Anunțuri
Cereri locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-0-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
SC Dezmembrari Autocentrum, angajeaza manipulator marfa.Salariu atractiv, conditie obligatorie detinere de permis de conducere. Pentru mai multe informatii apelati nr. .
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Promovat
Oferim pachet salarial motivant precum si alte beneficii extrasalariale. Solicitam seriozitate, flexibilitate, orientare catre rezultate si atingerea obictivelor Cerinte: studii superioare tehnice experienta in domeniul tehnic calificare experienta in domeniul RSVTI constituie avanataj.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Societate comerciala Royal Amex, angajeaza personal feminin, operator - casier. Cerinte: varsta minima 18 ani; studii medii, abilitati de calcul matematic; aspect fizic placut, atitudine pozitiva, abilitati de comunicare; spirit de echipa, disponibilitate de a lucra in ture, program de noapte. Se ofera: salariu atractiv; contract de munca; diferite bonusuri; program de lucru flexibil; training la locul de munca; mediu de lucru placut, de lux. Postul de supraveghetor presupune: informarea clientilor cu privire la: regulile de joc, sistemele de jackpot, promotiile si evenimentele existente; supravegherea permanenta a modului de desfasurare a activitatii in sala de joc ; efectuarea platilor corespunzatoare obtinute de clienti; intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii; crearea unui mediu ambiental placut pentru clientii nostri. Alege sa lucrezi alaturi de o echipa tanara, ambitioasa, in mediul de lucru perfect! Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de mail sau prin mesaj.
-
caut de munca ca paznic sau bagagist litoral pe perioada de sezon estival, in statiuni,accept oferta serioasa cazare ,masa salariu
-
Angajam Project Manager in industria automotive in Oradea. CERINTE: - studii superioare - experienta minim 1-2 ani in domeniu - abilitati excelente de comunicare si negociere - disponibilitate pentru deplasari in tara si in afara tarii - lb engleza (scris si vorbit), constituie avantaj lb spaniola si germana RESPONSABILITATI: - focusare pe clienti noi - colaborarea cu alte departamente - gestionare a mai multe proiecte simultan - reprezentarea Grupului la targuri, congrese, etc - mentinerea relatiilor puternice cu clientii existenti - identificarea si dezvoltarea relatiilor cu clienti cheie - identificarea oportunitatilor de crestere si dezvoltare a afacerii - gestionarea si coordonarea proiectelor comerciale de la inceput pana la finalizare - monitorizarea performantei proiectelor si raportarea rezultatelor catre conducere BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - decontarea transportului - bonuri de masa in valoare de 30 lei - oportunitati de dezvoltare, program tesa
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Promovat
SC Dezmembrari Autocentrum, angajeaza manipulator marfa.Salariu atractiv, conditie obligatorie detinere de permis de conducere. Pentru mai multe informatii apelati nr. .
-
Ești în căutarea unei oportunități de carieră într-un mediu dinamic, alături de o echipă pasionată și dedicată? Îți place să oferi suport clienților și să contribui la construirea relațiilor pe termen lung? Echipa noastră este în creștere și căutăm o colegă nouă la recepție (front desk), să ni se alăture. Dacă ești o persoană comunicativă, empatică și dornică să interacționezi, te invităm să explorezi această oportunitate de a face parte din echipa FOXFORT. Te-ai regăsit printre aceste calități? Atunci este momentul să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email cariere @ foxfort . ro cu mențiunea Secretară. Responsabilități: Ești primul contact al clienților cu echipa noastră, asigurând o recepție prietenoasă și profesionistă pentru vizitatori; Răspunzi la apelurile clienților sau utilizatorilor cu profesionalism și empatie; Oferi informații precise și relevante privind cererile venite din partea clienților (telefon e-mail); Direcționezi apelurile către departamentele corespunzătoare sau către colegii care se ocupă de întrebările solicitate; Organizarea documentelor (arhivarea documentelor companiei, copierea si multiplicarea acestora, securizarea informatiilor); Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant, alături de o echipă pasionată și dedicată; Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; Îți punem la dispoziție training specializat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; Birou cu o curte interioară care creează un mediu de lucru plăcut și relaxant, oferind un echilibru între profesionalism și confort; Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru performantă și optimizată pentru ca tu să îți desfășori activitatea în cele mai bune condiții; Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanță; Team building (două pe an) și activități cu echipa în diverse locații; Cu o echipă plină de entuziasm și oportunități de a te dezvolta într-un mediu dinamic, vei avea șansa de a face diferența în echipa noastră! Trimite-ne CV-ul sau contactează-ne la numărul de telefon și hai să ne cunoaștem!
-
Student cu PFA Detin Atestate "Manager transport marfa" si Manager transport taxi și închiriere , + fisa medicala +fisa psihologica + cazier (toate valabile ),caut colaborare pe termen lung sau scurt in toata tara, mai multe detalii la tl P
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unui laborant chimist dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre într-o fabrică de top,locatie Magura Bacau. Dacă sunteți o persoană meticuloasă, atentă la detalii și pasionată de domeniul chimiei, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Cerințe: Diplomă de licență în chimie sau domeniu înrudit. Cunoștințe în analiza chimică și în tehnici de laborator. Experiență anterioară într-un mediu de lucru similar, reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Cunoasterea limbii engleza nivel mediu. Cunostinte de operare calculator (Microsoft Office: Excel, Word etc.). Descrierea jobului Realizarea de analize pentru a verifica calitatea produselor finite fabricate; Interpretarea rezultatelor analizelor si verificarea incadrarii acestora in specificatiile tehnice; Intocmirea si elaborarea documentelor in urma realizarii analizelor pe materiile prime si pe produsele finite; Mentinerea si gestionarea inventarului mostrelor de materii prime si a echipamentelor din laborator; Intretinerea si mentinerea curateniei la echipamentele de laborator; Respectarea regulilor si standardelor de siguranta in laborator. Oferim: Pachet salarial competitiv și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Program de lucru 08:00-16:30. Luni-Vineri
-
Angajez operator productie si ambalare paste fainoase (numai femei). Ofer 2800 lei lunar net, cota produs, seriozitate. Nu se solicita experienta. Pentru detalii apelati nr de tel.
-
VANZATOR Descrierea postului vacant Jurasica Adventure Park angajeaza Vanzator Atributii: Vanzatorul realizeaza vanzarea produselor din cadrul magazinului si realizarea operatiunilor de incasare si plati in numerar in cadrul firmei. Obiectivele postului: - Verifica banii incasat; - Verifica situatia incasarilor efectuate prin POS, asigurandu-se de aprobarea fiecarei tranzactii in parte si coreland chitantele cu raportul centralizator generat de POS la sfarsitul turei zilei; - Eliberarea bonurilor fiscale si mentinerea evidentei clare a acestora pentru toate operatiunile realizate de catre magazin; - La sfarsitul turei zilei de lucru genereaza raportul X (pentru verificare) si raportul Z (obligatoriu de generat la sfarsitul turei zilei de lucru) aferent casei de marcat imprimantei fiscale, genereaza inchiderea de tura zi pe POS si listeaza raportul centralizator; - Dupa inchiderea turei zilei, preda catre Administratorul punctului de lucru numerarul incasat, raportul Z aferent casei de marcat si raportul centralizator aferent POS-ului. Este obligatoriu ca numerarul predat + suma totala rezultata din centralizatorul POS, sa fie egala cu suma totala din raportul Z generat de casa de marcat imprimanta fiscala. In cazul constatarii unor diferente (+ -) acestea vor inregistrate si recuperate (dupa caz) conform prevederilor legale; - Asigura numerarul necesar desfasurarii in conditii normale a operatiunilor curente ale magazinului dar si necesarul de monetar de rezerva; - Vanzarea produselor se va realiza prin intermediul softului echipamentelor puse la dispozitie de societate, scanarea codurilor de bare aferente fiecarui produs in parte, incasarea contravalorii produselor si eliberarea bonului fiscal catre clienti - Inainte de incasarea contravalorii produselor, vanzatorul se asigura ca a fost scanat corespunzator codul de bare si verifica introducerea cantitatii corecte din fiecare produs ce se doreste a fi achizitionat. In cazul in care vanzatorul constata ca produsul scanat (inregistrat in sistem) nu corespunde cu produsul fizic aflat in fata sa, anunta de urgenta Gestionarul, pentru corectarea situatiei.; - Intocmeste necesarul de produse pentru refacerea stocului de marfa expusa, completeaza stocul cu marfa din spatiul de depozitare; - Aranjarea marfii; - Afiseaza sau ataseaza preturile produselor conform legilor in vigoare; Candidatul ideal: Studii: medii superioare; Spirit de echipa,comunicare, implicare, initiativa si rigurozitate; Seriozitate, disciplina si responsabilitate in munca prestata. Beneficii: Asiguram un mediu de lucru pozitiv care incurajeaza cele mai bune rezultate; Oferim pachet salarial atractiv, conditii de munca foarte bune si un mediu de lucru prietenos. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest anunt de angajare, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Descrierea companiei Jurasica Adventure Theme Park este o locație situata in Loc. Neptun, Mun. Mangalia, Statiunea Neptun, Str. Plopilor nr.3, Jud. Constanta, deschisa din anul 2021. Parcul tematic are o suprafata de 2 hectare si ii invita pe copii sa descopere aventurile fabuloase din perioada Jurasicului prin jocuri si activitati educative. Jurasica Adventure Parc adaposteste 42 de dinozauri realizati in marime naturala si atestati stiintific, dispusi in 6 zone, fiecare dedicata cate unui continent Europa, Asia, America, Africa, Australia, Antarctica. De asemenea, parcul mai include o expoziție fascinantă de fosile și cel mai mare parc gonflabil din România (6000 de metri pătrați).Parcul este format din 12 complexe gonflabile de dificultăți și vârste diferite.
-
CONTROLOR ACCES SI SUPRAVEGHETOR SPATIU Descrierea postului vacant Jurasica Adventure Park angajeaza Controlor acces si supraveghetor spatiu. Atributii: Controlorul acces si supraveghetor spatiu permite accesul in obiectiv si supravegheaza spatiile din interiorul parcului, in conformitate cu reglementarile legale si cu regulamentul de organizare al parcului de distractii. 1. Obiectivele postului: Supravegherea accesului vizitatorilor in incinta Jurasica Adventure Theme Park Neptun, verificarea valabilitatii biletelor, legitimatiilor si voucherelor de acces, scanarea si validarea acestora cu echipamentele puse la dispozitie de societate;. Observa si monitorizeaza activitatea clientilor in interiorul parcului asigura aplanarea conflictelor si se asigura de respectarea regulamentului intern al parcului; Verifica buna functionare si integritatea exponatelor si a celorlalte bunuri din interiorul parcului, anuntand administratorul punctului de lucru in cazul in care sunt constatate deficiente; Atrage atentia clientilor in cazul in care acestia incalca regulamentul intern de functionare al parcului (ex. parasirea circuitelor de vizitare, deteriorarea exponatelor, deteriorarea spatiilor verzi, utilizarea improprie a locurilor de joaca sau depasirea varstei greutatii conform afiselor existente la fiecare loc de joaca, etc). Candidatul ideal: Studii: scoala profesionala liceu (inclusiv, minori minim 16 -18 ani); Spirit de echipa, comunicare, implicare, initiativa si rigurozitate; Seriozitate, disciplina si responsabilitate in munca prestata. Beneficii: Asiguram un mediu de lucru pozitiv care incurajeaza cele mai bune rezultate; Oferim pachet salarial atractiv, conditii de munca foarte bune si un mediu de lucru prietenos. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest anunt de angajare (email:), sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Descrierea companiei Jurasica Adventure Theme Park este o locație situata in Loc. Neptun, Mun. Mangalia, Statiunea Neptun, Str. Plopilor nr.3, Jud. Constanta, deschisa din anul 2021. Parcul tematic are o suprafata de 2 hectare si ii invita pe copii sa descopere aventurile fabuloase din perioada Jurasicului prin jocuri si activitati educative. Jurasica Adventure Parc adaposteste 42 de dinozauri realizati in marime naturala si atestati stiintific, dispusi in 6 zone, fiecare dedicata cate unui continent Europa, Asia, America, Africa, Australia, Antarctica. De asemenea, parcul mai include o expoziție fascinantă de fosile și cel mai mare parc gonflabil din România (6000 de metri pătrați).Parcul este format din 12 complexe gonflabile de dificultăți și vârste diferite.
-
Societate din Romania caut şofer profesionist categoria C în vederea angaj rii cu contract de munc perioad nedeterminat , dar pentru a lucra în Germania, salariul oferit este de 2500 euro net, cazare, transport la munc şi internet asigurate. Cine este interesat s m contacteze . Rog seriozitate!
-
Doamna serioasa ,doresc sa am grija de un copil sau ingrijire batrana in orasul Romani.Doresc seriozitate.Va multumesc.
-
-
Angajam ingineri studenti pentru proiectare instalatii gaz, apa -canal si intocmire devize. Daca esti o persoana responsabila, serioasa si cu simtul raspunderii asteptam sa ne contactezi! Cerinte: - Permis conducere categoria B. - Proiectare in AutoCad - Autorizarea ANRE se poate face si la locul de munca. - Seriozitate si atentie la detalii Beneficii: - Salariul se negociaza in functie de experienta; - Bonusuri in functie de performanta - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 08.30-17.00
-
Fabrica de mobila din Constanța, angajează urgent tapițer, salariu atractiv, program de lucru 8 ore, punct de lucru în Constanța, str. Vârfu cu Dor nr. 26, zona sere.
-
Candidatul ideal are: - studii superioare, în domeniul tehnic (mecatronica, electrotehnic, energetic, electromecanic); - cunostiinte temeinice de specialitate. Ne bazam pe tine să efectuezi lucrările de mentenanta a instalatiilor, utilajelor și dotarilor societății, din punct de vedere electric. Cum ești răsplătit? - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele, dar și să capeți altele noi.
-
Promovat
Oferim pachet salarial motivant precum si alte beneficii extrasalariale. Solicitam seriozitate, flexibilitate, orientare catre rezultate si atingerea obictivelor Cerinte: studii superioare tehnice experienta in domeniul tehnic calificare experienta in domeniul RSVTI constituie avanataj.
-
Responsabilitati: Evaluarea costurilor si estimarea proiectelor de constructii, inclusiv materiale, echipamente si manopera; Analizarea documentatiei tehnice si a specificatiilor proiectului pentru a identifica cerintele si resursele necesare; Colaborarea cu echipa de proiectare si cu furnizorii pentru a obtine oferte competitive si pentru a asigura respectarea bugetului stabilit; Elaborarea devizelor generale si detaliate, inclusiv lista de materiale si cantitatile necesare; Asigurarea respectarii standardelor de calitate, siguranta si mediu in conformitate cu legislatia in vigoare; Colaborarea cu echipa de proiect pentru a asigura finalizarea proiectelor la timp si in limitele bugetului stabilit. Cerinte: Experienta relevanta in evaluarea costurilor si estimarea proiectelor de constructii; Cunostinte solide de legislatie si standarde in domeniul constructiilor; Abilitati excelente de analiza, calcul si estimare a costurilor; Atentie la detalii si precizie in elaborarea devizelor si estimarilor; Cunostinte solide de utilizare a programelor de calcul si de estimare a costurilor; Limba romana fluenta, atat in vorbire, cat si in scris.