Anunțuri
Cereri locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-06-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Promovat
Suntem în căutarea unui inginer topograf, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă aveți experiență în domeniul topografiei și sunteți dornic să vă dezvoltați abilitățile într-un mediu stimulant, atunci aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Mediu de lucru stimulant Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță în anumite situații
-
Promovat
Societate comerciala din Hunedoara, angajam secretara, cunostinte minime PC. Pentru detalii la tel. , whatsapp , sau email .
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Solicit colaborare desenator in proiectarea construcțiilor,cunascator AUTOCAD,ARHICAD, ETC
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Romania Hidro Service SRL, cu sediul in Tg Jiu, Str. Primaverii, nr.3, angajeaza PRELUCRATORI PRIN ASCHIERE/ STRUNGARI, strunguri clasice. Activitatea firmei este cea de reparatii cilindri hidraulici si avem nevoie sa ne marim echipa. Se ofera salariu atractiv, in functie de experienta, bonuri de masa, preme periodice, precum si o ambianta de lucru plina de prietenie si respect. Program : 8.00-17.00 cu pauza de masa o ora. Cei interesati pot suna la nrul sau pot cere detalii in mesaj privat pe whatsapp la acelasi nr de tel. ( in intervalul orar 10.00-18.00). Va asteptam cu drag in echipa noastra!
-
Promovat
Societate comerciala din Hunedoara, angajam secretara, cunostinte minime PC. Pentru detalii la tel. , whatsapp , sau email .
-
Angajez operator productie si ambalare paste fainoase (numai femei). Ofer 2800 lei lunar net, cota produs, seriozitate. Nu se solicita experienta. Pentru detalii apelati nr de tel.
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unui laborant chimist dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre într-o fabrică de top,locatie Magura Bacau. Dacă sunteți o persoană meticuloasă, atentă la detalii și pasionată de domeniul chimiei, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Cerințe: Diplomă de licență în chimie sau domeniu înrudit. Cunoștințe în analiza chimică și în tehnici de laborator. Experiență anterioară într-un mediu de lucru similar, reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Cunoasterea limbii engleza nivel mediu. Cunostinte de operare calculator (Microsoft Office: Excel, Word etc.). Descrierea jobului Realizarea de analize pentru a verifica calitatea produselor finite fabricate; Interpretarea rezultatelor analizelor si verificarea incadrarii acestora in specificatiile tehnice; Intocmirea si elaborarea documentelor in urma realizarii analizelor pe materiile prime si pe produsele finite; Mentinerea si gestionarea inventarului mostrelor de materii prime si a echipamentelor din laborator; Intretinerea si mentinerea curateniei la echipamentele de laborator; Respectarea regulilor si standardelor de siguranta in laborator. Oferim: Pachet salarial competitiv și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Program de lucru 08:00-16:30. Luni-Vineri
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unui laborant chimist pentru a se alătura echipei noastre într-o fabrică de top,locatie Magura Bacau. Dacă sunteți o persoană meticuloasă, atentă la detalii și pasionată de domeniul chimiei, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Cerințe: Diplomă de licență în chimie sau domeniu înrudit. Cunoștințe în analiza chimică și în tehnici de laborator. Experiență anterioară într-un mediu de lucru similar, reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Cunoasterea limbii engleza nivel mediu. Cunostinte de operare calculator (Microsoft Office: Excel, Word etc.). Descrierea jobului Realizarea de analize pentru a verifica calitatea produselor finite fabricate; Interpretarea rezultatelor analizelor si verificarea incadrarii acestora in specificatiile tehnice; Intocmirea si elaborarea documentelor in urma realizarii analizelor pe materiile prime si pe produsele finite; Mentinerea si gestionarea inventarului mostrelor de materii prime si a echipamentelor din laborator; Intretinerea si mentinerea curateniei la echipamentele de laborator; Respectarea regulilor si standardelor de siguranta in laborator. Oferim: Pachet salarial competitiv și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Program de lucru 08:00-16:00. Luni-Vineri Dacă sunteți interesat de această poziție și îndepliniți cerințele menționate mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Cautam contabil economist pentru contabilitate primara in locatia noastra din Otopeni. De preferat cu domiciliul in Otopeni , Corbeanca ,Tunari, sau in imprejurimi. Daca doresti sa faci parte din echipa Stonelio te asteptam la interviu. Oferim pachet salarial competitiv si dezvoltarea carierei profesionale. Te rugam sa trimiti cv-ul tau la : office@ stonelio.com Telefon:
-
Societate comerciala Royal Amex, angajeaza personal feminin, operator - casier. Cerinte: varsta minima 18 ani; studii medii, abilitati de calcul matematic; aspect fizic placut, atitudine pozitiva, abilitati de comunicare; spirit de echipa, disponibilitate de a lucra in ture, program de noapte. Se ofera: salariu atractiv; contract de munca; diferite bonusuri; program de lucru flexibil; training la locul de munca; mediu de lucru placut, de lux. Postul de supraveghetor presupune: informarea clientilor cu privire la: regulile de joc, sistemele de jackpot, promotiile si evenimentele existente; supravegherea permanenta a modului de desfasurare a activitatii in sala de joc ; efectuarea platilor corespunzatoare obtinute de clienti; intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii; crearea unui mediu ambiental placut pentru clientii nostri. Alege sa lucrezi alaturi de o echipa tanara, ambitioasa, in mediul de lucru perfect! Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de mail sau prin mesaj.
-
Principalele responsabilitati: Investigheaza defectele si elaboreaza un diagnostic prin utilizarea instrumentelor aparatelor adecvate, prin chestionarea utilizatorului masinii; Efectueaza reparatiile necesare aducand echipamentul dispozitivul la conditiile standard de functionare (capacitate, calitate) conform instructiunilor cartilor echipamentului; Aplica procedurile referitoare la utilizarea si controlul pieselor de schimb; Responsabil de integritatea si functionalitatea dispozitivelor; Gestioneaza dispozitivele din fabrica cat si predarea si primirea acestora catre si dinspre tehnicienii din Departamentul productie si Departamentul Tehnic; Asigura repornirea rapida a liniei in cazul schimbarilor de referinta; Participa activ, impreuna cu echipa de mentenanta preventiva, la activitatile recurente de intretinere a masinilor, conform planificarii. Cerinte: Liceu industrial de profil, scoala profesionala profil mecanic sau electromecanic; Cunostinte desen tehnic; Preferabil cunostinte SAP; Bune abilitati organizatorice; Atentie distributiva, abilitatea de a realiza mai multe functii odata; Comunicator excelent in interiorul si exteriorul echipei; Experienta intr-o pozitie similara, constituie un avantaj. Puteti trimite cv pe adresa de mail: sau puteti suna la nr de tel , de asemenea ma puteti contacta pe Whatsapp.
-
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din Iași, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general - un Vânzător Magazin Retail! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor *să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci *să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, verificând termenul de valabilitate al acestora 2. Gestionezi activitatea de la casa de marcat 3. Ghidezi clienții către produsele căutate, la raft și faci recomandări pe baza sortimentelor existente 4. Asculți empatic și adresezi întrebări, astfel încât să propui produsele potrivite pentru nevoile lor, menținând o comunicare permanentă cu clienții din magazin 5. Participi la activitatea de inventar a magazinului și oferi suport colegilor, atunci când este necesar 6. Participi la trainingurile interne ale companiei pentru înțelegerea produselor oferite către clienți (produse din gama premium: băuturi alcoolice, ciocolată, cafea, ceai; produse bio; alte produse alimentare, detergenți, consumabile etc.) Programul de lucru este de 40 ore/săptămână repartizat în ture de Luni până Sâmbătă, în magazinul aflat în Iași, zona Nicolina. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție.
-
Inginer mecanic, cu multa experienta, pot executa proiecte de instalatii(autoutilari) la cerere, arhive de desene tehnice in ACAD 2D.
-
Student cu PFA Detin Atestate "Manager transport marfa" si Manager transport taxi și închiriere , + fisa medicala +fisa psihologica + cazier (toate valabile ),caut colaborare pe termen lung sau scurt in toata tara, mai multe detalii la tl P
-
Doamna serioasa ,doresc sa am grija de un copil sau ingrijire batrana in orasul Romani.Doresc seriozitate.Va multumesc.
-
Angajam ingineri studenti pentru proiectare instalatii gaz, apa -canal si intocmire devize. Daca esti o persoana responsabila, serioasa si cu simtul raspunderii asteptam sa ne contactezi! Cerinte: - Permis conducere categoria B. - Proiectare in AutoCad - Autorizarea ANRE se poate face si la locul de munca. - Seriozitate si atentie la detalii Beneficii: - Salariul se negociaza in functie de experienta; - Bonusuri in functie de performanta - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 08.30-17.00
-
Societate comerciala Royal Amex, angajeaza operator-casier.Postul de supraveghetor presupune: informarea clientilor cu privire la: regulile de joc, sistemele de jackpot, promotiile si evenimentele existente; supravegherea permanenta a modului de desfasurare a activitatii in sala de joc ; efectuarea platilor corespunzatoare obtinute de clienti.Alege sa lucrezi alaturi de o echipa tanara, ambitioasa, in mediul de lucru perfect!Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de mail sau prin mesaj. Locatie:Suceava, Oras Radauti
-
Consilier de siguranta ADR/ transport de marfuri periculoase, Clasa 2.3,4,5,6,8,9,cu experienta, caut angajator part-time-full time Eventual coordonator transport taxi-inchiriere auto. Detin atestat Consilier siguranta rutiera si Manager transport marfa . Dețin PFA ptr manager transport marfa. Am un contract permanent de 8 ore/zii Informatii suplimentare la telefon.
-
Salutare ! Descoperă plăcerea vieții în aer liber cu terasa pe structură de lemn! Echipa noastră pasionată de design și construcții vă poate ajuta să creați terasa perfectă, cu o structură din lemn solidă și elegantă. Indiferent de dimensiunea sau stilul dorit, putem transforma spațiul dumneavoastră într-un loc de relaxare și socializare. Profitați de calitatea, frumusețea și durabilitatea lemnului pentru a vă crea o terasă care să vă încânte ani de-a rândul. Contactați-ne acum pentru a începe proiectul dumneavoastră de terasă pe structură de lemn! Mai executam: betonari curți, alei, placa pentru terase. Prețurile se calculează pe proiect,in funcție de dimensiuni și caracteristici tehnice. Pentru orice alte detalii nu ezitați sa ne sunați sau trimiteti cererea Dvs pe whatsapp. Mulțumim! Lucram in București, Ilfov și restul țării. Cu stima Ioan Raducan Echipa Davroofing.
-
Salutare ! Descoperă serviciile noastre de curățare a jgheaburilor și acoperișurilor! Cu experiență vastă și echipe dedicate, asigurăm eficiență și calitate. Protejează-ți investiția în locuința ta cu ajutorul nostru ! Contactează-ne acum ! Oferim servicii de spălare si curățare: - acoperisuri. - jgheaburi si burlane. - fațade. - pavaje. - alei betonate. Lucram cu produse si scule profesionale. Lucram in București, Ilfov și restul țării. Pentru mai multe detalii nu ezitați sa ne sunați sau trimiteti cererea Dvs pe whatsapp. Mulțumim ! Cu stima, Ioan Raducan. Echipa Davroofing.
-
Ești în căutarea unei oportunități de carieră într-un mediu dinamic, alături de o echipă pasionată și dedicată? Îți place să oferi suport clienților și să contribui la construirea relațiilor pe termen lung? Echipa noastră este în creștere și căutăm o colegă nouă la recepție (front desk), să ni se alăture. Dacă ești o persoană comunicativă, empatică și dornică să interacționezi, te invităm să explorezi această oportunitate de a face parte din echipa FOXFORT. Te-ai regăsit printre aceste calități? Atunci este momentul să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email cariere @ foxfort . ro cu mențiunea Secretară. Responsabilități: Ești primul contact al clienților cu echipa noastră, asigurând o recepție prietenoasă și profesionistă pentru vizitatori; Răspunzi la apelurile clienților sau utilizatorilor cu profesionalism și empatie; Oferi informații precise și relevante privind cererile venite din partea clienților (telefon e-mail); Direcționezi apelurile către departamentele corespunzătoare sau către colegii care se ocupă de întrebările solicitate; Organizarea documentelor (arhivarea documentelor companiei, copierea si multiplicarea acestora, securizarea informatiilor); Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant, alături de o echipă pasionată și dedicată; Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; Îți punem la dispoziție training specializat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; Birou cu o curte interioară care creează un mediu de lucru plăcut și relaxant, oferind un echilibru între profesionalism și confort; Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru performantă și optimizată pentru ca tu să îți desfășori activitatea în cele mai bune condiții; Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanță; Team building (două pe an) și activități cu echipa în diverse locații; Cu o echipă plină de entuziasm și oportunități de a te dezvolta într-un mediu dinamic, vei avea șansa de a face diferența în echipa noastră! Trimite-ne CV-ul sau contactează-ne la numărul de telefon și hai să ne cunoaștem!