Anunțuri
Cereri locuri de munca Disponibil din: 2022-01-25-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Pensionar Telekom - Orange fost tehnician teren retele net,tv,fix 40 ani experienta , permis auto B , caut de lucru Parttime .Mircea .
-
Promovat
Camera Notarilor Publici Cluj organizează în data de 20.04.2024 (sambata) ora 09,3o la sediul Camerei, str. I. B. Deleanu nr. 72, Cluj-Napoca, jud. Cluj, interviu si probă practica testarea de operare pe calculator - pentru ocuparea următorului post pe perioada nedeterminata: - ARHIVAR SECRETAR la sediul din mun. Cluj-Napoca al Camerei Notarilor Publici Cluj Conditii de participare: - studii medii - cunosţinţe de operare P.C. Dosarul de inscriere se depune personal la sediul institutiei noastre din mun. Cluj-Napoca, str. I. B. Deleanu, nr 72, Jud. Cluj, in fiecare zi lucratoare, in intervalul orar: 08.30-15.00, până la data de 18.04.2024 inclusiv, si va contine urmatoarele inscrisuri: - cerere de participare la interviu, - Curiculum Vitae, - cazier judiciar, - copie legalizata dupa ultima diploma de studii - acord pentru prelucrarea datelor cu caracter personal - acte de stare civila - C.I. copie simpla Va rugam sa aplicati pentru acest post conform anuntului prin depunerea dosarului la sediul Camerei Notarilor Publici Cluj si nu pe site! Relaţii suplimentare la telefonul: - sediul Cluj-Napoca.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Caut de munca in construction agricultura fabrica paznic sofer categoría b b1 depozite gletuitor
-
am muncit ca ingrijitoare la o gradinita de copilași dar sa închis gradinita am absolvit un curs ca bona de bebelusi copilasi batrini și psihologie sa muncesc ca femeie de servici sau ca ingrijitoare la cresa camin maternitate camin spital policlinica cabinet medical clinica scoala dispensar etc sau la gradinita sa fac curat sa ingrijesc etc cu carte de munca la stat sint rominca makedoanca am virsta de 46 de ani sunați la telefon la sau trimiteți mesaje
-
Bărbat 40 de ani Doresc să promovez firme offline și online in zona București. Doresc să combin offline cu online. Experiența că liber profesionist:15 ani
-
Am experiență în marketing și diverse comisioane. Nu mă interesează să marketez parfumuri,creme,asigurări,crypto. Ofer eficienta! Activez atât offline cat ai online.
-
Am 45 de ani și 17 ani experiență în marketing. Pot promova offline și online. Am colaborat cu aproximativ 100 de firme.
-
Caut loc de muncă full-time în București sau Ilfov : operator calculator, administrator site web, content editor produse, responsabil pentru magazin online sau un job din domeniul E-commerce. Am experiență în lucrul cu platforme precum Joomla, Wordpress, OpenCart, PrestaShop pentru : adăugare produse, management categorii, administrare site, modificări în design, promovare prin site-uri de anunțuri, optimizare SEO intern, editare poze și bannere, dar și alte operațiuni necesare (back-up pentru site-uri, actualizare sau implementare module etc). De asemenea, am cunoștințe legate de Google Analytics și Google Search Console. Dacă locația jobului este în Ilfov sau zone greu accesibile, doresc să mi se asigure transport. Profilul meu : Nefumător, neconsumator de alcool Experiență în domeniul E-commerce Deschis pentru asimilarea unor cunoștințe noi Capabil să lucrez individual, cu o minimă supervizare Rezistent la task-uri repetitive, cu un volum mare de date Abilități : Nivel mediu în HTML, CSS, PHP, cPanel, Mysql, Web Design, Seo intern Familiarizat în lucrul cu diverse platforme online de comerț și modulele acestora Design grafic în Adobe Fireworks (este similar Photoshop) Bineînțeles MS Office, Outlook etc Alte detalii legate de viitorul job se vor stabili la interviu, sau telefonic.
-
Doresc sa colaborez cu firme mici si pfa-uri,oferind serviciile mele, ca șofer pe autoutilitară propie 3.5t, pentru transport marfă la domiciliu, mutări mobilă, sau închirieri chiar și în weekend. Sunt o persoana serioasă, cu atentie la ce fac, responsabilă și educată. Multumesc.
-
Agent de securitate doresc angajare la Beiuș. Persoană serioasă, domiciliu stabil în Beiuș. Posesor carnet de conducere categ B.
-
-
Caut job part time, 4 ore/zi program flexibil. Detin si permis de conducere B,C,E., cunostinte operare calculator si limba engleza. Orice domeniu( intretinere, mentenanta, transport, aprovizionare, manipulare etc). Nu doresc contract.
-
-
Specialist în Sănătate și Securitate în muncă (curs de 80 de ore), Evaluator de risc și auditor în domeniul SSM (curs postuniversitar de 240 de ore), Cadru Tehnic PSI și Operator RSVTI (care se ocupă cu monitorizarea tuturor cazanelor sub presiune instalațiilor utilajelor mijloace de ridicare care funcționează sub incidența ISCIR), cu experiență în domeniu doresc colaborare angajare,conform Legii 319 2006 și HG 1425 2006.
-
Ma numesc Alexandru am 22 de ani și caut un job part time pentru un venit suplimentar deoarece am deja un loc de munca și acolo în general lucrez În ture de 12 ore. P.S prefer și fără carte de munca
-
caut sa lucrez de zi mancare medicaments comisioane schimbare pampers igiena personala si menaj pt un batran sau batrana
-
-
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
-