Anunțuri
Cereri locuri de munca Disponibil din: 2020-01-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma de transport angajeaza muncitori necalificati, contabil,paznic, mecanici camioane,electrician camioane,se ofera transport.
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
am muncit ca ingrijitoare la o gradinita de copilași dar sa închis gradinita am absolvit un curs ca bona de bebelusi copilasi batrini și psihologie sa muncesc ca femeie de servici sau ca ingrijitoare la cresa camin maternitate camin spital policlinica cabinet medical clinica scoala dispensar etc sau la gradinita sa fac curat sa ingrijesc etc cu carte de munca la stat sint rominca makedoanca am virsta de 46 de ani sunați la telefon la sau trimiteți mesaje
-
Doresc sa colaborez cu firme mici si pfa-uri,oferind serviciile mele, ca șofer pe autoutilitară propie 3.5t, pentru transport marfă la domiciliu, mutări mobilă, sau închirieri chiar și în weekend. Sunt o persoana serioasă, cu atentie la ce fac, responsabilă și educată. Multumesc.
-
Agent de securitate doresc angajare la Beiuș. Persoană serioasă, domiciliu stabil în Beiuș. Posesor carnet de conducere categ B.
-
-
Caut job part time, 4 ore/zi program flexibil. Detin si permis de conducere B,C,E., cunostinte operare calculator si limba engleza. Orice domeniu( intretinere, mentenanta, transport, aprovizionare, manipulare etc). Nu doresc contract.
-
-
Specialist în Sănătate și Securitate în muncă (curs de 80 de ore), Evaluator de risc și auditor în domeniul SSM (curs postuniversitar de 240 de ore), Cadru Tehnic PSI și Operator RSVTI (care se ocupă cu monitorizarea tuturor cazanelor sub presiune instalațiilor utilajelor mijloace de ridicare care funcționează sub incidența ISCIR), cu experiență în domeniu doresc colaborare angajare,conform Legii 319 2006 și HG 1425 2006.
-
Ma numesc Alexandru am 22 de ani și caut un job part time pentru un venit suplimentar deoarece am deja un loc de munca și acolo în general lucrez În ture de 12 ore. P.S prefer și fără carte de munca
-
caut sa lucrez de zi mancare medicaments comisioane schimbare pampers igiena personala si menaj pt un batran sau batrana
-
-
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
-
-
caut de munca platit la zi. curățenie restaurante. Timișoara și sau. estival la Constanța tel
-
Cautam femei motivate sa se alature echipei noastre in zona Baden-Württemberg, Germania. Pozitia disponibila este in domeniul : Personal curatenie menajera sistem hotelier . Sere cu flori de primavara ( Nu trebuie decat sa aveti grija de ele si sa respectati cateva sfaturi simple de ingrijire (udare, expunere la lumina, fertilizare, taiere). Conditii de munca excelente + cazare. Pentru mai multe informatii, va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. la E-mail : lisa.hr-department @ outlook.com
-
Cautam femei motivate sa se alature echipei noastre in zona Baden-Württemberg, Germania. Pozitia disponibila este in domeniul : Personal curatenie menajera sistem hotelier . Sere cu flori de primavara ( Nu trebuie decat sa aveti grija de ele si sa respectati cateva sfaturi simple de ingrijire (udare, expunere la lumina, fertilizare, taiere). Conditii de munca excelente + cazare. Pentru mai multe informatii, va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. la E-mail : lisa.hr-department @ outlook.com
-
Cautam femei motivate sa se alature echipei noastre in zona Baden-Württemberg, Germania. Pozitia disponibila este in domeniul : Personal curatenie menajera sistem hotelier . Sere cu flori de primavara ( Nu trebuie decat sa aveti grija de ele si sa respectati cateva sfaturi simple de ingrijire (udare, expunere la lumina, fertilizare, taiere). Conditii de munca excelente + cazare. Pentru mai multe informatii, va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. la E-mail : lisa.hr-department @ outlook.com
-
Expert contabil autorizat CECCAR prestez servicii de evidenta contabila , calcul liste de plata , caserie , plata furnizori , alte serv de natura economica pentru asociatii de proprietari. Indeplinesc conditiile legii 196/2018 , am experienta de peste 10 ani in lucrul cu asociatiile de proprietari , pot prezenta referinte privind profesionalismul si seriozitatea serviciilor prestate.Tarife negociabile.
-
Șofer de 19 ani fără antecedente rutiere caut loc de muncă în București am 53 de ani caut un loc de muncă stabil.multumesc dacă sunteți interesați vă rog să îmi lăsați un mail unde să vă pot trimite CV și firma interesată de serviciile mele . mulțumesc aș prefera să formez echipaj cu fiul meu