Anunțuri
Locuri de munca Cluj Companii Disponibil din: 2020-09-15 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
CBS Eastern Europe angajează Electrician curenți slabi Căutăm un electrician cu sau fără experiență pentru a se alătura echipei noastre de tehnicieni și mecanici. Electricianul va fi responsabil pentru instalarea, întreținerea și reparația sistemelor electrice și electronice în clădiri rezidențiale industriale și comerciale. Responsabilități: Realizează lucrări de montaj instalaţii electrice de curenţi slabi (detecţie incendiu, alarmare efracţie, supraveghere video, control acces, sonorizare, date-voce, etc.) în conformitate cu documentația tehnică pusă la dispoziţie şi a normativelor în vigoare; Realizează lucrări de mentenanţă pentru instalaţiile electrice de curenţi slabi; Realizare cablare curenți slabi aparent și îngropat (rețele voce-date, sisteme detecție incendiu, supraveghere video, sisteme antiefracție, automatizare porți, sisteme smart-home); Montaj și realizare conexiuni echipamente securitate (camere, detectori efracție + incendiu, rack), echipamente voce-date (prize voce-date, echipamente active rețea); Programarea sistemelor instalate; Intervenții pentru diagnosticare și remediere defecțiuni; Cablare fibră optică + sudură fibră optică + diagnosticare defecțiuni rețele fibră optică cu OTDR; Cablare rețele voce-date, verificare și certificare rețele realizate; Realizarea conexiuniilor și montajul tablourilor electrice - conform plan și schemă monofilară. Cerințe: Absolvent de școală profesională / liceu profil electric, automatizări; Experiența pe post similar, cursuri de specializare în domeniu constituie avantaj; Bune cunoștințe de electrotehnică și automatizări industriale (PLC-uri, bucle de măsură și acționare, senzoristică, interpretare scheme electrice); Abilitatea de a utiliza echipamente de măsurare și de diagnosticare a defecțiunilor în sistemele electrice și electronice; Abilități de comunicare, relaționare, lucru în echipă, serios, conștiincios, cu putere de muncă și studiu, dornic de perfecționare; Capacitatea de a lucra în condiții de stres și de a respecta termenele limită stricte; Abilități de organizare; Permis auto categoria B constituie avantaj; Disponibilitate deplasare în țară. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii (reduceri și gratuități pentru servicii medicale pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, etc); Echipamente de lucru de calitate superioară; Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Promovat
Echipa Macromex caută Recepționist Marfă pentru depozitul de produse congelate Edenia Distribution Center din Câmpia Turzii. Ce trebuie să faci? - Asiguri gestionarea corespunzătoare și controlul fluxului de mărfuri intrate și ieșite din depozit; - Gestionezi mișcarea fizică a mărfurilor, verifici cantitativ și calitativ comenzile de marfă la predarea către distribuitori interni, clienți sau transferuri între depozite; - Operezi recepțiile în sistemul informatic și faci periodic verificări scriptice și fizice ale stocurilor de marfă, întocmind rapoarte specifice. Ce trebuie să ai? - Studii medii; - Cunoștințe PC, pachetul Office, lucrul cu aplicații ERP-reprezintă un avantaj; - Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi și program prelungit; - Capacitate de lucru în echipă; - Rezistență la temperaturi scăzute ( +5 si -24 de grade C). Accesul în depozit se face cu echipament termoizolant, rezistent până la -49 grade C. Ce oferim pe lângă salariu fix: - Tehnologie modernă, după ultimele standarde în domeniu; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Instruire asigurată; - Bonus neplafonat, acordat în funcție de indicatori specifici postului; - Tichete de masă de 30 RON/zi, în medie 630 RON/lună; - Spor de frig 20% din salariul brut; - Spor ore de noapte 25%. - Spor ore suplimentare 75%; - Spor de weekend 75%; - Pachete cu produse și tichete cadou de 300 RON cu ocazia Sărbătorilor de Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie; - Decont transport sau transport asigurat; - Bookster; Așteptăm cu mare interes aplicația ta! Alege să faci parte din echipa noastră unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari!
-
Promovat
ABILITATI: - Responsabil, harnic, serios, comunicativ; - Persoana organizata, punctuala, serioasa; - Dinamic, cu abilitati tehnice; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Realizeaza transporturi de marfa pentru aprovizionare sau livrare catre clienti; - Asigura marfa pentru a fi transportata in conditii optime si de siguranta rutiera; - Se asigura ca marfa se livreaza in baza facturilor fiscale cu aviz, verificând incarcarea si asigurând buna gestionare a livrarilor; CERINTE: - Permis conducere categ.B, - Experienta de minim 3 ani in domeniul transportului de marfa; - Studii medii constituie un avantaj; - Cazier rutier fara incidente;
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Cluj la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactită ii documentelor de livrare i intrare a mărfii controlul calită ii ambalajului, al etichetării i al prospe imii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferen elelor cantitative pe avizul de înso ire a mărfii cu semnătura oferului Înregistrarea diferen elelor pe IM-Blanco (note de intrare recep ie neprelucrate) exprimate în unită ile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor i circuitul intern de marfă Confirmarea recep ionării mărfii prin semnătură i tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea i men inerea ordinii, cură eniei i siguran ei în recep ia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
în cadrul magazinului Kaufland din Cluj, Str. Aurel Vlaicu, nr. 180 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Pana acum anul 2023 a fost super pentru noi cu o crestere in cifra de afaceri de peste 100% si vrem ca restul anului sa mergem pe acelasi trend. Pentru asta BrandPaper recruteaza Operator Procesare Comenzi pentru depozitul situat in localitatea Luna de Sus, Floresti. Inainte de toate vrem sa stii ca siguranta si calitatea produselor, abilitatea de a motiva si de dezvolta oamenii, capacitatea de inovare si marcile solide sunt o prioritate pentru BrandPaper Company SRL. Principalele responsabilităţi ale postului: - Repartizarea marfii în zonele de depozitare conform procedurilor interne; - Pregătirea produselor conform comenzilor emise in vederea livrarii (picking); - Ajuta la incarcarea si descarcarea marfii in depozit; - Participa la inventarul stocului de marfa; - Pastrarea curateniei in spatiul de depozitare; - Atentioneaza operatorul de facturare in cazul in care observa greseli de operare; Cerinte: - Spirit de initiative si seriozitate; - Ordonat si atent la micile detalii; - Capabil sa lucreze in echipa, dar si individual; - Rezistent la efort prelungit; - Experienta aterioara pe un post similar constituie un avantaj; Beneficii: - Salariu NET de 2700 lei; - Puncte pentru cumparaturi in valoare de 100 lei; - Bonuri de masa in valoare de 300 lei - Decontarea partiala a transportului in valoare de 75 lei; - Programul de lucru este fix, de Luni pana Vineri de la ora 08:00 17:00 (cu pauza de 1 ora), plus 2 Sambete pe luna de la 08:00 14:00 - Seriozitate (Salariul si bonusurile se acorda fara intarzieri, de fiecare data!) - Loc de muncă stabil si sigur; - Majorari salariale periodice pe masura confirmarilor, plusului de valoare adus firmei dovedit practic; - Posibilitatea de a-ti pune in practica propriile idei; - Suport si posibilitate pentru dezvoltare profesionala; - Posibilitatea de promovare in cadrul firmei. - Conditii de munca la standarde europene; - Atmosfera de lucru placuta; - Super colegi; Postul disponibil este amplasat in localitatea QC2G+WPP, Luna de Sus, Floresti, Jud. Cluj Crezi ca esti potrivit pentru acest post? Poti sa o contactezi pe colega noastra Robu Balint Ana Daniela la numarul de telefon sau ne poti trimite un CV la adresa de e-mail: recrutari brandpaper.ro. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu si dintr-o firma care isi respecta personalul, te așteptăm cu drag in echipa noastră! P.S. Da te rog un SHARE, poate ai un prieten/prietena care sa fie in cautarea unui loc de munca atractiv. Multumesc!
-
Anul 2023 a fost super pentru noi cu o crestere in cifra de afaceri de peste 100% si vrem ca in 2024 sa mergem pe acelasi TREND. Pentru asta BrandPaper recruteaza Responsabil Relatii Clienti pentru Departamentul de CUSTOMER SERVICE. BrandPaper este o companie dinamica al carui succes se bazeaza pe o intreaga echipa, condusa cu pasiune si profesionalism. Postul este disponibil pentru punctul de lucru amplasat in localitatea Luna de Sus, Floresti, QC2G+WPP, Jud. Cluj Principalele responsabilităţi ale postului: Promovarea produselor din portofoliul companiei in scopul cresterii vanzarilor; Dezvoltarea relatiilor comerciale cu clientii din portofoliu; Extinderea portofoliului de clienti prin identificare si atragere de noi clienti; Preluarea pelurilor primit d la clienți pentru procesarea comenzilor; Verificarea comenzilor intarziate si rezolvarea problemelor care pot aparea; Vei comunica cu partenerii externi, colegii din alte departamentele interne pentru rezolvarea problemelor care pot aparea in procesarea sau livrarea anumitor comenzi; Cerinte: Orientarea către client și capacitate de adaptare; Responsabil ă si serioas ă; Abilități excelente de comunicare și negociere; Spirit de initiativa si seriozitate; Ordonat si atent la detalii; Capabil sa lucreze in echipa, dar si individual; Experienta aterioara pe un post similar va constitui un avantaj. Cunoștințe de limba maghiară reprezintă un avantaj considerabil Beneficii: Salariu NET de 2800 lei; Bonuri de Masa in valoare de 600 lei; Comision din Vanzari; Puncte in valoare de 100 lei pentru cumparaturi Decontarea partiala a transportului in valoare de 75 lei; Programul de lucru este fix, de Luni pana Vineri de la ora 08:00 17:00; Seriozitate (Salariul si bonusurile se acorda fara intarzieri, de fiecare data!); Loc de muncă stabil; Majorari salariale periodice pe masura confirmarilor, plusului de valoare adus companiei dovedit practic; Suport pentru dezvoltare profesionala (cursuri, conferinte); Posibilitatea de a-ti pune in practica propriile idei; Posibilitatea pentru dezvoltare profesionala; Posibilitatea de promovare in cadrul firmei; Conditii de munca la standarde europene; Un loc de muncă plăcut, stabil și sigur; Atmosfera de lucru placuta; Cafea buna si Super colegi. Siguranta si calitatea produselor, abilitatea de a motiva si de dezvolta oamenii, capacitatea de inovare si marcile solide sunt o prioritate pentru BrandPaper. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu, intr-o firma care isi respecta personalul, te asteptam in echipa noastra. Crezi ca esti potrivit pentru acest post? Poti sa o contactezi pe colega noastra Robu Balint Ana Daniela la numarul de telefon sau ne poti trimite un CV la adresa de e-mail: recrutari brandpaper.ro. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu si dintr-o firma care isi respecta personalul, te așteptăm cu drag in echipa noastră!
-
Angajez Referent Resurse Umane, program de lucru de luni-vineri de la ora 08.00-16.00. Cerinte: - Experienta anterioara de lucru in domeniul resurselor umane; - Curs inspector resurse umane; -Cunostinte MS Office ( Word, Excel) - Cunostinte de legislatia muncii; - Atitudine proactiva in rezolvarea problemelor si implicare in identificarea oportunitatilor de optimizare a proceselor. Salariu net 4000 ron.
-
Vino in echipa noastra Suntem de 14 ani pe piata si povestea continua datorita profesionalismului si clientilor noștrii mulțumiți! Angajam Mecanic Auto Oferim: Salariu fix 6000 net in mâna Program 8 ore pe zi cu pauza de masa de luni pana vineri. Masa asigurata Decont transport Disciplina obligatoriu 21 de zile de concediu anual Prima anuala de vechime Colaborare pe termen lung Posibilitate de avansare Cerinte Curs mecanic auto Experienta minim 1 an Permis categoria B Mai multe detalii se vor discuta la interviu. Asteptam cv -ul dvs la adresa de e-mail sau pe what app
-
Angajez Operator Deservent să lucreze pe Manitou Rotativ pentru șantierul din Câmpia Turzii - Se cere experiență de lucru pe utilaj - Atestat Iscir de stivuitorist și macara Pentru mai multe detalii la telefon
-
Restaurantul Casa Dacilor angajeaza sofer cu experienta pentru departamenul de delivery. Va rugam trimiteti CV-urile cu poza pe email
-
Asistentă medicală full-time Cabinet stomatologic cu sediul pe Calea Motilor angajează asistentă medicală cu experiență pentru program full-time. Experiența pe radiologie retro-alveolară constituie un avantaj. Suntem în căutare de o persoană organizată, cu atitudine pozitivă, care să asigure suport pentru activitate medic lă cu următoarele atribuții: sa pregatească cabin tul și instrument rul să asiste medicul sa verifice daca stocul d m terial in cabinet est compl t. să re liz ze toate procedurile necesare sterilizării sa se asigure că procesul de sterilizare este realizat corect. În schimb oferim un mediu de lucru plăcut, într-un cabinet dotat cu echipamente de ultima generație. Descrierea companiei: Orto Perio Dent, situat în Cluj-Napoca, str. Motilor, nr. 106 5, ofera o gama completa de servicii stomatologice-de la chirurgie dento-alveolară, parodontologie, implantologie, ortodonție, profilaxie, la estetică dentară. Mențiuni:Va rog sa trimiteti CV-ul dvs. la adresa de mail Va multumim!
-
Asistentă medicală full-time Cabinet stomatologic cu sediul pe Calea Motilor angajează asistentă medicală cu experiență pentru program full-time. Experiența pe radiologie retro-alveolară constituie un avantaj. Suntem în căutare de o persoană organizată, cu atitudine pozitivă, care să asigure suport pentru activitate medic lă cu următoarele atribuții: sa pregatească cabin tul și instrument rul să asiste medicul sa verifice daca stocul d m terial in cabinet est compl t. să re liz ze toate procedurile necesare sterilizării sa se asigure că procesul de sterilizare este realizat corect. În schimb oferim un mediu de lucru plăcut, într-un cabinet dotat cu echipamente de ultima generație. Descrierea companiei: Orto Perio Dent, situat în Cluj-Napoca, str. Motilor, nr. 106 5, ofera o gama completa de servicii stomatologice-de la chirurgie dento-alveolară, parodontologie, implantologie, ortodonție, profilaxie, la estetică dentară. Mențiuni:Va rog sa trimiteti CV-ul dvs. la adresa de mail Va multumim!
-
-
Căutăm coleg cu permis de conducere categoria D din Cluj -Napoca pe microbus. Detalii la telefon
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Elania Resort cauta GRADINAR. Cautam o persoana care sa se ocupe la intretinerea spatiului verde din perimetrul resortului ELANIA. Locatia are o gradina fabuloasa catre necesita atentie, grija, tuns iarba si ingrijit plantele. Se cauta o persoana cu experienta la ingrijirea spatiilor verzi, abilitati de a urmari sarcini multiple si atentie la detaliu. Daca vrei sa faci parte din echipa ELANIA, da-ne un telefon. Se asigura contract individual de munca pe perioada nedeterminata. Locatia este in Faget, jud. Cluj.
-
societate angajează soferita sofer camion categoria CE pentru 2 curse interne săptămâna Cluj-Napoca -- Arad. Salariu atractiv. In medie sunt cam 4500 km lunar. detalii la telefon
-
Societatea FERMA LA MASA SRL Cluj organizeaza in data de 17 mai 2024, începând cu orele 14.00, selecție pentru ocuparea funcției de SPALATOR VASE MARI, cod COR 941201. Scrisorile de intenție se pot trimite la adresa de email , până la data de 17 mai 2024, orele 13.00.
-
Firma cu experienta in RESURSE UMANE si servicii privind PERSONALUL NON UE, ne oferim serviciile urmatoare; Intocmim permise de sedere , avize de munca, reintregirea familiei. Reprezentăm persoanele fizice in fata Serviciului pt Imigrari. De asemenea ne ocupam de operare revisal, contracte de munca,acte adiționale, stat de plata . NU EZITATI SA NE CONTACTATI!!!!
-
Angajam Casiera / Operatoare Pariuri Sportive și Sloturi salar Atractiv .
-
Cerinte: Absolvent studii superioare; Experienta anterioara in vanzari si relatii cu clientii; Experienta in organizarea de evenimente reprezinta un avantaj; Simt estetic; Disponibilitate pentru program flexibil; Cunostinte foarte bune de operare MS-Office; Persoana motivata atat de rezultate, cat si de coordonarea unei echipe; Carnet de conducere categoria B. Responsabilitati: Organizarea evenimentelor, inclusiv ofertarea produselor, negocierea cu clientii, conceperea meniului, lansarea comenzilor, pregatirea logisticii necesare in functie de tipul de eveniment care are loc; Participarea la targuri de specialitate; Organizarea, coordonarea si asigurarea controlului activitatii la evenimentele de care raspunde, astfel incat sa se asigure incadrarea in timp, satisfactia clientilor si realizarea obiectivelor companiei; Stabilirea mentinerea unor relatii adecvate cu clientii si rezolvarea reclamatiilor, indiferent de natura acestora; Prospectarea pietei, vizitarea clientilor in vederea ofertarii si realizerea de baze de date cu potentiali clienti; Cunoasterea produselor, serviciilor si ofertelor firmei. Oferta, beneficii: Societatea asigura training specific pe postul ocupat; Pachet salarial motivant; Avantajul de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
-
Ne mărim echipa! Angajăm mecanic auto cu experienta! Oferim: -Salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu -Utilaje și aparatură modernă -Mediu de lucru plăcut și sigur -Posibilitate de dezvoltare intr-o companie de succes Cerințe minime profil candidat mecanic auto: -Calificare atestat profesional sau diploma in domeniu -Experiență de minim 2 ani -Abilitati de lucru in echipa, atentie la detalii, corectitudine si integritate Pentru mai multe informații puteți să ne contactați la numărul de telefon . Vă așteptăm în echipa noastră.