Locuri de munca Casieri, lucratori comerciali Timis - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm Manipulant Marfa! Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Manipulant Marfa! Activitatea se desfășoară în (Str. Timișorii, 161, Lugoj, Romania Ofertă: Plata: 150 zi ; Program de lucru:5zile saptamana , între orele 07:00- 15:30 ; Cerințe: Capacitate fizică adecvată; Abilități de comunicare; Orientare către siguranță; Capacitatea de a lucra în echipa; Fiabilitate și punctualitate; Experiență anterioară reprezinta avantaj. Atributii: Manipularea și transportul paleților; Asamblarea și dezambalarea paleților conform cerințelor; Etichetarea corespunzătoare a paleților în conformitate cu standardele și instrucțiunile date;. Asigurarea curățeniei și a ordinei în zona de lucru; Colaborarea strânsă cu colegii și supervizorii;
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienții noștri. Oferiți informații despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Descrierea postului (Casier ă): Ca si casieră asigurați facturarea si achitarea rapidă a mărfii pe care clienții noștri au cumpărat-o din magazin. Atribuția dumneavoastră este să înregistrați articolele pe care le cumpără clientul nostru si să încasați contravaloarea lor. si la casele de marcat oferim angajaților no tri cea mai modernă tehnică: aparatele electronice de scanare prelucrează toate informa iile importante legate de articole si emit factura detaliată Cerințe: sunteți atent(a) la detalii si aveți putere de concentrare, lucrați cu grijă cu mijloacele de plată. Vă păstrați calmul în situații limită si să rămâneți amabil(ă). Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Str. Kogălniceanu nr. 11-13-15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
ximena Food srl Magazine Alimentare in Timisoara : Calea Sagului , Piata Iozefin si Piata Dacia . Cautam colege . Program de lucru : Luni - Vineri , Schimb 1 , orele 7- 15 (8ore) Schimb 2 , orele 14-21 (7ore) Se mai lucreaza un weekend (sambata 7-17.30 , duminica 8-14) iar urmatorul weekend este liber Salar plus diverse bonusuri ( tickete de masa , prime de sarbatori ) in functie de experienta si vechime . RELATII (NUMAI !): LUNI - VINERI INTRE ORELE 8-16 TEL :
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm colegi noi în echipa magazinului Brico Depot Timisoara! Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil intr-un mediu prietenos, noi avem nevoie de colegi pentru pozitiile de: lucrator comercial . Poti depune un Cv sau il poti aduce la Serviciul Info Clienti din magazin. Ce oferim? Mediu de lucru este chiar plăcut așa ne spun toți colegii Sunt multe oportunităţi de a creşte şi a te dezvolta, iar tu vei afla cu prioritate despre posturile noi din echipă Avem un pachet de beneficii consistent (tichete de masă, prime, abonament clinică medicală privată, oferte de servicii financiare, acces gratuit la biblioteca Bookster și la programul Brico SOS și altele) O multitudine de cursuri și pentru noii colegi un program de integrare în companie, cu sprijinul unui mentor dedicat; Îți asigurăm cursul pentru obținerea permisului d moto-stivuitorist (dacă este necesar rolului) Acces la cele mai noi produse de pe piață despre care înveți în cadrul cursurilor specializate, cu furnizori de renume în materie de bricolaj. Flexibilitatea programului de lucru întrucât atunci când organizăm turele știm cât contează timpul alocat și vieții personale
-
Echipa Senneville caută colegi! Îți dorești să faci bani alături de noi și să fii răsplătit pe măsura muncii tale? Dacă ești harnic(ă), sociabil(ă), organizat(ă) , îți dorești să fii răsplătit pe măsura eforturilor tale, și nu te mulțumești cu puțin, te așteptăm în echipa noastră! Ce trebuie să faci? Recepționezi marfa și o aranjezi în mod atractiv pentru clienți; Te asiguri că toate produsele sunt expuse la vânzare conform cerințelor; Ai grijă ca doar produsele proaspete să ajungă la clienți; Ești draguț(ă) cu toți clienții și le faci recomandări pe măsura cerințelor lor; Menții standardul de curățenie în intervalul în care îți desfășori activitatea; Ce oferim noi? Corectitudine și transparență; Ești plătit conform normei de lucru și orice oră suplimentară îți e plătită conform contractului; Bonuri de masă; Bonusuri de performanță; Prime pentru ocazii speciale ( Crăciun, Paște, ziua Femeii); Mediu de lucru plăcut; Colegi pe măsură gata să îți ofere suport la orice pas; Posibilități multiple de promovare: poți deveni trainer, să dai mai departe ce ai invățat de la noi, store manager sau chiar mai mult de atât! Suntem o echipă în plină dezvoltare, ne desfășurăm activitatea în mai multe orașe și plănuim să ne extindem în continuare! Nr contact: (
-
Florarie nou deschisa in Timisoara, zona Elisabetin Bd. Constantin Brancoveanu. Cautam o persoana pasionata de flori, asa ca noi, incepand din luna Iulie. Experienta este importanta, dar nu necesara. Dorinta de a invata este obligatorie. Salariu fix + bonusuri de sarbatori + discount de angajat. Program full time sau part time. Mai multe detalii la telefon.
-
Partener OMV Petrom Marketing, angajam casier si manipulant marfuri, pentru statia de distributie carburanti Petrom, situata in zona Calea Aradului din Timisoara, sensul giratoriu Selgros Decathlon Momax Programul de lucru se desfasoara in ture de 12 24 ; 12 48. Mai multe detalii le putem discuta in cadrul unui interviu la punctul de lucru situat pe Calea Aradului, Timisoara, DN 69, Km3 (bezinaria Petrom de langa Momax); sau la numarul de telefon
-
Partener OMV Petrom Marketing angajeaza casieri si personal curatenie pentru statia de distributie carburanti OMV Margina. Se ofera contract pe perioada nedeterminata, pachet salarial atractiv, lucrul in ture, bonusuri de performanta, prime de sarbatori, posibilitate de dezvoltare profesionala. Mai multe detalii puteti obtine la numarul de telefon
-
EXZECUT LUCRĂRI, FAIANȚĂ, GRESIE, PARCHET, REGIPS, TENCUIELI, ZUGRĂVELI, FAȚADE, CĂTĂLIN
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Lugoj, Str. Gheorghe Lazăr nr. 26 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Descriere Căutăm un coleg cu sau fara experiență, care să ocupe funcția de consilier de vânzări in depozitul de materiale de constructii. Cerintele noatre : Cunostiinte de operare pc ; Persoana organizata si atenta la detalii ; Viziune strategica Abilitati foarte bune de comunicare si prezentare Abilitati de negociere Capacitate de asumare a responsabilitatii Perseverenta si flexibilitate Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Salariu motivant, in concordanta cu experienta acumulata; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masă ; Cursuri de calificare si instruire la locul de muncă; Posibilitate dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie in plina dezvoltare.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Str. Kogălniceanu nr. 11-13-15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienții noștri. Oferiți informații despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Descrierea postului (Casier ă): Ca si casieră asigurați facturarea si achitarea rapidă a mărfii pe care clienții noștri au cumpărat-o din magazin. Atribuția dumneavoastră este să înregistrați articolele pe care le cumpără clientul nostru si să încasați contravaloarea lor. si la casele de marcat oferim angajaților no tri cea mai modernă tehnică: aparatele electronice de scanare prelucrează toate informa iile importante legate de articole si emit factura detaliată Cerințe: sunteți atent(a) la detalii si aveți putere de concentrare, lucrați cu grijă cu mijloacele de plată. Vă păstrați calmul în situații limită si să rămâneți amabil(ă). Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
CASIER -LUCRATOR COMERCIAL S.C. RED SYSTEM SRL cu punct de lucru in Timisoara, strada Divizia 9 Cavalerie, nr 64 (Benzinaria ENERGOTYL) oferă spre ocupare un post de CASIER - LUCRATOR COMERCIAL. ***Cerintele candidatului:*** Studii medii/etc; Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj; Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj; Capacitate de organizare si planificare a activitătilor curente; Capacitate de interactionare cu clientii; Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică; Loialitate si confidentialitate; ***Descrierea postului :*** Principalele responsabilitati: - incaseaza corect toate produsele vandute - cunoaste si promoveaza fiecarui client produsele si ofertele speciale - supravegheaza activitatea de pe shop (daca nu are clienti) in vederea acordarii de sprijin clientilor nehotariti sau nelamuriti - este atent la monitorul calculatoruluI, astfel incat sa poata rectiona prompt in orice situatie (eliberare pompe , blocarea alimentarii etc.) - inventariaza produsele din magazin, precum si consumabilele si dotarile specifice, la schimbul de ture, in prezenta sefului de tura sau a dealerului, iar orice probleme aparute se vor nota in caietul departamentului in care trebuie scrise toate evenimentele notabile (Ex: produse in curs de expirare, tranzactii gresite, etc.) - respecta normele SSM ,PSI. - foloseste obligatoriu formulele de salut la intampinare si plecare -etc. ***Pachet salarial/beneficii:*** Pachet salarial atractiv; Mediu de lucru placut si profesionist; Candidatii interesati se pot adresa la nr de telefon din anunt sau pot depune CV-ul direct la punctul de lucru de pe strada Divizia 9 Cavalerie nr 64, Timisoara, jud Timis.
-
Supermarket din Jimbolia angj. VANZATOR VITRINA GASTRO-CARNE-MEZELURI. CIM FULL TIME SI INDETERMINAT.
-
Căutăm colegă pentru postul de florist în studioul floral din Dumbravița. Program de lucru zilnic de la 14:00 - 20:00
-
Cautam casieri si lucratori comerciali pentru magazinul nostru LADOIPASI din Calea Lipovei. Daca esti o persoana dinamica si cu chef de lucru esti persoana potrivita pentru echipa noastra. Responsabilitatile postului: -interactiunea cu clientii -asigurarea satisfactiei clientilor -aprovizionare magazin -gestionarea eficienta a stocului de marfa -realizarea rapoartelor de vanzari -relationare cu furnizorii -asigurarea indeplinirii targetului de vanzari LADOIPASI este o retea de magazine 100% romaneasca cu peste 2000 de magazine in toata tara si cu multe oportunitati de dezvoltare. Persoanei care se alatura echipei noastre ii oferim: -pachet salarial atractiv -bonuri de masa -carduri cadou -bonusuri de performanta -program flexibil -mediu placut de lucru -oportunitati de dezvoltare -sef bun si intelegator -distractie si multe surprize placute Persoanele interesate pot depune un CV pe adresa de mail sau pe whatts up la tel nr. . pentru a usura procesul de recrutare va oferim un mic ajutor accesand link-ul de mai jos: https: marketmanager.ro cum-sa-faci-corect-un-cv
-
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Descrierea jobului Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
Magazinul Seky din calea Buziasului din complexul Funshop Park ,cauta colega pentru perioada determinata,program full 2 zile se lucreaza 2 liber !Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ma contactati . .
-
Partener MOL Romania angajeaza lucratori in benzinarie - orasul Timisoara. Descrierea postului: Angajatul MOL intampina cu amabilitate clientii, ii informeaza corect despre serviciile si promotiile benzinariei, face recomandarile necesare in functie de necesitatea fiecarui client, ofera servicii suplimentare cum ar fi curatarea parbrizului, verificarea presiunii pneurilor, etc. Toate actiunile lucratorului MOL vor fi efectuate cu profesionalism si atitudine pozitiva. Cerinte: *studii medii *abilitati de comunicare *disponibilitate de lucru in ture *experienta in activitate comerciala poate fi considerata un avantaj *puncte forte: seriozitate, corectitudine si implicare Beneficii: *pachet salarial atractiv >3800 brut pentru cei cu experienta dovedita in specificul activității noastre *bonusuri in functie de rezultatele activitatii prestate *mediu de lucru profesional CV-urile se pot trimite pe adresa: Pentru mai multe informatii va stam la dispozitie la numarul de telefon:
-
Magazin - AUTOGRAF - Iulius Town Mall Candidatul ideal - amabilitate, comunicativitate, persuasiune, empatie - persoana de incredere, responsabila si organizata, ambitioasa - minim studii medii - cunostinte de operare PC - limba engleza nivel conversational - experienta in domeniu constituie un avantaj - la angajare se vor solicita recomandari si cazier Descrierea jobului - vanzarea produselor catre clienti, in magazin - cunoasterea produselor si promovarea acestora - consilierea clientilor, intuind nevoile acestora; oferirea de informatii cu profesionalism si amabilitate - lucrul cu casa de marcat, POS - emiterea facturilor si a altor documente contabile - intretinerea ordinii, a curateniei in magazin - participare la aranjarea marfii in magazin - participare la inventarele lunare - programul de lucru va fi in ture, in weekend, conform programului centrului comercial Oferta salarială: venit net 3300 lei( include tichete de masă)
-
Oprrator comercial Pulcinella cauta o persoana serioasa care isi doreste un loc de munca stabil, linistit, alaturi de o echipa tanara si ambitioasa. Locatie: Martirilor, Dumbravita, Mosnita Veche Descrierea postului: Preluarea comenzilor clientilor sau a comenzilor online si trimiterea lor in productie Incasarea comenzilor, inchiderea de zi Managementul comenzilor (prioritizare, alocarea resurselor de distributie) Cerinte: abilităţi de planificare şi organizare spirit de observaţie dezvoltat, atenţie la detalii, atenţie concentrată şi distributivă foarte bune abilitati de comunicare şi relaţionare interumană Capacitate de reactie rapida Sa fii o persoana amabilita, placuta, orientata spre client Capacitate de analiza in ansamblu si de adaptare la situatii neprevazute Abilități de comunicare, abilități de relaționare cu clienții, abilități de supervizare, capacitate de decizie, capacitate de planificare și organizare, capacitate de a utiliza rațional resursele limitate, delegare de sarcini Program: 2 zile cu 2 libere Conditii salariale: 3000 lei net + 1 masa pe zi Se asigura transport Pentru mai multe informatii, ne auzim la telefon sau pe email