Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Timis Disponibil din: 2021-03-22-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru zona Lipovei, Circumvalatiunii & 700. Pentru mai multe detalii sunati la
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timisoara, Com. Dumbrăvița, Str. Conac nr. 51 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienții noștri. Oferiți informații despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Descrierea postului (Casier ă): Ca si casieră asigurați facturarea si achitarea rapidă a mărfii pe care clienții noștri au cumpărat-o din magazin. Atribuția dumneavoastră este să înregistrați articolele pe care le cumpără clientul nostru si să încasați contravaloarea lor. si la casele de marcat oferim angajaților no tri cea mai modernă tehnică: aparatele electronice de scanare prelucrează toate informa iile importante legate de articole si emit factura detaliată Cerințe: sunteți atent(a) la detalii si aveți putere de concentrare, lucrați cu grijă cu mijloacele de plată. Vă păstrați calmul în situații limită si să rămâneți amabil(ă). Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Oprrator comercial Pulcinella cauta o persoana serioasa care isi doreste un loc de munca stabil, linistit, alaturi de o echipa tanara si ambitioasa. Locatie: Martirilor, Dumbravita, Mosnita Veche Descrierea postului: Preluarea comenzilor clientilor sau a comenzilor online si trimiterea lor in productie Incasarea comenzilor, inchiderea de zi Managementul comenzilor (prioritizare, alocarea resurselor de distributie) Cerinte: abilităţi de planificare şi organizare spirit de observaţie dezvoltat, atenţie la detalii, atenţie concentrată şi distributivă foarte bune abilitati de comunicare şi relaţionare interumană Capacitate de reactie rapida Sa fii o persoana amabilita, placuta, orientata spre client Capacitate de analiza in ansamblu si de adaptare la situatii neprevazute Abilități de comunicare, abilități de relaționare cu clienții, abilități de supervizare, capacitate de decizie, capacitate de planificare și organizare, capacitate de a utiliza rațional resursele limitate, delegare de sarcini Program: 2 zile cu 2 libere Conditii salariale: 3000 lei net + 1 masa pe zi Se asigura transport Pentru mai multe informatii, ne auzim la telefon sau pe email
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Lugoj, Str. Gheorghe Lazăr nr. 26 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajez operator casa de amanet: Cerinte: Caut o persoana atenta la detalii, fire comunicativa si orientata spre relatia cu clientii, sa detina bune cunostinte de utilizare a calculatorului. De preferat o persoana de sex feminin, pentru o mai buna empatie in relatia cu clientii. Atribuții: Evaluarea obiectelor Intocmirea contractelor Vânzare aur argint Diverse rapoarte necesare Curățenia și îngrijirea spațiului de lucru cât și a vitrinelor de prezentare Va oferim un mediu de lucru sigur, respectând standardele de securitate a angajaților. Pachet salarial atractiv + bonus din vanzari. Programul de lucru :luni - vineri: 09-17; două sambete pe luna: 10:00 - 14:00. Pentru mai multe detalii va stau la dispozitie.
-
Angajam vanzatoare pentru un magazin alimentar in zona Calea Sagului in apropiere de Piata Doina. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon .
-
- Asigurarea prezenței și vânzarea produselor la raft, atât din punct de vedere calitativ cât și cantitativ; - Respectarea regulilor de poziționare a mărfii în scopul prezenței la raft a întregii game de produse; - Asigurarea fiecărui produs o etichetă de preț corectă; - Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face ziua mai frumoasă tuturor celor din jur.
-
-Îndrumă clienții si le crează o experiență unică la cumpărături; -Servește clienții rapid si cu amabilitate; -Asigură prezența produselor la raft -Scanează produsele și încasează contravaloarea acestora.
-
-
-
EXZECUT LUCRĂRI, FAIANȚĂ, GRESIE, PARCHET, REGIPS, TENCUIELI, ZUGRĂVELI, FAȚADE, CĂTĂLIN
-
Candidatul ideal: Esti iubitor de animale, ești o persoană responsabilă, comunicativă, orientată spre clienți și ești dornic să înveți lucruri noi? Vino in echipa noastra! Constituie avantaj dacă ai : Cunostiinte in domeniul acvaristicii; Experien ă în domeniul vânzărilor; Cunoștințe medii operare PC; Descrierea jobului Responsabilitatile postului: Vanzarea animalelor de companie; Vanzarea hranei si accesorilor destinate animalelor de companie; Mentinerea relatiilor directe cu clientii in cadrul magazinului; Rezolvarea cerintelor clientilor si dezvoltarea unor relatii personalizate cu acestia; Asigură disponibilitatea produselor în raion prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i, i aranjarea produselor la raft; Incasarea contravalorii produselor vandute si gestiunea casieriei. Mentinerea curateniei la locul de munca. Vino în echipa noastră și îți oferim : Un mediu de lucru plăcut; Un loc de muncă stabil, în cadrul unei firme de încredere i în plină expansiune; Posibilitatea unei evoluții profesionale; Salariu motivant și bonusuri în funcție de realizări si perfomanțe; Salariu NET: 3000-3500 RON Program Lucru: Luni-Vineri 9-19, sambata 9-17 Mai multe informatii la numarul de tel: sau poti trimite CV-ul direct la adresa:
-
Descriere Căutăm un coleg cu sau fara experiență, care să ocupe funcția de consilier de vânzări in depozitul de materiale de constructii. Cerintele noatre : Cunostiinte de operare pc ; Persoana organizata si atenta la detalii ; Viziune strategica Abilitati foarte bune de comunicare si prezentare Abilitati de negociere Capacitate de asumare a responsabilitatii Perseverenta si flexibilitate Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Salariu motivant, in concordanta cu experienta acumulata; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masă ; Cursuri de calificare si instruire la locul de muncă; Posibilitate dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie in plina dezvoltare.
-
Magazinul Pro Beauty din Incinta Shopping City Timișoara își caută colega . Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon sau lăsați un CV : [email protected]
-
Angajam Lucratori comerciali , Lucrator parking , Casieri, agent de curatenie pentru magazinul Jumbo Timisoara . Candidatul ideal: Abilităti bune de comunicare si organizare Harnicie si implicare Experienta in domeniul de retail reprezinta un avantaj Responsabilitati: - Casieri: efectuarea corectă a tranzac iilor, aprovizionarea rafturilor din spa iul caselor de marcat, servirea clien ilor; -Lucratori comerciali: umplerea, aranjarea si prezentarea produselor pe spatiul magazinului; - Agent de curatenie : mentine curatenia pe sala de vanzare a magazinului precum si a grupurilor sanitare ; - Agent de securitate : asigurarea bunurilor companiei precum si urmarire clientilor pentru a nu sustrage produse ; -Lucratori depozit: receptia si aranjarea marfii in depozit; pregatirea produselor ce trebuiesc expuse pe spatiul magazinului. OFERIM: - Pachet salarial competitiv - Tichete de masă - Bonus lunar de prezen ă - Bonus lunar de performanta - Contract de muncă pe durată nedeterminată - Program de muncă de 8 ore/zi - Frecvente evaluări i cre teri salariale - Excelente perspective de dezvoltare profesională ca urmare a expansiunii rapide a companiei - Mediu de lucru modern si plăcut. Pentru programari interviuri va rugam sa trimiteti cv-ul dumneavoastra la adresa de mail / sau sa sunati la numarul de telefon : Va multumim si va asteptam !
-
Cautam coleg a pentru magazinul Shop&Go Dragalina 47. (Zona Gara de Nrod) Oferim: Program flexibil full-time Salariu atractiv Bonusuri de performanta Se cere: experienta in domeniu, flexibilitate, seriozitate, dorinta de a munci si invata!
-
Cautam sef de magazin cu experienta pentru magazinul Shop&Go Dragalina 47. (Zona Gara de Nrod) Oferim: Program flexibil full-time Salariu atractiv Bonusuri de performanta Se cere: experienta in domeniu minim 1 an, seriozitate, dorinta de a munci si invata!
-
Angajam vanzatoare la inghetata pentru sezonul de vara Locatia este la Sacalaz Centru esti in cautarea unei oportunitati de lucru plina de energie pentru sezonul de vara? Noi suntem in cautarea unei fete pasionate si dornica de lucru pentru a se alatura echipei noastre pentru senonul de vara la inghetata! pentru detalii sunati la nr de tlf
-
Magazinul Jumbo Timisoara angajeaza Casieri / Operatori receptie la programul full time de 8 ore sau part time la 6 ore. Oferim un mediu stabil si placut de lucru . Programul este de 8 ore pe zi / 5 zile pe saptamana / 40 de ore pe saptamana Beneficii oferite : - contract de munca pe durata nedeterminata, - salariu motivant , - tichete de masa in valoare de 30 ron /zi lucrata, - bonus de prezenta, - bonus anual sub forma de al 13 salariu , - posibilitate de avansare in cadrul companiei , - transport asigurat pe rutele principale ale orasului Timisoara . Daca te-am pus pe ganduri hai sa ne cunoastem sunand la numarul de telefon din anunt sau ne poti trimite cv-ul tau printr-un mesaj aici. Va multumim si va asteptam.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Str. Kogălniceanu nr. 11-13-15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Candidatul Ideal Te asteaptam intr-un cuib vesel din care zilnic zambetele si buna dispozitie nu lipsesc! Suntem o echipa tanara, ambitioasa, dinamica si cautam pe altii asemenea noua, care sa ni se alature! Daca esti o fire entuziasta si iti face placere sa socializezi, esti persoana potrivita pentru a face parte din echipa noasta! Te vrem in echipa noastra daca: - esti o persoana perseverenta, ambitioasa si atenta la detalii; - ai abilitati de comunicare, spontaneitate, atentie distributiva; - ai aspect placut, ingrijit; - disponibilitate pentru program in ture, inclusiv de noapte (12 24,12 48); se lucreaza 15-16 zile pe luna. Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi : - intampinarea clientilor in sala de joc si servirea cu bauturi din produsele de protocol; - oferirea de informatii despre regulile de joc si modul de functionare a aparatelor; - realizarea platilor corespunzatoare castigurilor obtinute de participantii la joc si intocmirea raportului asupra platilor efectuate. Noi iti oferim: - perioada de formare platita (nu cerem experienta in domeniu); - contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga; - salariu fix + tichete de masa +posibilitate de bacsis-uri substantiale; - posibilitate reala de a fi promovat in cadrul companiei; - un mediu de lucru placut intr-o echipa tanara; - posibilitatea sa contribui cu idei la dezvoltarea companiei, iar pentru asta te vom rasplati dupa masura implicarii; Descrierea companiei Ne aflam in topul firmelor din domeniul jocurilor de noroc la nivel de tara si detinem o experienta de 10 ani pe piata. Suntem intr-o continua dezvoltare si cautam tineri entuziasti, sociabili, responsabili si dornici sa invete lucruri noi atat din punct de vedere profesional, cat si personal.
-
Hai in echipa ARTOIL , impreuna revolutionam industria energiei din Romania. Despre noi Suntem un grup de oameni care pun suflet in ceea ce fac. Suntem o companie romaneasca, cu sediul in Timisoara, cu o retea nationala, care de peste 10 ani ofera servicii de furnizare de combustibil pentru companii, inclusiv companii din sectorul agricol. Suntem si cel mai dinamic furnizor de combustibili din Romania, cu cea mai mare crestere a cifrei de afaceri in ultimii 10 ani. Am ajuns la aceasta performanta datorita crezului nostru, acela de a face tot ce ne sta in putinta pentru a oferi servicii impecabile clientilor nostri. Credem in tranzitia catre un viitor sustenabil, in consecinta, suntem in proces continuu de adaptare si inovare a activitatii noastre. Cum am vrea sa fii Ne dorim sa fii o persoana atenta la detalii si sa fii setata pe indeplinirea sarcinilor. De asemenea, ne dorim sa ai bune abilitati de comunicare si de coordonare a activitatii. Ne-am bucura tare mult daca ai spirit civic si daca iti pasa de tot ceea ce te inconjoara. Rolul tau in organizatie va fi acela de a te asigura de buna desfasurare a activitatii juridice si administrative. Vei efectua diferite operatiuni precum intocmirea si verificarea contractelor, emiterea adreselor, urmarirea termenelor pentru infatisare in instanta, intocmirea documentatiei necesare obtinerii si reinnoirii diferitelor avize de functionare, reprezentarea companiei in relatia cu institutiile publice, etc. Motive ca sa vii in echipa Ai sansa sa intri intr-o super echipa (si asta nu este o lipsa de modestie) cu oportunitati foarte mari de crestere si cu o atmosfera de lucru placuta; Nu exista ierarhie, avem incredere in capacitatea ta de organizare; Formare continua (training + resurse); Vei avea suport din partea colegilor; Salariu atractiv, corelat cu sarcinile alocate, plus bonuri de masa. Cum facem selectia In realizarea selectiei candidatilor urmarim cateva elemente, insa, dincolo de ele, cel mai mult vor conta determinarea si dorinta de a fi parte din echipa. Ai finalizat studiile superioare in domeniul juridic (de preferat specializarea drept); Ai minim 1 an de experienta in activitati similare; Ai abilitati de planificare si organizare; Ai capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual; Ai cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului (cunoasterea programului Dynamics NAV, MS Office constituie un avantaj); Ai cunostinte foarte bune de legislatie.