Anunțuri
Cereri locuri de munca Disponibil din: 2021-09-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
Tânăra 41 ani,Craiova, caut serviciu cu acceptarea unui loc de munca oriunde în tara.
-
Promovat
Camera Notarilor Publici Cluj organizează în data de 20.04.2024 (sambata) ora 09,3o la sediul Camerei, str. I. B. Deleanu nr. 72, Cluj-Napoca, jud. Cluj, interviu si probă practica testarea de operare pe calculator - pentru ocuparea următorului post pe perioada nedeterminata: - ARHIVAR SECRETAR la sediul din mun. Cluj-Napoca al Camerei Notarilor Publici Cluj Conditii de participare: - studii medii - cunosţinţe de operare P.C. Dosarul de inscriere se depune personal la sediul institutiei noastre din mun. Cluj-Napoca, str. I. B. Deleanu, nr 72, Jud. Cluj, in fiecare zi lucratoare, in intervalul orar: 08.30-15.00, până la data de 18.04.2024 inclusiv, si va contine urmatoarele inscrisuri: - cerere de participare la interviu, - Curiculum Vitae, - cazier judiciar, - copie legalizata dupa ultima diploma de studii - acord pentru prelucrarea datelor cu caracter personal - acte de stare civila - C.I. copie simpla Va rugam sa aplicati pentru acest post conform anuntului prin depunerea dosarului la sediul Camerei Notarilor Publici Cluj si nu pe site! Relaţii suplimentare la telefonul: - sediul Cluj-Napoca.
-
Promovat
Pensionar Telekom - Orange fost tehnician teren retele net,tv,fix 40 ani experienta , permis auto B , caut de lucru Parttime .Mircea .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Execut lucrări de construcții interioare și exterioare (rigips,glet,var,parchet,gresie,faianță etc)(tencuit placat cu polistiren,vata bazaltica decorativa etc pavele borduri) case la roșu la preturi avantajoase
-
-
-
contabil cu experianta in firma de contabilitate caut colaborare lucru de acasa remote .
-
-
Introduc date în calculator, întocmesc NIR-uri, preluare informa ii on line, pentru orice beneficiar la pre onorabil. Am logistica necesară.
-
Baiat,37 ani cu experienta in curieratul pedestru(bicicleta sau mijloace de transport) doresc angajare in domeniu...exclus Glovo,Tazz
-
caut de munca sofer ce de tur retur experienta 5 luni pe comunitate plus inca 18 ai în Italia pe camion de 7,5 tone
-
Paznic doresc angajare ture Numai de noapte.Valabil București.Am vârstă de 48 ani,serios,punctual,nu consum alcool.Tel:
-
Angajam ingineri studenti pentru proiectare instalatii gaz, apa -canal si intocmire devize. Daca esti o persoana responsabila, serioasa si cu simtul raspunderii asteptam sa ne contactezi! Cerinte: - Permis conducere categoria B. - Proiectare in AutoCad - Autorizarea ANRE se poate face si la locul de munca. - Seriozitate si atentie la detalii Beneficii: - Salariul se negociaza in functie de experienta; - Bonusuri in functie de performanta - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 08.30-17.00
-
SIA MEDICA HELP, INGRIJIRI LA DOMICILIU angajam ASISTENT GENERALIST DEBUTANT SAU CU EXPERIENTA , CU STUDII TERMINATE SI PERMIS DE CONDUCERE OBLIGATORIU. Pentru mai multe detalii va rog sa trimiteți un CV pe adresa de mail Va voi contacta pentru interviu dacă cerințele sunt îndeplinite Menționez ca postul este pentru munca de teren,nu avem clinica.
-
-
-
Bărbat, 53 ani, serios, sociabil, corect, punctual, posesor permis cond auto categ "B" din '99, fără antecedente rutiere ori penale îmi ofer serviciile.
-
salutare! parte masculină, 43 ani, in cautare de jobs , pe teren scurt, lung sau in desfasurare proect, cu urmatoarele calități; scris vorbit perfect italiană, fuient alte limba străină peste trei, experiență în domeniu comercial pe plan internațional , experiență in dom, ( amazon, centru preluare ; yard marshall , manualitate perfectă device, ceckinn , ceckout , adept traducător cmr, problem solver, control sigilat , manager echipă intruire pregatire, sit logistic european, ! fac parte din categoria celor serioși, punctuali, mare capacitate în colectivitate si single personal! dispus pe plan intern cit si extern ( Europa)! cu peste 20 ani experienta in diferite domenii si mansiunii , dispun de diferite cursuri; dvr, rssp , pronto soccorso, antincendio, somministrazione , mincare bautura, ( cu experienta in restaurante de lux)! adept la gratar ( carbuni, electric), piastra, piatra, cuptor, in preparare a unei vaste si asortate precum carne, peste , fructe de mare, etc! dispus cursurilor pt pregătirea domeniului respectiv, schimb experiența, serviciile cu clienții, ( domeniul online,,, pc ! )
-
64 ani , din Bucuresti , permis B de o viata + auto, super rezistent la traficul din Bucuresti , posesor atestat transport alternativ / posesor atestat agent securitate , extrem de punctual / serios / surd - mut - orb la ce se intampla in jurul meu ( cand este cazul ) , solicit job ferm / ocazional . Fara obligatii contractuale ( am cont ANAF - imi platesc singur taxele si contributiile catre stat ). Daca nu raspund la telefon , inseamna ca nu pot sa vorbesc in clipa aia. Sun eu.
-
Student cu PFA Detin Atestate "Manager transport marfa" si Manager transport taxi și închiriere , + fisa medicala +fisa psihologica + cazier (toate valabile ),caut colaborare pe termen lung sau scurt in toata tara, mai multe detalii la tl P
-
Student cu PFA Detin Atestate "Manager transport marfa" si Manager transport taxi și închiriere , + fisa medicala +fisa psihologica + cazier (toate valabile ),caut colaborare pe termen lung sau scurt in toata tara, mai multe detalii la tl
-
Solicit angajare în construcții ca șef de șantier ..am 50 ani bun organizator.cu experiența în construcții .citesc plan.permis de conducere..sau colaborare .
-
CAUT COLABORATOR PENTRU DESFACEREA DE PRODUSE PANIFICATIE SI PATISERIE( PAINE.SPECIALITATI DE PAINE,CHIFLE,COVRIGI, FURSECURI ,BISCUITI, CORNULETE,COZONACI,SALEURI,SARATELE,COVRIGEI ETC. DETINEM O BRUTARIE PATISERIE DOTATA IN COM.BREAZA JUD.MURES