Anunțuri
Cereri locuri de munca Companii Doar munca in strainatate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Recrutam Reglori pentru unul dintre clientii nostri - o companie specializata in managementul fluidelor, sisteme de ventilatie a carterului, precum si sisteme de filtrare pentru ulei, combustibil, aer si filtrarea aerului din cabina. Cerinte: - Studii medii (tehnice); - Abilitatea de a lucra in echipa; - Experienta relevanta in domeniu de minim 1 an; - Disponibilitatea de a lucra in schimburi; - Atentie la detalii, precizie si responsabilitate. Responsabilitati: - Analizarea cauzelor defectiunilor la sistemele de asamblare si implementarea masurilor relevante pentru remedierea acestora; - Asigurarea unui proces de producție fara probleme prin initierea unor masuri de imbunatatire a sistemului; - Efectuarea si evaluarea proceselor de calitate; - Pregatirea si desfasurarea proceselor de configurare; - Operarea masinilor si echipamentelor;Asigurarea calitatii produselor fabricate; - Realizarea planului de productie conform prioritatilor stabilite. Se ofera: - Pachet salarial atractiv. - Tichete masa 35 lei zi; - Prima Craciun: 500 RON Brut; - 21 - 25 zile CO; - Training-uri de specialitate; - Conditii stabile de angajare pe baza unui contract de munca nedeterminat.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
nacele pt lucru la inaltime autorizate cu deservent autorizat ofer la cerere factura inaltime maxima de lucru 24m pt mai multe detalii apelati nr de tel afisat.Executam instalatii electrice bransamente posturi de transformare intretinere iluminat public etc
-
-
-
ALEXFLO INDUSTRIES SRL, cu sediul in Judet Mures, scoate la concurs urmatoarele posturi: SUDOR - 2 POSTURI CV-URILE SE VOR TRIMITE PE ADRESA DE E-MAIL AFISATA. SELECTIA SE VA REALIZA IN DATA DE 16 APRILIE 2024.
-
Firma de confecții .avem nevoie de o persoană la surfilat sau 5 fire si o persoană in mașina simpla firma este in Baia Mare pe Bld Unirii nr23
-
ASOCIAȚIA VICTIMELE ÎNCERCĂRII TRECERII FRONTIEREI DE STAT A R.S.R. ÎN PERIOADA REGIMULUI COMUNIST ORAVIȚA, STR. MIHAI NOVAC, NR. 15-17,Cod poștal 325600, județul CARAȘ-SEVERIN C.I.F. 48495001 AJUTĂM muncitori străini din Asia cu : documentele de ședere relocare, permis de ședere în România , TRC , schimbarea angajatorului , orice probleme pentru intrarea în legalitate, cerere azil politic, căsătorie, aducem membrii familiei ( soția sau soțiile și copiii ) cetățeanului din Asia, pentru a locui împreună.
-
SRILANKAN CHOICE SRL, cu sediul in sat Sederhat, scoate la concurs urmatoarele posturi: 1. BUCATAR - 2 POSTURI 2. AJUTOR BUCATAR - 2 POSTURI 3. LUCRATOR BUCATAR (SPALATOR VASE MARI) - 5 POSTURI CV-URILE SE VOR TRIMITE PE ADRESA DE EMAIL AFISATA. SELECTIA SE VA REALIZA IN DATA DE 15 APRILIE 2024.
-
angajăm femeie pentru curățenie la scările de bloc mai multe detalii la sediul firmei pe Fagarasului 5A
-
Societate comerciala angajeaza personal pentru Nacela cu brat ridicare 60m si macaragiu pod rulant pentru prestari pe platforma Liberty Galati. Se solicita certificat calificare. Se ofera salariu atractiv.
-
BEANVERSE SRL, cu sediul in Municipiul Cluj-Napoca, Strada Campului, nr.222, parter, Jud.Cluj, angajeaza ajutor bucatar. Selectia se face pe baza de CV in data de 11.04.2024. Pentru mai multe detalii, sunati la numarul de telefon afisat mai sus sau via email.
-
Angajăm bucătar,femei la curățenie sezoniere(6 luni).Oferim cazare masă și un salariu motivant.Nr .tel.
-
Spital AS MEDICA - BUCOV, angajează personal pentru postul de Registrator medical - receptie spital. Experienta in acest domeniu sau in domeniul medical reprezinta un avantaj pentru candidat. Pentru mai multe informatii sau depunere CV-uri, va stam la dispozitie la nr. de telefon: sau la adresa de email:
-
Angajeaza ajutor bucatar cu experienta in bucatarie.
-
Buna ziua , Firma cu activitatea in domeniul instalațiilor sanitare si termice cauta instalator cu experiență , adica ar trebui sa stie sa faca urmatoarele: Incalzire in pardoseală Distribuție apa , atat pe pex cat si pe ppr Canalizări din pp Canalizări pe-hd lipitura cap la cap (nu este obligatoriu dar reprezintă avantaj) Ventilație ( nu este obligatoriu dar reprezintă avantaj) Candidatul ideeal trebuie sa arate si putin de rapiditate și îndemânare. Se lucrează cu absolut toate actele in regula , contract de munca , ssm , medicina muncii. Salariul se plătește de 2 ori pe luna 15 si la final de luna , pe card la banca Transilvania. Program de lucru 08:00 - 17:00 de luni pana vineri , sâmbătă doar in caz de forta majora si doar daca se poate aici se plătește separat. Salariul incepe de la 5000 lei net. Exclus persoanele neserioase si cu probleme cu alcoolul cine vine si este gasit cu alcool va fi dat afara din santier ( controale de alcool zilnice). Se lucrează la blocuri de apartamente noi in sectorul 1 si 2. Nr Telefon Marius Daca nu răspund la telefon imi puteti scrie pe WhatsApp la același nr.
-
Compania BIZGANULORE 20 SRL, angajează Recepționist ă la un salon de înfrumusețare, la full-time. Candidatul ideal: - studii medii sau superioare; - cunostinte minime de limbă engleză sau franceză, operare pe calculator, dactilografiere, telefonie; - disponibilități de dialog, comportament adecvat și civilizat în raport cu colectivul și clientela; - inteligență (gândire logica, memorie); - corectitudine, seriozitate, atitudine în relatiile cu colegii de lucru și clientela; - capacitatea de a se adapta în colectiv; - sincer, dispus la colaborare. Descrierea postului: - asigura păstrarea registrului unic de intrări iesiri al organizatiei; - asigura activitatea de telefonie centrala aorganizatiei; - asigura activitatea de informatii generale pentru public; - răspunde de buna circulatie a corespondentei; - tine evidenta solicitarilor directe si a apelurilor telefonice în absenta persoanelor câutate si asigura operativ informarea acestora; - asigură si întretine starea de curătenie în incinta salonului succesiv conform programului stabilit cu colegii.
-
Angajam Tehnician Advertising in brandingul auto in Chichiș, jud Covasna. CERINTE: - studii medii - competențe digitale (utilizare PC) - carnet de conducere auto, categoria B - lucrul cu echipamente precise de finisare, abilitati tehnice RESPONSABILITATI: - pregatire materiale - pregatire suprafete - aplicare materiale BENEFICII: - salariu motivant - transport asigurat - program de lucru de luni pana vineri: 08.00-17.00 - posibilitatea de a participa la cursuri de formare profesională în domeniu.
-
Clinică Stomatologică din Timișoara este în căutarea unei colege pe partea de front desk cu foarte bune abilități de organizare și comunicare. Candidatul ideal: ambițioasă cu bune abilități de comunicare și interacțiunea cu oamenii. descurcăreață, organizată și eficientă în a gestiona și finaliza task-uri diferite. contabilitate primară ( să știe ce presupune a gestiona casa, facturi, POS) bune abilități de utilizare PC, Microsoft Office - Excel, Work, Google Drive, Sheets, Docs, Email Google Responsabilități FRONT DESK: programarea pacienților in programul informatic de gestiune; preluarea pacientului la intrarea în clinică; gestionarea fișelor de pacienti înregistrează, monitorizează informațiile în sistemul operațional intern; asigură comunicarea prin: email, telefonic, atât intern cât și extern; încasează contravaloarea serviciilor medicale cash card și facturează pacienții realizeaza plata facturilor Avantajele pe care le ai în cadrul clinicii: - Clinică nouă modernă folosind ultimele tehnologii - Program de lucru de luni pana vineri - Echipă stabilă cu multă experiență în cadrul căreia te poți dezvolta și avansa. CV-urile se pot trimite pe Whatsapp la nr
-
Suntem în căutare de o persoană sociabilă și nerăbdătoare de a porni alături de noi în această nouă experiență MINA Pop-Up, primul spațiu imersiv itinerant din România. Job-ul este in Cluj-Napoca si este pe o perioada limitata de timp: 15 Apr - 02 Iun. 2024. Responsabilitati principale: - Asista managerul locatiei pentru sustinerea bunui mers al locatiei - Preia din indatoriri in timp - Preia indatoririle in lipsa managerului - Supervizeaza bunul mers al lucrurilor: vanzare bilete la fata locului, scanare bilete la fata locului, flux bar, functionalitate proiectii, curatenie, stocuri, inregistrare facturi, verificare incazari si inchidere zi de lucru puncta de vanzare si muzeu in genral - Intervine active oricand este nevoie sau apare o situatie neprevazuta
-
Fruttissima Dumbravita angajează - o persoana dinamica harnica ordonata la aranjat marfa în magazin -program 2 zile cu 2 zile . duminica liber .deci o săptămână se lucra 2zile o săptămână 4zile -salariu atractiv
-
Premium Porc Group, unul dintre cei mai mari producatori de porcine din Romania, angajeaza Mecanic mentenanta exterioara pentru ferma de porci din localitatea Fantanele, jud. Constanta Daca esti interesat de acest post suna la numarul de telefon afisat.