Anunțuri
Cereri locuri de munca Disponibil din: 2022-03-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
SERVICIU EXTERN , ABILITAT SSM ANGAJEAZA pentru zona Bucuresti-Ilfov INSPECTOR PROTECTIA MUNCII CU EXPERIENTA. - Experienta in domeniul SSM si situatii de urgenta minim 1 an; - Absolvent al cursului de perfectionare in domeniul SSM (minim 80 ore); - Cunostinte Office Word ; - Cadru tehnic cu atributii PSI; - Permis de conducere cat. B cu experienta si auto propriu - Persoană calmă, organizată, cu experiență în lucrul cu documente; - Experienta in activitati de comunicare
-
Promovat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Șofer profesionist tir experienta 20 ani comunitate UK atestat marfa card valabil tahograf caut pe frig sau dubă box contract pe Italia sau Spania singur pe cabină posibil și pe Anglia eventual tur-retur țel.
-
bună ziua sunt Flori,am 31 de ani si caut de munca ca si menajeră interna sau in zilele de weekend in București,mai multe detalii pe WhatsApp, va rog frumos nu ma mai deranjați cu mesaje neadecvate,mulțumesc
-
bună ziua sunt Flori,am 31 de ani si caut de munca ca si menajeră interna sau in zilele de weekend in București,mai multe detalii pe WhatsApp, va rog frumos nu ma mai deranjați cu mesaje neadecvate,mulțumesc
-
bună ziua sunt Flori,am 31 de ani si caut de munca ca si menajeră interna sau in zilele de weekend in București,mai multe detalii pe WhatsApp, va rog frumos nu ma mai deranjați cu mesaje neadecvate,mulțumesc
-
Șofer cat B solicit angajare Tur Retur s-au comunitate Rog seriozitate! Disponibil imediat
-
Asigur paza numai în ture de noapte.Daca aveți nevoie de paznic de noapte serios,punctual,nu consum băuturi alcoolice.Apelați cu încredere.Varsta 47 ani.Ma deplasez in București și ilfov-Snagov,Ghermanesti,lipia,Gruiu,Ciofliceni,Otopeni.Ofer și cer seriozitate.
-
Caut un job part time, deoarece trebuie sa am grija și de copilul meu. Înainte de a mă contacta să știți că sunt fost deținut, lucru care trebuie să-l știți, dar, sper, sa nu fie un impediment în a mă angaja. Am 36 de ani, studii medii, serios, respectuos, harnic și corect.
-
-
Familie serioasa interesati de administrarea(curățenie,întreținere etc) de pensiune vila sau casa de vacanta la munte sau eventuale colaborari .Mentionam ca avem experienta in domeniu.Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la tel
-
Caut un job part Time în Gorj după ora 13 14 În prezent lucrez ca șofer pe duba local Dețin permis cat B de 5 ani dar nu e musai sofer
-
Posesor certificat coordonator transport caut colaborare part time firme de transport marfa. Posed PFA.. Ofer factura
-
Caut sa preluam curățenie scări de bloc, case și apartamente birouri, cabinete . curățenie generală.curatenie de întreținere.curatenie după constructor.
-
-
Inginer, detinator de Autorizatie ASI (Automatist Supraveghere Intretinere) pentru centrale termice mari din grupa I cls 3, autorizatie emisa de ISCIR, valabila pana in 2021, imi ofer serviciile adiacente acestei autorizatii (supraveghere la 24/48/72 ore).
-
SC SINAIA SA, cu sediul in Sinaia, scoate la concurs urmatoarele posturi: - INGRIJITOR SPATII HOTELIERE - 2 POSTURI CV-URILE SE VOR TRIMITE PE ADRESA DE E-MAIL AFISATA. SELECTIA SE VA REALIZA IN DATA DE .
-
Detin licenta Manager Transport Marfa si accept o colaborare pe postul de Coordonator Transport marfa in cadrul unei fime.Cu noua lege ,nu trebuie sa imi platiti intreg la asigurări,deoarece am deja contract de 8 ore.;imi platiti decat pentru orele care imi faceti contract.Ofer si cer seriozitate.
-
Doresc oferte de muncă în zona de Nord a Timișoarei. Locuiesc în comuna Sânandrei. Astept oferte tel. Multumesc.
-
-
-
Recrutam personal hotelier pentru nave de croaziera pentru urmatoarele pozitii ospatar barman bucatari utility receptionisti cameristi Se ofera salarii atractive bonusuri tipsuri , transportul este suportat de angajator , se ofera contracte pe Elvetia , Franta Cipru. Se cere minim 6 luni experienta profesionala si sa vorbeasca limba engleza nivel conversational, pentru pozitia de utility nu se cere experienta profesionala. Pentru relatii suplimentare vizitati siteul AURASJOBS.