Anunțuri
Cereri locuri de munca Disponibil din: 2020-0-06-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea jobului: -asigura si participa la realizarea aranjamentelor florale, in echipa. -gestionarea comenzilor -mentinerea magazinului in conditii optime Candidatul ideal: Ne dorim o persoana cu abilitati creative, sociabila, comunicativa, responsabila si cu atitudine pozitiva. Experienta in domeniu si sau studiile de specialitate reprezinta un plus. Beneficii: -salariu atractiv -bonusuri in functie de performanta -mediu de lucru placut Contact: Pirleciu Alina: Mos Adina:
-
Promovat
Acoperisuri si reparati de urgenta vopsim acoperisuri Acoperisuri si reparatii de Urgenta dulgherie,mansardari, astereala -montaj acoperis tigla metalica -reparatii acoperis tigla ceramica -montaj invelitori acoperisuri -remedieri infiltratii acoperis -vopsit acoperis - sisteme pluviale - jgheaburi -dulgherie,mansardari, astereala -parazapezi si alte accesorii avem experienta necesara pentru a crea si repara orice tip de acoperis. putem crea si repara de la acoperisuri simple pana la acoperisuri complicate cu un design special si modern. asiguram si servicii de dulgherie pentru acoperisuri.
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam ingineri studenti pentru proiectare instalatii gaz, apa -canal si intocmire devize. Daca esti o persoana responsabila, serioasa si cu simtul raspunderii asteptam sa ne contactezi! Cerinte: - Permis conducere categoria B. - Proiectare in AutoCad - Autorizarea ANRE se poate face si la locul de munca. - Seriozitate si atentie la detalii Beneficii: - Salariul se negociaza in functie de experienta; - Bonusuri in functie de performanta - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 08.30-17.00
-
SIA MEDICA HELP, INGRIJIRI LA DOMICILIU angajam ASISTENT GENERALIST DEBUTANT SAU CU EXPERIENTA , CU STUDII TERMINATE SI PERMIS DE CONDUCERE OBLIGATORIU. Pentru mai multe detalii va rog sa trimiteți un CV pe adresa de mail Va voi contacta pentru interviu dacă cerințele sunt îndeplinite Menționez ca postul este pentru munca de teren,nu avem clinica.
-
-
-
Bărbat, 53 ani, serios, sociabil, corect, punctual, posesor permis cond auto categ "B" din '99, fără antecedente rutiere ori penale îmi ofer serviciile.
-
salutare! parte masculină, 43 ani, in cautare de jobs , pe teren scurt, lung sau in desfasurare proect, cu urmatoarele calități; scris vorbit perfect italiană, fuient alte limba străină peste trei, experiență în domeniu comercial pe plan internațional , experiență in dom, ( amazon, centru preluare ; yard marshall , manualitate perfectă device, ceckinn , ceckout , adept traducător cmr, problem solver, control sigilat , manager echipă intruire pregatire, sit logistic european, ! fac parte din categoria celor serioși, punctuali, mare capacitate în colectivitate si single personal! dispus pe plan intern cit si extern ( Europa)! cu peste 20 ani experienta in diferite domenii si mansiunii , dispun de diferite cursuri; dvr, rssp , pronto soccorso, antincendio, somministrazione , mincare bautura, ( cu experienta in restaurante de lux)! adept la gratar ( carbuni, electric), piastra, piatra, cuptor, in preparare a unei vaste si asortate precum carne, peste , fructe de mare, etc! dispus cursurilor pt pregătirea domeniului respectiv, schimb experiența, serviciile cu clienții, ( domeniul online,,, pc ! )
-
64 ani , din Bucuresti , permis B de o viata + auto, super rezistent la traficul din Bucuresti , posesor atestat transport alternativ / posesor atestat agent securitate , extrem de punctual / serios / surd - mut - orb la ce se intampla in jurul meu ( cand este cazul ) , solicit job ferm / ocazional . Fara obligatii contractuale ( am cont ANAF - imi platesc singur taxele si contributiile catre stat ). Daca nu raspund la telefon , inseamna ca nu pot sa vorbesc in clipa aia. Sun eu.
-
Student cu PFA Detin Atestate "Manager transport marfa" si Manager transport taxi și închiriere , + fisa medicala +fisa psihologica + cazier (toate valabile ),caut colaborare pe termen lung sau scurt in toata tara, mai multe detalii la tl P
-
Student cu PFA Detin Atestate "Manager transport marfa" si Manager transport taxi și închiriere , + fisa medicala +fisa psihologica + cazier (toate valabile ),caut colaborare pe termen lung sau scurt in toata tara, mai multe detalii la tl
-
Solicit angajare în construcții ca șef de șantier ..am 50 ani bun organizator.cu experiența în construcții .citesc plan.permis de conducere..sau colaborare .
-
CAUT COLABORATOR PENTRU DESFACEREA DE PRODUSE PANIFICATIE SI PATISERIE( PAINE.SPECIALITATI DE PAINE,CHIFLE,COVRIGI, FURSECURI ,BISCUITI, CORNULETE,COZONACI,SALEURI,SARATELE,COVRIGEI ETC. DETINEM O BRUTARIE PATISERIE DOTATA IN COM.BREAZA JUD.MURES
-
Grafician experimentat caut colaborari ONLINE (Skype, E-mail, Whatsup, Anydesk, etc) cu tipografii si firme de web design.
-
Bună tuturor. Mă numesc Andrei și după 23 ani lucrați în străinătate am decis să mă întorc definitiv în România. Am 45 ani și am lucrat în diferite domenii de exemplu Manager Logistică, Turism etc. Vorbesc Engleză nivel mediu, Germană și Spaniolă nivel avansat. Sunt o persoană dinamica, flexibilă și foarte serioasă. Dacă cineva dintre dumneavoastră este interesat de abilitățile mele aștept cu drag să fiu contactat telefonic sau pe mail. Vă mulțumesc.
-
Caut de munca part time 3 sau 4 ore pe zi după masa seara dețin permis cât b
-
Solicit angajare 168-184 h (ccm,cim) Nu sunt pensionar! Dispobilitate deplasari interes serviciu. Salarizare decenta (mediu ec) Multiple functii conducere(mentenanta turboreactoare aviatie,administrator,patron,sef servicii,director personal,consilier licitatii,sef sala,prof. legislatie rutiera.... PC - A,B,C,D,E,Tb (1988) Domenii frecventabile Transporturi(nu sunt interesat de transport international) Logistica HoReCa Hr Productie Instructaj auto Proiectare,restaurare,ateliere,laboratoare Daca sunteti interesati de o astfel de persoana ,ma puteti contacta .(puteti lasa mesaj )
-
Barbat 57 ani caut de munca,in Bucuresti ,part time sau full time,sau de la domiciliu,permis auto.Multumesc.
-
Salut, caut loc de munca ca si gestionar depozit(cu asta m-am ocupat in ultimii doi ani si ceva) sau sofer( detin permis cat. B) dar sunt deschis si la alte oportunitati.
-
-
Sofer categoria B din București sector 6 Drumul Taberei, virsta 60 de ani fara cazier judiciar sau auto doresc angajare la o familie sau grădinița, nu mă interesează contact de muncă, șofez auto cu cutie de viteza automata, tiptronice, și manuale. Serios, punctual, respectuos. Tel. fer și doresc seriozitate.
-