Anunțuri
Cereri locuri de munca Disponibil din: 2021-05-31-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Club din Ploiesti angajează ospatarita,dansatoare, animatoare!!!Se oferă un salariu de 4500 de lei ,cazare la nevoie+procent din consumatie! Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon !!!!
-
Promovat
Recrutam Reglori pentru unul dintre clientii nostri - o companie specializata in managementul fluidelor, sisteme de ventilatie a carterului, precum si sisteme de filtrare pentru ulei, combustibil, aer si filtrarea aerului din cabina. Cerinte: - Studii medii (tehnice); - Abilitatea de a lucra in echipa; - Experienta relevanta in domeniu de minim 1 an; - Disponibilitatea de a lucra in schimburi; - Atentie la detalii, precizie si responsabilitate. Responsabilitati: - Analizarea cauzelor defectiunilor la sistemele de asamblare si implementarea masurilor relevante pentru remedierea acestora; - Asigurarea unui proces de producție fara probleme prin initierea unor masuri de imbunatatire a sistemului; - Efectuarea si evaluarea proceselor de calitate; - Pregatirea si desfasurarea proceselor de configurare; - Operarea masinilor si echipamentelor;Asigurarea calitatii produselor fabricate; - Realizarea planului de productie conform prioritatilor stabilite. Se ofera: - Pachet salarial atractiv. - Tichete masa 35 lei zi; - Prima Craciun: 500 RON Brut; - 21 - 25 zile CO; - Training-uri de specialitate; - Conditii stabile de angajare pe baza unui contract de munca nedeterminat.
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
Pensionar Telekom - Orange fost tehnician teren retele net,tv,fix 40 ani experienta , permis auto B , caut de lucru Parttime .Mircea .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
am muncit ca îngrijitoare la o gradinita de copilași dar sa închis gradinita am absolvit un curs ca bona de bebelusi copilasi batrini și psihologie sa muncesc ca femeie de servici sau ca ingrijitoare sa fac curat sa ingrijesc etc la cresa camin azil maternitate policlinica dispensar orfelinat cabinet medical spital scoala etc sau la gradinita cu carte de munca la stat sint rominca makedoanca am virsta de 46 de ani sunați la telefon la sau trimiteti mesaje
-
Bărbat 47 ani, caut un job part time ideal după ora 18 Permis categoria B Auto personal Vorbitor de limba engleza și germană nivel conversational Detalii va rog la telefon
-
Caut loc de muncă full-time în București sau Ilfov : operator calculator, administrator site web, content editor produse, responsabil pentru magazin online sau un job din domeniul E-commerce. Am experiență în lucrul cu platforme precum Joomla, Wordpress, OpenCart, PrestaShop pentru : adăugare produse, management categorii, administrare site, modificări în design, promovare prin site-uri de anunțuri, optimizare SEO intern, editare poze și bannere, dar și alte operațiuni necesare (back-up pentru site-uri, actualizare sau implementare module etc). De asemenea, am cunoștințe legate de Google Analytics și Google Search Console. Dacă locația jobului este în Ilfov sau zone greu accesibile, doresc să mi se asigure transport. Profilul meu : Nefumător, neconsumator de alcool Experiență în domeniul E-commerce Deschis pentru asimilarea unor cunoștințe noi Capabil să lucrez individual, cu o minimă supervizare Rezistent la task-uri repetitive, cu un volum mare de date Abilități : Nivel mediu în HTML, CSS, PHP, cPanel, Mysql, Web Design, Seo intern Familiarizat în lucrul cu diverse platforme online de comerț și modulele acestora Design grafic în Adobe Fireworks (este similar Photoshop) Bineînțeles MS Office, Outlook etc Alte detalii legate de viitorul job se vor stabili la interviu, sau telefonic.
-
Caut proiecte care au nevoie de social media manager pe tot ce tine de promovare (filmat,postat,editat) și inovație!
-
Administrator condominiu (bloc imobil) ofer servicii pentru asociațiile de proprietari
-
Caut de lucru part time 3 - 4 zile pe săptămână pe buldoexcavator sau excavator. Dețin atestat și permis cât B,C
-
Mă numesc Andrei am 33 ani din Popesti Leordeni Ilfov caut loc de munca sau loc de munca de acasă!! Cer și ofer seriozitate maxima !
-
Caut loc de munca Curriculum Vitae Nume : Hont Emanuel Data si locul nasterii : 04.01.1974 , Constatnta , Romania . Email : Telefon : Adresa : Strada : Iuliu Maniu , Nr. 28 , Bloc. ANL , Sc. B , Ap. 12 , Tulcea Nationalitate : Roman Starea civila : Casatorit Experienta profesionala : 1996-2006 Tamplar Universal la Sc Feral Tulcea : Montaj mobilier si intretinere mobilier la birourile firmei , lucru cu abric si circular , sculptura in lemn. Septembrie 2006 - decembrie 2015 Lacatus Naval in santierul naval , Ward din Tulcea , lucrari de lacatuserie navala si tubulatura. Ianuarie 2016 Iulie 2023, Lacatuserie navala si tubulatura in Olanda 2011 Absolvent de Master: Studii Europene de Administratie Publica 2009 Absolvent al Facultatii de Drept si Stiinte Administrative 2008 Absolvit curs : Inspector de specialitate Protectia Muncii Studii : 2006 Curs de calificare prin Camera de Comert Tulcea Meseria Lacatus constructii navale si metalice . 2005 Absolvit liceul la seral in meseria de mecanic 1992 Absolvit scoala profesionala in meseria de tamplar universal . Limbi straine : Italiana nivel mediu , Limba engleza; nivel mediu Referinte : Lucru in echipa , abilitati de comunicare si intelegere . Hobby : Sculptura in lemn , permis categoria B.
-
Sunt din Curtea de Argeș și doresc să mă angajez în Pitești. Am studii superioare în filologie, studii pedagogice,și curs pentru copii cu autism. Dacă ,cunoașteți un loc de munca decent ,va rog sa ma contactați prin mesaje pe whatsap la nr .
-
Bună ziua! Persoana de sex feminin, caut de munca, de preferat pe schimburi... Dețin permis de conducere... Vorbesc fluent limba italiana...am experienta în domeniul construcțiilor metalice..
-
Doamna serioasa ,doresc sa am grija de un copil sau ingrijire batrana in orasul Romani.Doresc seriozitate.Va multumesc.
-
Caut sa lucrez ca bona sau ingrijire batrana in Roman part time după-amiaza! Rog seriozitate! Multumesc
-
-
Medic veterinar cu diploma de formator doresc colaborare cu firme organizatoare de cursuri de tehnician veterinar in Brasov
-
Pensionar ,caut loc de munca part time sau full . Compente arhivistica ,operator date PC ,tehnician mentenanta si vanzari IT,permis conducere categoria B .Nu am pretentii salariale .
-
Angajez măcelar cu experiență piață ramnicul sărat sector 3 București , salariu atractiv colectiv prietenos
-
Caut de lucru agent vanzari zonal in domeniul medical sau alte domenii daca este cazul.
-
-
Mai există în Constanța, locuri de munca, cu program L-V în intervalul 06: ? Sau eventual sa nu depășească ora 16:00. Ceva recomandări, va rog! Din păcate, nu ma incadrez la un alt program. Trebuie sa iau fetita de la creșă.
-
ospătar, ospătar-șef cu experienta în turism și alimentație publica doresc colaborare.Sunt dispus sa activez și alt domeniu.Cer și ofer seriozitate!