Anunțuri
Cereri locuri de munca Disponibil din: 2022-05-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ma numesc Mihai, am 36ani, cetatean român si doresc colaborare full time sau part time, de preferat sofer personal sofer familie. Am lucrat cu autoturisme din gama de lux, autoturisme manuale automate si pe posturi similare 7ani. Detin permis de conducere categoria B de 16 ani fara incidente, permis categoria C+E din 2022 Cazier judiciar curat! Domiciliul in sector 2. Repet, CAUT LOC DE MUNCA, nu ofer! Va rog nu ma contactați pentru joburi de curier, Uber, Glovo
-
Promovat
Doresc sa lucrez in timpul liber cine are nevoie de serviciile mele rog să mă contacteze.
-
Promovat
Angajam Programator CNC in domeniul prelucrarilor mecanice prin aschiere in Brasov. CERINTE: - studii superioare tehnice - cunostinte solide de programare in mediu CAM - cunostinte solide tehnologie de executie, materiale, tratamente, regimuri de lucru RESPONSABILITATI: - executie programe in mediu CAM - optimizarea lor, stabilire ordine de lucru, optimizare programe BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - program de lucru de luni pana vineri: 07.30-16.00 - contravaloarea unui abonament transport in comun sau aceeasi valoare decont bon combustibil
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salut mă numesc Sebi și caut un loc de muncă stabil în orice domeniu , de preferat de luni până vineri , am vârsta de 20 ani am lucrat ca : ajutor barman , lucrător comercial (magazin bricolaj) , spălător auto și muncă de zi cu zi . aștept ofertele dumneavoastră .Va mulțumesc
-
Pensionara, absolventa studii superioare economice (fara vechime ), absolventa a facultății Spiru Haret, specializarea ,,Contabilitate și informatica de gestiune , cu solide cunostinte de operare PC cu o vechime de peste 35 ani, aceasta incluzând pachetul Microsoft Office si a programelor devize ( Doclib, Windoc deviz si Infserv ), rog angajare cu contract de munca, dacă se poate sa se lucreze de acasă . Sunt o persoana punctuala, organizata, serioasa, responsabila si am capacitatea de a lucra in echipa dau individual .
-
Caut oferte de munca de acasa. Part time, ambalare produse, lipire plicuri, etc.
-
Doresc sa ma angajez ca sofer cat b, permis conducere aproape 10 ani fara incidente rutiere, cazier curat, masina proprie. Pentru mai multe detalii ma poti contacta la nr de tel
-
SC Les Enfants Terribles SRL angajeaza AJUTOR BUCATAR 1 post. CV- urile se trimit la adresa de email sau telefonic la numarul afisat pana la data de 31.05.2024. Doar candidatii selectati vor fi contactati.
-
Posesor certificat coordonator transport caut colaborare part time firme de transport marfa. Posed PFA.. Ofer factura
-
Asigur paza numai în ture de noapte.Daca aveți nevoie de paznic de noapte serios,punctual,nu consum băuturi alcoolice.Apelați cu încredere.Varsta 47 ani.Ma deplasez in București și ilfov-Snagov,Ghermanesti,lipia,Gruiu,Ciofliceni,Otopeni.Ofer și cer seriozitate.
-
Fost sportiv de performanta! Conditie atletica 1.93 inaltime caut loc de munca pe sistem part time in domeniul sofer personal si bodyguard. Detin permis categoria B de 10 ani. Conduc zilnic in bucuresti intre 60-80 km. Raspund si pe whatsapp.
-
Persoană tânără , serioasă ,posesoare permis de conducere categoria B, caut de lucru în domeniul transport, transport persoane, distribuție marfă, livrare colete,(execut curse),etc.,sau în alte domenii! Informații suplimentare la numărul de telefon ?
-
Locație: Sea On Mamaia,Navodari Descrierea Companiei: Sea On se găsește în Mamaia, la 2 minute de mers pe jos de Oha Beach și la 200 m de Plaja Mamaia, și are unități de cazare cu WiFi gratuit, climatizare, o terasă și o zonă de plajă privată. Fiecare unitate oferă un balcon cu vedere la mare, un televizor cu ecran plat cu canale prin cablu, o chicinetă bine utilată și o baie proprie cu duș, articole de toaletă gratuite și un uscător de păr. Oaspeții au la dispoziție de asemenea un frigider, un cuptor și cuptor cu microunde, precum și o cafetieră și un ibric electric. Descrierea Postului: Suntem în căutarea unei persoane dinamice și orientata către clienți pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent(ă) de Recepție. Acest rol este esențial pentru asigurarea unei experiențe de cazare de înaltă calitate pentru oaspeții noștri. Responsabilități: Primirea oaspeților cu profesionalism și căldură Efectuarea check-in și check-out-ului oaspeților Oferirea informațiilor necesare despre serviciile hotelului, atracțiile locale și alte întrebări legate de cazare Gestionarea rezervărilor și a plăților Soluționarea eficientă a plângerilor și solicitărilor oaspeților Menținerea curățeniei și ordinei în zona de recepție Cerințe: Experiență anterioară reprezinta un avantaj în domeniul ospitalității sau al serviciilor cu clienții Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în (limba romana, limba engleza nivel mediu) Atitudine pozitivă și abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic Capacitatea de a rezolva probleme și de a lucra sub presiune Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a sistemelor de rezervare Beneficii: Salariu atractiv Asigurare medicală și alte beneficii Decontare transport Bonuri de masa Dacă sunteți pasionat de ospitalitate și sunteți dornic să vă alăturați unei echipe dinamice, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră și o scurtă scrisoare de intenție la până la data de 15.05.2024.
-
-
Cautam persoane sa lucreze de acasa pe telefon online 15-20 minute pe zi si veti castiga 350-400 Lei pe luna. Munca de publicitate constructii. Mai multe detalii lasatine un numar de teléfon.si cu numele dumneavoastra si va contactom noi.
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
Detin atestat coordonator marfa eliberat ARR,doresc colaborare parte time cu societati comerciale in vederea eliberarii Licentei si Copiei Conforme.Contractul se poate face pe 2 ore fara probleme,am contract de 8 ore la alta societate.
-
sofer 8x4 solicit angajare.experienta 18 ani mittal halda zgura etc.am 60 de ani nu am atestate
-
Caut loc de muncă full-time în București sau Ilfov : operator calculator, administrator site web, content editor produse, responsabil pentru magazin online sau un job din domeniul E-commerce. Am experiență în lucrul cu platforme precum Joomla, Wordpress, OpenCart, PrestaShop pentru : adăugare produse, management categorii, administrare site, modificări în design, promovare prin site-uri de anunțuri, optimizare SEO intern, editare poze și bannere, dar și alte operațiuni necesare (back-up pentru site-uri, actualizare sau implementare module etc). De asemenea, am cunoștințe legate de Google Analytics și Google Search Console. Dacă locația jobului este în Ilfov sau zone greu accesibile, doresc să mi se asigure transport. Profilul meu : Nefumător, neconsumator de alcool Experiență în domeniul E-commerce Deschis pentru asimilarea unor cunoștințe noi Capabil să lucrez individual, cu o minimă supervizare Rezistent la task-uri repetitive, cu un volum mare de date Abilități : Nivel mediu în HTML, CSS, PHP, cPanel, Mysql, Web Design, Seo intern Familiarizat în lucrul cu diverse platforme online de comerț și modulele acestora Design grafic în Adobe Fireworks (este similar Photoshop) Bineînțeles MS Office, Outlook etc Alte detalii legate de viitorul job se vor stabili la interviu, sau telefonic.
-
Contabila cu experienta și studii superioare caut sa ma angajez sau sa colaborez cu firme din diverse domenii de activitate pentru evidenta contabila completa ,balanta depunere declarații fiscale semnătura electronica ,bilanț,revisal,preț negociabil,declarații la firma,ofer seriozitate și corectitudine
-
caut lucru manual de acasa croșetat. tricotat,asamblare,etichetare de acasa nu vânzare
-
Se caută barman(ă) pentru Spania cunoscatoare de limbă spaniolă detalii la nr de telefon sau .
-
Caut job doar part-time. Nu contează neapărat domeniul de activitate. Sunt dispusă să fac lucruri noi. Dar totul în limita bunului simț. Am deja un job full-time în intervalul 8:00-16:00, astfel mi-aș dori ca job-ul să fie remote (de preferat) sau să îmi permită lucrul după ora 16. Ca și experiență, am 2 ani în contabilitate, unde mă ocup de procesarea documentelor primare, și de personal (angajări, încetări, etc) ..Și 1 an am activat pe postul de asistent manager. Cunosc softul Saga. Orașe de interes: Ploiești, Plopeni, Băicoi, sau localitățile învecinate cu acestea. Pt a vă transmite CV-ul, vă rog să îmi lăsați o adresă de mail în mesaj. Vă mulțumesc!