVIRE PLATFORMA AUTO. incepand cu 3200 lei pe luna, cu bonuri de masa in valoare de 700 lei incluse in salariu.,Se acorda sporuri, bonusuri, zile sarbatoare platite 100%, orele suplimentare platite 200% etc. Se ofera pregatire la locul de munca,echipamenet de lucru, program de lucru in ture, flexibil,bonusuri. Informatii la telefon si sau cu C.V. la adresa de mail si la sediul firmei, OMV CALEA SAGULUI NR 203,
-
ANGAJAM Vanzatoare pt zona Freidorf. 3600 salar în mana. 6 libere la 4 sapt.. 2 fete pe tura. zile concediu.. zile libere naționale.. prime sarbatori.. etc. Str Ardealului nr 2 (La doi Pasi) Va asteptam!
-
Promovat
Angajăm Manipulant Marfa! Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Manipulant Marfa! Activitatea se desfășoară în (Str. Timișorii, 161, Lugoj, Romania Ofertă: Plata: 150 zi ; Program de lucru:5zile saptamana , între orele 07:00- 15:30 ; Cerințe: Capacitate fizică adecvată; Abilități de comunicare; Orientare către siguranță; Capacitatea de a lucra în echipa; Fiabilitate și punctualitate; Experiență anterioară reprezinta avantaj. Atributii: Manipularea și transportul paleților; Asamblarea și dezambalarea paleților conform cerințelor; Etichetarea corespunzătoare a paleților în conformitate cu standardele și instrucțiunile date;. Asigurarea curățeniei și a ordinei în zona de lucru; Colaborarea strânsă cu colegii și supervizorii;
-
Partener OMV Petrom Marketing angajeaza casieri si personal curatenie pentru statia de distributie carburanti OMV Margina. Se ofera contract pe perioada nedeterminata, pachet salarial atractiv, lucrul in ture, bonusuri de performanta, prime de sarbatori, posibilitate de dezvoltare profesionala. Mai multe detalii puteti obtine la numarul de telefon
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Lugoj, Str. Gheorghe Lazăr nr. 26 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajez vanzatoare magazin Timisoara zona Steaua , Calea Sagului, program normal ,salariu minim 3500 lei.informatii tel.
-
Descriere Căutăm un coleg cu sau fara experiență, care să ocupe funcția de consilier de vânzări in depozitul de materiale de constructii. Cerintele noatre : Cunostiinte de operare pc ; Persoana organizata si atenta la detalii ; Viziune strategica Abilitati foarte bune de comunicare si prezentare Abilitati de negociere Capacitate de asumare a responsabilitatii Perseverenta si flexibilitate Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Salariu motivant, in concordanta cu experienta acumulata; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masă ; Cursuri de calificare si instruire la locul de muncă; Posibilitate dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie in plina dezvoltare.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Str. Kogălniceanu nr. 11-13-15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Hai in echipa ARTOIL , impreuna revolutionam industria energiei din Romania. Despre noi Suntem un grup de oameni care pun suflet in ceea ce fac. Suntem o companie romaneasca, cu sediul in Timisoara, cu o retea nationala, care de peste 10 ani ofera servicii de furnizare de combustibil pentru companii, inclusiv companii din sectorul agricol. Suntem si cel mai dinamic furnizor de combustibili din Romania, cu cea mai mare crestere a cifrei de afaceri in ultimii 10 ani. Am ajuns la aceasta performanta datorita crezului nostru, acela de a face tot ce ne sta in putinta pentru a oferi servicii impecabile clientilor nostri. Credem in tranzitia catre un viitor sustenabil, in consecinta, suntem in proces continuu de adaptare si inovare a activitatii noastre. Cum am vrea sa fii Ne dorim sa fii o persoana atenta la detalii si sa fii setata pe indeplinirea sarcinilor. De asemenea, ne dorim sa ai bune abilitati de comunicare si de coordonare a activitatii. Ne-am bucura tare mult daca ai spirit civic si daca iti pasa de tot ceea ce te inconjoara. Rolul tau in organizatie va fi acela de a te asigura de buna desfasurare a activitatii juridice si administrative. Vei efectua diferite operatiuni precum intocmirea si verificarea contractelor, emiterea adreselor, urmarirea termenelor pentru infatisare in instanta, intocmirea documentatiei necesare obtinerii si reinnoirii diferitelor avize de functionare, reprezentarea companiei in relatia cu institutiile publice, etc. Motive ca sa vii in echipa Ai sansa sa intri intr-o super echipa (si asta nu este o lipsa de modestie) cu oportunitati foarte mari de crestere si cu o atmosfera de lucru placuta; Nu exista ierarhie, avem incredere in capacitatea ta de organizare; Formare continua (training + resurse); Vei avea suport din partea colegilor; Salariu atractiv, corelat cu sarcinile alocate, plus bonuri de masa. Cum facem selectia In realizarea selectiei candidatilor urmarim cateva elemente, insa, dincolo de ele, cel mai mult vor conta determinarea si dorinta de a fi parte din echipa. Ai finalizat studiile superioare in domeniul juridic (de preferat specializarea drept); Ai minim 1 an de experienta in activitati similare; Ai abilitati de planificare si organizare; Ai capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual; Ai cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului (cunoasterea programului Dynamics NAV, MS Office constituie un avantaj); Ai cunostinte foarte bune de legislatie.