Anunțuri
Cereri locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-05-20-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
Societate comercila angajeaza muncitori necalificati, serioasi, punctuali, sa aiba capacitatea de a lucra in echipa. Candidatii interesati sunt rugati sa sune la nr. de telefon: , iar ulterior o sa fiti contactati telefonic pentru o intalnire.
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Promovat
Oferim pachet salarial motivant precum si alte beneficii extrasalariale. Solicitam seriozitate, flexibilitate, orientare catre rezultate si atingerea obictivelor Cerinte: studii superioare tehnice experienta in domeniul tehnic calificare experienta in domeniul RSVTI constituie avanataj.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm instalatori în domeniul termic frigotehnist și electrician cu minim de experiență model progresiv în dezvoltarea personală și individuală posibilitate de creștere în firmă
-
Ești în căutarea unei oportunități de carieră într-un mediu dinamic, alături de o echipă pasionată și dedicată? Îți place să oferi suport clienților și să contribui la construirea relațiilor pe termen lung? Echipa noastră este în creștere și căutăm o colegă nouă la recepție (front desk), să ni se alăture. Dacă ești o persoană comunicativă, empatică și dornică să interacționezi, te invităm să explorezi această oportunitate de a face parte din echipa FOXFORT. Te-ai regăsit printre aceste calități? Atunci este momentul să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email cariere @ foxfort . ro cu mențiunea Secretară. Responsabilități: Ești primul contact al clienților cu echipa noastră, asigurând o recepție prietenoasă și profesionistă pentru vizitatori; Răspunzi la apelurile clienților sau utilizatorilor cu profesionalism și empatie; Oferi informații precise și relevante privind cererile venite din partea clienților (telefon e-mail); Direcționezi apelurile către departamentele corespunzătoare sau către colegii care se ocupă de întrebările solicitate; Organizarea documentelor (arhivarea documentelor companiei, copierea si multiplicarea acestora, securizarea informatiilor); Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant, alături de o echipă pasionată și dedicată; Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; Îți punem la dispoziție training specializat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; Birou cu o curte interioară care creează un mediu de lucru plăcut și relaxant, oferind un echilibru între profesionalism și confort; Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru performantă și optimizată pentru ca tu să îți desfășori activitatea în cele mai bune condiții; Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanță; Team building (două pe an) și activități cu echipa în diverse locații; Cu o echipă plină de entuziasm și oportunități de a te dezvolta într-un mediu dinamic, vei avea șansa de a face diferența în echipa noastră! Trimite-ne CV-ul sau contactează-ne la numărul de telefon și hai să ne cunoaștem!
-
Cuplu casatoriti, 39-38 ani, curati, discreti, cautam de munca in state , in orice domeniu, avem experienta in curatenie in michigan si new jersey dar putem incerca si altceva, vorbim engleza si germana, permis de conducere amandoi, preferam ceva pe termen lung, se poate si doar parte masculina pt termen mai scurt. sau Canada
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Consilier de siguranta ADR/ transport de marfuri periculoase, Clasa 2.3,4,5,6,8,9,cu experienta, caut angajator part-time-full time Eventual coordonator transport taxi-inchiriere auto. Detin atestat Consilier siguranta rutiera si Manager transport marfa . Dețin PFA ptr manager transport marfa. Am un contract permanent de 8 ore/zii Informatii suplimentare la telefon.
-
- curs specialist SSM - 80 ore - experienta in domeniu aprox 2 ani (3 santiere) - absolvent studii superioare - domeniu tehnic - posesor carnet conducere categ. B - curs manager resurse umane - abilitati in utilizarea calculatorului (programe de grafica, office, gestiune si altele) Sunt interesat de un loc de munca in Brasov, de preferat in c-tii. Poate fi un job atat cu norma intreaga cat si part-time. Astept oferte la nr. de telefon din anunt.
-
Angajam Controlori Bilete pentru OTL Oradea Salar de incadrare 3300 ron Bonusuri in functie de targhetul realizat pana la 400ron Tichete de masa 20ron zi lucrata Program in 2 schimburi 06-14 si 14-22 Informatii suplimentare la tel:
-
ALEPANERE SRL, cu sediul in Floresti, strada Razoare, nr.162A, jud.Cluj, angajeaza: - Sofer de autoturisme si camionete - Ajutor bucatar Selectia se face pe baza de CV in data de 14.03.2024. Pentru mai multe detalii, sunati la numarul de telefon afisat mai sus sau via email.
-
SC.UNITY INTERNATIONAL HUMAN RESOURCE SRL, cu sediul in Cluj-Napoca, strada P-ta 1 Mai, nr.1-2, jud.Cluj, angajeaza personal pentru urmatoarele posturi: - Manager Resurse Umane - Agent curatenie cladiri si mijloace de transport - Ambalator manual - Dulgher - Masinist la masini pentru terasamente (ifronist) - Vanzator la domiciliul clientului pe baza de comanda -Curier - Finisor - Zidar pietrar - Tamplar universal - Dulgher ( exclusiv restaurator ) - Bucatar - Mecanic Auto - Sudor - Sofer de autoturisme si camionete - Muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor - Vopsitor auto - Ingrijitor animale Selectia se face pe baza de CV in data de 05.03.2024. Pentru mai multe detalii, sunati la numarul de telefon afisat mai sus sau via email.
-
Suntem în proces de a mări și consolida echipa și căutăm coleg pentru postul de electrician. Candidatul ideal va fi responsabil pentru instalarea, întreținerea și repararea sistemelor electrice si de iluminat. Candidatul ideal: Experiență anterioară în domeniul electric. Cunoștințe solide despre tehnologia electrică și sistemele de iluminat. Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Calificarea în acest domeniu reprezintă un avantaj. Descrierea jobului: Instalarea, întreținerea și repararea sistemelor electrice și de iluminat conform standardelor și reglementărilor relevante. Respectarea normelor de siguranță și a codurilor de electricitate. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și profesionistă. Pachet salarial avantajos compus din salariu fix+tichete de masă+spor de fidelitate, masă caldă și transport convenție, concediu de odihnă+libere legale=30 zile, program de lucru de luni pana vineri in intervalul orar 08:00-16:30, pachet medical privat, premieri cu diverse ocazii festive. Timpul liber este respectat, ai oportunități de învățare și un colectiv super! Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre ca electrician, vă rugăm să trimiteți CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție pe WhatsApp la numărul de telefon . Descrierea companiei INVICTUS, marcă înregistrată are o experiență de peste 30 de ani în domeniul uniformelor militare. Compania noastră este în prezent unul dintre principalii producatori de echipament militar pentru organismele guvernamentale din Romania: Armată, Jandarmerie, Pompieri, Poliție .
-
CONTROLOR ACCES SI SUPRAVEGHETOR SPATIU Descrierea postului vacant Jurasica Adventure Park angajeaza Controlor acces si supraveghetor spatiu. Atributii: Controlorul acces si supraveghetor spatiu permite accesul in obiectiv si supravegheaza spatiile din interiorul parcului, in conformitate cu reglementarile legale si cu regulamentul de organizare al parcului de distractii. 1. Obiectivele postului: Supravegherea accesului vizitatorilor in incinta Jurasica Adventure Theme Park Neptun, verificarea valabilitatii biletelor, legitimatiilor si voucherelor de acces, scanarea si validarea acestora cu echipamentele puse la dispozitie de societate;. Observa si monitorizeaza activitatea clientilor in interiorul parcului asigura aplanarea conflictelor si se asigura de respectarea regulamentului intern al parcului; Verifica buna functionare si integritatea exponatelor si a celorlalte bunuri din interiorul parcului, anuntand administratorul punctului de lucru in cazul in care sunt constatate deficiente; Atrage atentia clientilor in cazul in care acestia incalca regulamentul intern de functionare al parcului (ex. parasirea circuitelor de vizitare, deteriorarea exponatelor, deteriorarea spatiilor verzi, utilizarea improprie a locurilor de joaca sau depasirea varstei greutatii conform afiselor existente la fiecare loc de joaca, etc). Candidatul ideal: Studii: scoala profesionala liceu (inclusiv, minori minim 16 -18 ani); Spirit de echipa, comunicare, implicare, initiativa si rigurozitate; Seriozitate, disciplina si responsabilitate in munca prestata. Beneficii: Asiguram un mediu de lucru pozitiv care incurajeaza cele mai bune rezultate; Oferim pachet salarial atractiv, conditii de munca foarte bune si un mediu de lucru prietenos. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest anunt de angajare (email:), sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Descrierea companiei Jurasica Adventure Theme Park este o locație situata in Loc. Neptun, Mun. Mangalia, Statiunea Neptun, Str. Plopilor nr.3, Jud. Constanta, deschisa din anul 2021. Parcul tematic are o suprafata de 2 hectare si ii invita pe copii sa descopere aventurile fabuloase din perioada Jurasicului prin jocuri si activitati educative. Jurasica Adventure Parc adaposteste 42 de dinozauri realizati in marime naturala si atestati stiintific, dispusi in 6 zone, fiecare dedicata cate unui continent Europa, Asia, America, Africa, Australia, Antarctica. De asemenea, parcul mai include o expoziție fascinantă de fosile și cel mai mare parc gonflabil din România (6000 de metri pătrați).Parcul este format din 12 complexe gonflabile de dificultăți și vârste diferite.
-
CASIER Descrierea postului vacant Jurasica Adventure Park angajeaza Casier Atributii: Casierul realizeaza operaţiunile de vanzare bilete de acces in incinta parcului de distractii Jurasica Neptun. 1. Obiectivele postului: Vanzarea biletelor de acces in incinta parcului de distractii; Efectuarea de incasari in numerar si sau prin intermediul cardurilor de debit credit, efectuarea de plati in numerar (catre clienti sau catre personalul delegat in vederea preluarii numerarului de la punctul de lucru); Preschimbarea in tichete bilete de acces a voucherelor emise de firma, cu incasarea contravalorii acestora, in functie de politica de discount aplicata fiecarui voucher in parte; Emiterea de facturi fiscale şi chitanţe bonuri fiscale pentru încasările de la clienţi; La sfarsitul zilei de lucru sau ori de cate ori i se solicita, preda numerarul pe baza de proces verbal de predare-primire, catre reprezentantul societatii sau catre prestatorul de servicii cu care societatea are contract pentru colectarea numerarului; Asigura existenta plafonului de casa in conformitate cu legislatia in vigoare si solicita conducerii societatii remiterea de numerar atunci cand se depaseste plafonul stabilit; Gestioneaza incasarile de la clienti si toate celelalte modalitati de plata acceptate si este raspunzator de acestea pana la predarea lor catre Administratorului punctului de lucru sau persoana desemnata de conducerea societatii; Candidatul ideal: Studii: medii superioare; Spirit de echipa, comunicare, implicare, initiativa si rigurozitate; Seriozitate, disciplina si responsabilitate in munca prestata. Beneficii: Asiguram un mediu de lucru pozitiv care incurajeaza cele mai bune rezultate; Oferim pachet salarial atractiv, conditii de munca foarte bune si un mediu de lucru prietenos. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest anunt de angajare, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Descrierea companiei Jurasica Adventure Theme Park este o locație situata in Loc. Neptun, Mun. Mangalia, Statiunea Neptun, Str. Plopilor nr.3, Jud. Constanta, deschisa in anul 2021. Parcul tematic are o suprafata de 2 hectare si ii invita pe copii sa descopere aventurile fabuloase din perioada Jurasicului prin jocuri si activitati educative. Jurasica Adventure Parc adaposteste 42 de dinozauri realizati in marime naturala si atestati stiintific, dispusi in 6 zone, fiecare dedicata cate unui continent Europa, Asia, America, Africa, Australia, Antarctica. De asemenea, parcul mai include o expoziție fascinantă de fosile și cel mai mare parc gonflabil din România (6000 de metri pătrați).Parcul este format din 12 complexe gonflabile de dificultăți și vârste diferite.
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Promovat
Societate comercila angajeaza muncitori necalificati, serioasi, punctuali, sa aiba capacitatea de a lucra in echipa. Candidatii interesati sunt rugati sa sune la nr. de telefon: , iar ulterior o sa fiti contactati telefonic pentru o intalnire.
-
Sunt manager de transport persoane atestat in anul 2019 si caut angajare la firma din Galati sau Braila. Relatii la telefon 0741494632
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Bonă ... doresc să am grija de un copil de peste 3ani ,6 - 8 ore chiar şi în weekend , sau de ocazie . Doar persoanele interesate mă pot contacta în privat.Mentionez ca locuiesc în sector 6 Bucuresti , Drumul Taberei .
-
S.C. AROMA RISE S.A. ONESTI ANGAJEAZĂ: ASISTENT REGLEMENTĂRI Cerinţe: - studii superioare ; - cunoştinţe de bază în domeniul chimiei; - limba engleza (scris, citit, vorbit) nivel superior ; - capacitate de implementare a standardelor şi legislaţiei din industria chimică. ELECTRICIAN cu experienţă în exploatarea instalaţiilor de joasă şi medie tensiune. OPERATOR CHIMIST AMC ist cu experienţă în exploatarea şi întreţinerea aparaturii de măsură, semnalizare şi control din instalaţiile industriale şi din laboratorul de analize chimice (cromatografie). Firma oferă posibilitatea de îmbunătăţire a cunoştinţelor pentru posturile de mai sus, în vederea unei bune adaptări la cerinţele de lucru. OFERIM PACHET SALARIAL ATRACTIV, care include: - Tichete de masă, vouchere de vacanţă ; - Premii cu ocazia Paştelui şi Crăciunului; - Asigurare pilonul III de pensii ; - Asigurare de grup voluntară de sănătate. PERSOANELE INTERESATE SUNT RUGATE SĂ DEPUNĂ CV-ul LA SEDIUL FIRMEI: STR. INDUSTRIILOR NR.1, ONESTI, JUD. BACAU ZILNIC (Lu Vi) INTRE ORELE 09.00-15.00 Sau pe e-mail, la adresa
-
Te obisnuiesti usor cu gestionarea fisierelor grafice si nu au existat pana acum joburi care sa iti dea batai de cap. Stim ca ai aptitudini de bun operator de print digital si finisari tipografice. Te invitam sa faci parte din echipa Global Print. - Experienta minim 1 an sau cursuri de grafica. Constituie avantaj cunostinte montaj si impozitie. - Nu este obigatorie experienta anterioara cu privire la activitatea de operare a echipamentelor de print, aceasta fiind o activitate secundara, dar este utila orice cunostiinte similare sau conexe. - Invatarea modului de operare a echipamentelor si setarea acestora pentru fiecare lucrare (nu se aplica la finisarile manuale); - Pregatirea materialelor prime pentru tipar si printarea lor pe diferite materiale suport digital; - Operarea utilajelor disponibile care asigura productia comenzilor (printere, plottere,etc) si urmarirea operatiunilor de mentenanta a acestora, realizarea de catre inginerii de service. - Abilitati tehnice, viteza de lucru, abilitati de organizare si atentie la detalii; - Comunicare excelentă și atitudine pozitivă; - Capacitate de concentrare si rapiditate in executare sarcinilor. - Pachet salarial: fix + bonuri de masa + plata ore suplimentare (prezenta optionala). - Primele 6 luni 4.500 lei si ulterior 5.000 lei pentru lunile in care se lucreaza in tura a doua. Turele se vor organzia functie de volumul de comenzi. - Decont transport pentru domiciliu in afara localitatii; - Telefon de serviciu; - Bonusuri si prime de sarbatori; - Se lucreaza intr-un singur schimb, fara ture de noapte; - Se lucrează exclusiv de luni pana vineri. - Angajare pe termen lung. - Realizare montaje fisiere grafice, pentru fiecare masina de print digital aflata in flota proprie. - Operare Echipamente Tipar digital si Finisari tipografice. Toate echipamentele sunt noi si de ultima generatie, cu un bun nivel de automatizare pentru usurarea sarcinilor operatorului; - Finisare produse tipografice conform specificațiilor tehnice din fisa de producție; - Experienta in industria tipografica, dar poate fi considerat avantaj un nivel de experienta practica in alte operatiuni manuale sau mecanizate similare; - Poate fi un avantaj experienta in productia materialelor publicitare, tiparire digitala si finisare tipografica (taiere, printare, pliere, etc); - Relationare excelenta cu echipa de productie, persoana serioasa, responsabila, cu reale abilitati de comunicare si organizare Iti place sa lucrezi cu hartia si poti imprima si finisa lucrari tipografice diverse. Te obisnuiesti usor cu gestionarea oricarei cerinte de print si finisare tipografica manuala. Perfect! Te invitam sa faci parte din echipa noastra.
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unui laborant chimist dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre într-o fabrică de top,locatie Magura Bacau. Dacă sunteți o persoană meticuloasă, atentă la detalii și pasionată de domeniul chimiei, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Cerințe: Diplomă de licență în chimie sau domeniu înrudit. Cunoștințe în analiza chimică și în tehnici de laborator. Experiență anterioară într-un mediu de lucru similar, reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Cunoasterea limbii engleza nivel mediu. Cunostinte de operare calculator (Microsoft Office: Excel, Word etc.). Descrierea jobului Realizarea de analize pentru a verifica calitatea produselor finite fabricate; Interpretarea rezultatelor analizelor si verificarea incadrarii acestora in specificatiile tehnice; Intocmirea si elaborarea documentelor in urma realizarii analizelor pe materiile prime si pe produsele finite; Mentinerea si gestionarea inventarului mostrelor de materii prime si a echipamentelor din laborator; Intretinerea si mentinerea curateniei la echipamentele de laborator; Respectarea regulilor si standardelor de siguranta in laborator. Oferim: Pachet salarial competitiv și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Program de lucru 08:00-16:30. Luni-Vineri