Anunțuri
Cereri locuri de munca Companii Doar munca in strainatate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Recrutam Reglori pentru unul dintre clientii nostri - o companie specializata in managementul fluidelor, sisteme de ventilatie a carterului, precum si sisteme de filtrare pentru ulei, combustibil, aer si filtrarea aerului din cabina. Cerinte: - Studii medii (tehnice); - Abilitatea de a lucra in echipa; - Experienta relevanta in domeniu de minim 1 an; - Disponibilitatea de a lucra in schimburi; - Atentie la detalii, precizie si responsabilitate. Responsabilitati: - Analizarea cauzelor defectiunilor la sistemele de asamblare si implementarea masurilor relevante pentru remedierea acestora; - Asigurarea unui proces de producție fara probleme prin initierea unor masuri de imbunatatire a sistemului; - Efectuarea si evaluarea proceselor de calitate; - Pregatirea si desfasurarea proceselor de configurare; - Operarea masinilor si echipamentelor;Asigurarea calitatii produselor fabricate; - Realizarea planului de productie conform prioritatilor stabilite. Se ofera: - Pachet salarial atractiv. - Tichete masa 35 lei zi; - Prima Craciun: 500 RON Brut; - 21 - 25 zile CO; - Training-uri de specialitate; - Conditii stabile de angajare pe baza unui contract de munca nedeterminat.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Promovat
Societate comerciala din Hunedoara, angajam secretara, cunostinte minime PC. Pentru detalii la tel. , whatsapp , sau email .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
CASIER Descrierea postului vacant Jurasica Adventure Park angajeaza Casier Atributii: Casierul realizeaza operaţiunile de vanzare bilete de acces in incinta parcului de distractii Jurasica Neptun. 1. Obiectivele postului: Vanzarea biletelor de acces in incinta parcului de distractii; Efectuarea de incasari in numerar si sau prin intermediul cardurilor de debit credit, efectuarea de plati in numerar (catre clienti sau catre personalul delegat in vederea preluarii numerarului de la punctul de lucru); Preschimbarea in tichete bilete de acces a voucherelor emise de firma, cu incasarea contravalorii acestora, in functie de politica de discount aplicata fiecarui voucher in parte; Emiterea de facturi fiscale şi chitanţe bonuri fiscale pentru încasările de la clienţi; La sfarsitul zilei de lucru sau ori de cate ori i se solicita, preda numerarul pe baza de proces verbal de predare-primire, catre reprezentantul societatii sau catre prestatorul de servicii cu care societatea are contract pentru colectarea numerarului; Asigura existenta plafonului de casa in conformitate cu legislatia in vigoare si solicita conducerii societatii remiterea de numerar atunci cand se depaseste plafonul stabilit; Gestioneaza incasarile de la clienti si toate celelalte modalitati de plata acceptate si este raspunzator de acestea pana la predarea lor catre Administratorului punctului de lucru sau persoana desemnata de conducerea societatii; Candidatul ideal: Studii: medii superioare; Spirit de echipa, comunicare, implicare, initiativa si rigurozitate; Seriozitate, disciplina si responsabilitate in munca prestata. Beneficii: Asiguram un mediu de lucru pozitiv care incurajeaza cele mai bune rezultate; Oferim pachet salarial atractiv, conditii de munca foarte bune si un mediu de lucru prietenos. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest anunt de angajare, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Descrierea companiei Jurasica Adventure Theme Park este o locație situata in Loc. Neptun, Mun. Mangalia, Statiunea Neptun, Str. Plopilor nr.3, Jud. Constanta, deschisa in anul 2021. Parcul tematic are o suprafata de 2 hectare si ii invita pe copii sa descopere aventurile fabuloase din perioada Jurasicului prin jocuri si activitati educative. Jurasica Adventure Parc adaposteste 42 de dinozauri realizati in marime naturala si atestati stiintific, dispusi in 6 zone, fiecare dedicata cate unui continent Europa, Asia, America, Africa, Australia, Antarctica. De asemenea, parcul mai include o expoziție fascinantă de fosile și cel mai mare parc gonflabil din România (6000 de metri pătrați).Parcul este format din 12 complexe gonflabile de dificultăți și vârste diferite.
-
CONTROLOR ACCES SI SUPRAVEGHETOR SPATIU Descrierea postului vacant Jurasica Adventure Park angajeaza Controlor acces si supraveghetor spatiu. Atributii: Controlorul acces si supraveghetor spatiu permite accesul in obiectiv si supravegheaza spatiile din interiorul parcului, in conformitate cu reglementarile legale si cu regulamentul de organizare al parcului de distractii. 1. Obiectivele postului: Supravegherea accesului vizitatorilor in incinta Jurasica Adventure Theme Park Neptun, verificarea valabilitatii biletelor, legitimatiilor si voucherelor de acces, scanarea si validarea acestora cu echipamentele puse la dispozitie de societate;. Observa si monitorizeaza activitatea clientilor in interiorul parcului asigura aplanarea conflictelor si se asigura de respectarea regulamentului intern al parcului; Verifica buna functionare si integritatea exponatelor si a celorlalte bunuri din interiorul parcului, anuntand administratorul punctului de lucru in cazul in care sunt constatate deficiente; Atrage atentia clientilor in cazul in care acestia incalca regulamentul intern de functionare al parcului (ex. parasirea circuitelor de vizitare, deteriorarea exponatelor, deteriorarea spatiilor verzi, utilizarea improprie a locurilor de joaca sau depasirea varstei greutatii conform afiselor existente la fiecare loc de joaca, etc). Candidatul ideal: Studii: scoala profesionala liceu (inclusiv, minori minim 16 -18 ani); Spirit de echipa, comunicare, implicare, initiativa si rigurozitate; Seriozitate, disciplina si responsabilitate in munca prestata. Beneficii: Asiguram un mediu de lucru pozitiv care incurajeaza cele mai bune rezultate; Oferim pachet salarial atractiv, conditii de munca foarte bune si un mediu de lucru prietenos. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest anunt de angajare (email:), sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Descrierea companiei Jurasica Adventure Theme Park este o locație situata in Loc. Neptun, Mun. Mangalia, Statiunea Neptun, Str. Plopilor nr.3, Jud. Constanta, deschisa din anul 2021. Parcul tematic are o suprafata de 2 hectare si ii invita pe copii sa descopere aventurile fabuloase din perioada Jurasicului prin jocuri si activitati educative. Jurasica Adventure Parc adaposteste 42 de dinozauri realizati in marime naturala si atestati stiintific, dispusi in 6 zone, fiecare dedicata cate unui continent Europa, Asia, America, Africa, Australia, Antarctica. De asemenea, parcul mai include o expoziție fascinantă de fosile și cel mai mare parc gonflabil din România (6000 de metri pătrați).Parcul este format din 12 complexe gonflabile de dificultăți și vârste diferite.
-
Doresc angajare la o societate comerciala că : gestionar , șofer distribuitor , operator logistica.CV la cerere.Detin și autorizație de stivuitorist .Rog seriozitate. Va Multumesc
-
- curs specialist SSM - 80 ore - experienta in domeniu aprox 2 ani (3 santiere) - absolvent studii superioare - domeniu tehnic - posesor carnet conducere categ. B - curs manager resurse umane - abilitati in utilizarea calculatorului (programe de grafica, office, gestiune si altele) Sunt interesat de un loc de munca in Brasov, de preferat in c-tii. Poate fi un job atat cu norma intreaga cat si part-time. Astept oferte la nr. de telefon din anunt.
-
Expert contabil autorizat CECCAR prestez servicii de evidenta contabila , calcul liste de plata , caserie , plata furnizori , alte serv de natura economica pentru asociatii de proprietari. Indeplinesc conditiile legii 196/2018 , am experienta de peste 10 ani in lucrul cu asociatiile de proprietari , pot prezenta referinte privind profesionalismul si seriozitatea serviciilor prestate.Tarife negociabile.
-
Scurta descriere a companiei De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova. Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș. Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D. Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania. Cerinte Studii de specialitate în domeniul tehnicii dentare, iar experiența de minim un an în acest domeniu prezintă un avantaj Cunoștințe operare PC (pachetul Office) Engleza la nivel mediu Capacitatea de organizare eficientă Atent la detalii Cu simț de răspundere dezvoltat Respectă protocolul de lucru Responsabilitati Realizari Prelucrarea mulajelor Finisarea pieselor Executarea modelului de lucru și realizarea machetei pe baza acestuia Alte informatii Training gratuit Salariu atractiv Conditii de lucru excelente Bonuri de masa Decontare transport
-
Recrutam personal hotelier pentru nave de croaziera pentru urmatoarele pozitii ospatar barman bucatari utility receptionisti cameristi Se ofera salarii atractive bonusuri tipsuri , transportul este suportat de angajator , se ofera contracte pe Elvetia , Franta Cipru. Se cere minim 6 luni experienta profesionala si sa vorbeasca limba engleza nivel conversational, pentru pozitia de utility nu se cere experienta profesionala. Pentru relatii suplimentare vizitati siteul AURASJOBS.
-
Pensiunea Casa cu tei din Sarata-Monteoru ,județul Buzău angajează lucrator piscină cu sau fără calificare.Experienta anterioară reprezintă un avantaj .Anuntul este valabil pentru persoanele din județul Buzău .Nu oferim transport. CV-urile se pot depune la recepția pensiunii sau se pot trimite pe e-mail la adresa : Pentru alte detalii ne puteți contacta și telefonic la numărul . . Vă așteptăm în echipa noastră .
-
Angajam vopsitori industriali cu experiență pentru Italia Cerințe -Pregătirea suprafețelor metalice pentru vopsire prin șlefuire , curățare și aplicarea primer ului. -Aplicarea vopselei pe piesele metalice conform specificației tehnice. -Folosirea echipamentelor si a tehnicilor de vopsire adecvate pentru obținerea unei finisări de înaltă calitate. -Vorbitor de limbă italiană nivel conversațional Deținerea permisului de conducere cat B este un plus dar nu o cerință obligatorie Salarizare Intre 10-12 euro ora Cazare si utilități asigurate Pentru mai multe detalii: telefon:
-
SC VARIANT AGRO SRL angajeaza sudori MIG-MAG cu experienta in domeniu. Oferim: contract de munca pe perioada nedeterminata; pachet salarial competitiv in functie de experienta si abilitati; stabilitatea locului de munca Beneficii: - venituri atractive; - conditii foarte bune de lucru; - loc de munca stabil; - oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul firmei; - colectiv tanar, dinamic; - scule speciale de lucru si echipamente, softuri specializate. Cv-le se pot depune la sediul societatii situat in Tg-Jiu, str. Tudor Vladimirescu, nr. 69 sau pe mail: Relatii la telefon
-
OPERATOR PROCESARE TEXT SI IMAGINE Ai terminat liceul, esti la facultate si iti cauti un loc de munca? Agentia de Recrutare Adecco iti ofera posibilitatea de a lucra intr-un mediu curat , alaturi de o echipa tanara unde poti acumula experienta si pune bazele unei profesii. cerinte: -cunostinte de baza PC -lb. franceza nivel B1,B2 -atentie la detalii -procesarea si prelucrarea textelor si imaginilor in conformitate cu cerintele si standardele de calitate -editare, corectare si optimizarea continutului textului beneficii: -program flexibil -posibilitatea de a trece pe program part time dupa 3 luni(studenti) -mediu de lucru placut -echipa tanara -marire pachet salarial dupa primele trei luni +beneficii incluse Pentru mai multe detalii
-
Atelierele Patriarhiei Romane angajeaza electrician (electromecanic) autorizat și achizitor (sofer cat. B) la program full time. Mai multe detalii la telefon.
-
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului te asteapta sa i te alaturi echipei de Productie, pe pozitia de Sudor MIG MAG si TIG. Cerinte: Studii medii sau scoala profesionala, specializarea ca sudor constituie avantaj; Experienta in sudura (minimum 3 ani); Cunoasterea operatiunilor specifice: sudur MIG MAG, TIG WIG (inox, aluminiu, cupru, aliaje) Om harnic, indemanatic, cu initiativa, atentie la detalii, abilitati de lucru in echipa, proactiv si responsabil; Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucru. Atributii: Executa lucrari de sudura conform documentatiei tehnice si tehnologicei; Executa lucrari de pregatire, de polizare subansamble, de debitare, de montaj subansamble ansamble, conform documentatiei tehnice si tehnologice; Raspunde de calitatea lucrarilor executate. Beneficii: - oferim transport pe raza Timisoara - programul se desfasoara in 2 schimburi - oferim tichete de masa de 35 lei zi lucrata Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
GEORGIAN AUREL persoană fizică și persoană fizică autorizată cui:41741591 cu domiciliul sediul în oraș Băicoi, jud.prahova,str. 23 August nr. 67, cod.105200 obiectul activității prestari servicii de amenajări interioare ,exterioare, muncă necalificată efectuez, lucrări pentru: Persoane fizice ori după caz colaborez cu beneficiarii principali al lucrării efectuate , persoane fizice sau juridice colaborare pentru efectuarea de lucrări de izolație polistiren, socluri ,fațade de blocuri, balcoane subsoluri, curățenie, săpat,vopsit etc.munca necalificată. Lucrări de placare polistiren ,vată minerală cu sau fără dibluri, plasa două straturi adeziv, tincii amorsă,decorativă . Lucrării de zugrăveli, glet pe tencuiala doua sau trei straturi , amorsă lavabil ori glet pe rigips, glet benzii îmbinări,glet de finisaj, amorsă lavabil , muncă necalificată cu plata la lucrare la zi sau mp beneficiarii principali ai respectivelor lucrării persoane fizice sau juridice. Emit chitanță factură pentru banii încasați , eventual contract de colaborare, garanție pentru muncă necalificată desfășurată, lucrările efectuate , lucrările efectuate de către subsemnatul titluar al Vasile georgian aurel persoană fizică autorizată . Vă mulțumesc.
-
Angajez urgent un băiat la spalatorie auto pt mai multe detalii sunați
-
-
Cuplu casatoriti, 39-38 ani, curati, discreti, cautam de munca in state , in orice domeniu, avem experienta in curatenie in michigan si new jersey dar putem incerca si altceva, vorbim engleza si germana, permis de conducere amandoi, preferam ceva pe termen lung, se poate si doar parte masculina pt termen mai scurt. sau Canada
-
Dețin certificat de competentă profesională a managerului de transport in regim de închiriere și taxi, eliberat de către ARR TIMIS. Caut colaborare , ofer seriozitate .Imi ofer serviciile in toata tara.
-
Angajăm instalatori în domeniul termic frigotehnist și electrician cu minim de experiență model progresiv în dezvoltarea personală și individuală posibilitate de creștere în firmă
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.