Anunțuri
Cereri locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-09-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Societate comerciala din Hunedoara, angajam secretara, cunostinte minime PC. Pentru detalii la tel. , whatsapp , sau email .
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
Descrierea jobului: -asigura si participa la realizarea aranjamentelor florale, in echipa. -gestionarea comenzilor -mentinerea magazinului in conditii optime Candidatul ideal: Ne dorim o persoana cu abilitati creative, sociabila, comunicativa, responsabila si cu atitudine pozitiva. Experienta in domeniu si sau studiile de specialitate reprezinta un plus. Beneficii: -salariu atractiv -bonusuri in functie de performanta -mediu de lucru placut Contact: Pirleciu Alina: Mos Adina:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Doresc loc de munca jn tara,strainatate,pentru mentenata case,vile,pensiuni,hotel,gradinarit,intretinere piscina,telefon 0742867801
-
-
Angajăm instalatori în domeniul termic frigotehnist și electrician cu minim de experiență model progresiv în dezvoltarea personală și individuală posibilitate de creștere în firmă
-
Cuplu casatoriti, 39-38 ani, curati, discreti, cautam de munca in state , in orice domeniu, avem experienta in curatenie in michigan si new jersey dar putem incerca si altceva, vorbim engleza si germana, permis de conducere amandoi, preferam ceva pe termen lung, se poate si doar parte masculina pt termen mai scurt. sau Canada
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unui laborant chimist dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre într-o fabrică de top,locatie Magura Bacau. Dacă sunteți o persoană meticuloasă, atentă la detalii și pasionată de domeniul chimiei, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Cerințe: Diplomă de licență în chimie sau domeniu înrudit. Cunoștințe în analiza chimică și în tehnici de laborator. Experiență anterioară într-un mediu de lucru similar, reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Cunoasterea limbii engleza nivel mediu. Cunostinte de operare calculator (Microsoft Office: Excel, Word etc.). Descrierea jobului Realizarea de analize pentru a verifica calitatea produselor finite fabricate; Interpretarea rezultatelor analizelor si verificarea incadrarii acestora in specificatiile tehnice; Intocmirea si elaborarea documentelor in urma realizarii analizelor pe materiile prime si pe produsele finite; Mentinerea si gestionarea inventarului mostrelor de materii prime si a echipamentelor din laborator; Intretinerea si mentinerea curateniei la echipamentele de laborator; Respectarea regulilor si standardelor de siguranta in laborator. Oferim: Pachet salarial competitiv și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Program de lucru 08:00-16:30. Luni-Vineri
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unui laborant chimist pentru a se alătura echipei noastre într-o fabrică de top,locatie Magura Bacau. Dacă sunteți o persoană meticuloasă, atentă la detalii și pasionată de domeniul chimiei, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Cerințe: Diplomă de licență în chimie sau domeniu înrudit. Cunoștințe în analiza chimică și în tehnici de laborator. Experiență anterioară într-un mediu de lucru similar, reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Cunoasterea limbii engleza nivel mediu. Cunostinte de operare calculator (Microsoft Office: Excel, Word etc.). Descrierea jobului Realizarea de analize pentru a verifica calitatea produselor finite fabricate; Interpretarea rezultatelor analizelor si verificarea incadrarii acestora in specificatiile tehnice; Intocmirea si elaborarea documentelor in urma realizarii analizelor pe materiile prime si pe produsele finite; Mentinerea si gestionarea inventarului mostrelor de materii prime si a echipamentelor din laborator; Intretinerea si mentinerea curateniei la echipamentele de laborator; Respectarea regulilor si standardelor de siguranta in laborator. Oferim: Pachet salarial competitiv și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Program de lucru 08:00-16:00. Luni-Vineri Dacă sunteți interesat de această poziție și îndepliniți cerințele menționate mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Consilier de siguranta ADR/ transport de marfuri periculoase, Clasa 2.3,4,5,6,8,9,cu experienta, caut angajator part-time-full time Eventual coordonator transport taxi-inchiriere auto. Detin atestat Consilier siguranta rutiera si Manager transport marfa . Dețin PFA ptr manager transport marfa. Am un contract permanent de 8 ore/zii Informatii suplimentare la telefon.
-
Societate din Romania caut şofer profesionist categoria C în vederea angaj rii cu contract de munc perioad nedeterminat , dar pentru a lucra în Germania, salariul oferit este de 2500 euro net, cazare, transport la munc şi internet asigurate. Cine este interesat s m contacteze . Rog seriozitate!
-
Sunt manager de transport persoane atestat in anul 2019 si caut angajare la firma din Galati sau Braila. Relatii la telefon 0741494632
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Suntem în proces de a mări și consolida echipa și căutăm coleg pentru postul de electrician. Candidatul ideal va fi responsabil pentru instalarea, întreținerea și repararea sistemelor electrice si de iluminat. Candidatul ideal: Experiență anterioară în domeniul electric. Cunoștințe solide despre tehnologia electrică și sistemele de iluminat. Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Calificarea în acest domeniu reprezintă un avantaj. Descrierea jobului: Instalarea, întreținerea și repararea sistemelor electrice și de iluminat conform standardelor și reglementărilor relevante. Respectarea normelor de siguranță și a codurilor de electricitate. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și profesionistă. Pachet salarial avantajos compus din salariu fix+tichete de masă+spor de fidelitate, masă caldă și transport convenție, concediu de odihnă+libere legale=30 zile, program de lucru de luni pana vineri in intervalul orar 08:00-16:30, pachet medical privat, premieri cu diverse ocazii festive. Timpul liber este respectat, ai oportunități de învățare și un colectiv super! Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre ca electrician, vă rugăm să trimiteți CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție pe WhatsApp la numărul de telefon . Descrierea companiei INVICTUS, marcă înregistrată are o experiență de peste 30 de ani în domeniul uniformelor militare. Compania noastră este în prezent unul dintre principalii producatori de echipament militar pentru organismele guvernamentale din Romania: Armată, Jandarmerie, Pompieri, Poliție .
-
S.C. AROMA RISE S.A. ONESTI ANGAJEAZĂ: ASISTENT REGLEMENTĂRI Cerinţe: - studii superioare ; - cunoştinţe de bază în domeniul chimiei; - limba engleza (scris, citit, vorbit) nivel superior ; - capacitate de implementare a standardelor şi legislaţiei din industria chimică. ELECTRICIAN cu experienţă în exploatarea instalaţiilor de joasă şi medie tensiune. OPERATOR CHIMIST AMC ist cu experienţă în exploatarea şi întreţinerea aparaturii de măsură, semnalizare şi control din instalaţiile industriale şi din laboratorul de analize chimice (cromatografie). Firma oferă posibilitatea de îmbunătăţire a cunoştinţelor pentru posturile de mai sus, în vederea unei bune adaptări la cerinţele de lucru. OFERIM PACHET SALARIAL ATRACTIV, care include: - Tichete de masă, vouchere de vacanţă ; - Premii cu ocazia Paştelui şi Crăciunului; - Asigurare pilonul III de pensii ; - Asigurare de grup voluntară de sănătate. PERSOANELE INTERESATE SUNT RUGATE SĂ DEPUNĂ CV-ul LA SEDIUL FIRMEI: STR. INDUSTRIILOR NR.1, ONESTI, JUD. BACAU ZILNIC (Lu Vi) INTRE ORELE 09.00-15.00 Sau pe e-mail, la adresa
-
Te obisnuiesti usor cu gestionarea fisierelor grafice si nu au existat pana acum joburi care sa iti dea batai de cap. Stim ca ai aptitudini de bun operator de print digital si finisari tipografice. Te invitam sa faci parte din echipa Global Print. - Experienta minim 1 an sau cursuri de grafica. Constituie avantaj cunostinte montaj si impozitie. - Nu este obigatorie experienta anterioara cu privire la activitatea de operare a echipamentelor de print, aceasta fiind o activitate secundara, dar este utila orice cunostiinte similare sau conexe. - Invatarea modului de operare a echipamentelor si setarea acestora pentru fiecare lucrare (nu se aplica la finisarile manuale); - Pregatirea materialelor prime pentru tipar si printarea lor pe diferite materiale suport digital; - Operarea utilajelor disponibile care asigura productia comenzilor (printere, plottere,etc) si urmarirea operatiunilor de mentenanta a acestora, realizarea de catre inginerii de service. - Abilitati tehnice, viteza de lucru, abilitati de organizare si atentie la detalii; - Comunicare excelentă și atitudine pozitivă; - Capacitate de concentrare si rapiditate in executare sarcinilor. - Pachet salarial: fix + bonuri de masa + plata ore suplimentare (prezenta optionala). - Primele 6 luni 4.500 lei si ulterior 5.000 lei pentru lunile in care se lucreaza in tura a doua. Turele se vor organzia functie de volumul de comenzi. - Decont transport pentru domiciliu in afara localitatii; - Telefon de serviciu; - Bonusuri si prime de sarbatori; - Se lucreaza intr-un singur schimb, fara ture de noapte; - Se lucrează exclusiv de luni pana vineri. - Angajare pe termen lung. - Realizare montaje fisiere grafice, pentru fiecare masina de print digital aflata in flota proprie. - Operare Echipamente Tipar digital si Finisari tipografice. Toate echipamentele sunt noi si de ultima generatie, cu un bun nivel de automatizare pentru usurarea sarcinilor operatorului; - Finisare produse tipografice conform specificațiilor tehnice din fisa de producție; - Experienta in industria tipografica, dar poate fi considerat avantaj un nivel de experienta practica in alte operatiuni manuale sau mecanizate similare; - Poate fi un avantaj experienta in productia materialelor publicitare, tiparire digitala si finisare tipografica (taiere, printare, pliere, etc); - Relationare excelenta cu echipa de productie, persoana serioasa, responsabila, cu reale abilitati de comunicare si organizare Iti place sa lucrezi cu hartia si poti imprima si finisa lucrari tipografice diverse. Te obisnuiesti usor cu gestionarea oricarei cerinte de print si finisare tipografica manuala. Perfect! Te invitam sa faci parte din echipa noastra.
-
Solicit colaborare desenator in proiectarea construcțiilor,cunascator AUTOCAD,ARHICAD, ETC
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Romania Hidro Service SRL, cu sediul in Tg Jiu, Str. Primaverii, nr.3, angajeaza PRELUCRATORI PRIN ASCHIERE/ STRUNGARI, strunguri clasice. Activitatea firmei este cea de reparatii cilindri hidraulici si avem nevoie sa ne marim echipa. Se ofera salariu atractiv, in functie de experienta, bonuri de masa, preme periodice, precum si o ambianta de lucru plina de prietenie si respect. Program : 8.00-17.00 cu pauza de masa o ora. Cei interesati pot suna la nrul sau pot cere detalii in mesaj privat pe whatsapp la acelasi nr de tel. ( in intervalul orar 10.00-18.00). Va asteptam cu drag in echipa noastra!
-
Promovat
Societate comerciala din Hunedoara, angajam secretara, cunostinte minime PC. Pentru detalii la tel. , whatsapp , sau email .
-
Angajez operator productie si ambalare paste fainoase (numai femei). Ofer 2800 lei lunar net, cota produs, seriozitate. Nu se solicita experienta. Pentru detalii apelati nr de tel.
-
Cautam contabil economist pentru contabilitate primara in locatia noastra din Otopeni. De preferat cu domiciliul in Otopeni , Corbeanca ,Tunari, sau in imprejurimi. Daca doresti sa faci parte din echipa Stonelio te asteptam la interviu. Oferim pachet salarial competitiv si dezvoltarea carierei profesionale. Te rugam sa trimiti cv-ul tau la : office@ stonelio.com Telefon: