Anunțuri
Cereri locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-05-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate comerciala din Hunedoara, angajam secretara, cunostinte minime PC. Pentru detalii la tel. , whatsapp , sau email .
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
Descrierea jobului: -asigura si participa la realizarea aranjamentelor florale, in echipa. -gestionarea comenzilor -mentinerea magazinului in conditii optime Candidatul ideal: Ne dorim o persoana cu abilitati creative, sociabila, comunicativa, responsabila si cu atitudine pozitiva. Experienta in domeniu si sau studiile de specialitate reprezinta un plus. Beneficii: -salariu atractiv -bonusuri in functie de performanta -mediu de lucru placut Contact: Pirleciu Alina: Mos Adina:
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Subscrisa Aveuro International S.R.L, cu sediul in Municipiul Campina, strada Ecaterina Teodoroiu, nr.24, judet Prahova, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J29 302 2007 , avand CUI 20944909, angajeaza: - Muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor, cod COR- 932906 - 10 posturi. Cv-uri se pot depune la adresa de e-mail: , iar selectia va avea loc in data 10.05.2024 la ora 09:00, la sediul societatii.
-
Carrefour Lujerului cauta colegi noi: Transator peste Vanzator peste Principalele tale responsabilități: - Realizarea necesarului de marfă, calitativ și cantitativ, pentru a facilita clienților procesul de cumparare; - Asigurarea calitatății și integrității produselor expuse în raion; - Urmărirea termenelor de valabilitate și respectarea normelor de depozitare; - Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături; Ceea ce oferim: Tichete de masă Prime de Paști și Crăciun; Asigurare medicală privată Sporuri pentru weekendurile lucrate Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces) Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; Cursuri de formare adaptate nevoilor tale. *Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.
-
-
SC BIJU COSMETICS SRL angajeaza incarcator-descarcator - studii generale. Cv-urile la adresa de e-mail bassamkhallouf@ yahoo.com
-
SC FARM TECH SRL angajeaza manipulant marfuri- studii generale. Cv-urile la adresa de e-mail elieshoucair@ farmtech.ro P
-
Ești în căutarea unei oportunități de carieră într-un mediu dinamic, alături de o echipă pasionată și dedicată? Îți place să oferi suport clienților și să contribui la construirea relațiilor pe termen lung? Echipa noastră este în creștere și căutăm o colegă nouă la recepție (front desk), să ni se alăture. Dacă ești o persoană comunicativă, empatică și dornică să interacționezi, te invităm să explorezi această oportunitate de a face parte din echipa FOXFORT. Te-ai regăsit printre aceste calități? Atunci este momentul să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email cariere @ foxfort . ro cu mențiunea Secretară. Responsabilități: Ești primul contact al clienților cu echipa noastră, asigurând o recepție prietenoasă și profesionistă pentru vizitatori; Răspunzi la apelurile clienților sau utilizatorilor cu profesionalism și empatie; Oferi informații precise și relevante privind cererile venite din partea clienților (telefon e-mail); Direcționezi apelurile către departamentele corespunzătoare sau către colegii care se ocupă de întrebările solicitate; Organizarea documentelor (arhivarea documentelor companiei, copierea si multiplicarea acestora, securizarea informatiilor); Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant, alături de o echipă pasionată și dedicată; Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; Îți punem la dispoziție training specializat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; Birou cu o curte interioară care creează un mediu de lucru plăcut și relaxant, oferind un echilibru între profesionalism și confort; Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru performantă și optimizată pentru ca tu să îți desfășori activitatea în cele mai bune condiții; Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanță; Team building (două pe an) și activități cu echipa în diverse locații; Cu o echipă plină de entuziasm și oportunități de a te dezvolta într-un mediu dinamic, vei avea șansa de a face diferența în echipa noastră! Trimite-ne CV-ul sau contactează-ne la numărul de telefon și hai să ne cunoaștem!
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unui laborant chimist dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre într-o fabrică de top,locatie Magura Bacau. Dacă sunteți o persoană meticuloasă, atentă la detalii și pasionată de domeniul chimiei, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Cerințe: Diplomă de licență în chimie sau domeniu înrudit. Cunoștințe în analiza chimică și în tehnici de laborator. Experiență anterioară într-un mediu de lucru similar, reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Cunoasterea limbii engleza nivel mediu. Cunostinte de operare calculator (Microsoft Office: Excel, Word etc.). Descrierea jobului Realizarea de analize pentru a verifica calitatea produselor finite fabricate; Interpretarea rezultatelor analizelor si verificarea incadrarii acestora in specificatiile tehnice; Intocmirea si elaborarea documentelor in urma realizarii analizelor pe materiile prime si pe produsele finite; Mentinerea si gestionarea inventarului mostrelor de materii prime si a echipamentelor din laborator; Intretinerea si mentinerea curateniei la echipamentele de laborator; Respectarea regulilor si standardelor de siguranta in laborator. Oferim: Pachet salarial competitiv și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Program de lucru 08:00-16:30. Luni-Vineri
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unui laborant chimist pentru a se alătura echipei noastre într-o fabrică de top,locatie Magura Bacau. Dacă sunteți o persoană meticuloasă, atentă la detalii și pasionată de domeniul chimiei, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Cerințe: Diplomă de licență în chimie sau domeniu înrudit. Cunoștințe în analiza chimică și în tehnici de laborator. Experiență anterioară într-un mediu de lucru similar, reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Cunoasterea limbii engleza nivel mediu. Cunostinte de operare calculator (Microsoft Office: Excel, Word etc.). Descrierea jobului Realizarea de analize pentru a verifica calitatea produselor finite fabricate; Interpretarea rezultatelor analizelor si verificarea incadrarii acestora in specificatiile tehnice; Intocmirea si elaborarea documentelor in urma realizarii analizelor pe materiile prime si pe produsele finite; Mentinerea si gestionarea inventarului mostrelor de materii prime si a echipamentelor din laborator; Intretinerea si mentinerea curateniei la echipamentele de laborator; Respectarea regulilor si standardelor de siguranta in laborator. Oferim: Pachet salarial competitiv și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Program de lucru 08:00-16:00. Luni-Vineri Dacă sunteți interesat de această poziție și îndepliniți cerințele menționate mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Expert contabil autorizat CECCAR prestez servicii de evidenta contabila , calcul liste de plata , caserie , plata furnizori , alte serv de natura economica pentru asociatii de proprietari. Indeplinesc conditiile legii 196/2018 , am experienta de peste 10 ani in lucrul cu asociatiile de proprietari , pot prezenta referinte privind profesionalismul si seriozitatea serviciilor prestate.Tarife negociabile.
-
Salutare ! Descoperă plăcerea vieții în aer liber cu terasa pe structură de lemn! Echipa noastră pasionată de design și construcții vă poate ajuta să creați terasa perfectă, cu o structură din lemn solidă și elegantă. Indiferent de dimensiunea sau stilul dorit, putem transforma spațiul dumneavoastră într-un loc de relaxare și socializare. Profitați de calitatea, frumusețea și durabilitatea lemnului pentru a vă crea o terasă care să vă încânte ani de-a rândul. Contactați-ne acum pentru a începe proiectul dumneavoastră de terasă pe structură de lemn! Mai executam: betonari curți, alei, placa pentru terase. Prețurile se calculează pe proiect,in funcție de dimensiuni și caracteristici tehnice. Pentru orice alte detalii nu ezitați sa ne sunați sau trimiteti cererea Dvs pe whatsapp. Mulțumim! Lucram in București, Ilfov și restul țării. Cu stima Ioan Raducan Echipa Davroofing.
-
Salutare ! Descoperă serviciile noastre de curățare a jgheaburilor și acoperișurilor! Cu experiență vastă și echipe dedicate, asigurăm eficiență și calitate. Protejează-ți investiția în locuința ta cu ajutorul nostru ! Contactează-ne acum ! Oferim servicii de spălare si curățare: - acoperisuri. - jgheaburi si burlane. - fațade. - pavaje. - alei betonate. Lucram cu produse si scule profesionale. Lucram in București, Ilfov și restul țării. Pentru mai multe detalii nu ezitați sa ne sunați sau trimiteti cererea Dvs pe whatsapp. Mulțumim ! Cu stima, Ioan Raducan. Echipa Davroofing.
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Recrutam personal hotelier pentru nave de croaziera pentru urmatoarele pozitii ospatar barman bucatari utility receptionisti cameristi Se ofera salarii atractive bonusuri tipsuri , transportul este suportat de angajator , se ofera contracte pe Elvetia , Franta Cipru. Se cere minim 6 luni experienta profesionala si sa vorbeasca limba engleza nivel conversational, pentru pozitia de utility nu se cere experienta profesionala. Pentru relatii suplimentare vizitati siteul AURASJOBS.
-
Căutăm un Electrician experimentat în asamblarea și întreținerea tablourilor electrice de automatizare. Rolul implică lucrul atent și metodic pentru asamblarea precisă a componentelor, verificarea și testarea sistemelor, precum și depanarea acestora. Responsabilități Principale: -Asamblarea tablourilor electrice conform schemelor tehnice; -Testarea și verificarea funcționării corecte a tablourilor; -Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor; -Respectarea normelor de siguranță în vigoare; -Disponibilitate pentru deplasări la instalațiile clienților din Cluj Napoca. Cerințe: -Minim 2 ani de experiență în domeniul electric, preferabil în automatizări; -Cunoștințe solide despre componente electrice și scheme de automatizare; -Capacitatea de a citi și interpreta desene tehnice și scheme electrice; -Permis de conducere categoria B; -Excelente abilități de comunicare și lucru în echipă. Oferim: -Pachet salarial competitiv, adecvat experienței și competențelor; -Oportunități de dezvoltare profesională și formare continuă; -Mediu de lucru dinamic; -Posibilitatea de a lucra pe proiecte variate și provocatoare.
-
-
- curs specialist SSM - 80 ore - experienta in domeniu aprox 2 ani (3 santiere) - absolvent studii superioare - domeniu tehnic - posesor carnet conducere categ. B - curs manager resurse umane - abilitati in utilizarea calculatorului (programe de grafica, office, gestiune si altele) Sunt interesat de un loc de munca in Brasov, de preferat in c-tii. Poate fi un job atat cu norma intreaga cat si part-time. Astept oferte la nr. de telefon din anunt.
-
-
SIMMIT MPwr Constanța caută MECANIC (Mechanical Fitter_Foreman) pentru DANEMARCA. Ne trebuie un Montator mecanic care acceptă să facă si funcția de Maistru Loc de muncă: Danemarca Salariu BRUT: 210 dkk pe oră, cca 28,16 oră 55,5 ore pe săptămână, cca 1.563 săptămână Începere muncă: 13.Mai.2024 sau cât mai curând posibil! Durata: 4 luni Certificate: diploma de montator mecanic se cere și certificat de șofer moto-stivuitor Cazarea asigurată și plătită de Angajator 6 - 1 sistem rotație aceasta este flexibilă iar dacă aveți alte dorințe, se poate aranja. Mașină pentru serviciu (opțional): Angajatorul vă poate sprijini cu o mașină de serviciu cost 595 dkk (cca 79,77 ) pe săptămână pentru întreaga mașină, așa că veți plăti 198,3 dkk (cca 26,59 ) de persoană pe săptămână (3 pers. în mașină). Dacă sunteți interesat ți disponibil, vă rugăm să trimiteți CV-ul în Engleză adus la Zi prin e-mail sau prin WhatsApp! E-mail: WhatsApp mobil n Echipa SIMMIT MPwr Constanța simmitmpwr.ro
-
Simmit MPwr Constanța caută ELECTRICIENI cu certificat DSB pentru un proiect in Norvegia care va incepe in Danemarca si dupa certificare va continua în Norvegia. Locație: Norvegia, Solborg Angajator: Danez, cu sediul în Alborg, Danemarca Data de începere muncă: Luni, 13-Mai-2024, apoi săptămânal.... CERINȚE: - Experiență ca electrician în domeniul instalațiilor electrice de minim 3 ani. - Confirmare DSB (Direktoratet for Samfunnssikkerhet og Beredska). DSB este cheia pentru a putea lucra în Norvegia - Limba engleză: conversațional B2 mediu. SALARIUL BRUT: - În timp ce se află în Danemarca, candidații vor primi cazare, mâncare și 3 certificate . - Când merg în Norvegia și încep să lucreze, vor primi salariu tarifar BRUT pe oră. PLATĂ PENTRU ROTAȚIE 15 20: o Tura de noapte 12,5 ore de lucru - salariu 455 NOK oră (cca 38,42 oră) o Schimb de zi 11,5 ore de lucru - salariu 380 NOK oră (cca 32,09 oră) CE OFERIM: - 3 cursuri E-Learning care trebuie făcute în Danemarca, înainte deînceperea lucrului în Norvegia, care vor dura 10 ore, achitate de Angajator. o FSE kurs for elektrikere, E-learning o Ex-Grunl ggende (Ex-Basic) o Utilizarea schelelor de la Mintra (Use of scaffolding) - Transport internațional din țara de origine în Danemarca și Norvegia - Cazare asigurată și plătită de angajator, (singur în cameră + bucătărie disponibilă) - Asigurare medicală și echipament de lucru pentru siguranța ta la locul de muncă Notă: nu este nevoie de mijloc de transport local de la cazare la locul de muncă. Dacă sunteți interesat și disponibil, vă rugăm să trimiteți CV-ul în Engleză adus la Zi împreună cu copia certificării DSB prin e-mail sau prin WhatsApp: E-mail: Simmit MPwr Constnata simmitmpwr.ro
-
GEORGIAN AUREL persoană fizică și persoană fizică autorizată cui:41741591 cu domiciliul sediul în oraș Băicoi, jud.prahova,str. 23 August nr. 67, cod.105200 obiectul activității prestari servicii de amenajări interioare ,exterioare, muncă necalificată efectuez, lucrări pentru: Persoane fizice ori după caz colaborez cu beneficiarii principali al lucrării efectuate , persoane fizice sau juridice colaborare pentru efectuarea de lucrări de izolație polistiren, socluri ,fațade de blocuri, balcoane subsoluri, curățenie, săpat,vopsit etc.munca necalificată. Lucrări de placare polistiren ,vată minerală cu sau fără dibluri, plasa două straturi adeziv, tincii amorsă,decorativă . Lucrării de zugrăveli, glet pe tencuiala doua sau trei straturi , amorsă lavabil ori glet pe rigips, glet benzii îmbinări,glet de finisaj, amorsă lavabil , muncă necalificată cu plata la lucrare la zi sau mp beneficiarii principali ai respectivelor lucrării persoane fizice sau juridice. Emit chitanță factură pentru banii încasați , eventual contract de colaborare, garanție pentru muncă necalificată desfășurată, lucrările efectuate , lucrările efectuate de către subsemnatul titluar al Vasile georgian aurel persoană fizică autorizată . Vă mulțumesc.