Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Cereri locuri de munca Companii

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajare

    Domn cu pregatire superioara experienta IT si contabilitate doresc angajare in Timisoara cu asigurare cazare . tel.

  • Angajam Asistent Receptie

    Locație: Sea On Mamaia,Navodari Descrierea Companiei: Sea On se găsește în Mamaia, la 2 minute de mers pe jos de Oha Beach și la 200 m de Plaja Mamaia, și are unități de cazare cu WiFi gratuit, climatizare, o terasă și o zonă de plajă privată. Fiecare unitate oferă un balcon cu vedere la mare, un televizor cu ecran plat cu canale prin cablu, o chicinetă bine utilată și o baie proprie cu duș, articole de toaletă gratuite și un uscător de păr. Oaspeții au la dispoziție de asemenea un frigider, un cuptor și cuptor cu microunde, precum și o cafetieră și un ibric electric. Descrierea Postului: Suntem în căutarea unei persoane dinamice și orientata către clienți pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent(ă) de Recepție. Acest rol este esențial pentru asigurarea unei experiențe de cazare de înaltă calitate pentru oaspeții noștri. Responsabilități: Primirea oaspeților cu profesionalism și căldură Efectuarea check-in și check-out-ului oaspeților Oferirea informațiilor necesare despre serviciile hotelului, atracțiile locale și alte întrebări legate de cazare Gestionarea rezervărilor și a plăților Soluționarea eficientă a plângerilor și solicitărilor oaspeților Menținerea curățeniei și ordinei în zona de recepție Cerințe: Experiență anterioară reprezinta un avantaj în domeniul ospitalității sau al serviciilor cu clienții Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în (limba romana, limba engleza nivel mediu) Atitudine pozitivă și abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic Capacitatea de a rezolva probleme și de a lucra sub presiune Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a sistemelor de rezervare Beneficii: Salariu atractiv Asigurare medicală și alte beneficii Decontare transport Bonuri de masa Dacă sunteți pasionat de ospitalitate și sunteți dornic să vă alăturați unei echipe dinamice, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră și o scurtă scrisoare de intenție la până la data de 15.05.2024.

  • 2

    Caut loc de munca

    Doresc loc de munca jn tara,strainatate,pentru mentenata case,vile,pensiuni,hotel,gradinarit,intretinere piscina,telefon 0742867801

  • Consilier de siguranta ADR/coordonator transport marfa+persoane+ taxi-inchiriere auto

    Consilier de siguranta ADR/ transport de marfuri periculoase, Clasa 2.3,4,5,6,8,9,cu experienta, caut angajator part-time-full time Eventual coordonator transport taxi-inchiriere auto. Detin atestat Consilier siguranta rutiera si Manager transport marfa . Dețin PFA ptr manager transport marfa. Am un contract permanent de 8 ore/zii Informatii suplimentare la telefon.

  • Operator Procesare Text si Imagine

    OPERATOR PROCESARE TEXT SI IMAGINE Ai terminat liceul, esti la facultate si iti cauti un loc de munca? Agentia de Recrutare Adecco iti ofera posibilitatea de a lucra intr-un mediu curat , alaturi de o echipa tanara unde poti acumula experienta si pune bazele unei profesii. cerinte: -cunostinte de baza PC -lb. franceza nivel B1,B2 -atentie la detalii -procesarea si prelucrarea textelor si imaginilor in conformitate cu cerintele si standardele de calitate -editare, corectare si optimizarea continutului textului beneficii: -program flexibil -posibilitatea de a trece pe program part time dupa 3 luni(studenti) -mediu de lucru placut -echipa tanara -marire pachet salarial dupa primele trei luni +beneficii incluse Pentru mai multe detalii

  • Agentie din Romania de recrutare personal din strainatate pentru firmele din Romania

    Buna ziua! Aducem oameni din Asia: India, Sri Lanka, Nepal pentru domeniile de activitate- industria maritima, siderurgica, feroviara, horeca si automoto etc. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la telefon sau pe email. Multumim.

  • Controlor acces - Parc Jurasica Neptun

    CONTROLOR ACCES SI SUPRAVEGHETOR SPATIU Descrierea postului vacant Jurasica Adventure Park angajeaza Controlor acces si supraveghetor spatiu. Atributii: Controlorul acces si supraveghetor spatiu permite accesul in obiectiv si supravegheaza spatiile din interiorul parcului, in conformitate cu reglementarile legale si cu regulamentul de organizare al parcului de distractii. 1. Obiectivele postului: Supravegherea accesului vizitatorilor in incinta Jurasica Adventure Theme Park Neptun, verificarea valabilitatii biletelor, legitimatiilor si voucherelor de acces, scanarea si validarea acestora cu echipamentele puse la dispozitie de societate;. Observa si monitorizeaza activitatea clientilor in interiorul parcului asigura aplanarea conflictelor si se asigura de respectarea regulamentului intern al parcului; Verifica buna functionare si integritatea exponatelor si a celorlalte bunuri din interiorul parcului, anuntand administratorul punctului de lucru in cazul in care sunt constatate deficiente; Atrage atentia clientilor in cazul in care acestia incalca regulamentul intern de functionare al parcului (ex. parasirea circuitelor de vizitare, deteriorarea exponatelor, deteriorarea spatiilor verzi, utilizarea improprie a locurilor de joaca sau depasirea varstei greutatii conform afiselor existente la fiecare loc de joaca, etc). Candidatul ideal: Studii: scoala profesionala liceu (inclusiv, minori minim 16 -18 ani); Spirit de echipa, comunicare, implicare, initiativa si rigurozitate; Seriozitate, disciplina si responsabilitate in munca prestata. Beneficii: Asiguram un mediu de lucru pozitiv care incurajeaza cele mai bune rezultate; Oferim pachet salarial atractiv, conditii de munca foarte bune si un mediu de lucru prietenos. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest anunt de angajare (email:), sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Descrierea companiei Jurasica Adventure Theme Park este o locație situata in Loc. Neptun, Mun. Mangalia, Statiunea Neptun, Str. Plopilor nr.3, Jud. Constanta, deschisa din anul 2021. Parcul tematic are o suprafata de 2 hectare si ii invita pe copii sa descopere aventurile fabuloase din perioada Jurasicului prin jocuri si activitati educative. Jurasica Adventure Parc adaposteste 42 de dinozauri realizati in marime naturala si atestati stiintific, dispusi in 6 zone, fiecare dedicata cate unui continent Europa, Asia, America, Africa, Australia, Antarctica. De asemenea, parcul mai include o expoziție fascinantă de fosile și cel mai mare parc gonflabil din România (6000 de metri pătrați).Parcul este format din 12 complexe gonflabile de dificultăți și vârste diferite.

  • Vanzator - Magazin Jurasica Neptun

    VANZATOR Descrierea postului vacant Jurasica Adventure Park angajeaza Vanzator Atributii: Vanzatorul realizeaza vanzarea produselor din cadrul magazinului si realizarea operatiunilor de incasare si plati in numerar in cadrul firmei. Obiectivele postului: - Verifica banii incasat; - Verifica situatia incasarilor efectuate prin POS, asigurandu-se de aprobarea fiecarei tranzactii in parte si coreland chitantele cu raportul centralizator generat de POS la sfarsitul turei zilei; - Eliberarea bonurilor fiscale si mentinerea evidentei clare a acestora pentru toate operatiunile realizate de catre magazin; - La sfarsitul turei zilei de lucru genereaza raportul X (pentru verificare) si raportul Z (obligatoriu de generat la sfarsitul turei zilei de lucru) aferent casei de marcat imprimantei fiscale, genereaza inchiderea de tura zi pe POS si listeaza raportul centralizator; - Dupa inchiderea turei zilei, preda catre Administratorul punctului de lucru numerarul incasat, raportul Z aferent casei de marcat si raportul centralizator aferent POS-ului. Este obligatoriu ca numerarul predat + suma totala rezultata din centralizatorul POS, sa fie egala cu suma totala din raportul Z generat de casa de marcat imprimanta fiscala. In cazul constatarii unor diferente (+ -) acestea vor inregistrate si recuperate (dupa caz) conform prevederilor legale; - Asigura numerarul necesar desfasurarii in conditii normale a operatiunilor curente ale magazinului dar si necesarul de monetar de rezerva; - Vanzarea produselor se va realiza prin intermediul softului echipamentelor puse la dispozitie de societate, scanarea codurilor de bare aferente fiecarui produs in parte, incasarea contravalorii produselor si eliberarea bonului fiscal catre clienti - Inainte de incasarea contravalorii produselor, vanzatorul se asigura ca a fost scanat corespunzator codul de bare si verifica introducerea cantitatii corecte din fiecare produs ce se doreste a fi achizitionat. In cazul in care vanzatorul constata ca produsul scanat (inregistrat in sistem) nu corespunde cu produsul fizic aflat in fata sa, anunta de urgenta Gestionarul, pentru corectarea situatiei.; - Intocmeste necesarul de produse pentru refacerea stocului de marfa expusa, completeaza stocul cu marfa din spatiul de depozitare; - Aranjarea marfii; - Afiseaza sau ataseaza preturile produselor conform legilor in vigoare; Candidatul ideal: Studii: medii superioare; Spirit de echipa,comunicare, implicare, initiativa si rigurozitate; Seriozitate, disciplina si responsabilitate in munca prestata. Beneficii: Asiguram un mediu de lucru pozitiv care incurajeaza cele mai bune rezultate; Oferim pachet salarial atractiv, conditii de munca foarte bune si un mediu de lucru prietenos. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest anunt de angajare, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Descrierea companiei Jurasica Adventure Theme Park este o locație situata in Loc. Neptun, Mun. Mangalia, Statiunea Neptun, Str. Plopilor nr.3, Jud. Constanta, deschisa din anul 2021. Parcul tematic are o suprafata de 2 hectare si ii invita pe copii sa descopere aventurile fabuloase din perioada Jurasicului prin jocuri si activitati educative. Jurasica Adventure Parc adaposteste 42 de dinozauri realizati in marime naturala si atestati stiintific, dispusi in 6 zone, fiecare dedicata cate unui continent Europa, Asia, America, Africa, Australia, Antarctica. De asemenea, parcul mai include o expoziție fascinantă de fosile și cel mai mare parc gonflabil din România (6000 de metri pătrați).Parcul este format din 12 complexe gonflabile de dificultăți și vârste diferite.

  • 1

    Secretară

    Ești în căutarea unei oportunități de carieră într-un mediu dinamic, alături de o echipă pasionată și dedicată? Îți place să oferi suport clienților și să contribui la construirea relațiilor pe termen lung? Echipa noastră este în creștere și căutăm o colegă nouă la recepție (front desk), să ni se alăture. Dacă ești o persoană comunicativă, empatică și dornică să interacționezi, te invităm să explorezi această oportunitate de a face parte din echipa FOXFORT. Te-ai regăsit printre aceste calități? Atunci este momentul să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email cariere @ foxfort . ro cu mențiunea Secretară. Responsabilități: Ești primul contact al clienților cu echipa noastră, asigurând o recepție prietenoasă și profesionistă pentru vizitatori; Răspunzi la apelurile clienților sau utilizatorilor cu profesionalism și empatie; Oferi informații precise și relevante privind cererile venite din partea clienților (telefon e-mail); Direcționezi apelurile către departamentele corespunzătoare sau către colegii care se ocupă de întrebările solicitate; Organizarea documentelor (arhivarea documentelor companiei, copierea si multiplicarea acestora, securizarea informatiilor); Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant, alături de o echipă pasionată și dedicată; Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; Îți punem la dispoziție training specializat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; Birou cu o curte interioară care creează un mediu de lucru plăcut și relaxant, oferind un echilibru între profesionalism și confort; Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru performantă și optimizată pentru ca tu să îți desfășori activitatea în cele mai bune condiții; Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanță; Team building (două pe an) și activități cu echipa în diverse locații; Cu o echipă plină de entuziasm și oportunități de a te dezvolta într-un mediu dinamic, vei avea șansa de a face diferența în echipa noastră! Trimite-ne CV-ul sau contactează-ne la numărul de telefon și hai să ne cunoaștem!

  • ANGAJĂM electrician(electromecanic), achizitor-sofer

    Atelierele Patriarhiei Romane angajeaza electrician (electromecanic) autorizat și achizitor (sofer cat. B) la program full time. Mai multe detalii la telefon.

  • 1

    Specialist SSM - Caut un loc de munca

    - curs specialist SSM - 80 ore - experienta in domeniu aprox 2 ani (3 santiere) - absolvent studii superioare - domeniu tehnic - posesor carnet conducere categ. B - curs manager resurse umane - abilitati in utilizarea calculatorului (programe de grafica, office, gestiune si altele) Sunt interesat de un loc de munca in Brasov, de preferat in c-tii. Poate fi un job atat cu norma intreaga cat si part-time. Astept oferte la nr. de telefon din anunt.

  • manager taxi si inchiriere/manager transport marfa

    Student cu PFA Detin Atestate "Manager transport marfa" si Manager transport taxi și închiriere , + fisa medicala +fisa psihologica + cazier (toate valabile ),caut colaborare pe termen lung sau scurt in toata tara, mai multe detalii la tl P

  • 1

    Vânzător Magazin Retail - Iași

    Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din Iași, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general - un Vânzător Magazin Retail! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor *să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci *să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, verificând termenul de valabilitate al acestora 2. Gestionezi activitatea de la casa de marcat 3. Ghidezi clienții către produsele căutate, la raft și faci recomandări pe baza sortimentelor existente 4. Asculți empatic și adresezi întrebări, astfel încât să propui produsele potrivite pentru nevoile lor, menținând o comunicare permanentă cu clienții din magazin 5. Participi la activitatea de inventar a magazinului și oferi suport colegilor, atunci când este necesar 6. Participi la trainingurile interne ale companiei pentru înțelegerea produselor oferite către clienți (produse din gama premium: băuturi alcoolice, ciocolată, cafea, ceai; produse bio; alte produse alimentare, detergenți, consumabile etc.) Programul de lucru este de 40 ore/săptămână repartizat în ture de Luni până Sâmbătă, în magazinul aflat în Iași, zona Nicolina. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție.

  • 1

    Caut colaborare

    Solicit colaborare desenator in proiectarea construcțiilor,cunascator AUTOCAD,ARHICAD, ETC

  • Aroma Rise Onesti angajeaza

    S.C. AROMA RISE S.A. ONESTI ANGAJEAZĂ: ASISTENT REGLEMENTĂRI Cerinţe: - studii superioare ; - cunoştinţe de bază în domeniul chimiei; - limba engleza (scris, citit, vorbit) nivel superior ; - capacitate de implementare a standardelor şi legislaţiei din industria chimică. ELECTRICIAN cu experienţă în exploatarea instalaţiilor de joasă şi medie tensiune. OPERATOR CHIMIST AMC ist cu experienţă în exploatarea şi întreţinerea aparaturii de măsură, semnalizare şi control din instalaţiile industriale şi din laboratorul de analize chimice (cromatografie). Firma oferă posibilitatea de îmbunătăţire a cunoştinţelor pentru posturile de mai sus, în vederea unei bune adaptări la cerinţele de lucru. OFERIM PACHET SALARIAL ATRACTIV, care include: - Tichete de masă, vouchere de vacanţă ; - Premii cu ocazia Paştelui şi Crăciunului; - Asigurare pilonul III de pensii ; - Asigurare de grup voluntară de sănătate. PERSOANELE INTERESATE SUNT RUGATE SĂ DEPUNĂ CV-ul LA SEDIUL FIRMEI: STR. INDUSTRIILOR NR.1, ONESTI, JUD. BACAU ZILNIC (Lu Vi) INTRE ORELE 09.00-15.00 Sau pe e-mail, la adresa

  • Macaragiu grupa A

    Deservire si exploatare automacarale cu sarcina 12.5 t si 70 tf

  • Asistent medical full-time

    Asistent medical full-time Cabinet stomatologic cu sediul pe Calea Motilor angajează asistent medical cu experiență pentru program full-time. Experiența anterioară pe radiologie retro-alveolară constituie un avantaj. Suntem în căutare de o persoană organizată, cu atitudine pozitivă, care să asigure suport pentru activitate medic lă cu următoarele atribuții: sa pregatească cabin tul și instrument rul să asiste medicul sa verifice daca stocul d m terial in cabinet est compl t. să re liz ze toate procedurile necesare sterilizării sa se asigure că procesul de sterilizare este realizat corect. În schimb oferim un mediu de lucru plăcut, într-un cabinet dotat cu echipamente de ultima generație. Descrierea companiei: Orto Perio Dent, situat în Cluj-Napoca, str. Motilor, nr. 106 5, ofera o gama completa de servicii stomatologice-de la chirurgie dento-alveolară, parodontologie, implantologie, ortodonție, profilaxie, la estetică dentară. Mențiuni:Va rog sa trimiteti CV-ul dvs. la adresa de mail Va multumim!

Salvează căutarea