Anunțuri
Locuri de munca Cluj Companii Disponibil din: 2020-08-06 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam camerista pentru pensiune Program 8-16 Salariu motivant Carte de munca Doua zile libere pe saptamana prin rotatie Experiența în domeniu constituie un avantaj . Pentru alte detalii sunati la (
-
Promovat
CBS Eastern Europe angajează Electrician curenți slabi Căutăm un electrician cu sau fără experiență pentru a se alătura echipei noastre de tehnicieni și mecanici. Electricianul va fi responsabil pentru instalarea, întreținerea și reparația sistemelor electrice și electronice în clădiri rezidențiale industriale și comerciale. Responsabilități: Realizează lucrări de montaj instalaţii electrice de curenţi slabi (detecţie incendiu, alarmare efracţie, supraveghere video, control acces, sonorizare, date-voce, etc.) în conformitate cu documentația tehnică pusă la dispoziţie şi a normativelor în vigoare; Realizează lucrări de mentenanţă pentru instalaţiile electrice de curenţi slabi; Realizare cablare curenți slabi aparent și îngropat (rețele voce-date, sisteme detecție incendiu, supraveghere video, sisteme antiefracție, automatizare porți, sisteme smart-home); Montaj și realizare conexiuni echipamente securitate (camere, detectori efracție + incendiu, rack), echipamente voce-date (prize voce-date, echipamente active rețea); Programarea sistemelor instalate; Intervenții pentru diagnosticare și remediere defecțiuni; Cablare fibră optică + sudură fibră optică + diagnosticare defecțiuni rețele fibră optică cu OTDR; Cablare rețele voce-date, verificare și certificare rețele realizate; Realizarea conexiuniilor și montajul tablourilor electrice - conform plan și schemă monofilară. Cerințe: Absolvent de școală profesională / liceu profil electric, automatizări; Experiența pe post similar, cursuri de specializare în domeniu constituie avantaj; Bune cunoștințe de electrotehnică și automatizări industriale (PLC-uri, bucle de măsură și acționare, senzoristică, interpretare scheme electrice); Abilitatea de a utiliza echipamente de măsurare și de diagnosticare a defecțiunilor în sistemele electrice și electronice; Abilități de comunicare, relaționare, lucru în echipă, serios, conștiincios, cu putere de muncă și studiu, dornic de perfecționare; Capacitatea de a lucra în condiții de stres și de a respecta termenele limită stricte; Abilități de organizare; Permis auto categoria B constituie avantaj; Disponibilitate deplasare în țară. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii (reduceri și gratuități pentru servicii medicale pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, etc); Echipamente de lucru de calitate superioară; Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Promovat
Echipa Macromex caută Recepționist Marfă pentru depozitul de produse congelate Edenia Distribution Center din Câmpia Turzii. Ce trebuie să faci? - Asiguri gestionarea corespunzătoare și controlul fluxului de mărfuri intrate și ieșite din depozit; - Gestionezi mișcarea fizică a mărfurilor, verifici cantitativ și calitativ comenzile de marfă la predarea către distribuitori interni, clienți sau transferuri între depozite; - Operezi recepțiile în sistemul informatic și faci periodic verificări scriptice și fizice ale stocurilor de marfă, întocmind rapoarte specifice. Ce trebuie să ai? - Studii medii; - Cunoștințe PC, pachetul Office, lucrul cu aplicații ERP-reprezintă un avantaj; - Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi și program prelungit; - Capacitate de lucru în echipă; - Rezistență la temperaturi scăzute ( +5 si -24 de grade C). Accesul în depozit se face cu echipament termoizolant, rezistent până la -49 grade C. Ce oferim pe lângă salariu fix: - Tehnologie modernă, după ultimele standarde în domeniu; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Instruire asigurată; - Bonus neplafonat, acordat în funcție de indicatori specifici postului; - Tichete de masă de 30 RON/zi, în medie 630 RON/lună; - Spor de frig 20% din salariul brut; - Spor ore de noapte 25%. - Spor ore suplimentare 75%; - Spor de weekend 75%; - Pachete cu produse și tichete cadou de 300 RON cu ocazia Sărbătorilor de Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie; - Decont transport sau transport asigurat; - Bookster; Așteptăm cu mare interes aplicația ta! Alege să faci parte din echipa noastră unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari!
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Cluj la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactită ii documentelor de livrare i intrare a mărfii controlul calită ii ambalajului, al etichetării i al prospe imii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferen elelor cantitative pe avizul de înso ire a mărfii cu semnătura oferului Înregistrarea diferen elelor pe IM-Blanco (note de intrare recep ie neprelucrate) exprimate în unită ile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor i circuitul intern de marfă Confirmarea recep ionării mărfii prin semnătură i tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea i men inerea ordinii, cură eniei i siguran ei în recep ia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Casiera / Operatoare Pariuri Sportive și Sloturi salar Atractiv .
-
Cerinte: Absolvent studii superioare; Experienta anterioara in vanzari si relatii cu clientii; Experienta in organizarea de evenimente reprezinta un avantaj; Simt estetic; Disponibilitate pentru program flexibil; Cunostinte foarte bune de operare MS-Office; Persoana motivata atat de rezultate, cat si de coordonarea unei echipe; Carnet de conducere categoria B. Responsabilitati: Organizarea evenimentelor, inclusiv ofertarea produselor, negocierea cu clientii, conceperea meniului, lansarea comenzilor, pregatirea logisticii necesare in functie de tipul de eveniment care are loc; Participarea la targuri de specialitate; Organizarea, coordonarea si asigurarea controlului activitatii la evenimentele de care raspunde, astfel incat sa se asigure incadrarea in timp, satisfactia clientilor si realizarea obiectivelor companiei; Stabilirea mentinerea unor relatii adecvate cu clientii si rezolvarea reclamatiilor, indiferent de natura acestora; Prospectarea pietei, vizitarea clientilor in vederea ofertarii si realizerea de baze de date cu potentiali clienti; Cunoasterea produselor, serviciilor si ofertelor firmei. Oferta, beneficii: Societatea asigura training specific pe postul ocupat; Pachet salarial motivant; Avantajul de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
-
Ne mărim echipa! Angajăm mecanic auto cu experienta! Oferim: -Salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu -Utilaje și aparatură modernă -Mediu de lucru plăcut și sigur -Posibilitate de dezvoltare intr-o companie de succes Cerințe minime profil candidat mecanic auto: -Calificare atestat profesional sau diploma in domeniu -Experiență de minim 2 ani -Abilitati de lucru in echipa, atentie la detalii, corectitudine si integritate Pentru mai multe informații puteți să ne contactați la numărul de telefon . Vă așteptăm în echipa noastră.
-
Oferim: -Contract de muncă pe perioadă nedeterminată, -Salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu , pana la 7000 lei. -Program full time de luni până vineri, -Mediu de lucru plăcut și în plină dezvoltare, -Utilaje și aparatură modernă. Cerințe profil candidat: -Curs de calificare electrician electronist auto, -Cunoștințe bune de limbă engleză, -Permis de conducere categoria B. Responsabilități: -Diagnosticarea în vederea reparației autoturismului și întocmirea necesarului de piese și materiale, -Stabilirea ordinii de demontare, înlocuire și reasamblare a elementelor instalației electrice, împreună cu coordonatorul unității service, -Testarea și verificarea instalației electrice, -Urmărirea stării tehnice a mijloacelor de transport și a utilajelor pe partea de instalație electrică și informarea coordonatorului unității service în cazul sesizării unor defecțiuni. Pentru mai multe informații puteți să ne contactați la numărul de telefon . Vă așteptăm în echipa noastră!
-
Ne mărim echipa! Oferim: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program full time de luni până vineri Salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu : 1000-1500 euro. Mediu de lucru plăcut și sigur Utilaje și aparatură modernă Cerințe minime profil candidat: Calificare tinichigiu auto Experiență de minim un an Abilități necesare: Competențe de a lucra în echipă Atenție la detalii Asumare pentru acțiunile efectuate Spirit de responsabilitate Pentru mai multe informații puteți să ne contactați la numărul de telefon . Vă așteptăm în echipa noastră.
-
Program: de luni până vineri, timp de 7 ore pe zi, în schimburi care încep fie dimineața, fie după-amiaza, în funcție de săptămână. În plus, se lucrează și într-o sâmbătă la fiecare 3 săptămâni, cu program de la 10 dimineața până la 16 după-amiaza. Ce ne dorim să faci: consultatii generale, scheme de vaccinare, consiliere nutritionala, ecografie abdominala, recoltari de probe, dermatologie la nivel de baza, interpretare analize. Intocmeste fisele pacientilor. Urmareste evolutia clinica a pacientilor si cauta si primeste feed back din partea apartinatorilor. Daca nu te descurci cu toate acestea, dar ai dorinta sa evoluezi, vei primi din partea noastra suport, consiliere si cursuri pentru a ajunge unde ne dorim. Cerințe: Să fie empatic, să îi placă animalele, și cu două și cu mai multe picioare, în special cele cu mai multe, să îi placa să comunice, să aibă răbdare, să fie cu bun simț. Dotari ale clinicii: Ecograf performant, radiologie complet digitala, Linie hematologie si biochimie Idexx, custi internare, infuzomate, anestezie inhalatorie, monitor functii vitale de top, tensiometru doppler. Ce oferim: Pregatire continua atat in cadrul clinicii cat si prin workshop-uri, functie de inclinatiile si aspiratiile pe care le ai, un colectiv fain, spatiu larg, frumos, nou renovat, fără mirosuri neplăcute, încălzit, cafea la discreție și fructe ca gustare, promisiunea că lumea de aici te ascultă și îți ascultă părerile și este dispusă să te ajute și să te învețe ce ai de făcut, asta daca nu esti deja un medic cu experienta.
-
SC TEHNOFAVORIT SA, loc. Bontida, jud. Cluj, angajeaza ingrijitor cladiri. Informatii la telefon .
-
Cautam coleg pentru a lucra pe freza (strung -optional) clasica. Oferim loc de munca stabil si nestresant pe termen lung. Daca nu ai experienta te indrumam noi. Ce ne dorim de la tine: Dorința de a învăța Cunoștințe de noțiuni de desen tehnic - constituie un avantaj Seriozitate Atenție la detalii, precizie Descrierea postului: Pregătește semifabricatele ce urmează a fi prelucrate în conformitate cu instrucțiunile de lucru și comanda de producție; Pregătește, reglează și operează utilajele Utilizează echipamente de măsură și control în scopul verificării bunei execuții și asigurare calității; Respectă documentația de producție și desenul de execuție; Se asigură că are dispozitivele și instrumentele de măsură adecvate pentru piesele în lucru; Beneficii: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Salarizare motivantă Premii
-
Ne mărim echipa. Căutăm muncitor necalificat pentru confecționarea prelatelor pentru tiruri, terase, bannere publicitare, precum și pentru inscripționări și reparații. Așadar dacă vrei să faci partea noastră, te așteptăm la punctul nostru de lucru pe Calea Baciului. Oferim salariu atractiv și tichete de masa, iar în schimb avem nevoie de seriozitate, atenție la detalii și implicare. Experiența nu este obligatorie, însă este bine-venită.
-
Angajam manager service auto În Cluj-Napoca. Contract pe perioada nedeterminata , 8 ore pe zi de luni pana vineri de la 9 la 18 cu o ora pauza de masa. Decont transport Cerințe : Disciplinat, punctual și corect Recepție facturi Ofertare clienți Se asigura Trainig si posibilitatea de promovare. Pachet salarial atractiv în funcție de performanță Detalii la nr de telefon
-
Angajam conducatori auto pentru camione de 20 to , TIR cu prelata, euro 5 si euro 6: pentru cursele efectuate tur-retur in Romania , salar intre 6000 - 8000 ron luna Pentru detalii suplimentare sunati la numarul de telefon afisat . Cerinte : -permis categoria C, E -atestat valabil -card tahograf -experienta
-
SC INSTAL ITTU SRL angajeaza: Inginer instalații electrice de joasa și medie tensiune Competente: Cuno tin e temenice în domeniul electroenergeticii i a distribu iei energiei electrice; Cuno tin e financiare buget (întocmire, analiză), cash-flow (întocmire, analiză); Cuno tin e de legisla ie în domeniul distribu iei i furnizării de energie electrică: regulamente, norme tehnice, etc.; Experien a în domeniul re elelor electrice reprezintă un avantaj; Bune abilită i de organizare i gestionare a timpului; Un nivel ridicat de etică de lucru i integritate morala; Bune abilită i de comunicare i de lucru în echipă; Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini i de a fi flexibil la schimbările de strategie; Cuno tin e solide de utilizare PC; Posesor permis de conducere categoria B; Disponibilitate la deplasări în teren. Oferim salariu negociabil in functie de competente, bonusuri de perfomanta si seriozitate. C.V se pot trimite pe Pentru detalii tel:
-
-
Elania Resort - locatie noua, situatia in Cluj, in str. Fagetului cauta personal pentru curatenie, pentru zonele comune de acces: holuri,culoare, toalete, astfel incat daca esti o persoana careia ii place curatenia, esti mereu atent a catre igiena esti persoana potrivita pentru a te alatura echipei noastre. Daca vrei sa aflii mai multe detalii, suntem la un telefon distanta! asiguram contract individual de munca si un mediu placut si dinamic!
-
Firma transport, angajam sofer categoria C+E, pentru curse locale-Turda. Program Luni-Vineri, 8h zi Salariu atractiv. Mai multe detalii la
-
SC HALAL YOL SRL Cautam CURIERI dedicați și entuziaști pentru a se alătura echipei noastre din Cluj Napoca. Dacă îți place să fii pe șosea, să interacționezi cu oamenii și să fii parte dintr-o companie inovatoare, aceasta este șansa ta! Responsabilități: Efectuarea livrărilor în timp util, respectând cerințele de calitate și siguranță ale companiei Asigurarea unei interacțiuni plăcute cu clienții și o atitudine profesională Utilizarea eficientă a aplicației noastre pentru a prelua comenzile și a naviga rapid la destinație Respectarea regulilor de circulație și a legislației rutiere în vigoare Cerințe: Vârsta minimă de 18 ani Permis de conducere valabil și experiență în conducere Bicicletă, motocicletă sau mașină proprie, în funcție de preferință Cunoștințe de bază în utilizarea smartphone-ului și a aplicațiilor mobile Abilități de comunicare și relaționare excelente Orientare către satisfacerea clienților și atenție la detalii Capacitatea de a lucra independent și de a respecta termenele limită Beneficii: Remunerare competitivă, plătită săptămânal Bonusuri atractive pentru performanțe de top, acordate săptămânal Flexibilitate în programul de lucru Posibilitatea de a câștiga bani suplimentari în funcție de volumul de livrări Susținere și training în procesul de integrare în echipa noastră Oportunitatea de a face parte dintr-o companie de top în industria livrărilor Experiență valoroasă în domeniul serviciilor și în dezvoltarea abilităților de comunicare
-
Angajăm office asistent manager,program de lucru 8 ore CERINȚE *Cunoștințe legislația muncii *Cunoștințe operare PC-MsOffice,Excel *Atitudine proactivă,spirit de echipă,flexibilitate *Bune abilități de comunicare și și relaționare *Bune abilități de organizare,atenție la detalii *Capacitate de prioritizare a sarcinilor *Întocmește contractele ale angajatilor ,gestionarea si verificarea periodica a dosarelor de personal *Organizarea,îndosariere și arhivarea documentelor Experienta in domeniu constituie un avantaj BENEFICII OFERITE *Mediu de lucru dinamic *Salariu motivant Tel
-
Cerințe: Absolvent studii superioare Inginerie electrică Experiență profesională minim 6 luni sau proaspăt absolvent Abilități de operare PC; Cunoștințe operare în EPLAN sau WSCAD Descrierea job-ului: Realizare planșe Proiect Tehnic + detalii de execuție Realizare Scheme electrice monofilare și multifilare Dimensionare Circuite Electrice Realizare Documentație Tehnică Proiect Realizare Memorii Tehnice Realizare documentații pentru opținere Avize Intocmire Oferte Urmărirea comenzilor și verificare materiale proiect Asistență Management Proiect Oferim: Nivel salarial negociat în urma interviului Tichete de masă, cadouri de sărbători Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Stabilitate pe termen lung Atmosferă colegială
-
Candidatul ideal pentru job: -Sa doreasca sa lucreze pe perioada nedeterminata -sa coopereze bine in echipa -sa ii placa domeniul in care va lucra -sa doreasca sa invete si sa evolueze -sa fie punctual si serios Descrierea jobului Bucatar Responsabilitatea acestuia sunt de pregati mancarea respectiv 2 feluri principale si meniurile zilnice care se comanda alaturi de bucatareasa actuala (se pot imparti felurile de mancare la buna intelegere),sa mentina curatenia ca si restul echipei.Sa fie dispus sa lucreze in echipa intrun mediu placut.Programul de lucru este de luni-vineri de la ora .In unele weekenduri avem si alte contracte care se platesc suplimentar. Ajutor bucatar Responsabilatatile acestuia sunt de a ambala mancarea pentru comenzi,de a sta la casa de marcat cand e nevoie (de obicei maxim 2 ore) si in restul timpului de a ajuta bucatarul la tot ce e nevoie,taiat legume,spalat vase,etc.Sa mentina curatenia ca si restul echipei.Sa fie dispus sa lucreze in echipa intrun mediu placut.Programul de lucru este de luni-vineri de la ora . Benefici: Daca ofera seriozitate si invata preparatele in vitor se poate oferi sansa sa evolueze pe un post de bucatar. Daca doreste sa lucreze si in unele weekend se plateste in plus fata de salariu. Descrierea companiei Compania noastra a fost infitata in anul 2022.La momentul actula suntem un restaurant de caterin cu mancare traditional romaneasca dar de curand am deschis si o nisa pe mancarea asiatica care se gateste la wok.Suntem in continua crestere si de aceea dorim sa ne marim si echipa.
-
Numele companiei: Local Imobiliare Tip job: Full Time Limbi straine: engleza prezinta un avantaj Carnet de conducere: B Castiguri monetare: 1000 euro + Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Ce competențe și calități trebuie să ai? Dorința de a performa în unul dintre cele mai prospere domenii; Etică și moralitate; Orientare către clienți și nevoile lor; Abilitate de negociere și comunicare; Responsabilitatea, respectul și răbdarea; Adoptarea unei ținute business. Capacitate de organizare si planificare; Experienta nu este necesara, o castigam impreuna Care sunt responsabilitățile unui consilier imobiliar de top? Identificarea cererilor si ofertelor imobiliare Promovarea activa a ofertelor Vizionari proprietati Inregistrarea portofoliului in baza de date interna Gestionarea cu succes a relatiilor cu clientii. Negocierea și intermedierea tranzacțiilor Implementarea strategiile oferite de către companie Ce îți oferim? Mediu de lucru unde iti poti valorifica cunostintele si abilitatile tale in ascendenta. Mediu de lucru dinamic, diversitate în muncă. Accesul la un portofoliu mare de clienți și proprietăți din Cluj-Napoca. Programul personalizat care te ajută să te dezvolți în mediul imobiliar Oportunitatea să devii un agent imobiliar de TOP. Training și sprijin pe tot parcursul evoluției tale în agenție Negociezi și intermediezi tranzacții alături de profesioniști. Pachet logistic necesar îndeplinirii activită ii de lucru cu succes. Mijloace de promovare eficiente si moderne, tehnologie inovativa Model de lucru testat care sa te ajute sa fii cat mai eficient Câștiguri financiare substanțiale a caror limita superioara depinde doar de tine Activitatea ta se va desfășura într-un spațiu modern, cu propriul birou si laptop Sansa de a face castiguri consistente inca de la inceputul carierei Încasările consilierilor variază între 1000-3000 (pentru consilierii fără experiență) Despre noi Obiectul nostru de activitate cuprinde intermedierea unei tranzacții de vânzare, cumpărare sau închiriere, consultanță imobiliară, juridică și financiară în ceea ce privește achiziția și administrarea proprietăților. Colaboram cu experti din toate domeniile adiacente necesare in cadrul unei tranzactii astfel incat serviciile noastre sa multumeasca complet clientul. Recomandarile clientilor dar si a proprietarilor care colaboreaza cu noi in exclusivitate de multi ani demonstreaza ca suntem o agenție imobiliară de top. Onestitatea si respectul față de oameni, munca în echipă, transparența, orientarea către client, performanța și calitatea serviciilor sunt atitudinile care ne reprezinta Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine.